Toen ik het voor het eerst las dacht ik dat het een grapje was....quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:10 schreef illusions het volgende:
Die fucking zwakzinnige is ook ECHT gewoon een potje aan het golfen.
You damn right he is!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:28 schreef Ulx het volgende:
Reken er maar op dat Trump nog even relevant blijft.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
Joe Biden 2020
Kamala Harris 2024 _O_
Kanye West 2024
Alexandria Ocasio Cortez 2028
Alexandria Ocasio Cortez 2032
Alexandria Ocasio Cortez 2036
Alexandria Ocasio Cortez 2040
Alexandria Ocasio Cortez 2044
Alexandria Ocasio Cortez 2048
Alexandria Ocasio Cortez 2052
Dat klopt. En ja, dat kan nog interessant worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
Trump heeft nog alle bevoegdheden komende maanden toch? Met z'n huidige gedrag vind ik dat eigenlijk best een gevaarlijke gedachte.
Denk je dat de republikeinen er over 4 jaar neit meer zullen zijn?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
Joe Biden 2020
Kamala Harris 2024
Ik ben toch verdomde benieuwd wat die lullo nog gaat flikken komende maanden. Helemaal gerust ben ik er ook niet op.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt. En ja, dat kan nog interessant worden.
Neem aan dat zijn hielenlikkers hem nu toch niet zomaar allerlei gekke dingen meer laten doen. Die lui denken ook aan hun eigen hachje.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
Trump heeft nog alle bevoegdheden komende maanden toch? Met z'n huidige gedrag vind ik dat eigenlijk best een gevaarlijke gedachte.
Zie je wel? Trump gaat nog wel ff door!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt. En ja, dat kan nog interessant worden.
Denken dat de republikeinen nog kans maken als AOC meedoetquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Denk je dat de republikeinen er over 4 jaar neit meer zullen zijn?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
Joe Biden 2020
Kamala Harris 2024
Hun eigen hachje is nogal sterk verbonden met Trumps hachje dus ik denk niet dat ze hem ook maar iets in de weg gaan leggen vooral niet omdat ze geen van allen daarvoor de integriteit of het karakter hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Neem aan dat zijn hielenlikkers hem nu toch niet zomaar allerlei gekke dingen meer laten doen. Die lui denken ook aan hun eigen hachje.
Leuke grap wel. 6/10quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Arme wereld.
Een communistisch Amerika.
Nou, ratten verlaten een zinkend schip hè.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hun eigen hachje is nogal sterk verbonden met Trumps hachje dus ik denk niet dat ze hem ook maar iets in de weg gaan leggen vooral niet omdat ze geen van allen daarvoor de integriteit of het karakter hebben.
De enige partijen die tot nu toe, na het sluiten van de laatste stemkantoren, (te) vroeg waren, zijn:quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tja, je moet wel mee met de rest... maar volgens mij nog wel vroeg!
Rutte: Wij houden van julliequote:Op zaterdag 7 november 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gewoon de relatie bespreken dus.
Goh, waar zou hij dat nou opgelopen hebben....quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef speknek het volgende:
En als je dacht dat de dag niet beter kon, blijkt Matt Gaetz ook nog Covid te hebben.
Zelfs een uitbraak in het Witte Huis van een man of 5 oid!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef speknek het volgende:
En als je dacht dat de dag niet beter kon, blijkt Matt Gaetz ook nog Covid te hebben.
Hij heeft antilichamen, dus hij heeft het eerder gehad. Je kunt niet alles hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef speknek het volgende:
Dat lijkt mij niet onmogelijk, ja. Er zullen vast een aantal mensen zijn die zich nu heel rap gaan distantieeren van Trump.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ratten verlaten een zinkend schip hè.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef speknek het volgende:
Waarom is dat leuk?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef speknek het volgende:
Godverquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef speknek het volgende:
Doe even normaal.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef speknek het volgende:
Lijkt me stug dat Eric en Don Jr. hebben staan tellen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef Toby56 het volgende:
Tenzij Giuliani c.s. kunnen aantonen dat de ballots dit jaar door 100% blinden en beperkten-van-geest zijn geteld.
Mhmm...ik zou er niet op rekenen, niets zo vluchtig als roem.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie Trump nog wel 3 jaar rallies houden en vervolgens in 2024 weer president willen worden. Z'n hardcore fans blijven hem toch wel steunen
Laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Om daar de humor van te zien moet je je een beetje in Mister Gaetz verdiepen, denk ik.
Dat iemand een ziekte krijgt moet je sowieso niet de humor van in zien, wie het ook is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Om daar de humor van te zien moet je je een beetje in Mister Gaetz verdiepen, denk ik.
Mwah, hij is nu wel een loser he.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie Trump nog wel 3 jaar rallies houden en vervolgens in 2024 weer president willen worden. Z'n hardcore fans blijven hem toch wel steunen
Joe Biden zou, in Nederland, waarschijnlijk een gemiddelde D'66-er zijn. Voor vrijhandel, voor een normale belasting-afdracht (maar niet te veel!), voor steun voor vrij ondernemerschap, voor investeringen in onderwijs en nieuwe energie (daar valt ook geld mee te verdienen), en zoveel mogelijk gelijke kansen plus de normale basiszorg voor iedereen verzekerd & toegankelijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Arme wereld.
De GOP zit nog steeds met Trump.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mhmm...ik zou er niet op rekenen, niets zo vluchtig als roem.
Joe Biden is een communist, ja?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Arme wereld.
Heel emotioneelquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:41 schreef DonDruiper het volgende:
Woow die Van Jones op CNN toen het bekend werd gemaakt.....
Shit, daar mag ik niet om lachen en ik hoop dat hij er zonder kleerscheuren vanaf komt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef speknek het volgende:
Of 4 jaar rallies houden en geld ophalen. En dan niet meedoen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie het nu.. had andere dingen te doen, maar men...quote:
AOC is té radicaal... daar krijg je geen meerderheid mee!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denken dat de republikeinen nog kans maken als AOC meedoet
Nee, de Biden van nu en het platform van de partij zou toch echt in de hoek van de PvdA zitten. Dat is niet mijn mening maar de mening van wetenschappers en onderzoek daarnaar. De partij van onder Bill Clinton, daar heb je dan wel weer gelijk in (minus de law and order).quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Joe Biden zou, in Nederland, waarschijnlijk een gemiddelde D'66-er zijn. Voor vrijhandel, voor een normale belasting-afdracht (maar niet te veel!), voor steun voor vrij ondernemerschap, voor investeringen in onderwijs en nieuwe energie (daar valt ook geld mee te verdienen), en zoveel mogelijk gelijke kansen plus de normale basiszorg voor iedereen verzekerd & toegankelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |