abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196138603
Romney over Turnip: "he has a flexible relationship with the truth".
  zondag 8 november 2020 @ 18:26:15 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196138604
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 18:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er kwamen geen rechtszaken en Clinton feliciteerde Trump de dag na de verkiezingen.

In de weken na de verkiezingen bevestigden steeds meer Amerikaanse inlichtingendiensten dat de Russen zich hadden bemoeid met de verkiezingen. Maar de Dems legden zich alsnog neer bij het resultaat. Trump werd ook gewoon met alle egards door Obama ontvangen in het Witte Huis.
Types die eea met Trump ophebben gaan net als hij graag (erg) low kennelijk. Vinden ze schijnbaar "sterk" en "het zijn van een leider".

Gelukkig gaan mensen zoals de Obama's en Biden liever de andere kant op. Dat vind ik juist weer sterk.

Ieder zo zijn/haar mening :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 november 2020 @ 18:27:38 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196138633
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2020 18:26 schreef Peunage het volgende:
Romney over Turnip: "he has a flexible relationship with the truth".
No relationship zou ik zelfs durven te beweren :P
pi_196138642
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:24 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dus de democraten hebben niet geprobeerd Donald Trump het witte huis uit te krijgen. Veel lof voor de democraten dan.
Middels een impeachmentprocedure, in 2019. Gebaseerd op daadwerkelijk wangedrag van de president.

Nee, de uitslag werd na de verkiezingen niet betwist door de Democraten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 november 2020 @ 18:28:49 #54
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196138649
Flinke batch van meer dan 16000 votes in Nevada.

Verschil is nu 31,464 stemmen. (was 27,530)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_196138654
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

No relationship zou ik zelfs durven te beweren :P
Ik heb iets ontdekt aan Trump waaraan je kan herkennen wanneer hij niet de waarheid vertelt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196138662
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2020 18:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Stop counting! :)
pi_196138691
Trump heeft het zichzelf ook erg moeilijk gemaakt met zijn houding en uitingen op Twitter.

Als hij gezegd had "Ik feliciteer Joe Biden maar ga evengoed nog wel voor hertellingen" dan had hij altijd een uitweg om straks te zeggen "Joe heeft gewonnen".

Nu zit hij in z'n loopgraaf en heeft eigenlijk geen andere optie dan blijven zitten waar hij zit óf met de witte vlag zwaaien, wat hem zo'n pijn zal doen dat hij dat niet wil.
pi_196138692
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2020 18:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Die snap ik niet. Batch van 16K stemmen. 62% voor Biden. Maar hij gaat maar 4K stemmen omhoog?
  zondag 8 november 2020 @ 18:33:06 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196138699
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik heb iets ontdekt aan Trump waaraan je kan herkennen wanneer hij niet de waarheid vertelt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
  zondag 8 november 2020 @ 18:35:01 #60
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196138719
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:32 schreef Peunage het volgende:

[..]

Die snap ik niet. Batch van 16K stemmen. 62% voor Biden. Maar hij gaat maar 4K stemmen omhoog?
Je vergeet dat Trump ook omhoog gaat, maar minder snel. Het verschil wat erbij komt is dus niet 62% van 16000.

Bij 50% gaan beiden evenveel omhoog, en is er dus geen verschil in een toe of afname tussen elkaar.
  zondag 8 november 2020 @ 18:36:10 #61
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_196138738
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:32 schreef Peunage het volgende:

[..]

Biden +10000
Trump +6000
Verschil 4000
Wie dit leest is gek
pi_196138741
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:09 schreef Puddington het volgende:

[..]

En dan maar janken dat liberalen gevoelig zijn. Als je zo nodig controversiële slijk onder het mom van de vrijheid van meningsuiting wilt voorspuwen dan moet je ook de backlash daarop incasseren. You talk shit, you get hit.
De haatcampagne was al in volle gang nog voordat de nederigheid zelve gekroond werd tot King Trump the first.
Nederland ging gretig mee in die haatcampagnes.

Moet je nagaan wat voor een incasseringsvermogen iemand moet hebben zoals Trump, om al die haat en shit te verwerken?

Maar wat zegt het eigenlijk over de nobelen die hun eigen nobelheid verloren zijn als gevolg van Trump?
Hun eigen normen en waarden aan de kant schuiven, impeachmentprocedures starten, papieren in de senaat doormidden scheuren, hem voor rotte vis uitmaken, hem de schuld geven voor racisme en coronadoden. BLM uit de grond stampen, Antifa steunen etc etc..

Het zijn hen die blijkbaar net zoals jij, mensen onvoorwaardelijk beschermen, zelfs wanner blijkt dat juist zij diegenen zijn die hun grenzen verlegd hebben.
Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 18:43:47 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zondag 8 november 2020 @ 18:37:18 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196138753
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:36 schreef Viesdik het volgende:

[..]

De haatcampagne was al in volle gang nog voordat de nederigheid zelve gekroond werd tot King Trump the first.

Moet je nagaan wat voor een incasseringsvermogen iemand moet hebben zoals Trump, om al die haat en shit te verwerken?

Maar wat zegt het eigenlijk over de nobelen die hun eigen nobelheid verloren zijn als gevolg van Trump?
Hun eigen normen en waarden aan de kant schuiven, impeachmentprocedures starten, papieren in de senaat doormidden scheuren, hem voor rotte vis uitmaken, hem de schuld geven voor racisme en coronadoden. BLM uit de grond stampen, Antifa steunen etc etc..

Het zijn hen die blijkbaar net zoals jij, mensen onvoorwaardelijk beschermen, zelfs wanner blijkt dat juist zij diegenen zijn die hun grenzen verlegd hebben.

[ afbeelding ]
De haatcampagne van Trump ja.

Je gaat echt niemand overtuigen. Andersom ook niet trouwens. Dus let it go.
pi_196138761
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2020 18:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Je vergeet dat Trump ook omhoog gaat, maar minder snel. Het verschil wat erbij komt is dus niet 62% van 16000.

Bij 50% gaan beiden evenveel omhoog, en is er dus geen verschil in een toe of afname tussen elkaar.
Check, je hebt gelijk.
pi_196138781
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Als een persoon zoveel haat oproept, moet je je misschien ook afvragen of het dan aan de menigte ligt of aan de persoon.

Toen Trump won heb ik een dag sjaggo rondgelopen maar het geaccepteerd.
Daarna heb ik hem helaas leren kennen (heb z'n shows nooit gezien) als een echte bully.

Ik kan me heel goed voorstellen dat hij daarmee mensen van zich afkeert.

Dat er een groep is die dat gedrag geweldig vindt, betekent niet dat die groep een meerderheid is (of blijft).
Bij verkiezingen kijkt men naar de persoon, naar de gedragingen, naar de prestaties.

Het volk heeft gesproken.
  zondag 8 november 2020 @ 18:39:09 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196138785
quote:
99s.gif Op zondag 8 november 2020 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Biden +10000
Trump +6000
Verschil 4000
Goede uitleg ^O^
pi_196138803
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:37 schreef Peunage het volgende:

[..]

Check, je hebt gelijk.
Zolang Biden 50% van de stemmen krijgt, kan Trump dus niet inlopen maar loopt Biden ook niet uit.

Met meer dan 50% van de stemmen erbij loopt Biden uit.
Met minder dan 50% erbij loopt Trump in.

Om serieus in te lopen heeft Trump flink meer nodig dan 50% en Biden dus fors minder dan 50% :P
pi_196138852
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat hij daarin te ver gaat, zoals jij het noemt, vormt de rode draad in zijn politieke loopbaan. Zijn presidentschap is gebouwd op leugens en beledigingen.

En weet je, als jij Trump desondanks een geschikte peer vindt, dan is dat helemaal prima. Ieder z'n meug. Maar als je vervolgens waarde zegt te hechten aan normen, waarden en decorum, dan vind ik dat persoonlijk een tikkeltje lachwekkend.
Het gaat niet om Trump het gaat om democratie en wat hij bereikt heeft.
Dat hij als persoon op sommige punten heeft gefaald erken ik, maar in wat hij bereikt heeft niet.

Maar goed, ik moet de dag nog meemaken dat die lefties kritisch zijn over hun favoriete politici :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Viesdik op 08-11-2020 18:59:34 ]
pi_196138858
quote:

[..]

pi_196138899
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

:')
Moeten we nog wat van je posts ophalen vanuit de tijd dat je dacht dat Trump aan het winnen was.
Still haven't found what you are looking for? :)
Das het voordeel als vooringenomenheid resulteert in het verwijderen van posts :)
pi_196138911
quote:

[..]

Dit is nogal een verward verhaal. Koning Trump? De VS heeft geen koning.

En haatcampagne? Dat klinkt als een verzinsel van jouw kant, er zijn heus wel mensen die Trump haten maar het is een ridicuul argument om alle kritiek op Trump zo af te doen, sterker nog, dat is gewoon een leugen.

Nobelen? What-the-fuck?
pi_196138916
Klaar nu weer met dat op de man posten.
  zondag 8 november 2020 @ 18:46:27 #73
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196138919
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zolang Biden 50% van de stemmen krijgt, kan Trump dus niet inlopen maar loopt Biden ook niet uit.

Met meer dan 50% van de stemmen erbij loopt Biden uit.
Met minder dan 50% erbij loopt Trump in.

Om serieus in te lopen heeft Trump flink meer nodig dan 50% en Biden dus fors minder dan 50% :P
Dat houdt deze site mooi bij: https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html

Trump heeft nu (in Nevada) 66,6% (lol) nodig. Momenteel krijgt ie maar 38%

Edit: nou snap ik het zelf ook niet helemaal soms.
  zondag 8 november 2020 @ 18:46:42 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196138924
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:43 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Het gaat niet om Trump het gaat om democratie en wat het bereikt heeft.
Dat hij als persoon op sommige punten heeft gefaald erken ik, maar in wat hij bereikt heeft niet.

Maar goed, ik moet de dag nog meemaken dat die lefties kritisch zijn over hun favoriete politici :)
Wat heeft hij bereikt dan? Behalve negatieve dingen als natuurbeschermingswetten terugdraaien, nuttige verdragen opzeggen, covid-19 welig laten tieren, zijn land verder polariseren en nog talloze andere contraproductieve zaken?
  zondag 8 november 2020 @ 18:47:20 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196138935
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]

BNR zegt dit:
17:40 | Nadat eerder schoonzoon en adviseur Jared Kushner aan Donald Trump liet weten dat het beter is om zijn verlies te accepteren, doet nu ook Trumps vrouw Melania dat, zo meldt CNN op basis van een bron de bekend is met het gesprek dat Melania en de president hadden.

Ze noemen CNN als bron. En CNN heeft een bron die "bekend" is.

Dit is toch ook geen bewijs. Gewoon fake news. Ik geloof niet dat Melania dit gezegd heeft en iedereen die Trump een beetje kent weet dat het geen zin heeft om hem over te halen. Hij is een man met een doel.
Dan geloof je het niet. Maar ook CNN heeft bronnen rond het witte huis. En als ze zouden lopen liegen dan zal Melania het wel ontkennen en ze desnoods voor de rechter slepen.

Maar ik denk dat het wel waar kan zijn. Melania wil denk ik ook gewoon verder met het leven in plaats van dit belachelijke circus van een man die niet tegen zijn verlies kan.
pi_196138951
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij en nog wat anderen doen m.i. constant "een Trump". Een en al projectie en verongelijktheid. Ineens moet er nuance zijn. Ineens moet er rekening gehouden worden met de gevoelens van "de andere partij". Wat uiteraard before the tables were turned nergens voor nodig was.

Ah well, zegt vooral iets over hen :P
Je krijgt er in ieder geval een social soulmate-warrior moralbooster voor terug :D
pi_196138966
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:48 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Je krijgt er in ieder geval een social soulmate-warrior moralbooster voor terug :D
Say what now?
pi_196138970
Maar krijgt Biden de Amerikanen nu wel herenigd. En hoe groot is de kloof tussen de democraten en republikeinen. Onder Obama was dit ook al een mega groot probleem, zien jullie het nu anders?
  zondag 8 november 2020 @ 18:49:55 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196138976
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:48 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Vertaling? :@
Echt geen idee wat je bedoelt
  zondag 8 november 2020 @ 18:50:27 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196138983
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

Sommige mensen houden ook gewoon van een nare egomane hork als Trump omdat ze zichzelf erin herkennen.
Of omdat ze zelf zo willen zijn ten koste van anderen.
pi_196138984
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:43 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Het gaat niet om Trump het gaat om democratie en wat het bereikt heeft.

Jij was degene die begon over normen en waarden. Daarom voerden we deze kleine discussie.

Verder ben ik niet links en heb ik geen favoriete politici. Ik heb dus geen moeite met wie dan ook bekritiseren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 november 2020 @ 18:50:52 #82
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196138989
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan geloof je het niet. Maar ook CNN heeft bronnen rond het witte huis. En als ze zouden lopen liegen dan zal Melania het wel ontkennen en ze desnoods voor de rechter slepen.

Maar ik denk dat het wel waar kan zijn. Melania wil denk ik ook gewoon verder met het leven in plaats van dit belachelijke circus van een man die niet tegen zijn verlies kan.
Toch even een kleine correctie hier nu. The guardian meldt nu dit:

US news website Axios is now contradicting an earlier report by CNN that Jared Kushner had advised Trump to concede.

The Axios report quoted an unidentified source “close to Jared Kushner” as saying he has advised Trump to pursue “legal remedies” to the election.

Ik denk dat die berichten over zijn schoonzoon en Melena je een beetje met een korreltje zout moet nemen.
  zondag 8 november 2020 @ 18:51:12 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196138995
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:49 schreef MakkieR het volgende:
Maar krijgt Biden de Amerikanen nu wel herenigd. En hoe groot is de kloof tussen de democraten en republikeinen. Onder Obama was dit ook al een mega groot probleem, zien jullie het nu anders?
Hij zal het iig proberen. Trump probeerde de kloof groter te maken. En dat is helaas vrij aardig gelukt -O-
  zondag 8 november 2020 @ 18:54:43 #84
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196139054
quote:
Vraag is of het kan binnen het huidige systeem. Er wordt al jaren gezegd dat werk op het platteland nooit meer massaal terugkomt. Het is min of meer afgelopen. Grote steden hebben de toekomst en af en toe zullen rijke mensen terugkeren naar het platteland, maar dan niet als boer of winkeleigenaar oid.

Dus wat ga je met die mensen doen? Basisinkomen? Ondenkbaar in de VS voorlopig. Allemaal omscholen? Kan misschien een klein deel.

Volgende grote klap gaat komen als chaffeurs (volgens mij de nummer 1 banenmachine in de VS) geautomatiseerd gaan worden door zelfrijdende trucks.
  zondag 8 november 2020 @ 18:55:16 #85
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_196139067
quote:
Er staat tenminste iemand die zijn baan serieus neemt en mogelijk de intentie heeft om te verbinden.
Trump is niet geschikt. Zoveel is wel duidelijk.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zondag 8 november 2020 @ 18:56:06 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196139080
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2020 18:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Toch even een kleine correctie hier nu. The guardian meldt nu dit:

US news website Axios is now contradicting an earlier report by CNN that Jared Kushner had advised Trump to concede.

The Axios report quoted an unidentified source “close to Jared Kushner” as saying he has advised Trump to pursue “legal remedies” to the election.

Ik denk dat die berichten over zijn schoonzoon en Melena je een beetje met een korreltje zout moet nemen.

Zijn beide bronnen. Niet te zeggen wie er gelijk heeft. Ik neig naar Melania die aandringt op verlies erkennen en Kushner die aandringt op blijven vechten. Maar dat is slechts mijn inschatting ;)
pi_196139083
quote:
Amerikanen zijn alleen verenigd als er een oorlog is of een sportwedstrijd.
  zondag 8 november 2020 @ 18:56:53 #88
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196139103
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zijn beide bronnen. Niet te zeggen wie er gelijk heeft. Ik neig naar Melania die asndringt op verlies erkennen en Kushner die aandringt op blijven vechten. Maar dat is slechts mijn inschatting ;)
Zou best kunnen hoor maar dat soort dingen zijn een beetje showbiz gehalte vind ik.
pi_196139127
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Trump heeft het zichzelf ook erg moeilijk gemaakt met zijn houding en uitingen op Twitter.

Als hij gezegd had "Ik feliciteer Joe Biden maar ga evengoed nog wel voor hertellingen" dan had hij altijd een uitweg om straks te zeggen "Joe heeft gewonnen".

Nu zit hij in z'n loopgraaf en heeft eigenlijk geen andere optie dan blijven zitten waar hij zit óf met de witte vlag zwaaien, wat hem zo'n pijn zal doen dat hij dat niet wil.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Hij schreeuwde als een klein kind die zijn zakgeld niet kreeg.
Dan ben je jezelf enkel meer aan het schade aan het toebrengen dan nodig is en verlies je alleen maar geloofwaardigheid, ook al heb je gelijk.
Gelijk hebben en gelijk krijgen is een wereld van verschil.
Denk dat de nobele Republikeinen zoals een Mitt Romney daarom ook afstand heeft genomen.
Trump lijkt zijn graf alleen maar dieper te graven.

Maar nog steeds de big "what if". Wat als er nou wel gefraudeerd is? Hoe kan je het bewijzen?
Hoe kan je (hypothetisch gezien) iets bewijzen wat bijna niet te bewijzen valt?
pi_196139157
quote:
Ik ben wat dat betreft uitermate sceptisch. Kijk, Biden werd eigenlijk jarenlang geroemd als "bipartisan dealmaker" door veel Republikeinse senatoren. Sinds McConnell er zit lijkt er echter weinig plek meer te zijn voor bipartisanship.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196139160
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zou best kunnen hoor maar dat soort dingen zijn een beetje showbiz gehalte vind ik.
Een beetje? Heel erg. Wat een onzin 'news'. Iedereen kan wat roepen, bewijs kan niet geleverd worden. Is wat mij betreft 100% roddel en achterklap 'nieuws'.
pi_196139166
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:57 schreef Viesdik het volgende:

Maar nog steeds de big "what if". Wat als er nou wel gefraudeerd is? Hoe kan je het bewijzen?
Hertellen. Althans, zo kan je bewijzen dat er gefraudeerd is met de telling.

Maar dat kost wel geld en de Trump campagne lijkt niet erg van zins dat geld op te hoesten dus da's ook geen erg sterk punt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 19:00:21 ]
  zondag 8 november 2020 @ 19:00:26 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196139182
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

True. Maar uiteindelijk gaat Trump het niet winnen. Dus aandringen op zo waardig opgeven als nu nog mogelijk lijkt me verstandiger. En dat over dat proces gerapporteerd wordt vind ik -zeker in de VS- niet eens meer raar..
  zondag 8 november 2020 @ 19:01:04 #94
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196139191
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hertellen. Althans, zo kan je bewijzen dat er gefraudeerd is met de telling.
Elke stem is toch in principe te herleiden weer naar een persoon? Hoewel ik dat niet helemaal snap. In Nederland is het toch geheim wat je stemt.

Maar in de VS lees je over handtekeningen en dergelijke. Of is dat alleen per post zo?
  zondag 8 november 2020 @ 19:01:27 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196139198
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:57 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Ik ben het hier helemaal mee eens. Hij schreeuwde als een klein kind die zijn zakgeld niet kreeg.
Dan ben je jezelf enkel meer aan het schade aan het toebrengen dan nodig is en verlies je alleen maar geloofwaardigheid, ook al heb je gelijk.
Gelijk hebben en gelijk krijgen is een wereld van verschil.
Denk dat de nobele Republikeinen zoals een Mitt Romney daarom ook afstand heeft genomen.
Trump lijkt zijn graf alleen maar dieper te graven.

Waarom zou fraude niet te bewijzen zijn?
pi_196139215
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vertaling? :@
Echt geen idee wat je bedoelt
fokkers die elkaar via het kudosysteem backup geven :')
pi_196139233
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:02 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Dus? Dat is geen antwoord op de vraag.
pi_196139253
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:02 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Voor jou ook maar een likeje dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')