abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196149888
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Dat is wel triest. Ga je je eigen mensen bedreigen...
Het is inderdaad vrij treurig. Ik las ook al van de Republikeinse die in Michigan ergens verantwoordelijk was voor het eerlijk verlopen van het stemproces dat ze erg kwaad was om de aanval vanuit Trum op het proces. Dat is ook een beetje het probleem. Het is een bipartisan proces met veel checks and balances, waar eigenlijk weinig mis in gaat. Al dat BNW-geneuzel over rechtszaken zal dan ook een stille dood sterven. De vraag is vooral nog hoeveel gekken zich laten hersenspoelen door Trump en consorten en ook daadwerkelijk de daad bij het woord zullen voegen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196149892
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 12:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Rechter besloot anders.
Nee.
  maandag 9 november 2020 @ 12:50:26 #253
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196149894
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Je bedoeld dat rapport wat door Trump nog steeds niet volledig is vrijgegeven?
Je bedoeld dat rapport op basis waarvan meerdere Trump werknemers in het gevang zijn terechtgekomen?
Je bedoeld dat rapport op basis waarvan Trump is impeached?
Je bedoelt zijn vrijspraak inderdaad.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_196149900
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 12:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Rechter besloot anders.
Rechters hebben zich helemaal niet bemoeid met de impeachmentprocedure. Dat zou ook gek zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 november 2020 @ 12:51:03 #255
168739 Red_85
'echt wel'
pi_196149901
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Pelosi was nooit voorstander van impeachment

https://apnews.com/article/347a9835cb994b16915df056f39ab4d7
pelosi =/= public

Ze heeft toch zelf haar handtekening er onder gezet? Haar toon was ook in die periode heel duidelijk. Beetje raar als ze er geen voorstander van was.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 9 november 2020 @ 12:51:59 #256
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196149912
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is inderdaad vrij treurig. Ik las ook al van de Republikeinse die in Michigan ergens verantwoordelijk was voor het eerlijk verlopen van het stemproces dat ze erg kwaad was om de aanval vanuit Trum op het proces. Dat is ook een beetje het probleem. Het is een bipartisan proces met veel checks and balances, waar eigenlijk weinig mis in gaat. Al dat BNW-geneuzel over rechtszaken zal dan ook een stille dood sterven. De vraag is vooral nog hoeveel gekken zich laten hersenspoelen door Trump en consorten en ook daadwerkelijk de daad bij het woord zullen voegen.
Ik geloof er ook niks van dat in een gecontroleerd systeem als dat op grote schaal gecheated kan worden. 20 jaar geleden niet en ook nu niet. Er zullen vast wel kleine incidentjes (bewust en onbewust), net als in Nederland. Maar no way dat er duizenden stemmen verdwijnen/verzonnen worden.
pi_196149946
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

pelosi =/= public

Ze heeft toch zelf haar handtekening er onder gezet? Haar toon was ook in die periode heel duidelijk. Beetje raar als ze er geen voorstander van was.
Nee, dat was niet raar. Pelosi was tegen en de meerderheid van de Democratische afgevaardigden was voor. Dat heet democratie, geloof ik.
pi_196149966
Opmerkingen maken over moderatie mag je in FB doen, niet in het topic
pi_196149975
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:51 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik geloof er ook niks van dat in een gecontroleerd systeem als dat op grote schaal gecheated kan worden. 20 jaar geleden niet en ook nu niet. Er zullen vast wel kleine incidentjes (bewust en onbewust), net als in Nederland. Maar no way dat er duizenden stemmen verdwijnen/verzonnen worden.
Nee, daarom leiden recounts doorgaans ook tot een correctie van een paar honderd stemmen voor een hele staat.

Het enige wat deze verkiezingen structureel flinke impact had kunnen hebben was zoveel mogelijk poststemmen ongeldig laten verklaren door de deadlines strak af te dwingen en tegelijkertijd het logistieke proces bij USPS te saboteren. Ik ben benieuwd of we daar nog cijfers over gaan zien.
pi_196149977
quote:

[..]

Tevens zal het aan beide kanten dan gebeuren, het is echt niet zo dat de Dems op grote schaal ( zoveel dat ze complete staten winnen ) frauderen en de republikeinen helemaal niet.

tevens is het 100% duidelijk en verklaarbaar waarom Biden de achterstanden weer inliep met de mail votes.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196149987
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, daarom leiden recounts doorgaans ook tot een correctie van een paar honderd stemmen voor een hele staat.

Het enige wat deze verkiezingen structureel flinke impact had kunnen hebben was zoveel mogelijk poststemmen ongeldig laten verklaren door de deadlines strak af te dwingen en tegelijkertijd het logistieke proces bij USPS te saboteren. Ik ben benieuwd of we daar nog cijfers over gaan zien.
Het grootste verschil ooit bij een recount was, dacht ik, 2500?

Oh, de rechter die geoordeeld heeft over de USPS zaak wil DeJoy nog even spreken daarover

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2020 12:57:30 ]
pi_196149991
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Trump admits he is undermining USPS to make it harder to vote by mail
This article is more than 2 months old
The president says he opposes providing additional money to the postal service to help it deliver mail-in ballots
pi_196149998
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het grootste verschil ooit bij een recount was, dacht ik, 2500?
daar gaat hij PA en GA dus niet opeens mee winnen
pi_196150020
Trump heeft er alles aan gedaan en gaat het nog proberen om zo te winnen met die mail ballots.
vieze spelletjes
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 november 2020 @ 12:59:00 #265
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196150021
quote:

[..]

Dit dus.

Gedoe over late stemmen, overleden mensen die hebben gestemd, dubbele stemmen etc. zijn er alleen maar om verwarring en twijfel te creëren.

Trump weet heel goed dat er niet dusdanig gefraudeerd kan zijn dat het ook echt een verschil kan maken.
pi_196150026
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:57 schreef Predator40 het volgende:

[..]

daar gaat hij PA en GA dus niet opeens mee winnen
Nee, zijn enige hoop is om alle poststemmen te kunnen laten vernietigen want blablabla fraude, dat is nogal onwaarschijnlijk.
pi_196150051
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, zijn enige hoop is om alle poststemmen te kunnen laten vernietigen want blablabla fraude, dat is nogal onwaarschijnlijk.
Eerst oproepen dat zijn supporters niet per mail moeten gaan stemmen, dan geen extra geld aan de USPS geven en daarna proberen om alle poststemmen laten vernietigen, dat is pas fraude.
  maandag 9 november 2020 @ 13:00:58 #268
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196150056
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bij eerdere verkiezingen waren er ook al stemmen per post, nu zijn het alleen veel meer door corona, dus daar lijkt mij ook weinig grond voor.
pi_196150120
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 13:00 schreef Momo het volgende:

[..]

Bij eerdere verkiezingen waren er ook al stemmen per post, nu zijn het alleen veel meer door corona, dus daar lijkt mij ook weinig grond voor.
Het percentage post stemmen in 2016 was 12.6% van de stemmen, een op 8 dus. Trump heeft zelf een commissie ingesteld die fraude bij de stemming van 2016 onderzocht en kon geen fraude bewijzen daarmee. Dan is je argumentie wel aardig afgezonken voor je zelfs maar begint.
  maandag 9 november 2020 @ 13:07:24 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196150164
twitter

De speld is altijd wel scherp met dit soort dingen
pi_196150210
Ha, dat zou anders nog best een goede tactiek zijn om Trump de realiteit te laten erkennen: de nadruk leggen op het feit dat-ie toch nog tweede geworden is :+

"Nee joh, je hebt niet verloren, je hebt het hartstikke goed gedaan. Moet je kijken hoeveel stemmen je hebt vergeleken met de nummer 3!"
_O-
  maandag 9 november 2020 @ 13:10:38 #272
40566 Ericr
Livewrong
pi_196150217
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2020 12:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Er is nog niet eens een gecertificeerde uitslag! :')
Mompelt iets over een rivier in Afrika.
pi_196150222
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 13:00 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Eerst oproepen dat zijn supporters niet per mail moeten gaan stemmen, dan geen extra geld aan de USPS geven en daarna proberen om alle poststemmen laten vernietigen, dat is pas fraude.
Precies, waar Republikeinen zich in het verleden nog wel in redelijk verdekte termen uitlieten, riep Trump gewoon openlijk dat een hoge opkomst in zijn nadeel was. Het idee was dan ook om poststemmen zwaar Democratisch te laten uitvallen en dat proces dan inderdaad zoveel mogelijk te frustreren. Ik ben wel benieuwd in hoeverre daar nog enig succes geboekt is. Hoeveel stemmen zijn wel tijdig op de post gedaan, maar hebben niet meegeteld omdat ze niet snel genoeg verwerkt konden worden door USPS? Gelukkig was het uiteindelijk geen succes, maar dat soort zaken zijn in een democratie toch wel een grove schande.
pi_196150251
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 13:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Precies, waar Republikeinen zich in het verleden nog wel in redelijk verdekte termen uitlieten, riep Trump gewoon openlijk dat een hoge opkomst in zijn nadeel was. Het idee was dan ook om poststemmen zwaar Democratisch te laten uitvallen en dat proces dan inderdaad zoveel mogelijk te frustreren. Ik ben wel benieuwd in hoeverre daar nog enig succes geboekt is. Hoeveel stemmen zijn wel tijdig op de post gedaan, maar hebben niet meegeteld omdat ze niet snel genoeg verwerkt konden worden door USPS? Gelukkig was het uiteindelijk geen succes, maar dat soort zaken zijn in een democratie toch wel een grove schande.
en dat is wel gewoon bewezen ;)
  maandag 9 november 2020 @ 13:15:00 #275
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')