Prima ondertiteling.quote:Op zondag 8 november 2020 15:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAH COHMAAAAAAAAAAAN
Van Gerwen dadelijk stijf van de zenuwenquote:Op zondag 8 november 2020 15:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Whitlock te weinig whiskey op, stond stijf van de spanning
Behalve tegen RvB en MvG.quote:Op zondag 8 november 2020 15:37 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zie Whitlock niet vaak, maar als ik hem zie mist die altijd cruciale pijlen.
Hep Korona gehad en had toch al heimwee toen hij veelvuldig in Engeland vertoefde. Ik denk dat die er op het moment niet veel zin in heeft.quote:Op zondag 8 november 2020 15:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat is er eigenlijk met de meest sympathieke darter ter wereld K Anderson gebeurd?
Dat vind ik toch wel het leukste van dit toernooi.quote:
Goeie jinx Zjakquote:Op zondag 8 november 2020 16:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Whitlock heeft de whiskeyfles gevonden in de pauze
Zal wel weer een kutloting krijgen.quote:Op zondag 8 november 2020 15:14 schreef wimderon het volgende:
Gefeliciteerd met de kwalificatie van José voor de Grand Slam @:El-Stinho @:Mani89
Dat lijkt me onzin.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef Nober het volgende:
Mardle zegt dat MVG niet meer wil juichen klopt dit?
Mardle lult maar wat onzin. Zie hem nu al weer juichenquote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef Nober het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef Nober het volgende:
Kan best dat Mardle dat gezegd heeft, maar MvG schreeuwt gewoon.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef Nober het volgende:
quote:
Was gisterenquote:Op zondag 8 november 2020 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die heb ik nog nooit gezien. Lekker een stukje corona.
Leuke naam heeft het gifje ook.quote:
Tegen Duitsers die er niks van kunnen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:05 schreef Vriezzer het volgende:
De dubbel jongens..
Noppert geen vertrouwen. MvG kreupel.
"Tijd om af te vallen Maik?"quote:Op zondag 8 november 2020 17:22 schreef Zorro het volgende:
Ik verwacht een kritisch interview van Arjan
Gelukkig kan hij zn kinderen verder laten opgroeien in een wereld zonder trumpquote:Op zondag 8 november 2020 18:10 schreef wimderon het volgende:
Niels legt even uit hoe je met een rugblessure om moet gaan.
Zou Maikol dit ook bij zijn vrouw doen als ze in bed liggen?quote:
Cumbek.quote:Op zondag 8 november 2020 18:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou Maikol dit ook bij zijn vrouw doen als ze in bed liggen?
Alleen als ze probeert punten te scorenquote:Op zondag 8 november 2020 18:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou Maikol dit ook bij zijn vrouw doen als ze in bed liggen?
Ik ga nu kijken. Ze beginnen met NL.quote:Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef De_Kraam het volgende:
RTL7 gaat zo weer doen alsof ze live zijn.
Dat kan ook niet, want het is livequote:Op zondag 8 november 2020 18:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken. Ze beginnen met NL.
Heb er nog niks van gezien.
Normaal issie altijd erg soft.quote:Op zondag 8 november 2020 18:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen als ze probeert punten te scoren
Blijft een PSV'er.quote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef De_Kraam het volgende:
Maikol wil niet voor de camera. De nieuwe RayBar.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)0-maar-deze-ook-nietquote:'Vorig jaar had ik Jermaine bij, die is niet helemaal 100, maar deze ook niet!'
Kromme rug a la Vinnie.quote:Op zondag 8 november 2020 19:00 schreef StephanL het volgende:
Wat heeft die? Pijn in zijn rug?
Ja dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |