Jongen, dat kon de GameBoy Micro al. Ben je nu al door je positieve Vita eigenschappen heen dat je het over de slaapstand moet hebben?quote:Op donderdag 25 april 2019 14:35 schreef Kamover het volgende:
Heb de Vita een week niet aangeraakt, maar gisteravond weer eens aangezet. En dan is die slaapmodus toch wel heerlijk uitgewerkt bij de Vita. Een week in stand-by en dan nog 35% batterij over, hoe geniaal is dat!
Gozer, gameboy micro heeft geen sleep modus. Laat staan de switch. Is gewoon een super feature van deze vergeten handheldquote:Op donderdag 25 april 2019 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jongen, dat kon de GameBoy Micro al. Ben je nu al door je positieve Vita eigenschappen heen dat je het over de slaapstand moet hebben?
Heb de game uitgespeeld. Spel bestaat uit 6 levels. Elke 5 minuten gaat de moeilijkheidsgraad omhoog. Een hele run duurt iets langer dan een uur. Het was intens!quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:41 schreef Kamover het volgende:
Holy shit, net Risk of Rain ontdekt op de Vita! Dit is echt een hele intense indie.
edit: ik zal voor de lezers in dit topic nog even toelichten wat deze game zo goed maakt. De game nodigt namelijk op het eerste gezicht niet direct uit tot spelen. Ten eerste zijn de graphics gebrekkig (8-bit) en ook uitwerking van de characters in de game vragen van de speler inlevingsvermogen.
Deze game doet denken aan metroid vs 2001 a space odyssey. De sfeer grijpt je vrijwel direct naar de strot en je word direct meegenomen in het 'verhaal'. Je wordt in een 2-D wereld gedropt waarbij er weinig toelichting is wat nu precies de bedoeling is. Je krijgt geen inleiding of kans om goed voor te bereiden. De shit is direct aan, waarbij je de mogelijkheid hebt om vijanden met geweer van je af te houden. Je kunt levelen en percs verzamelen om beter door de game te komen. Dit is goed uitgewerkt en draagt echt bij aan de beleving.
Deze game kent geen vergiffenis, je hebt 1 leven en dood is game over. Dit is nogal hard als je net een uur hebt lopen levelen en je een horde wezens net niet hebt kunnen weerstaan.
En dan de muziek! De muziek is een ontzettend sterk punt binnen de game. Deed mij denken aan Hotline Miami, waar je in een trance gewiegd word en zelf de game wordt.
Aanrader![]()
Je had beter de grip van Hori kunnen kopen (als je een slim hebt). Die heeft L2/L3/R2/R3 knoppen, ideaal!quote:Op woensdag 17 april 2019 23:06 schreef Kamover het volgende:
Heb sinds vandaag een PS Vita Handgrip. Ik moet zeggen, dat is wel erg nice. Ligt goed in de hand en bovendien kan de handgreep dienst doen als ‘stand’ voor wanneer je klaar bent met spelen. Het speelt comfortabel ook na langere gamesessies.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sine Mora is op zo'n beetje alle platformen uitgekomen he? En SM EX ook weer op de PS4, X1, PC. Dus ik begrijp je opmerking niet zo goed waarom de Switch versie specifiek een Vita port is?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:25 schreef Kamover het volgende:
Enfin, gisteren dus lekker aan de slag gegaan met Sine Mora. Komt bekend voor he? Ja dat klopt, want is de zoveelste Vita port naar de Switch. Let op: ik ben geen Switch hater, alleen is de Vita beter.
Heb een OLED, dus dat feest gaat niet op. Maar wel goede tip. Misschien koop ik er nog een SLIM bij.quote:Op maandag 29 april 2019 12:56 schreef pixarnl het volgende:
[..]
Je had beter de grip van Hori kunnen kopen (als je een slim hebt). Die heeft L2/L3/R2/R3 knoppen, ideaal!
https://www.amazon.com/HO(...)chment/dp/B01ERA94BY
[..]
Sine Mora is op zo'n beetje alle platformen uitgekomen he? En SM EX ook weer op de PS4, X1, PC. Dus ik begrijp je opmerking niet zo goed waarom de Switch versie specifiek een Vita port is?
In hoeverre zijn die R2 buttons compatibel met games? Is dat goed in te stellen?quote:Op maandag 29 april 2019 12:56 schreef pixarnl het volgende:
[..]
Je had beter de grip van Hori kunnen kopen (als je een slim hebt). Die heeft L2/L3/R2/R3 knoppen, ideaal!
https://www.amazon.com/HO(...)chment/dp/B01ERA94BY
[..]
Sine Mora is op zo'n beetje alle platformen uitgekomen he? En SM EX ook weer op de PS4, X1, PC. Dus ik begrijp je opmerking niet zo goed waarom de Switch versie specifiek een Vita port is?
Ze simuleren een druk op de touchpad op de achterkant. Een rubbertje drukt op de touchpad wanneer je de knop indrukt. Dus in principe zou iedere game die de touchpad op de achterkant gebruikt de L2/R2 buttons gebruiken.quote:Op maandag 29 april 2019 15:13 schreef Kamover het volgende:
[..]
In hoeverre zijn die R2 buttons compatibel met games? Is dat goed in te stellen?
Nice! Dat is met borderlands 2 ook vrij vervelend.quote:Op maandag 29 april 2019 16:11 schreef pixarnl het volgende:
[..]
Ze simuleren een druk op de touchpad op de achterkant. Een rubbertje drukt op de touchpad wanneer je de knop indrukt. Dus in principe zou iedere game die de touchpad op de achterkant gebruikt de L2/R2 buttons gebruiken.
Ik heb niet zoveel Vita games, maar Ratchet & Clank gebruikt het bv om te strafen. Dat werkt met een R2 knop echt vele malen beter dan dat je zit te prutsen met je vingers op de touchpad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |