abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196575012
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 december 2020 04:22 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Haaaaaaaaaaaaaaai
Hoooooooi
pi_196598273
Morgen weer gesprek met arbo en hopelijk meer duidelijkheid over medicatieverhoging en therapie. Heb het idee dat ik vast zit, als het ooit goedmoet gaan op het werk moet ik wel effectief beter worden en reintegreren...
pi_196612159
Tassen gepakt
Huis aan kant
Nu wachten
pi_196613656
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 07:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tassen gepakt
Huis aan kant
Nu wachten
:* sterkte

quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:40 schreef Black_Phillip het volgende:
Morgen weer gesprek met arbo en hopelijk meer duidelijkheid over medicatieverhoging en therapie. Heb het idee dat ik vast zit, als het ooit goedmoet gaan op het werk moet ik wel effectief beter worden en reintegreren...
Succes!
Fake it till you make it...
pi_196614104
Gaat depressie altijd samen met angst?
pi_196614232
Volgens mij niet persé
  dinsdag 8 december 2020 @ 10:32:07 #257
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196614268
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 07:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tassen gepakt
Huis aan kant
Nu wachten
Heldin.
pi_196615302
Dank jullie wel. Even tijd om me te settelen. Fijne en knusse kamer gekregen.

Wel te horen gekregen dat de opname langer gaat duren.
pi_196615309
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:21 schreef osodevo het volgende:
Nee, maar wel vaak
Sterkte :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:55:55 #260
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_196618691
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:21 schreef osodevo het volgende:
Nee. Gelukkig niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_196679051
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:52 schreef Nijna het volgende:

[..]

:* sterkte
[..]

Succes!
Ik krijg een andere therapeut, dus weer wachten... medicatie iets verhoogd maar veel effect heeft het niet. Bang dat niemand me ooit nog aanneemt en ik het weer verkloot ondanks dat ik veel gereflecteerd heb op mijn laatste baan...
pi_196679791
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:51 schreef Black_Phillip het volgende:

[..]

Ik krijg een andere therapeut, dus weer wachten... medicatie iets verhoogd maar veel effect heeft het niet. Bang dat niemand me ooit nog aanneemt en ik het weer verkloot ondanks dat ik veel gereflecteerd heb op mijn laatste baan...
Wil je heel veel succes wensen hiermee
pi_196679808
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef Aurelio76 het volgende:

[..]

Wil je heel veel succes wensen hiermee
Dank je. Zit erg in mijn hoofd op het monent.
pi_196679957
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 21:23 schreef Black_Phillip het volgende:

[..]

Dank je. Zit erg in mijn hoofd op het monent.
Erg herkenbaar ook voor mezelf
Heb hier ook wel regelmatig last van.
pi_196684934
Zo, we zijn ondertussen alweer ff onderweg. Ben uiteindelijk dus doorverwezen. Heb een intakegesprek gehad deze week en moet nu even bepalen welke therapie / medicatie ik wil.

Ik ben al zo ver nu dat ik medicatie iig niet meer ga afhouden. Loop nu al zo lang dagelijks suicidaal rond dat ik dat maar een kans ga geven en ook ga doen. Als je eenmaal onder de grond ligt kan je het niet meer proberen..

Net na oud en nieuw heb ik een afspraak bij psych. Hij had het over citalopram / seroxat. Al hoor ik meer mensen over citalopram. Bijwerkingen kunnen intens zijn hoor ik links en rechts, maarja de bijwerkingen van deze zware depressie zijn ook niet niks. Ik heb zelf nog xanax (2mg) en clonazepam (2mg) liggen, equilevant diazepam = 25 mg, terwijl hun 30x 10mg oxazepam (= 1.5 mg equilevant diazepam) erbij voorschrijven. Maar snap het ook wel die benzos lossen niks op en zijn rete verslavend
Om te wennen aan die antidepressiva schijnt het wel handig te zijn om de bijwerkingen wat dragelijker te maken..

Want nu ik zo bekijk is die depressie al jaren aan de gang is. Kan me ook niet meer herinneren dat ik een keer rustig, kalm , voldaan op stond en dacht, zo, leuk weer een dag. Of geen eens leuk, maar gewoon een oke dag. Een dag dat alles gewoon oke is en prima. Nope ook maanden / jaren niet meer gehad. Wakker worden COMPLEET gesloopt en meteen razende gedachtes wat een kutzooi, wat heb je allemaal gedaan, NIEMAND in de wereld zal die keuzes hebben gemaakt die jij hebt gemaakt, waardeloos ben je, dit schiet niet meer op. Wat doe je hier eik nog? En dit is dan min 1 met wakker worden en gaat de dag door totdat ik weer ff kan slapen.. maar slapen lukt ook nauwelijks, duurt wel een uur of 3 voordat ik slaap vaak en ben na 4 a 5 uur meestal wakker met dezelfde ellende en razende gedachtes die niet te controleren zijn.

Ben wel wat meer aan het sporten, helemaal uitmezelf want er is niemand die zegt dat ik dat moet doen. 0 motivatie van buitenaf , het moet ook nog is helemaal uitmezelf komen. En kan je zeggen dat het best zwaar is. Ben aan het zwemmen, fitness en doe ook wekelijks in teamverband iets.

En ben dus nu bij Pro Hulp aangemeld. Het is echt met hangen en wurgen en wist niet dat het leven zo zwaar kon zijn en uitzichtloos en hopeloos.
Ben daar wel op teruggekomen en gun echt NIEMAND een echte zware depressie waarbij ook heel je gevoel er mee kapt. Ik hoop dat ik er heelhuids doorheen kom maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.
Het brein is een raar iets en kan best snel weer een donkere rare kant op gaan. En dingen gaan denken die dan logisch lijken..

Maar voor nu vecht ik nog even door.

Stay safe allemaal.

"Depression is like a war, you either win or die trying"
pi_196685143
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:40 schreef Geennaam7190 het volgende:

[..]

Allereerst wil ik zeggen dat ik trots op je ben, je doet veel dingen uit jezelf die goed voor je zijn zoals stoppen met benzos, stoppen met drinken, en veel sporten. Heel knap ook dat je ondanks je problemen je nog steeds probeert af te spreken met mensen, ik kan me voorstellen dat dit veel moeite kost.

Ik begrijp je ook volkomen over je depressie. Eenmaal meegemaakt gun ik het echt niemand. En ik herken de gedachtes die je hebt, zoals (wij hebben het hier goed in NL, en ik denk aan de dood.) maar dat is echt de depressie die spreekt. En dat je je verplicht voelt om te leven om geen andere te kwetsen en dat je niet leeft voor jezelf. Echt heel begrijpelijk. Het is zo rot om dit te lezen, alsof er een spiegel voor je wordt gehouden.

Zijn er nog dingen waar je plezier uit behaald? Helpen die sessies met de psycholoog?

Ik zie dat je last hebt van nachtmerries, komt dat door traumas? En ben je al begonnen met traumaverwerking/emdr?

Ik had echt gewild dat ik iets voor je kon doen, maar je kan me altijd een dm sturen als er iets is waarover je het wil hebben. Misschien helpt het om te luchten.

Maar in ieder geval, je bent echt goed bezig en je zegt dat je net een maand bent begonnen hiermee, hopelijk zal het snel beter met je gaan want je doet het echt goed.

(Vraagje: hoe ben je gestopt met de benzos?) (en hoe heb je het sporten opgepakt, wat was de aanleiding en hoe hou je het vol?) Ik zou dit ook heel graag willen maar het lijkt me zo lastig.
Bedankt voor je begrip en reactie. Waardeer ik.

Precies wat je zegt hoor, als je het ECHT hebt meegemaakt weet je wat voor een helse pijnen en hopeloosheid/machteloosheid teweeg kan brengen (en meer, uitgeputheid, insomnia, apathie) en uiteindelijk ga je suicide als de enige uitweg zien van je pijn / numbness. Triest maar waar.

Hoe ik met benzos ben gestopt? Ik kreeg als eerst van de HA oxazepam en zolpidem. Daarna sterker spul xanax/diazepam/clonazepam via via gekregen (raad ik niet aan).
Die 10mg tabletjes oxazepam doen me ook niks meer. Moet minimaal die van 50mg hebben ivm tolerantie. Tolerantie bouw je razendsnel op met dit spul. Eigenlijk zou je nooit aan benzos moeten beginnen want de withdrawal is echt een hel. Ben gestopt met xanax en clonazepam na gebruik van meerdere weken/maanden (niet altijd dagelijks) maar van dit spul kan je al afkickverschijnselen krijgen na een paar weken gebruik! Opletten dus!

Uiteindelijk heb ik met diazepam (heeft 1 vd de langste halfwaardetijden van benzos) langzaam aan kunnen minderen en afbouwen. En alsnog waren echt de 1e paar dagen letterlijk de HEL. Echt dagenlang niet slapen, dagenlang een enorme paniekaanval die niet te stoppen is ook niet dmv diazepam, waardoor je bijna weer terug wil naar het andere spul (je bent eigenlijk gewoon een junk) Toch volgehouden en uiteindelijk toch gelukt (thank god)
Op www.benzobuddies.org staan veel tips en ervaringen. Maar daar staan ook verhalen van mensen die terug moeten komen van 20 jaar lang gebruik van clonazepam met een hoge dosis... bijna niet te doen.

Als ik jou was zou ik er mee proberen te stoppen! Evt met diazepam!

Wel frappant hoor, kreeg dat spul voor meer rust en meer slaap, en uiteindelijk kreeg ik alleen maar meer onrust en slapeloosheid.. en nog wel meer nare bijwerkingen.

Good luck!
pi_196705040
Vandaag weer depressief, er zijn nog steeds geen vacatures in de buurt en ben bang dat ik nooit leer om te gaan met management. En van 900 bijstand kom ik amper rond straks. Ik wil zo graag beter worden en mijn werk goed doen.
  zondag 13 december 2020 @ 13:42:02 #268
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196705382
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 13:23 schreef Black_Phillip het volgende:
Vandaag weer depressief, er zijn nog steeds geen vacatures in de buurt en ben bang dat ik nooit leer om te gaan met management. En van 900 bijstand kom ik amper rond straks. Ik wil zo graag beter worden en mijn werk goed doen.
*Even een aai over je bol*
pi_196706460
Dank je
pi_196708607
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 13:23 schreef Black_Phillip het volgende:
Zwaar kut, begrijp je gevoel
pi_196708831
Zwaar gedrogeerd
Maar blijf op mijn kamer zo
Geen flauw idee wlaar
  zondag 13 december 2020 @ 16:30:19 #272
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196708905
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zwaar gedrogeerd
Maar blijf op mijn kamer zo
Geen flauw idee wlaar
Child, is dat de bedoeling? @zwaar gedrogeerd?
pi_196709051
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 16:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Child, is dat de bedoeling? @:zwaar gedrogeerd?
Ja. Voor een paar dagen.
Dannkrvtkrt.
  zondag 13 december 2020 @ 16:46:13 #274
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196709170
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja. Voor een paar dagen.
Dannkrvtkrt.
Doe maar rustig aan... :{
  zondag 13 december 2020 @ 20:16:11 #275
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_196712990
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef osodevo het volgende:

[..]

Zwaar kut, begrijp je gevoel
De grootste bitch van depressie is misschien nog wel dat bij de kleinste tegenslag je hoop en optimisme weg is. Er komt echt wel een wending Blackphillip. Of er komen wel vacatures of misschien kom je er achter dat je in een andere rol met minder contact met management beter tot je recht komt. Ik probeer maar realistische opties die zich ook kunnen voordoen te schetsen.

Ik ga zelf (voorlopig) niet meer posten hier. Heb vrijdag gehoord dat mijn biologische vader die ik zocht niet meer leeft. Dat heeft me behoorlijk geraakt:(. En alleen hier van me afschrijven helpt me niet. Ga morgen mijn behandelaar ook alvast mailen voor onze afspraak van de week.

Met andere dingen die er het afgelopen jaar en ook nog de laatste tijd gebeurd zijn is het nu even genoeg en wil ik alleen nog maar weken stilte en rust om mijn verdriet te verwerken. Ik wens iedereen, ook Child, veel sterkte en vooral lichtpunten in het donker, ook als we weer een keer terugvallen.
pi_196713070
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 20:16 schreef GrumpyOldMan het volgende:

[..]

De grootste bitch van depressie is misschien nog wel dat bij de kleinste tegenslag je hoop en optimisme weg is. Er komt echt wel een wending Blackphillip. Of er komen wel vacatures of misschien kom je er achter dat je in een andere rol met minder contact met management beter tot je recht komt. Ik probeer maar realistische opties die zich ook kunnen voordoen te schetsen.

Ik ga zelf (voorlopig) niet meer posten hier. Heb vrijdag gehoord dat mijn biologische vader die ik zocht niet meer leeft. Dat heeft me behoorlijk geraakt:(. En alleen hier van me afschrijven helpt me niet. Ga morgen mijn behandelaar ook alvast mailen voor onze afspraak van de week.

Met andere dingen die er het afgelopen jaar en ook nog de laatste tijd gebeurd zijn is het nu even genoeg en wil ik alleen nog maar weken stilte en rust om mijn verdriet te verwerken. Ik wens iedereen, ook Child, veel sterkte en vooral lichtpunten in het donker, ook als we weer een keer terugvallen.
Veel sterkte...
pi_196718379
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja. Voor een paar dagen.
Dannkrvtkrt.
Sterkte :*

quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 20:16 schreef GrumpyOldMan het volgende:

[..]

Ook voor jou sterkte :*
pi_196728065
Kan mijn vriend nu een maand niet zien door lockdown. Dit komt van zijn kant, mij kan niks meer schelen. Ben nu nog verdrietiger.
pi_196728425
- bel je huisarts of de crisislijn, maar hier is het niet toegestaan dat te bespreken -

[ Bericht 80% gewijzigd door CoolGuy op 14-12-2020 16:56:08 ]
pi_196734509
Ik heb vandaag de uitslagen van mijn onderzoeken gekregen. Lang verhaal kort: ze gaan niks doen aan de depressie, maar willen de oorzaak aanpakken. Dat klinkt heel goed, ware het niet, dat dat via een forensisch traject moet, aangezien alleen zij de expertise hebben (Forensisch betekent dat je via justitie verplicht dat traject in moet, maar ik ben nooit in aanraking geweest met justitie. 2 bekeuringen in mijn hele leven: te laat de apk laten doen (druk druk druk _O- ). Probleem: wachttijd van 9 maanden + (tenminste, afgelopen keer heb ik het 9 maanden volgehouden op de wachtlijst, voordat alles weer naar de t*ring ging.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196736379
De interpretatie van de uitslagen en interviews, de gevormde hypothese over de samenhang en de conclusie van PDC is goed. Alleen het vervolg daarop, is zo verrot.

En dat maakt het zo moeilijk voor me.
pi_196736392
Een forensisch traject? Dat klinkt wel raar als je verder nooit in aanraking bent geweest met justitie...
En zijn het dan gesprekken of is het meer deeltijdtherapie of opname ofzo?
pi_196738562
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:37 schreef Nijna het volgende:
Een forensisch traject? Dat klinkt wel raar als je verder nooit in aanraking bent geweest met justitie...
En zijn het dan gesprekken of is het meer deeltijdtherapie of opname ofzo?
Ik ben wederom gediagnosticeerd met ASP icm Narcistische trekken. Ik heb alle en iedere aanleg om met justitie in aanraking geweest te zijn.. Maar ik heb genoeg zelfbeheersing.
Hoe en wat precies weet niemand, want het advies is: doorverwijzen. Maar Emotie Regulatie Therapie is een goed begin wachttijd (laatste keer: 9 maanden...)
pi_196738581
Iedereen gaat er ook van uit, dat ik met Justitie in aanraking ben geweest..
  dinsdag 15 december 2020 @ 15:50:55 #285
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196747494
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik ben wederom gediagnosticeerd met ASP icm Narcistische trekken. Ik heb alle en iedere aanleg om met justitie in aanraking geweest te zijn.. Maar ik heb genoeg zelfbeheersing.
Hoe en wat precies weet niemand, want het advies is: doorverwijzen. Maar Emotie Regulatie Therapie is een goed begin wachttijd (laatste keer: 9 maanden...)
ASP is anti sociaal? Zie je de behandeling wel zitten, afgezien van de lange wachtlijst?
  dinsdag 15 december 2020 @ 16:02:43 #286
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196747684
Ik vind dingen zo ingewikkeld nu. Qua behandeling maar ik heb nooit echt een plek om daar iets over te delen omdat het afwijkt. En proberen overeind te blijven. Ik vind het eng dat structuur nu ook weer weg is en het continu gevoel van dreiging zorgt voor veel rottigheid bij mij.
pi_196748665
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Wat mooi dat je zoveel zelfbeheersing hebt, dat heeft je misschien toch eea bespaard.
Wachttijden, breek me de bek niet open. Ik was heel blij dat die 9 mnd voorbij waren en nu hoop ik dat het door kan lopen, nog niks over gehoord, dus vooralsnog ga ik ervanuit dat mijn afspraak deze week doorgaat.
pi_196748691
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind dingen zo ingewikkeld nu. Qua behandeling maar ik heb nooit echt een plek om daar iets over te delen omdat het afwijkt. En proberen overeind te blijven. Ik vind het eng dat structuur nu ook weer weg is en het continu gevoel van dreiging zorgt voor veel rottigheid bij mij.
Het is ook ingewikkeld... :*
Sterkte LB
pi_196748829
Het gaat hier niet zo lekker trouwens.
Veel last van eenzaamheid, somber, veel zelfmoordgedachten, weinig energie.
Ik slaap slecht dus dat helpt ook niet.
Gister na de toespraak van Rutte de hele avond lopen huilen.
Ik mis mijn familie.
Ik heb het op het moment enorm zwaar.
Ik spreek volgende week maandag mijn psychiater voor controle afspraak.
Ik doe eigenlijk de hele dag weinig anders dan tiktok kijken, naar mijn werk en hier en daar op mijn computer.
Gaat gewoon niet goed
Twiddel
pi_196748849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:15 schreef summer2bird het volgende:
Ik mis mijn familie.
Ik doe eigenlijk de hele dag weinig anders dan tiktok kijken, naar mijn werk en hier en daar op mijn computer.
Gaat gewoon niet goed
:*
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:19:22 #291
399061 kuolema
vermaledijd
pi_196748891
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:02 schreef Luchtbel het volgende:
Bedoel je dat je bij je behandelaars dingen niet kunt delen omdat het afwijkt?
Of dat je de behandeling ingewikkeld vindt en dat nergens met anderen kunt delen (zoals hier?) omdat het afwijkt van wat anderen kennen?
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:28:47 #292
399061 kuolema
vermaledijd
pi_196749037
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:43 schreef Burner82 het volgende:
Iedereen gaat er ook van uit, dat ik met Justitie in aanraking ben geweest..
Forensische psychiatrie is er ook voor mensen nog niet met justitie in aanraking zijn gekomen, maar er de verwachting is dat die kans groot is, bijvoorbeeld doordat er al sprake is van probleemgedrag (agressie?) of op basis van de diagnoses die je hebt gekregen. Denk ik. Dus meer ter preventie.
Zij hebben de meeste kennis over jouw soort problematiek, of andersom: andere afdelingen hebben te weinig kennis erover.

Ik heb een forensisch-psychologisch onderzoek of een risico-analyse o.i.d. gehad, maar ik had ook geen strafblad.
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:33:18 #293
399061 kuolema
vermaledijd
pi_196749100
quote:
Ik mis mijn familie.
Gaat gewoon niet goed
Dat klinkt naar. Sterkte.
Als je een keer wilt kletsen moet je het maar zeggen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:37:03 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196749146
quote:
Ik mis mijn familie.
Gaat gewoon niet goed
Blijf posten Summer. Als het te erg wordt moet je je huisarts bellen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:42:56 #295
399061 kuolema
vermaledijd
pi_196749231
@Black_Phillip hoe gaat het vandaag?
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:44:49 #296
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196749257
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:19 schreef kuolema het volgende:

[..]

Bedoel je dat je bij je behandelaars dingen niet kunt delen omdat het afwijkt?
Of dat je de behandeling ingewikkeld vindt en dat nergens met anderen kunt delen (zoals hier?) omdat het afwijkt van wat anderen kennen?
Het laatste vooral.

Sterkte Summer2bird.
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:52:21 #297
399061 kuolema
vermaledijd
pi_196749373
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:44 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Het laatste vooral.

Sterkte Summer2bird.
Waarom is het erg als het afwijkt?

Wil je het delen gewoon omdat je je hart wilt luchten? Dat kan altijd. Als niemand er dan iets van begrijpt of het raar vindt of niemand iets nuttigs erop te zeggen heeft of het herkent (ik zeg maar wat), vind je dat dan erg? Is het dan niet alsnog fijn dat je het even kwijt kon?
Of betekent delen voor jou iets anders?
  dinsdag 15 december 2020 @ 18:42:40 #298
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196750352
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:52 schreef kuolema het volgende:

[..]

Waarom is het erg als het afwijkt?

Wil je het delen gewoon omdat je je hart wilt luchten? Dat kan altijd. Als niemand er dan iets van begrijpt of het raar vindt of niemand iets nuttigs erop te zeggen heeft of het herkent (ik zeg maar wat), vind je dat dan erg? Is het dan niet alsnog fijn dat je het even kwijt kon?
Of betekent delen voor jou iets anders?
Nee dat is niet per se erg ofzo. Ik heb alleen wel angst altijd dat mensen dingen zeggen als die problemen bestaan niet, er zijn artsen die zeggen dat het niet kan. Enzo. Dat is het meer.
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:03:20 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_196750778
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 18:42 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Nee dat is niet per se erg ofzo. Ik heb alleen wel angst altijd dat mensen dingen zeggen als die problemen bestaan niet, er zijn artsen die zeggen dat het niet kan. Enzo. Dat is het meer.
Dit soort waardeoordelen hoef je hier volgens mij niet te verwachten.
En dat artsen zoiets zeggen is inderdaad erg rot. Had dit laatst bij een specialist: waar ik last van had kon volgens hem niet en hij had gelijk “want hij was de specialist “. Dat het om mijn lichaam ging had geen waarde voor hem. Het kon niet. Punt. Ben er nog steeds erg boos over.
Is jou ook zoiets overkomen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 19:29:39 #300
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196751505
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit soort waardeoordelen hoef je hier volgens mij niet te verwachten.
En dat artsen zoiets zeggen is inderdaad erg rot. Had dit laatst bij een specialist: waar ik last van had kon volgens hem niet en hij had gelijk “want hij was de specialist “. Dat het om mijn lichaam ging had geen waarde voor hem. Het kon niet. Punt. Ben er nog steeds erg boos over.
Is jou ook zoiets overkomen?
Dat is inderdaad iets om boos over te voelen ja, bah. Kon je nog wel ergens anders terecht?
Ik heb jaren in een soort van situatie gezeten waarbij ik deels afhankelijk was van hulp van mensen die een deel van het probleem niet erkenden ofzo. Ik weet niet hoe ik dat goed zeg. Dat heeft veel invloed ook op behandeling nu. Ook al waren deze behandelaren er toen ook al, zij warentoen (helaas) niet hoofdbehandelaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')