Nederland-Duitsland is Noppert-Clemens gevolgd door Van Gerwen-Hopp geworden.quote:Op zondag 8 november 2020 12:56 schreef borisz het volgende:
De namen zijn iig ingevuld
[ afbeelding ]
Hopelijk ondervraagt Arjan hem even kritisch over zijn overgewichtquote:Op zondag 8 november 2020 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat is er bij MVG gebeurd, volgens RTL.
quote:Op zondag 8 november 2020 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk ondervraagt Arjan hem even kritisch over zijn overgewicht
Niet dat ik weetquote:Op zondag 8 november 2020 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is er eigenlijk alweer een interview tussen hen geweest na die meltdown?
''Moet zo'n dikke papzak als jij zeggen, ondanks een maagverkleining ben je nog twee keer zo zwaar als ik''quote:Op zondag 8 november 2020 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk ondervraagt Arjan hem even kritisch over zijn overgewicht
Er is een mediationsessie geweestquote:Op zondag 8 november 2020 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is er eigenlijk alweer een interview tussen hen geweest na die meltdown?
KOEKOEKquote:Op zondag 8 november 2020 15:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
''Moet zo'n dikke papzak als jij zeggen, ondanks een maagverkleining ben je nog twee keer zo zwaar als ik''
Je ziet het ook gelijk he, Arjan probeert punten te scoren over MvG's rug die het een week later direct begeeftquote:Op zondag 8 november 2020 15:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
''Moet zo'n dikke papzak als jij zeggen, ondanks een maagverkleining ben je nog twee keer zo zwaar als ik''
Dat was gewoon een error in je hoofd Arjan, als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat je daar zelf niets aan kan doen.quote:Op zondag 8 november 2020 15:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Met VdV als mediator. Lijkt mij echt genot.
[ afbeelding ]
Lekker weer na de eerste ronde gaan zitten.quote:Op zondag 8 november 2020 15:14 schreef wimderon het volgende:
Gefeliciteerd met de kwalificatie van José voor de Grand Slam @:El-Stinho @:Mani89
Moet hij weten.quote:Op zondag 8 november 2020 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker weer na de eerste ronde gaan zitten.
WAAAAAAAAAAAH COHMAAAAAAAAAAANquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |