SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:Live data voor uitslagenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Donnie heeft niet meer getweet.. zit ie te huilen in een hoekje denken jullie?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Met name independents die voor Biden stemmen maar voor de Senaat republikeins stemmen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mooie is, verschil in senator votes is te verklaren met republikeinen die Biden stemmen maar voor Senaat republikeins stemmenOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Als Biden slim is geef hij Trump een pardon, al zal Trump sowieso al zijn vrienden en familie (misschien hemzelf ook) een pardon geven. Want als Trump echt achter de tralies komt, is groot geweld echt niet ondenkbaar. Miljoenen Trump stemmers met de grootste geweren, lijkt mij geen prettig vooruitzicht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Moira het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat Trump (na 20 januari 2021) daadwerkelijk vervolgd (en veroordeeld) wordt voor X strafbare feiten die hij de afgelopen jaren heeft gepleegd?
Ik heb het gevoel dat er genoeg is om ‘m letterlijk op te wachten zodra hij de eerste voet als schendbare burger buiten het Witte Huis zet, maar then again heeft Amerika bewezen dat ze crooks vrijwel overal mee weg kunnen laten komen.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Ik acht die kans heel erg klein. Hoewel het volkomen rechtvaardig zou zijn om hem te vervolgen voor alles wat hij heeft uitgevreten, vóór en tijdens zijn presidentschap, zal dat de verdeeldheid in de VS alleen maar (enorm) verergeren. Denk dat ze dat niet aandurven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Moira het volgende: Hoe groot achten jullie de kans dat Trump (na 20 januari 2021) daadwerkelijk vervolgd (en veroordeeld) wordt voor X strafbare feiten die hij de afgelopen jaren heeft gepleegd? Ik heb het gevoel dat er genoeg is om ‘m letterlijk op te wachten zodra hij de eerste voet als schendbare burger buiten het Witte Huis zet, maar then again heeft Amerika bewezen dat ze crooks vrijwel overal mee weg kunnen laten komen.
![]()
Adderall uitgewerkt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:33 schreef DonDruiper het volgende:
Donnie heeft niet meer getweet.. zit ie te huilen in een hoekje denken jullie?![]()
Als jij je voorganger achter de tralies zet schep je een precedent dat jij straks ook door jouw opvolger achter de tralies wordt gezet. Denk niet dat Biden z'n vingers daar aan wil branden. Na de verkiezingen verdwijnt de verliezende kandidaat gewoon naar de achtergrond en focust de winnaar zich op andere dingen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:33 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Als Biden slim is geef hij Trump een pardon, al zal Trump sowieso al zijn vrienden en familie (misschien hemzelf ook) een pardon geven. Want als Trump echt achter de tralies komt, is groot geweld echt niet ondenkbaar. Miljoenen Trump stemmers met de grootste geweren, lijkt mij geen prettig vooruitzicht.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Biden hoeft helemaal niks te doen. Als New York Trump voor het een of ander aanklaagt, dan kan Biden er zelfs niks tegen doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als jij je voorganger achter de tralies zet schep je een precedent dat jij straks ook door jouw opvolger achter de tralies wordt gezet. Denk niet dat Biden z'n vingers daar aan wil branden. Na de verkiezingen verdwijnt de verliezende kandidaat gewoon naar de achtergrond en focust de winnaar zich op andere dingen.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Nou nee hoor. Dat zou betekenen dat hij boven de wet staat en dat toekomstige presidenten een vrijbrief hebben als ze maar bereid zijn geweld te gebruikenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:33 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Als Biden slim is geef hij Trump een pardon, al zal Trump sowieso al zijn vrienden en familie (misschien hemzelf ook) een pardon geven. Want als Trump echt achter de tralies komt, is groot geweld echt niet ondenkbaar. Miljoenen Trump stemmers met de grootste geweren, lijkt mij geen prettig vooruitzicht.![]()
maar biden zelf kan niemand achter de tralies zetten dat kan alleen een rechter doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als jij je voorganger achter de tralies zet schep je een precedent dat jij straks ook door jouw opvolger achter de tralies wordt gezet. Denk niet dat Biden z'n vingers daar aan wil branden. Na de verkiezingen verdwijnt de verliezende kandidaat gewoon naar de achtergrond en focust de winnaar zich op andere dingen.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Biden zet hem toch niet achter de tralies, als een rechter vindt dat hij de wet overtreden heeft dan hoort hij achter de tralies, zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als jij je voorganger achter de tralies zet schep je een precedent dat jij straks ook door jouw opvolger achter de tralies wordt gezet. Denk niet dat Biden z'n vingers daar aan wil branden. Na de verkiezingen verdwijnt de verliezende kandidaat gewoon naar de achtergrond en focust de winnaar zich op andere dingen.![]()
Klopt. De president kan alleen gratie verlenen voor federale misdrijven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:37 schreef Mike het volgende:
[..]
Biden hoeft helemaal niks te doen. Als New York Trump voor het een of ander aanklaagt, dan kan Biden er zelfs niks tegen doen.![]()
Daarnaast zou het niet het eerste presidentiële precedent zijn dat door Trump gebroken wordt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Maar aan de andere kant, Trump was de eerste die politieke tegenstanders wilde opsluiten met z'n lock her up.
Van mij mogen ze hem massaal vervolgen![]()
![]()
Het leger en de secret service weten ook dat we een president elect hebben.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik wil even een crossover post doen voor mijn passies NBA en Amerikaanse verkiezingen.
De NBA spelers hebben zich er hard voor gemaakt dat stemmen dit jaar zo makkelijk mogelijk moest zijn. Als onderdeel van hun wensen hebben de meeste steden waar NBA-teams spullen hun arena’s ingericht als stemlocatie. Veel stemmers in Atlanta konden terecht in de State Farm Arena.
Gezien hoe klein de marges in Georgia zijn, kan dit best wel eens het verschil hebben gemaakt in die staat!My friends all drive horses![]()
Verder zou het een prima aanleiding zijn om die gewelddadige trump cultisten ook allemaal achter de tralies te smijten voor hele lange tijd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Dat zou betekenen dat hij boven de wet staat en dat toekomstige presidenten een vrijbrief hebben als ze maar bereid zijn geweld te gebruiken![]()
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
13 stemmen zijn er weer geteld in Georgia
50% ging naar Trump, 50% ging naar Biden.
Eh.....Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Ze hebben al miljoenen gevangen, wil je dat gaan verdubbelen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Verder zou het een prima aanleiding zijn om die gewelddadige trump cultisten ook allemaal achter de tralies te smijten voor hele lange tijd.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ja oke, ik had het over zijn eventuele misdaden als president. Wat hij daarvoor heeft misdaan in New York staat daar los van.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:37 schreef Mike het volgende:
[..]
Biden hoeft helemaal niks te doen. Als New York Trump voor het een of ander aanklaagt, dan kan Biden er zelfs niks tegen doen.Uiteraard, maar je kunt er als president wel werk van maken of invloed uitoefenen om hem voor de rechter te brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
maar biden zelf kan niemand achter de tralies zetten dat kan alleen een rechter doen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als er 1 ongeldig was kan datquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
13 stemmen zijn er weer geteld in Pennsylvania
50% ging naar Trump, 50% ging naar Biden.
Eh.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |