Beetje viezig wel jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lavenderr heel eng dit. Snap niet dat mensen daarop stemmen ook bah
quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
RIVM meldt 6689 nieuwe coronabesmettingen, 578 minder dan gisteren
Announce kroegen open.
JaapGodquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
RIVM meldt 6689 nieuwe coronabesmettingen, 578 minder dan gisteren
Announce kroegen open.
De Belgen en Duitsers zullen nu wel jaloers zijn, dat zij geen Jaap hebben.quote:
De Duitsers hebben Mengele.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Belgen en Duitsers zullen nu wel jaloers zijn, dat zij geen Jaap hebben.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
It aint over till it's over
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
It aint over till it's over
[ twitter ]
Domheid kent geen grenzenquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Oud PVV-kamerlid kijk eens dom? Ja, ho maar.
Dat moet een parodie zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet een parodie zijn.
Toch gereageerd. Met PVV-ers weet je het nooit.
Hahahaquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat een idioot.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dat die het ook gewoon laat staan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Gereageerd, ik kon het niet laten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jhim is inmiddels trending zie ik.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat een vreselijke ouders dat ze lekker hip moesten doen en hem niet gewoon Jim noemden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jhim is inmiddels trending zie ik.
Of ze waren net zo intelligent als Jhim zelf en hebben bij het inschrijven, toen hij geboren werd, zijn naam verkeerd gespeld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke ouders dat ze lekker hip moesten doen en hem niet gewoon Jim noemden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |