Oh, ik merk dat ik met vertraging kijk, nu dat mens.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Goddomme, wat was dat ook weer voor een mens. Ik hoop dat ze ongelijk heeft gekregen.
Dat was in november 2019 ook nog niet nodig.quote:
Ik bedoelde de 'nieuw' opgenomen gedeeltes, die blijkbaar ook al in februari, of eerder, gefilmd zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was in november 2019 ook nog niet nodig.
De originele uitzending was oktober 2019, de 'nieuwe' opname die vandaag werd uitgezonden daarvan was van een maand later, november 2019.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:02 schreef Muzzie het volgende:
Ik bedoelde de 'nieuw' opgenomen gedeeltes, die blijkbaar ook al in februari, of eerder, gefilmd zijn.
O, dat had ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
De originele uitzending was oktober 2019, de 'nieuwe' opname die vandaag werd uitgezonden daarvan was van een maand later, november 2019.
Jij kijkt dus?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:25 schreef Zipportal het volgende:
Alleen proleten kijken nog naar dit programma.
Als expert is Sylvana Simons uitgenodigd, van BIJ1.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer een nieuwe aflevering.
Het is vaak een gezoem van jewelste in de tuin van de familie De Haas uit Hillegom. Oorzaak: het bijenvolk dat is gaan huizen in de schoorsteen van de buurtjes, de familie De Groot. In een nieuw seizoen van De rijdende rechter neemt mr. John Reid een kijkje bij beide families.
Want, hoewel daar wel om is verzocht, zijn ze bij De Groot geenszins van plan hun schoorsteen af te breken. Ze genieten juist van de bijen en hechten belang aan het behoud van deze bedreigde insectensoort. De bij staat immers op de zogeheten Rode Lijst; in 2018 is vastgesteld dat 55% van de Nederlandse bijensoorten bedreigd is of zelfs verdwenen uit Nederland. Maar daar hebben ze bij De Haas geen boodschap aan; zij willen af van de overlast. Hoe luidt het besluit van de rechter?
Hilarisch.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:20 schreef Sodemieters het volgende:
Als expert is Sylvana Simons uitgenodigd, van BIJ1.
Ik ben aan het werk, niet storen aubquote:
Van bijenkots kan je nog eens kaarsen maken...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:12 schreef Discombobulate het volgende:
Deze mensen zijn echt totaal wereldvreemd.
En bijenpoep? Wut.
Mijn opa had bijen. Heb wel eens in de tuin gezeten dat er een nieuw volk aankwam voor in de kast (Weet niet precies meer wat ze deden), maar ze vlogen met duizenden heel langzaam zo langs je in de tuin, allemaal met een afstand van 15 cm onderling. Was heel bizar en opmerkelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:12 schreef xzaz het volgende:
Bijen doen echt helemaal niks als je ze met rust laat.
quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]De jongeren hier snappen em niet
okequote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:18 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Jawel.
Mijn zoontje van 8 weet zelfs wie Maya is 😂
Netflix?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:19 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
okeIs dat nog steeds op tv dan?
Die asociale rechter laat z'n grote wagen ook gewoon midden op de straat staanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:16 schreef Pap89 het volgende:
Al die nieuwsgierige bejaarden in de straat
Tegenwoordig van Studio 100 (3d versie)quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:19 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
okeIs dat nog steeds op tv dan?
The Swarm incomingquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:23 schreef xzaz het volgende:
Mensen die denken dat het een of andere killerbees zijn
Bijgeloof.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:23 schreef xzaz het volgende:
Mensen die denken dat het een of andere killerbees zijn
Heb je niet iets van de Bee Gees?quote:
Wij hebben een keer een mus in huis gehad die dingen in de vensterbank kapot maakte.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb als kind een zwerm bijen in mijn slaapkamer gehad. Die hadden zich dwars door de muur heen gewerkt. Dan ga je echt lopen hoor, daar was niks schattigs aan. Heb ook veel spullen weg kunnen gooien toen, ik weet niet wat voor zooi erop zat. Sindsdien heb ik maar weinig op met idyllische bijenvolkjes.
Ik vond die oude vrouw trouwens echt verschrikkelijk. Steeds maar anderen beschuldigen van liegen. En een uiterst selectief geheugen. Bah.
Dat is een ander programma en dat heet niet de rijdende rechter.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:52 schreef maily het volgende:
Heftige zaak om """speelse""" honden; ze bijten hem ook
Poe poe, iets met een noodweg........ Robben gaat dat verliezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Een klassiek geschil in De rijdende rechter. Om op hun eigen land te komen, moeten de heer Meestringa en mevrouw Bethlehem met de tractor over het terrein van de heer Robben. Dit doen ze al jaren en het heeft nog nooit problemen opgeleverd. Maar nu eigenaar Robben er een huis voor zijn kleinzoon op wil bouwen, weigert hij hen toegang. Er is volgens hem namelijk geen sprake van recht van overpad. Bovendien ziet hij die grote landmachines liever gaan dan komen.
Door de juridische kwestie zitten Meestringa en Bethlehem in zak en as. Hoe komen ze dan op hun land? Ze schakelen de hulp in van de rijdende rechter. Mr. John Reid gaat naar Donkerbroek om te kijken hoe de vork precies in de steel zit. Zit er nu wel of niet een recht van overpad op de grond van Robben?
Dat zullen we nog wel eens zien mien jong.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Poe poe, iets met een noodweg........ Robben gaat dat verliezen.
Fryslânquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:15 schreef alors het volgende:
Wat is de plaats delict? Groningen ergens zo te horen?
Het is landbouwgrond, daar ga je ook geen bouwgrond prijs voor betalen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:15 schreef Buitendam het volgende:
Dus hij wil meer grond kopen voor een bodemprijs, krijgt het niet en gaat lopen zoeken.
Als je erop wilt gaan bouwen zou ik het ook voor die prijs verkopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:18 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het is landbouwgrond, daar ga je ook geen bouwgrond prijs voor betalen.
Moet die ruimte er wel zijn in het bestemmingsplan. Of de gemeente moet bereid zijn een afwijking te vergunnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je erop wilt gaan bouwen zou ik het ook voor die prijs verkopen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:21 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Moet die ruimte er wel zijn in het bestemmingsplan. Of de gemeente moet bereid zijn een afwijking te vergunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |