Ach wat leuk! Hoe was het niet?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig zeg!Ik ben laatst ook al een keer niet bij Telstar geweest.
Goed punt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was niet leuk. Maar dat is het bij Telstar ook niet als je wel gaat denk ik.
Gereageerd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
AVK / Als Europa zo'n kiessysteem had...
Ludiek idee weer van onze zuiderbuur
quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lavenderr heel eng dit. Snap niet dat mensen daarop stemmen ook bah
Wat natuurlijk walgelijke winkels zijn. Ik bestel daar nooit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
FNV wil dat winkels vrijwillig gaan toekijken hoe iedereen z'n geld naar Bol en Amazon brengt.
Wil je nu een sticker?quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat natuurlijk walgelijke winkels zijn. Ik bestel daar nooit.
Kreeg een COR-note omdat ik Caland mentiondequote:Op zaterdag 7 november 2020 13:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe COR note is uit. Het heeft iets met A'dam te maken.
Ter info.
Dat gaat wel erg ver.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kreeg een COR-note omdat ik Caland mentionde.
Aldus een wijs man.quote:Claudio Lotiti, de president van Lazio, omschrijft het op nogal bizarre wijze. "Vrouwen hebben bacteriën in hun vagina, maar dat betekent niet dat ze stuk voor stuk ziekteverspreiders zijn."
quote:
Jij bent geen fan geloof ikquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je visie is omtrent kinderen.
Het is maar goed dat mijn moeder dat al vroeg doorhad en alle hoop heeft laten varen.quote:
Dat herken ik wel. Als nichtje blijft logeren is het toch altijd weer een opluchting als ze thuis afgezet is. Ook wel stil weer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn moeder dat al vroeg doorhad en alle hoop heeft laten varen.
Al ben ik best goed met kinderen hoor. Zolang ik maar heel snel weg kan zodra ik het echt zat ben
Beetje viezig wel jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lavenderr heel eng dit. Snap niet dat mensen daarop stemmen ook bah
quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
RIVM meldt 6689 nieuwe coronabesmettingen, 578 minder dan gisteren
Announce kroegen open.
JaapGodquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
RIVM meldt 6689 nieuwe coronabesmettingen, 578 minder dan gisteren
Announce kroegen open.
De Belgen en Duitsers zullen nu wel jaloers zijn, dat zij geen Jaap hebben.quote:
De Duitsers hebben Mengele.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Belgen en Duitsers zullen nu wel jaloers zijn, dat zij geen Jaap hebben.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
It aint over till it's over
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
It aint over till it's over
[ twitter ]
Domheid kent geen grenzenquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Oud PVV-kamerlid kijk eens dom? Ja, ho maar.
Dat moet een parodie zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet een parodie zijn.
Toch gereageerd. Met PVV-ers weet je het nooit.
Hahahaquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat een idioot.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dat die het ook gewoon laat staan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Gereageerd, ik kon het niet laten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jhim is inmiddels trending zie ik.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat een vreselijke ouders dat ze lekker hip moesten doen en hem niet gewoon Jim noemden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jhim is inmiddels trending zie ik.
Of ze waren net zo intelligent als Jhim zelf en hebben bij het inschrijven, toen hij geboren werd, zijn naam verkeerd gespeld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke ouders dat ze lekker hip moesten doen en hem niet gewoon Jim noemden.
Inderdaad, dit gaat nog wel een tijdje duren.quote:
Jawel hoor. Nu komt er een enorm juridisch circus waar de Amerikanen gek op zijn, maar Biden gaat gewoon voorbereiden voor zijn presidentschap.quote:
Wat vind jij van dit hele circusquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel hoor. Nu komt er een enorm juridisch circus waar de Amerikanen gek op zijn, maar Biden gaat gewoon voorbereiden voor zijn presidentschap.
Treurig.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit hele circus
Biden gaat de 4 jaar niet volhouden dus eigenlijk is Harris de lachende derde.quote:
Ik zie geen probleemquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
Of wij daar nou blij moeten zijn weet ik niet. Dat laat ik aan de experts over.
Dus je accepteert dat je een mening met zipportal deelt?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
@:scrummie lees je het?
De Trump act kan de kast in.
Dit klopt niet hoorquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je accepteert dat je een mening met zipportal deelt?
Racist ben je.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
@GGMM en ik staan boven dit domme geklets.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je accepteert dat je een mening met zipportal deelt?
Racist ben je.
Prima. Als er maar een Democraat zit met een linkse agenda maakt het me niet veel uit wie het is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Biden gaat de 4 jaar niet volhouden dus eigenlijk is Harris de lachende derde.
Ik ben aan het genieten van de edele dartssport.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niels kan jij geen borussia - Bayern gaan kijken op Fox 4. Ik ben heel eenzaam in het topic
Helemaal gek maar dan stop ik er maar met posten. Tegen jezelf praten is ook niet allesquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben aan het genieten van de edele dartssport.
Dit klopt alleen niet, dat weten we pas in januari maar dit geheel terzijde.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:05 schreef GGMM het volgende:
Verder vond ik wat deze Amerika-deskundige KingRoland_de_echte zei wel treffend
[ twitter ]
Ik kom wel even.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal gek maar dan stop ik er maar met posten. Tegen jezelf praten is ook niet alles
@jongejonga denkt dat Georgia blauw gaat wordenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:05 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit klopt alleen niet, dat weten we pas in januari maar dit geheel terzijde.
Ik denk vooral dat deze strijd pas in januari verder gaat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:jongejonga denkt dat Georgia blauw gaat worden
Voor het presidentschap, maar voor de senaat hebben de democraten een hoop laten liggen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat deze strijd pas in januari verder gaat.
Nee, in januari voor de senaat. Perdue heeft 49,8 procent gehaald en Jon Ossoff 47.9 procent. In Georgia moet een kandidaat 50% halen dus er volgt nog een tweedstrijd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voor het presidentschap, maar voor de senaat hebben de democraten een hoop laten liggen.
in januari in de rechtbank en ook de senaatquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, in januari voor de senaat. Perdue heeft 49,8 procent gehaald en Jon Ossoff 47.9 procent. In Georgia moet een kandidaat 50% halen dus er volgt nog een tweedstrijd.
Gaan wel wat miljoentjes tegenaan gegooid worden ouwe reus.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in januari in de rechtbank en ook de senaat
Ik heb mijn eigen trollenleger.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zet een halve post en er is gelijk animo... Ik ben gekwetst.
Ik wacht op mijn uitbetaling op unibetquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaan wel wat miljoentjes tegenaan gegooid worden ouwe reus.
O ben je niet boeiendquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal gek maar dan stop ik er maar met posten. Tegen jezelf praten is ook niet alles
Hoeveel heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn uitbetaling op unibet
Dat kan nog wel een tijdje duren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn uitbetaling op unibet
Jullie Engels is ongeveer even goed!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:05 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
With other words vind ik persoonlijk best sterk. Make that the cat wise.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie Engels is ongeveer even goed!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
with other wordsquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:05 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Donder op met deze onzin.quote:
Mijn excuses.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je @:kingroland niet willen demoniseren alsjeblieft?
Matige film.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Het Duitse topic is geen succes dan zet ik de bladerunner uit 2017 maar op.
Hij heeft het al zo moeilijk, ga je nu ook nog proberen zijn filmplezier bij hem weg te nemen.quote:
Mensen negeren mij tenminste niet als er een mogelijkheid ligt om mij nog verder de grond in te stampen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft het al zo moeilijk, ga je nu ook nog proberen zijn filmplezier bij hem weg te nemen.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen negeren mij tenminste niet als er een mogelijkheid ligt om mij nog verder de grond in te stampen.
Ga de serie Chernobyl kijkenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Het Duitse topic is geen succes dan zet ik de bladerunner uit 2017 maar op.
Dat zijn series gek. Daar heb ik toch geen tijd voor als druk zakenman.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga de serie Chernobyl kijken
Of The Crown
Ik heb een mening over The Crown.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga de serie Chernobyl kijken
Of The Crown
Het zal vast niet links genoeg voor je zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb een mening over The Crown.
Chernobyl heeft maar 5 afleveringen joh.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn series gek. Daar heb ik toch geen tijd voor als druk zakenman.
Eergister mokertje hard op mijn lip gebeten en nu is het dusdanig dik geworden dat ik het bij elke maaltijd opnieuw open bijt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chernobyl heeft maar 5 afleveringen joh.
Ik ben zeer benieuwd naar deze mening.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb een mening over The Crown.
Daar hadden de mensen in Chernobyl 2 dagen na het incident weinig last van.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eergister mokertje hard op mijn lip gebeten en nu is het dusdanig dik geworden dat ik het bij elke maaltijd opnieuw open bijt.
Het heeft weinig met Chernobyl te maken maar toch.
Bedankt voor het medeleven.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar deze mening.
[..]
Daar hadden de mensen in Chernobyl 2 dagen na het incident weinig last van.
Toen waren ze nog niet dood.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het medeleven.
Mijn lip > Chernobyl doden.
Dan moet ik je opnieuw bedanken dat je pas na al die jaren dit inzicht hebt verkregen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen waren ze nog niet dood.
Als je de serie had gezien wist je dit. Jammer dat ik nu in gesprek moet met iemand beneden mijn niveau.
Extreem weinig zoenende zwarte lesbiennes die Joods zijn inderdaad. kutserie.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zal vast niet links genoeg voor je zijn.
Pfft we delen in ieder geval dezelfde fetisjen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Extreem weinig zoenende zwarte lesbiennes die Joods zijn inderdaad. kutserie.
Joodsquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Extreem weinig zoenende zwarte lesbiennes die Joods zijn inderdaad. kutserie.
@Mortaxxquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Pf
[..]
Pfft we delen in ieder geval dezelfde fetisjen.
Het kon mij niet heel erg boeien, zowel de personages als die wereld niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit nu net over de helft door teveel pauzes maar een prima maar trage film toch?
Wat een ellende dit. Waar moet ik nu elke ochtend mijn plezier vandaan halen de komende 4 jaar? Een dementerende man uitlachen begint na een tijdje ook twijfelachtig te wordenquote:
Het wordt een verschrikkelijke tijd. Misschien kunnen ze een gezellige burgeroorlog beginnen om ons toch een beetje te amuseren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een ellende dit. Waar moet ik nu elke ochtend mijn plezier vandaan halen de komende 4 jaar? Een dementerende man uitlachen begint na een tijdje ook twijfelachtig te worden
https://www.ad.nl/nederla(...)-nederlaag~aeb8df6c/quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een ellende dit. Waar moet ik nu elke ochtend mijn plezier vandaan halen de komende 4 jaar? Een dementerende man uitlachen begint na een tijdje ook twijfelachtig te worden
Putin schijnt er begin volgend jaar ook mee te stoppen om het allemaal erger te maken. Met een beetje pech gaan we Biden nooit aan het haar van zijn vrouw zien proberen te ruiken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt een verschrikkelijke tijd. Misschien kunnen ze een gezellige burgeroorlog beginnen om ons toch een beetje te amuseren.
Werkelijk enkel het AD meldt het. Trump en ik denken hier het zijne van.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-nederlaag~aeb8df6c/
Ze luisteren snel.
Ja, dat Putin ook nog ging stoppen las ik afgelopen week ook, alleen was dat nieuws later allemaal weer verdwenen. Ik hoop maar dat dit #FAKENEWS was, anders wordt het helemaal een rampjaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Putin schijnt er begin volgend jaar ook mee te stoppen om het allemaal erger te maken. Met een beetje pech gaan we Biden nooit aan het haar van zijn vrouw zien proberen te ruiken.
Heel mijn wereld stoort in
[..]
Werkelijk enkel het AD meldt het. Trump en ik denken hier het zijne van.
Dit is de meest Amerikaanse tweet ooit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
Al zijn de eerste voortekenen niet slecht.
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 november 2020 03:40 schreef AFCNiels het volgende:
"320 million thousand Americans that lost their lives to COVID" Ik denk nu toch dat dat Biden ook wel een president gaat worden waar we veel plezier aan kunnen beleven.
Erg vermoeiond ja, net als dat doen alsof alles nu anders wordt.quote:Op zondag 8 november 2020 10:07 schreef Tarado het volgende:
die in de kont kruiperij van Biden/Harris van diverse politici en iedereen die denkt dat z'n mening er toe doet is vermoeiend
beschaving is terug dit dat, wat een onzin al is de grappige bijkomstigheid wel dat Boris nu gewoon ook de lul isquote:Op zondag 8 november 2020 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg vermoeiond ja, net als dat doen alsof alles nu anders wordt.
Denk dat ze wel snel weer mee zullen doen met het klimaat-akkoord, denk je niet?quote:Op zondag 8 november 2020 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij al aangegeven hé.quote:Op zondag 8 november 2020 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat ze wel snel weer mee zullen doen met het klimaat-akkoord, denk je niet?
Ze stappen terug in het WHO en de Parijsakkoorden, daar gaat heel de wereld direct iets van merken.quote:Op zondag 8 november 2020 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aha. Dat wist ik niet. Goede zaakquote:Op zondag 8 november 2020 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij al aangegeven hé.
hij zal wel meer dingen terugdraaien van Donald maar zal toch eerst wel wat rust onder de bevolking moeten bewerkstelligen en vooral die oranje schreeuwerd nog even stil krijgen.quote:Op zondag 8 november 2020 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat ze wel snel weer mee zullen doen met het klimaat-akkoord, denk je niet?
Ja, dat hadden we inderdaad al opgemerkt net. Het ging dan ook meer over dat 'de beschaving terug is' terwijl er nog steeds grote strijd is in USA en er blijkbaar 70 miljoen op deze idioot gestemd hebben. Onzin om te doen alsof alles nu opgelost gaat worden.quote:Op zondag 8 november 2020 10:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze stappen terug in het WHO en de Parijsakkoorden, daar gaat heel de wereld direct iets van merken.
Die van Kaag was weer prachtig.quote:Op zondag 8 november 2020 10:07 schreef Tarado het volgende:
dat in de kont kruiperij van Biden/Harris van diverse politici en iedereen die denkt dat z'n mening er toe doet is vermoeiend
Denk dat veel mensen wel ervan uitgaan dat stap 1 nu is gezet. Toch wel een verschil van dag en nacht.quote:Op zondag 8 november 2020 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we inderdaad al opgemerkt net. Het ging dan ook meer over dat 'de beschaving terug is' terwijl er nog steeds grote strijd is in USA en er blijkbaar 70 miljoen op deze idioot gestemd hebben. Onzin om te doen alsof alles nu opgelost gaat worden.
Graag je visie op het programma van de VVD en 'de ruk naar links' volgens onze media.quote:Op zondag 8 november 2020 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Dat wist ik niet. Goede zaak
Ik betwijfel of er zoveel gaat veranderen onder Biden/Harris, en zeker niet als ze de senaat niet winnen.quote:Op zondag 8 november 2020 10:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen wel ervan uitgaan dat stap 1 nu is gezet. Toch wel een verschil van dag en nacht.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heb ik dan gelukkig gemist, ik heb er wel diverse voorbij zien komen op den twitters
Wel een goede zaak. Ook de VVD heeft niet alle waarheid in pacht en ik denk dat er nu echt wel wat moet gebeuren qua salarissen voor de hoekstenen van onze samenleving. Alhoewel ik me erg afvraag of deze zelfde koers gevaren zou worden als er geen pandemie was geweestquote:Op zondag 8 november 2020 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag je visie op het programma van de VVD en 'de ruk naar links' volgens onze media.
wie zijn de hoekstenen van onze samenleving?quote:Op zondag 8 november 2020 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een goede zaak. Ook de VVD heeft niet alle waarheid in pacht en ik denk dat er nu echt wel wat moet gebeuren qua salarissen voor de hoekstenen van onze samenleving. Alhoewel ik me erg afvraag of deze zelfde koers gevaren zou worden als er geen pandemie was geweest
quote:Op zondag 8 november 2020 03:40 schreef AFCNiels het volgende:
"320 million thousand Americans that lost their lives to COVID" Ik denk nu toch dat dat Biden ook wel een president gaat worden waar we veel plezier aan kunnen beleven.
Zorg, leraren, politie.quote:Op zondag 8 november 2020 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie zijn de hoekstenen van onze samenleving?
verdienen genoeg, wat een onzin allemaal, VVD gaat een beetje af van het Angelsaksische model van ikke ikke en de rest kan stikken, dat is op zich wel goed maar zal ook te maken hebben met Brexit, Europees gezien gaat dat niet meer werken zonder hulp van de Britten.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
verdienen genoeg, wat een onzin allemaal, VVD gaat een beetje af van het Angelsaksische model van ikke ikke en de rest kan stikken, dat is op zich wel goed maar zal ook te maken hebben met Brexit, Europees gezien gaat dat niet meer werken zonder hulp van de Britten.
Dit is echt onzin.quote:Op zondag 8 november 2020 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je vrouw lerares is en jij een agent ben je amper in staat een huis te kopen.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je vrouw lerares is en jij een agent ben je amper in staat een huis te kopen.
Dat probleem ligt dan ook elders. Overigens onderschat je leraren salarissen dan kennelijk.quote:Op zondag 8 november 2020 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met minimaal 4000 netto? Dan zou ik ergens anders gaan wonen.quote:Op zondag 8 november 2020 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In schubbekutteveen misschien. Maar in Rotterdam kom je echt amper aan een huis.
moeten ze meer huizen bouwenquote:Op zondag 8 november 2020 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Utrecht wordt gedwongen hé. 25k huizen moeten er gebouwd worden. Dit terwijl ze een mooi windmolenpark voor ogen hadden.quote:
daarom, ze moeten gewoon een inhaalslag maken wat dat betreftquote:Op zondag 8 november 2020 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Utrecht wordt gedwongen hé. 25k huizen moeten er gebouwd worden. Dit terwijl ze een mooi windmolenpark voor ogen hadden.
Mooi?quote:Op zondag 8 november 2020 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Utrecht wordt gedwongen hé. 25k huizen moeten er gebouwd worden. Dit terwijl ze een mooi windmolenpark voor ogen hadden.
Gewoon alle posts die je tegendeel bewijzen negeren en verder!quote:Op zondag 8 november 2020 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2020 10:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon alle posts die je tegendeel bewijzen negeren en verder!
Sorry Onlogisch ik ben gewoon woest dat ik zelf amper iets kan huren.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon alle posts die je tegendeel bewijzen negeren en verder!
Sorry Onlogisch ik ben gewoon woest dat ik zelf amper iets kan huren.
Ja (lol) zit je midden in de Veluwe en zie je nog geen boomquote:Op zondag 8 november 2020 10:34 schreef onlogisch het volgende:
Zit je nog steeds op dat industrieterrein LR?
Goeie genade. Op de vroege zondagmorgen krijg ik even een veeg uit de pan zeg.quote:Op zondag 8 november 2020 10:33 schreef Boze_Eend het volgende:
Ach die mafklapper van een @:onlogisch heeft zijn Trump UI ook al weggedaan.
Het is voorbij ga elkaar lekker pijpen.
Jij zet je act niet door tot de rechtszaken over zijn?quote:Op zondag 8 november 2020 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie genade. Op de vroege zondagmorgen krijg ik even een veeg uit de pan zeg.
Daar kun je wel goed aan je gereformeerde trekken komen.quote:Op zondag 8 november 2020 10:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja (lol) zit je midden in de Veluwe en zie je nog geen boom
Toch niet thuis overdag.
Onlogisch is een ruggengraatloze visstick.quote:Op zondag 8 november 2020 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zet je act niet door tot de rechtszaken over zijn?
Pleonasme.quote:Op zondag 8 november 2020 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onlogisch is een ruggengraatloze visstick.
Er worden dan in ieder geval geen achterlijke nieuwe wetten meer gemaakt, geld over de balk gesmeten met kansloze muren, nucleair overeenkomst met Iran weer herstellen etc.quote:Op zondag 8 november 2020 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er zoveel gaat veranderen onder Biden/Harris, en zeker niet als ze de senaat niet winnen.
Er wordt waarschijnlijk wel weer meer oorlog gevoerd.quote:Op zondag 8 november 2020 11:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er worden dan in ieder geval geen achterlijke nieuwe wetten meer gemaakt, geld over de balk gesmeten met kansloze muren, nucleair overeenkomst met Iran weer herstellen etc.
Het is niet sec nieuwe wetgeving wat mogelijk lastig gaat worden.
Trump die even het conflict in het Midden-Oosten oplostquote:Op zondag 8 november 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wordt waarschijnlijk wel weer meer oorlog gevoerd.
GOATquote:Op zondag 8 november 2020 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trump die even het conflict in het Midden-Oosten oplost
Hoezo dat dan? Als je de banden met Iran herstelt zorgt ie al voor een grote stabilisatie in het midden-oosten. Dan nog een paar oerstomme beslissingen van Trump terugdraaien, zoals die ambassade terug naar Jeruzalem tegenover wat extra’s voor Israël. Ik denk dat ie met weinig grote moeite in zijn eerste termijn al een paar ogenschijnlijk grote veranderingen voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 8 november 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wordt waarschijnlijk wel weer meer oorlog gevoerd.
Op een serieuze voet dan. Je kunt trump echt van alles toeschuiven maar zijn midden-oosten beleid was bizar succesvol om een onverklaarbare reden.quote:Op zondag 8 november 2020 11:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Als je de banden met Iran herstelt zorgt ie al voor een grote stabilisatie in het midden-oosten. Dan nog een paar oerstomme beslissingen van Trump terugdraaien, zoals die ambassade terug naar Jeruzalem tegenover wat extra’s voor Israël. Ik denk dat ie met weinig grote moeite in zijn eerste termijn al een paar ogenschijnlijk grote veranderingen voor elkaar krijgt.
Dat was echt historisch laag onder Trump, Trump heeft voor die stabilisatie gezorgd. Ik verwacht dat Biden/Harris toch iets eerder voor bemoeienis gaan als er weer ergens wat gebeurt in de wereld.quote:Op zondag 8 november 2020 11:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Als je de banden met Iran herstelt zorgt ie al voor een grote stabilisatie in het midden-oosten. Dan nog een paar oerstomme beslissingen van Trump terugdraaien, zoals die ambassade terug naar Jeruzalem tegenover wat extra’s voor Israël. Ik denk dat ie met weinig grote moeite in zijn eerste termijn al een paar ogenschijnlijk grote veranderingen voor elkaar krijgt.
Niet om een onverklaarbare reden? Hij trekt gewoon alle troepen terug.quote:Op zondag 8 november 2020 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een serieuze voet dan. Je kunt trump echt van alles toeschuiven maar zijn midden-oosten beleid was bizar succesvol om een onverklaarbare reden.
Het erkennen van Israël als staat door een flink aantal buurlanden gaat wel verder dan dat.quote:Op zondag 8 november 2020 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet om een onverklaarbare reden? Hij trekt gewoon alle troepen terug.
Vandaag wel een prima Eredivisie programma ouwe reus.quote:Op zondag 8 november 2020 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erkennen van Israël als staat door een flink aantal buurlanden gaat wel verder dan dat.
Ik heb foxie al opstaan vanaf 8;00quote:Op zondag 8 november 2020 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag wel een prima Eredivisie programma ouwe reus.
Alleen jammer dat RobbenGOAT niet naar De Kuip komt.quote:Op zondag 8 november 2020 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag wel een prima Eredivisie programma ouwe reus.
quote:Op zondag 8 november 2020 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb foxie al opstaan vanaf 8;00![]()
Ik denk dat ik maar weer anderhalf jaar van fok moet verdwijnen deze weekenden zijn niet heel normaal
Zal wel een strontvervelende wedstrijd worden tegen het altijd defensieve Groningen.quote:Op zondag 8 november 2020 11:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alleen jammer dat RobbenGOAT niet naar De Kuip komt.
quote:Op zondag 8 november 2020 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een serieuze voet dan. Je kunt trump echt van alles toeschuiven maar zijn midden-oosten beleid was bizar succesvol om een onverklaarbare reden.
Stabilisatie?quote:Op zondag 8 november 2020 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was echt historisch laag onder Trump, Trump heeft voor die stabilisatie gezorgd. Ik verwacht dat Biden/Harris toch iets eerder voor bemoeienis gaan als er weer ergens wat gebeurt in de wereld.
Klopt, met Robben had ik op een meer snellere opbouw in de counter gehoopt en daardoor aanvallender voetbal van FCG.quote:Op zondag 8 november 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel een strontvervelende wedstrijd worden tegen het altijd defensieve Groningen.
Typische faudi rijder.quote:Op zondag 8 november 2020 13:40 schreef Zipportal het volgende:
Stel duikt onder na heftig filmpje op Dumpert: ‘Wij hebben geen leven meer zo’
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-meer-zo~a7fc13a4/
Ter info: https://www.dumpert.nl/zoek/salland?selectedId=8010545_b40ec2fc
Ook nog bij die gast blijven. Regionale domheid. @:Scrummie
Salland he.quote:Op zondag 8 november 2020 13:40 schreef Zipportal het volgende:
Hierna deed ze haar mondkapje af om hem te zoenen, waarna ze het weer omdeed.quote:Op zondag 8 november 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kan iemand deze ontsnapte man even terugbrengen naar het rusthuis?
Precies.quote:Op zondag 8 november 2020 13:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Salland he.
Dit soort dingen gebeuren in Twente niet.
Wat een loser zegquote:Op zondag 8 november 2020 13:40 schreef Zipportal het volgende:
Ze zal wel heel lang het bloed onder zijn nagels vandaan hebben gehaald hebben om hem zo boos te krijgen. Maar om haar dan gelijk een loser te noemen gaat ook weer wat ver.quote:
Ze zal het eten waarschijnlijk weer niet op tijd op tafel hebben gezet.quote:Op zondag 8 november 2020 13:40 schreef Zipportal het volgende:
Hahaquote:Op zondag 8 november 2020 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zal wel heel lang het bloed onder zijn nagels vandaan hebben gehaald hebben om hem zo boos te krijgen. Maar om haar dan gelijk een loser te noemen gaat ook weer wat ver.
Wow als je denkt dat het respect voor dikke zeug van Gerwen niet verder kan dalenquote:Op zondag 8 november 2020 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Altijd weer die boeven van de CIA![]()
Dat is toch om op te spugen.
[ afbeelding ]
Softwarebedrijf van Soros zekerquote:Op zondag 8 november 2020 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Altijd weer die boeven van de CIA![]()
Dat is toch om op te spugen.
[ afbeelding ]
Fred van Leer is geschrokken van je reacties.quote:
Dat was een lange. (volkomen onterecht natuurlijk)quote:
Het zou je sieren als je hier gaat posten.quote:
Vond dat wel grappig eigenlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Video: FC Utrecht spreekt schande van fan achter FOX Sports-desk: ’Ontoelaatbare woorden’
https://www.telegraaf.nl/(...)ntoelaatbare-woorden
Stukje HakeKruys. @:de_kraam @:Caland
LUDIEKED.
Idd. Dat hangt mij ook de keel uit zo langzamerhand.quote:Op zondag 8 november 2020 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niks mis mee. Keer wat anders dan dat Trump gezeur.
quote:Op zondag 8 november 2020 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Dat hangt mij ook de keel uit zo langzamerhand.
Welkom terug Caland. Ik hoop dat je na 800 notes en 15 bans je lesje hebt geleerd en je nu gaat gedragenquote:
Bedankt vriendquote:
Bedankt makker.quote:Op zondag 8 november 2020 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug Caland. Ik hoop dat je na 800 notes en 15 bans je lesje hebt geleerd en je nu gaat gedragen
https://www.bing.com/vide(...)iew=detail&FORM=VIREquote:Op zondag 8 november 2020 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt vriend
[..]
Bedankt makker.
Vanaf nu ga ik mij voorbeeldig gedragen!
Wat leuk dat @Paul op tv is geweest.quote:Op zondag 8 november 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Video: FC Utrecht spreekt schande van fan achter FOX Sports-desk: ’Ontoelaatbare woorden’
LUDIEKED.
Jij vindt da Paul een vorm van gevoel voor humor heeft?quote:Op zondag 8 november 2020 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat leuk dat @:Paul op tv is geweest.
Stukje Muricaquote:
Ha, lang niet gezien ouwe reusquote:
Een supporter achter een desk, het is wat.quote:Op zondag 8 november 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
LUDIEKED.
quote:Op maandag 9 november 2020 08:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maak er mdmaandag van dan. Topdag.
@GGMM @Zipportal @Jojoortje en ik waarderen deze keuze.quote:Op maandag 9 november 2020 10:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink nu koffie.
Ik had heel even zoiets van zal ik mij een keer thee inschenken? Maar een seconde later dacht ik van wat nou gek je bent toch geen homo.
Vier users die inderdaad behoorlijk uit hun muil stinken, ja.quote:Op maandag 9 november 2020 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:GGMM @:zipportal @:jojoortje en ik waarderen deze keuze.
Wanneer komt er een naamsverandering voor user @Scrummie ????quote:Op woensdag 5 december 2018 09:33 schreef Danny het volgende:
Ja, dat mag, mits je geen ban had op het moment van anoniem gaan. Je mag ook niet je oude nick opnieuw (laten) registreren of gebruiken.
Als je vaker een anoniemverzoek indient kan wél besloten worden je verzoek tot anoniem maken niet te honoreren. De wet heeft hiervoor specifiek een uitzondering. Ook kunnen we natuurlijk besluiten op basis van het regelmatig opnieuw anoniem te willen worden gemaakt je te verbieden een nieuw account aan te maken om je tegen jezelf te beschermen.
[..]
nee.
Oh je bent daar nog altijd mee bezigquote:Op maandag 9 november 2020 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer komt er een naamsverandering voor user @:Scrummie ????
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op maandag 9 november 2020 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh je bent daar nog altijd mee bezig
Wat ben je toch ook een uiterst droevig persoon.
Ik kwam de post per toeval tegen. En zoals je ondertussen weet ben ik nooit te beroerd een vuurtje aan te wakkerenquote:Op maandag 9 november 2020 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh je bent daar nog altijd mee bezig
Wat ben je toch ook een uiterst droevig persoon.
quote:Op maandag 9 november 2020 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kwam de post per toeval tegen.
mimimimimimimiquote:Op maandag 9 november 2020 10:22 schreef Scrummie het volgende:
Ben benieuwd of ik vandaag ook per toeval een post uit 2018 tegenkom.
Gewoon lekker Pikmin op de Gamecube toch.quote:Op maandag 9 november 2020 10:45 schreef GGMM het volgende:
Opzich denk ik dan ja waarom geen Playstation 5 kopen en dan kijk ik even naar de games die uitkomen en dan ben ik weer snel genezen van die gedachte.
Dit even ter info.
Pikmin komt op de Switch uitquote:Op maandag 9 november 2020 10:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gewoon lekker Pikmin op de Gamecube toch.
Nieuwe God of War komt op PS5!!!!!!!quote:Op maandag 9 november 2020 10:45 schreef GGMM het volgende:
Opzich denk ik dan ja waarom geen Playstation 5 kopen en dan kijk ik even naar de games die uitkomen en dan ben ik weer snel genezen van die gedachte.
Dit even ter info.
Same. Ik wacht nog even een half jaartje tot een jaar om die PS5 te kopen denk ik. Kan nog wel even door met de PS4.quote:Op maandag 9 november 2020 10:45 schreef GGMM het volgende:
Dit even ter info.
Ik heb een stream geprobeerd te kijken van de vorige GOW, maar die game vond ik ook niet echt boeiend genoegquote:Op maandag 9 november 2020 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nieuwe God of War komt op PS5!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |