Die asociale rechter laat z'n grote wagen ook gewoon midden op de straat staanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:16 schreef Pap89 het volgende:
Al die nieuwsgierige bejaarden in de straat
Tegenwoordig van Studio 100 (3d versie)quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:19 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
okeIs dat nog steeds op tv dan?
The Swarm incomingquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:23 schreef xzaz het volgende:
Mensen die denken dat het een of andere killerbees zijn
Bijgeloof.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:23 schreef xzaz het volgende:
Mensen die denken dat het een of andere killerbees zijn
Heb je niet iets van de Bee Gees?quote:
Wij hebben een keer een mus in huis gehad die dingen in de vensterbank kapot maakte.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:51 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb als kind een zwerm bijen in mijn slaapkamer gehad. Die hadden zich dwars door de muur heen gewerkt. Dan ga je echt lopen hoor, daar was niks schattigs aan. Heb ook veel spullen weg kunnen gooien toen, ik weet niet wat voor zooi erop zat. Sindsdien heb ik maar weinig op met idyllische bijenvolkjes.
Ik vond die oude vrouw trouwens echt verschrikkelijk. Steeds maar anderen beschuldigen van liegen. En een uiterst selectief geheugen. Bah.
Dat is een ander programma en dat heet niet de rijdende rechter.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:52 schreef maily het volgende:
Heftige zaak om """speelse""" honden; ze bijten hem ook
Poe poe, iets met een noodweg........ Robben gaat dat verliezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Een klassiek geschil in De rijdende rechter. Om op hun eigen land te komen, moeten de heer Meestringa en mevrouw Bethlehem met de tractor over het terrein van de heer Robben. Dit doen ze al jaren en het heeft nog nooit problemen opgeleverd. Maar nu eigenaar Robben er een huis voor zijn kleinzoon op wil bouwen, weigert hij hen toegang. Er is volgens hem namelijk geen sprake van recht van overpad. Bovendien ziet hij die grote landmachines liever gaan dan komen.
Door de juridische kwestie zitten Meestringa en Bethlehem in zak en as. Hoe komen ze dan op hun land? Ze schakelen de hulp in van de rijdende rechter. Mr. John Reid gaat naar Donkerbroek om te kijken hoe de vork precies in de steel zit. Zit er nu wel of niet een recht van overpad op de grond van Robben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |