abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196527110
Even drama gehad. straks komt de behandelaar langs. Gelukkig

Nu wel weer oke. Even een heel rustige dag
pi_196530523
Ze gaan me weer opnemen in het fasehuis
pi_196531160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Succes en sterkte :*

Houd moed en leer jezelf en jouw weg meer en meer kennen.
  donderdag 3 december 2020 @ 13:33:32 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196531228
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 13:29 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Succes en sterkte :*

Houd moed en leer jezelf en jouw weg meer en meer kennen.
Je komt er weer doorheen Child...
pi_196531249
Zoals altijd kom je er weer doorheen! Doorbijtertje ben je O+
pi_196531339
Kan dus blijkbaar toch niet betaalt aan het werk.
Want als ik meer verdien dat mijn krappe Wajong inkomen heb ik ook geen recht meer op huurtoeslag, zorgtoeslag en de gemeentepolis en dan hou ik nog minder over dan dat ik nu doe. Dan zou ik hier niet meer kunnen wonen.
Voel me er zo kut over, ik voel me zo'n loser die nergens terecht komt en nooit wat bereikt.
Ook is de ambulante hulpverlener vandaag niet komen opdagen ;(

Vandaag een kutdag.
Twiddel
pi_196531355
quote:
9s.gif Op donderdag 3 december 2020 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Want als ik meer verdien dat mijn krappe Wajong inkomen heb ik ook geen recht meer op huurtoeslag, zorgtoeslag en de gemeentepolis en dan hou ik nog minder over dan dat ik nu doe. Dan zou ik hier niet meer kunnen wonen.
Voel me er zo kut over, ik voel me zo'n loser die nergens terecht komt en nooit wat bereikt.

Vandaag een kutdag.
Zo idioot is dat. Je zou beloond moeten worden omdat je weer aan het werk kan en wil.
pi_196531937
quote:

Vandaag een kutdag.
Lieve summer2bird, ik weet dat het anders voelt, maar betaald werk is niet alles. Laat je waarde asjeblieft niet afhangen van een rot systeem, wat er niet is om het beste uit mensen te halen. Het is een cliché, maar men zegt ook wel dat vrijwilligers niet betaald worden omdat ze onbetaalbaar zijn. Ontzettende dooddoeners, maar weet dat je inzet niet ongezien is :*

Sterkte aan CotS!
pi_196532623
quote:

Vandaag een kutdag.
Die toeslagen zijn toch afhankelijk van je inkomen?

Oftewel, of wellicht is mijn brein te simpel, ontvang je dan niet 200 euro minder toeslag als je loon 200 meer is dan je wajong?

Zorg voor een manier dat je toch jezelf kunt ontwikkelen :)
pi_196533193
quote:
Tijdelijk? Als in dat je daarna gewoon weer terug kan naar je eigen plekje?
Sterkte :*

quote:

Vandaag een kutdag.
Wat achterlijk eigenlijk... dat het niet uit kan om betaalt te gaan werken zeg maar...
Je zou er toch op vooruit moeten gaan juist...
Kan me voorstellen dat het een flinke domper is.

Vrijwilligerswerk is wel vaak heel dankbaar werk. Ik heb een tijd vrijwilligerswerk gedaan en dat vond ik op zich leuk en dankbaar, maar ik zou tzt ook wel graag een betaalde baan hebben.
Waardering in de vorm van een salaris is ook wel fijn...
:*
Fake it till you make it...
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:52:27 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196548040
quote:
Ik snap dat je baalt maar het was wel een relatief fijne plek toch waar je goed geholpen werd? Sterkte
pi_196557287
Tvp
pi_196558624
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 23:38 schreef Black_Phillip het volgende:
Tvp
Haaaaaaaaaaaaaaai
pi_196558651
@summer; wat ontzettend oneerlijk... Dikke knuffel. Je bent alles behalve een loser. Het enige dat hier faalt is het systeem :*
pi_196558654
Bedankt voor alle lieve berichten. Het hakt erin, ookal pas het maar voor even.
pi_196558658
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 04:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt voor alle lieve berichten. Het hakt erin, ookal pas het maar voor even.
Goedemorgen :)
pi_196558659
Veiligheid eerst en met hulp ga je er komen. Op de manier die jou het beste past.
pi_196558757
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 04:37 schreef scrupuleus het volgende:
Veiligheid eerst en met hulp ga je er komen. Op de manier die jou het beste past.
Ja idd :) het komt ook wel goed. Alleen ik vind het stom dat het ambulant niet lukt. Het voelt als falen.
Al is die opname wel even nodig
pi_196559102
Nog even mopperen. Deze opname komt ook voort uit de gedachte dat december en mijn verjaardag veel spanning bij me geeft. Ik voel me net een klein kind die niet met feestjes kan omgaan. Het maakt me echt heel boos. En ja, ik loop nu al maanden te kwakkelen, maar toch... Ik baal en voel me een beetje aan de kant gezet als zijnde lastig. Is niet zo en ik snap het allemaal wel... Maar ja
pi_196559410
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog even mopperen. Deze opname komt ook voort uit de gedachte dat december en mijn verjaardag veel spanning bij me geeft. Ik voel me net een klein kind die niet met feestjes kan omgaan. Het maakt me echt heel boos. En ja, ik loop nu al maanden te kwakkelen, maar toch... Ik baal en voel me een beetje aan de kant gezet als zijnde lastig. Is niet zo en ik snap het allemaal wel... Maar ja
Je bent niet de enige voor wie deze dagen extra prikkels inhouden.

Ikzelf ben ook aan het zoeken hoe en wanneer ik prikkels toe kan laten en klaarblijkelijk zijn dat er ook niet zoveel en wanneer ik niet in evenwicht ben zijn meer prikkels helemaal funest en wellicht ben jij in zo'n toestand ook eerder getriggered voor een psychose..

Je wordt niet aan de kant gezet, ze willen voor je zorgen en weer samen met je kijken hoe jij inderdaad jezelf kunt reguleren en het is alleen maar goed als jezelf al goed kent.

En je mag dit best als een verlies ervaren want het is ook kut, lastig en moeilijk.

Even een stap terug om later weer sterker te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2020 07:26:26 ]
pi_196559446
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 07:22 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Je bent niet de enige voor wie deze dagen extra prikkels inhouden.

Ikzelf ben ook aan het zoeken hoe en wanneer ik prikkels toe kan laten en klaarblijkelijk zijn dat er ook niet zoveel en wanneer ik niet in evenwicht ben zijn meer prikkels helemaal funest en wellicht ben jij in zo'n toestand ook eerder getriggered voor een psychose..

Je wordt niet aan de kant gezet, ze willen voor je zorgen en weer samen met je kijken hoe jij inderdaad jezelf kunt reguleren en het is alleen maar goed als jezelf al goed kent.

En je mag dit best als een verlies ervaren want het is ook kut, lastig en moeilijk.

Even een stap terug om later weer sterker te worden.
Nou dat is precies de reden waarom ik me afvraag of dit onzin is. Iedereen heeft het druk en vind het spannend en ik moet opgenomen worden. Vrijwillig of niet.

Ik heb 1 appje gestuurd van de week en ineens komen er elke dag mensen, willen ze dat ik een logeerrooster maak zodat ik niet alleen ben en zo... Echt wtf...

En dan heb je het lege geroep dat ik "zo vecht en mijn best doe" om dan in een adem een opname nodig vinden ... Dat rijmt toch niet.

Maar goed...
pi_196559478
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nou dat is precies de reden waarom ik me afvraag of dit onzin is. Iedereen heeft het druk en vind het spannend en ik moet opgenomen worden. Vrijwillig of niet.

Ik heb 1 appje gestuurd van de week en ineens komen er elke dag mensen, willen ze dat ik een logeerrooster maak zodat ik niet alleen ben en zo... Echt wtf...

En dan heb je het lege geroep dat ik "zo vecht en mijn best doe" om dan in een adem een opname nodig vinden ... Dat rijmt toch niet.

Maar goed...
Mensen leven hun eigen leven flip.
Ze houden van je en geven om je en bij een signaal dat het niet goed loopt staan ze in de startblokken om je te helpen.
Oftewel ze zijn ook zoekende omtrent hoe te helpen.

Je bent ook wel een harde tante hè en dat is wel begrijpelijk dat je alert bent op hoe en wat men het beste met je voor heeft.

Je kan en je best doen en men kan een opname nodig achten.
Ze zijn niet tegen jou, zij zien signalen waarbij zij deze weg nu willen en dat staat los van je inzet.

Ik herken het vechten en het opstandige en het doet mij verdriet.

Sterkte.
pi_196560633
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zo ben je appels met peren aan het vergelijken.
Er zijn meer mensen die het druk hebben en spanning ervaren, maar niet alle mensen zijn hetzelfde als jou of mij en dus zal dat wat iemand nodig heeft ook verschillen.

quote:

Maar goed...
Vechten en je best doen en opname kunnen best in 1 adem, dat je hard werkt staat niet garant aan het dan ook redden. Maar het niet redden staat niet gelijk aan falen.
Snap je?

Je doet je best en soms red je het even niet. Laat je helpen, er komt ook een tijd dat je het wel weer zelf redt.
Fake it till you make it...
pi_196563021
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/12794307/
Zoethout is soort van ssri
Is wel gevaarlijk om lange tijd bijv paar weken iedere dag aaneen te gebruiken vanwege effect op bloeddruk.
Ik moet zeggen.. ik denk dat het bij mij helpt. Naast 8 uur slaap, gezond eten en voldoende bewegen dan.
Ben zelf nog op zoek naar iets otc verkrijgbaars dat je wat vaker kunt gebruiken, als ik het heb gevonden post ik het. Vitamine d moet ik nog proberen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196574829
Dank jullie :*
Reageren lukt even niet. Het gaat niet zo lekker hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')