Er zijn 60 pollwatchers toegestaan bij het tellen in PA, 30 van de democraten, 30 van de Republikeinen, Republikeinse advocaten zeggen dat er inderdaad pollwatchers toegestaan zijn. Dus hoe ze bij Fox & Friends nou weer zeggen wat ze zeggen, of ze weten het niet, of ze liegen bewust.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Meestal zijn het geen flagrante leugens, eerder uit context getrokken of voorbijgestreefde halve waarheden. Er was er hoogstens ergens eentje die niet meteen binnen mocht.
Ja, die zullen toch eens op zoek moeten gaan naar een nieuwe aars om uit te likken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:06 schreef RichardHammond het volgende:
Gepost door Wilf op Tweakers.
[ afbeelding ]
Moest stiekem toch erg lachen om de gezichten.
Maar zwaar geïndoctrineerd. Dat zie ik ook bij familie in Louisville. Als de hele dag Fox news opstaat ( omdat dit veelal gratis is) is dit dan ooj niet verwonderlijk dat ze aardig getwist zijn. Zelfs slimme mensen buigen naar een overload aan invloedquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet alleen armelui. Ik werk veel met Amerikanen, momenteel veel in PA. Snappen allemaal niet dat wij hier strenge lockdowns hebben en vinden COVID geen groot gevaar.
Zijn veelal slimme, universitair, opgeleide mensen.
Die tweet lijkt alweer verwijderdquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef De_Hertog het volgende:
Los van alles, ben ik de enige die het wat voorbarig vindt dat DecisionDesk nu al Biden tot president heeft uitgeroepen? Ik bedoel, het zal wel die kant op gaan natuurlijk, maar het is nog geen zekerheid met de huidige stand. Juist vanwege alle kritiek op Trumps geroep dat hij al gewonnen had vind ik het eigenlijk te vroeg voor een officiële 'call'. Ik bedoel, de daadwerkelijke voorsprong in Georgia en Pennsylvania samen is maar 6000 stemmen...
Nee hoor, staat er nog steeds. Op zich wel een logische call hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:09 schreef Kotsemmer het volgende:
[..]
Die tweet lijkt alweer verwijderd
Ze nemen de moeite ook niet om de secretaries of state of de board of elections uit te nodigen om vragen te stellen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er zijn 60 pollwatchers toegestaan bij het tellen in PA, 30 van de democraten, 30 van de Republikeinen, Republikeinse advocaten zeggen dat er inderdaad pollwatchers toegestaan zijn. Dus hoe ze bij Fox & Friends nou weer zeggen wat ze zeggen, of ze weten het niet, of ze liegen bewust.
Oh, dan doet mijn browser raar. Die embedded tweets op Fok krijgen een label 'deleted'quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:10 schreef DustPuppy het volgende:
Nee hoor, staat er nog steeds. Op zich wel een logische call hoor.
Er waren ook mensen die vonden dat het al gecalled moest worden toen Trump nog voor stondquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef De_Hertog het volgende:
Los van alles, ben ik de enige die het wat voorbarig vindt dat DecisionDesk nu al Biden tot president heeft uitgeroepen? Ik bedoel, het zal wel die kant op gaan natuurlijk, maar het is nog geen zekerheid met de huidige stand. Juist vanwege alle kritiek op Trumps geroep dat hij al gewonnen had vind ik het eigenlijk te vroeg voor een officiële 'call'. Ik bedoel, de daadwerkelijke voorsprong in Georgia en Pennsylvania samen is maar 6000 stemmen...
Dat is hier ook voor ongeveer een halve seconde voor hij wordt ingeladen, maar de tweet staat er nog inderdaad.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:11 schreef Kotsemmer het volgende:
[..]
Oh, dan doet mijn browser raar. Die embedded tweets op Fok krijgen een label 'deleted'
Bij mij nog wel, ze hebben het er nu over wie Trump het slechte nieuws moet brengenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Ringo het volgende:
Bij mij werkt de site van CNN International al een tijdje niet, bij jullie wel?
https://edition.cnn.com/
Maar Georgia is niet meer relevant door PA.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef De_Hertog het volgende:
Oeh, can I? Can I?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Kotsemmer het volgende:
[..]
Bij mij nog wel, ze hebben het er nu over wie Trump het slechte nieuws moet brengen
Bij CNN lieten ze al vallen dat het minuten, zo niet uren zou gaan duren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
Neem aan dat het vanavond wel klaar is.
You're FIRED!!!quote:
Dat vind ik eigenlijk nog raarder dan dat ze het presidentschap hebben gecalledquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef De_Hertog het volgende:
Nog vreemder trouwens: ze hebben Biden op 273 staan, wat betekent dat PA al wel maar AZ nog niet is meegerekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |