Dit is het meest ongepaste gebruik van dequote:Op zaterdag 7 november 2020 21:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar zijn John Michaels trilpijlen gebleven?
Die snapt wel meer nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kaal haar.
user onlogisch snapt deze grap niet.
Geen trilpijlenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het meest ongepaste gebruik van deooit
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Gadverdamme die smerige Grieken die voetballen zoals ze neuken, hard vanachter.
Zit je weer aan de sambuca?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Gyrosrukkers, darmtoeristen, achterladers!
Ik heb inmiddels 8 flessen in mijn mik HA HA HA. Mijn lever voelt aan als een doedelzak!quote:
Hij doet me een beetje denken aan iemand met morbide obesitas.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Michael ziet er een beetje uit als een lesbo
Dat is zijn ultieme stokpaardje. Die mag niet verloren gaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak blijft die Hopp beschrijven als de messias van heel Duitsland
Schimmelkutreclame na elke sessiequote:Op zaterdag 7 november 2020 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de opvolger gaat zijn van EEN BABY? tijdens het WK Darts in december.
November is Sjorona.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de opvolger gaat zijn van EEN BABY? tijdens het WK Darts in december.
Lelijke kuttekoppen.quote:
die op 17 sec. zou ik hard willen rakenquote:
Die op 8 seconden zou ik wel een piek willen geven.quote:
quote:
Nee. Die op 18 seconden is wel acceptabelquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die op 8 seconden zou ik wel een piek willen geven.
Dit ter info.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arjan in tranen, een week al niet gedoucht en/of geschoren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:54 schreef wimderon het volgende:
Ze hebben om de tafel gezeten met Arjan.
Jongens toch.
Met iemand van de stichting zelfmoordpreventie erbij?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:54 schreef wimderon het volgende:
Jongens toch.
Dit was de laatste keer dat Arjan ooit een kritische vraag heeft gesteld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Arjan ook echt op z'n plek gezetwat een onzin
Arjan mag voortaan alleen nog de Polen interviewen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Arjan in tranen, een week al niet gedoucht en/of geschoren.
Moet wel een brede tafel geweest zijn dan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:54 schreef wimderon het volgende:
Jongens toch.
Gewoon bij Dartshop Zaanstad. (quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moet wel een brede tafel geweest zijn dan.
Of aan knoppen in je oren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mooi aan zo'n tokkie sleeve? Kan iemand me dat vertellen ?
Zo voel ik mij op dit moment ook ja, ik vreet een zak wokkels chips leeg en kijk naar dartsen. Een heerlijke zaterdagavond.quote:
https://www.dartshopzaanstad.nl/product/m3939/quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon bij Dartshop Zaanstad. ()
Dan weet je ook gelijk het streefgewicht als je serieus wil gaan darten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.dartshopzaanstad.nl/product/m3939/
Geen maat S maar wel 3XL allen.
Extra tekst: VUILE VETZAK HOU JE KAARTquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.dartshopzaanstad.nl/product/m3939/
Geen maat S maar wel 3XL allen.
Noppie gooit niet voor Nederland, alleen voor Fryslan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Noppie kan de druk van de natie niet dragen.
Wel lief dat zijn broer altijd onder elk facebookbericht over Dennie als eerste reageert.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noppie gooit niet voor Nederland, alleen voor Fryslan.
Een lief kind.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel lief dat zijn broer altijd onder elk facebookbericht over Dennie als eerste reageert.
Baardje is wel handig als je kaal haar hep. Anders krijg je zo'n babyhoofd als MVG.quote:
Ik kan hier over meepraten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Baardje is wel handig als je kaal haar hep. Anders krijg je zo'n babyhoofd als MVG.
Hou je bek smerige ghb verkrachter.quote:
OK Rockstar (lol)quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hou je bek smerige ghb verkrachter.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kaarten wil ik hebben.
(Bovenaan als hoogste achievement staat 1x UK Open finalist)
Tr gezetquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben erg blij met de zoomfunctie van de site.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
We krijgen het cringe vuistje niet te zien.
Seeds 1, 2, 3 en 5 eventueelquote:Op zondag 8 november 2020 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
we krijgen iig 1 verrassende halve finalist
Oh alles doet me pijnquote:Op zondag 8 november 2020 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker samen met Fat Vinny au aan rug hebben. Matig, slecht, waardeloos.
Dolan en Gurney wanneer die laatste in een depressieve fase zitquote:Op zondag 8 november 2020 14:26 schreef KennyPowers het volgende:
Noem een inspiratielozer duo dan Smith en Cross
Of door hoesten tijdens het douchen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een zenuw kan ook bekneld raken door andere oorzaken, bijvoorbeeld door een ongeluk, slechte houding, overbelasting en overgewicht.
Ervaring mee?quote:Op zondag 8 november 2020 14:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of door hoesten tijdens het douchen.
Nederland-Duitsland is Noppert-Clemens gevolgd door Van Gerwen-Hopp geworden.quote:Op zondag 8 november 2020 12:56 schreef borisz het volgende:
De namen zijn iig ingevuld
[ afbeelding ]
Hopelijk ondervraagt Arjan hem even kritisch over zijn overgewichtquote:Op zondag 8 november 2020 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat is er bij MVG gebeurd, volgens RTL.
quote:Op zondag 8 november 2020 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk ondervraagt Arjan hem even kritisch over zijn overgewicht
Niet dat ik weetquote:Op zondag 8 november 2020 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is er eigenlijk alweer een interview tussen hen geweest na die meltdown?
''Moet zo'n dikke papzak als jij zeggen, ondanks een maagverkleining ben je nog twee keer zo zwaar als ik''quote:Op zondag 8 november 2020 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk ondervraagt Arjan hem even kritisch over zijn overgewicht
Er is een mediationsessie geweestquote:Op zondag 8 november 2020 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is er eigenlijk alweer een interview tussen hen geweest na die meltdown?
KOEKOEKquote:Op zondag 8 november 2020 15:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
''Moet zo'n dikke papzak als jij zeggen, ondanks een maagverkleining ben je nog twee keer zo zwaar als ik''
Je ziet het ook gelijk he, Arjan probeert punten te scoren over MvG's rug die het een week later direct begeeftquote:Op zondag 8 november 2020 15:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
''Moet zo'n dikke papzak als jij zeggen, ondanks een maagverkleining ben je nog twee keer zo zwaar als ik''
Dat was gewoon een error in je hoofd Arjan, als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat je daar zelf niets aan kan doen.quote:Op zondag 8 november 2020 15:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Met VdV als mediator. Lijkt mij echt genot.
[ afbeelding ]
Lekker weer na de eerste ronde gaan zitten.quote:Op zondag 8 november 2020 15:14 schreef wimderon het volgende:
Gefeliciteerd met de kwalificatie van José voor de Grand Slam @:El-Stinho @:Mani89
Moet hij weten.quote:Op zondag 8 november 2020 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker weer na de eerste ronde gaan zitten.
WAAAAAAAAAAAH COHMAAAAAAAAAAANquote:
Prima ondertiteling.quote:Op zondag 8 november 2020 15:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAH COHMAAAAAAAAAAAN
Van Gerwen dadelijk stijf van de zenuwenquote:Op zondag 8 november 2020 15:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Whitlock te weinig whiskey op, stond stijf van de spanning
Behalve tegen RvB en MvG.quote:Op zondag 8 november 2020 15:37 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zie Whitlock niet vaak, maar als ik hem zie mist die altijd cruciale pijlen.
Hep Korona gehad en had toch al heimwee toen hij veelvuldig in Engeland vertoefde. Ik denk dat die er op het moment niet veel zin in heeft.quote:Op zondag 8 november 2020 15:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat is er eigenlijk met de meest sympathieke darter ter wereld K Anderson gebeurd?
Dat vind ik toch wel het leukste van dit toernooi.quote:
Goeie jinx Zjakquote:Op zondag 8 november 2020 16:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Whitlock heeft de whiskeyfles gevonden in de pauze
Zal wel weer een kutloting krijgen.quote:Op zondag 8 november 2020 15:14 schreef wimderon het volgende:
Gefeliciteerd met de kwalificatie van José voor de Grand Slam @:El-Stinho @:Mani89
Dat lijkt me onzin.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef Nober het volgende:
Mardle zegt dat MVG niet meer wil juichen klopt dit?
Mardle lult maar wat onzin. Zie hem nu al weer juichenquote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef Nober het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef Nober het volgende:
Kan best dat Mardle dat gezegd heeft, maar MvG schreeuwt gewoon.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef Nober het volgende:
quote:
Was gisterenquote:Op zondag 8 november 2020 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die heb ik nog nooit gezien. Lekker een stukje corona.
Leuke naam heeft het gifje ook.quote:
Tegen Duitsers die er niks van kunnen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:05 schreef Vriezzer het volgende:
De dubbel jongens..
Noppert geen vertrouwen. MvG kreupel.
"Tijd om af te vallen Maik?"quote:Op zondag 8 november 2020 17:22 schreef Zorro het volgende:
Ik verwacht een kritisch interview van Arjan
Gelukkig kan hij zn kinderen verder laten opgroeien in een wereld zonder trumpquote:Op zondag 8 november 2020 18:10 schreef wimderon het volgende:
Niels legt even uit hoe je met een rugblessure om moet gaan.
Zou Maikol dit ook bij zijn vrouw doen als ze in bed liggen?quote:
Cumbek.quote:Op zondag 8 november 2020 18:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou Maikol dit ook bij zijn vrouw doen als ze in bed liggen?
Alleen als ze probeert punten te scorenquote:Op zondag 8 november 2020 18:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou Maikol dit ook bij zijn vrouw doen als ze in bed liggen?
Ik ga nu kijken. Ze beginnen met NL.quote:Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef De_Kraam het volgende:
RTL7 gaat zo weer doen alsof ze live zijn.
Dat kan ook niet, want het is livequote:Op zondag 8 november 2020 18:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken. Ze beginnen met NL.
Heb er nog niks van gezien.
Normaal issie altijd erg soft.quote:Op zondag 8 november 2020 18:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen als ze probeert punten te scoren
Blijft een PSV'er.quote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef De_Kraam het volgende:
Maikol wil niet voor de camera. De nieuwe RayBar.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)0-maar-deze-ook-nietquote:'Vorig jaar had ik Jermaine bij, die is niet helemaal 100, maar deze ook niet!'
Kromme rug a la Vinnie.quote:Op zondag 8 november 2020 19:00 schreef StephanL het volgende:
Wat heeft die? Pijn in zijn rug?
Ja dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |