Dit is het meest ongepaste gebruik van dequote:Op zaterdag 7 november 2020 21:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar zijn John Michaels trilpijlen gebleven?
Die snapt wel meer nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kaal haar.
user onlogisch snapt deze grap niet.
Geen trilpijlenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het meest ongepaste gebruik van deooit
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Gadverdamme die smerige Grieken die voetballen zoals ze neuken, hard vanachter.
Zit je weer aan de sambuca?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Gyrosrukkers, darmtoeristen, achterladers!
Ik heb inmiddels 8 flessen in mijn mik HA HA HA. Mijn lever voelt aan als een doedelzak!quote:
Hij doet me een beetje denken aan iemand met morbide obesitas.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Michael ziet er een beetje uit als een lesbo
Dat is zijn ultieme stokpaardje. Die mag niet verloren gaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak blijft die Hopp beschrijven als de messias van heel Duitsland
Schimmelkutreclame na elke sessiequote:Op zaterdag 7 november 2020 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de opvolger gaat zijn van EEN BABY? tijdens het WK Darts in december.
November is Sjorona.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de opvolger gaat zijn van EEN BABY? tijdens het WK Darts in december.
Lelijke kuttekoppen.quote:
die op 17 sec. zou ik hard willen rakenquote:
Die op 8 seconden zou ik wel een piek willen geven.quote:
quote:
Nee. Die op 18 seconden is wel acceptabelquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die op 8 seconden zou ik wel een piek willen geven.
Dit ter info.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arjan in tranen, een week al niet gedoucht en/of geschoren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:54 schreef wimderon het volgende:
Ze hebben om de tafel gezeten met Arjan.
Jongens toch.
Met iemand van de stichting zelfmoordpreventie erbij?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:54 schreef wimderon het volgende:
Jongens toch.
Dit was de laatste keer dat Arjan ooit een kritische vraag heeft gesteld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Arjan ook echt op z'n plek gezetwat een onzin
Arjan mag voortaan alleen nog de Polen interviewen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Arjan in tranen, een week al niet gedoucht en/of geschoren.
Moet wel een brede tafel geweest zijn dan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:54 schreef wimderon het volgende:
Jongens toch.
Gewoon bij Dartshop Zaanstad. (quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moet wel een brede tafel geweest zijn dan.
Of aan knoppen in je oren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mooi aan zo'n tokkie sleeve? Kan iemand me dat vertellen ?
Zo voel ik mij op dit moment ook ja, ik vreet een zak wokkels chips leeg en kijk naar dartsen. Een heerlijke zaterdagavond.quote:
https://www.dartshopzaanstad.nl/product/m3939/quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon bij Dartshop Zaanstad. ()
Dan weet je ook gelijk het streefgewicht als je serieus wil gaan darten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.dartshopzaanstad.nl/product/m3939/
Geen maat S maar wel 3XL allen.
Extra tekst: VUILE VETZAK HOU JE KAARTquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.dartshopzaanstad.nl/product/m3939/
Geen maat S maar wel 3XL allen.
Noppie gooit niet voor Nederland, alleen voor Fryslan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Noppie kan de druk van de natie niet dragen.
Wel lief dat zijn broer altijd onder elk facebookbericht over Dennie als eerste reageert.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noppie gooit niet voor Nederland, alleen voor Fryslan.
Een lief kind.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel lief dat zijn broer altijd onder elk facebookbericht over Dennie als eerste reageert.
Baardje is wel handig als je kaal haar hep. Anders krijg je zo'n babyhoofd als MVG.quote:
Ik kan hier over meepraten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Baardje is wel handig als je kaal haar hep. Anders krijg je zo'n babyhoofd als MVG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |