Succes en sterktequote:Op donderdag 3 december 2020 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze gaan me weer opnemen in het fasehuis
Je komt er weer doorheen Child...quote:Op donderdag 3 december 2020 13:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Succes en sterkte
Houd moed en leer jezelf en jouw weg meer en meer kennen.
Zo idioot is dat. Je zou beloond moeten worden omdat je weer aan het werk kan en wil.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Kan dus blijkbaar toch niet betaalt aan het werk.
Want als ik meer verdien dat mijn krappe Wajong inkomen heb ik ook geen recht meer op huurtoeslag, zorgtoeslag en de gemeentepolis en dan hou ik nog minder over dan dat ik nu doe. Dan zou ik hier niet meer kunnen wonen.
Voel me er zo kut over, ik voel me zo'n loser die nergens terecht komt en nooit wat bereikt.
Ook is de ambulante hulpverlener vandaag niet komen opdagen![]()
Vandaag een kutdag.
Lieve summer2bird, ik weet dat het anders voelt, maar betaald werk is niet alles. Laat je waarde asjeblieft niet afhangen van een rot systeem, wat er niet is om het beste uit mensen te halen. Het is een cliché, maar men zegt ook wel dat vrijwilligers niet betaald worden omdat ze onbetaalbaar zijn. Ontzettende dooddoeners, maar weet dat je inzet niet ongezien isquote:Op donderdag 3 december 2020 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Want als ik meer verdien dat mijn krappe Wajong inkomen heb ik ook geen recht meer op huurtoeslag, zorgtoeslag en de gemeentepolis en dan hou ik nog minder over dan dat ik nu doe. Dan zou ik hier niet meer kunnen wonen.
Voel me er zo kut over, ik voel me zo'n loser die nergens terecht komt en nooit wat bereikt.
Vandaag een kutdag.
Die toeslagen zijn toch afhankelijk van je inkomen?quote:Op donderdag 3 december 2020 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Vandaag een kutdag.
Tijdelijk? Als in dat je daarna gewoon weer terug kan naar je eigen plekje?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat achterlijk eigenlijk... dat het niet uit kan om betaalt te gaan werken zeg maar...quote:Op donderdag 3 december 2020 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Vandaag een kutdag.
Ik snap dat je baalt maar het was wel een relatief fijne plek toch waar je goed geholpen werd? Sterktequote:Op donderdag 3 december 2020 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 5 december 2020 04:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt voor alle lieve berichten. Het hakt erin, ookal pas het maar voor even.
Ja iddquote:Op zaterdag 5 december 2020 04:37 schreef scrupuleus het volgende:
Veiligheid eerst en met hulp ga je er komen. Op de manier die jou het beste past.
Je bent niet de enige voor wie deze dagen extra prikkels inhouden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog even mopperen. Deze opname komt ook voort uit de gedachte dat december en mijn verjaardag veel spanning bij me geeft. Ik voel me net een klein kind die niet met feestjes kan omgaan. Het maakt me echt heel boos. En ja, ik loop nu al maanden te kwakkelen, maar toch... Ik baal en voel me een beetje aan de kant gezet als zijnde lastig. Is niet zo en ik snap het allemaal wel... Maar ja
Nou dat is precies de reden waarom ik me afvraag of dit onzin is. Iedereen heeft het druk en vind het spannend en ik moet opgenomen worden. Vrijwillig of niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 07:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent niet de enige voor wie deze dagen extra prikkels inhouden.
Ikzelf ben ook aan het zoeken hoe en wanneer ik prikkels toe kan laten en klaarblijkelijk zijn dat er ook niet zoveel en wanneer ik niet in evenwicht ben zijn meer prikkels helemaal funest en wellicht ben jij in zo'n toestand ook eerder getriggered voor een psychose..
Je wordt niet aan de kant gezet, ze willen voor je zorgen en weer samen met je kijken hoe jij inderdaad jezelf kunt reguleren en het is alleen maar goed als jezelf al goed kent.
En je mag dit best als een verlies ervaren want het is ook kut, lastig en moeilijk.
Even een stap terug om later weer sterker te worden.
Mensen leven hun eigen leven flip.quote:Op zaterdag 5 december 2020 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dat is precies de reden waarom ik me afvraag of dit onzin is. Iedereen heeft het druk en vind het spannend en ik moet opgenomen worden. Vrijwillig of niet.
Ik heb 1 appje gestuurd van de week en ineens komen er elke dag mensen, willen ze dat ik een logeerrooster maak zodat ik niet alleen ben en zo... Echt wtf...
En dan heb je het lege geroep dat ik "zo vecht en mijn best doe" om dan in een adem een opname nodig vinden ... Dat rijmt toch niet.
Maar goed...
Zo ben je appels met peren aan het vergelijken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dat is precies de reden waarom ik me afvraag of dit onzin is. Iedereen heeft het druk en vind het spannend en ik moet opgenomen worden. Vrijwillig of niet.
Vechten en je best doen en opname kunnen best in 1 adem, dat je hard werkt staat niet garant aan het dan ook redden. Maar het niet redden staat niet gelijk aan falen.quote:En dan heb je het lege geroep dat ik "zo vecht en mijn best doe" om dan in een adem een opname nodig vinden ... Dat rijmt toch niet.
Maar goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |