Wat een ellende dit. Waar moet ik nu elke ochtend mijn plezier vandaan halen de komende 4 jaar? Een dementerende man uitlachen begint na een tijdje ook twijfelachtig te wordenquote:
Het wordt een verschrikkelijke tijd. Misschien kunnen ze een gezellige burgeroorlog beginnen om ons toch een beetje te amuseren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een ellende dit. Waar moet ik nu elke ochtend mijn plezier vandaan halen de komende 4 jaar? Een dementerende man uitlachen begint na een tijdje ook twijfelachtig te worden
https://www.ad.nl/nederla(...)-nederlaag~aeb8df6c/quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een ellende dit. Waar moet ik nu elke ochtend mijn plezier vandaan halen de komende 4 jaar? Een dementerende man uitlachen begint na een tijdje ook twijfelachtig te worden
Putin schijnt er begin volgend jaar ook mee te stoppen om het allemaal erger te maken. Met een beetje pech gaan we Biden nooit aan het haar van zijn vrouw zien proberen te ruiken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt een verschrikkelijke tijd. Misschien kunnen ze een gezellige burgeroorlog beginnen om ons toch een beetje te amuseren.
Werkelijk enkel het AD meldt het. Trump en ik denken hier het zijne van.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-nederlaag~aeb8df6c/
Ze luisteren snel.
Ja, dat Putin ook nog ging stoppen las ik afgelopen week ook, alleen was dat nieuws later allemaal weer verdwenen. Ik hoop maar dat dit #FAKENEWS was, anders wordt het helemaal een rampjaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Putin schijnt er begin volgend jaar ook mee te stoppen om het allemaal erger te maken. Met een beetje pech gaan we Biden nooit aan het haar van zijn vrouw zien proberen te ruiken.
Heel mijn wereld stoort in
[..]
Werkelijk enkel het AD meldt het. Trump en ik denken hier het zijne van.
Dit is de meest Amerikaanse tweet ooit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
Al zijn de eerste voortekenen niet slecht.
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 november 2020 03:40 schreef AFCNiels het volgende:
"320 million thousand Americans that lost their lives to COVID" Ik denk nu toch dat dat Biden ook wel een president gaat worden waar we veel plezier aan kunnen beleven.
Erg vermoeiond ja, net als dat doen alsof alles nu anders wordt.quote:Op zondag 8 november 2020 10:07 schreef Tarado het volgende:
die in de kont kruiperij van Biden/Harris van diverse politici en iedereen die denkt dat z'n mening er toe doet is vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |