Bij mij nog wel, ze hebben het er nu over wie Trump het slechte nieuws moet brengenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Ringo het volgende:
Bij mij werkt de site van CNN International al een tijdje niet, bij jullie wel?
https://edition.cnn.com/
Maar Georgia is niet meer relevant door PA.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef De_Hertog het volgende:
Los van alles, ben ik de enige die het wat voorbarig vindt dat DecisionDesk nu al Biden tot president heeft uitgeroepen? Ik bedoel, het zal wel die kant op gaan natuurlijk, maar het is nog geen zekerheid met de huidige stand. Juist vanwege alle kritiek op Trumps geroep dat hij al gewonnen had vind ik het eigenlijk te vroeg voor een officiële 'call'. Ik bedoel, de daadwerkelijke voorsprong in Georgia en Pennsylvania samen is maar 6000 stemmen...
Oeh, can I? Can I?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Kotsemmer het volgende:
[..]
Bij mij nog wel, ze hebben het er nu over wie Trump het slechte nieuws moet brengen
Bij CNN lieten ze al vallen dat het minuten, zo niet uren zou gaan duren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
Neem aan dat het vanavond wel klaar is.
You're FIRED!!!quote:
Dat vind ik eigenlijk nog raarder dan dat ze het presidentschap hebben gecalledquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef De_Hertog het volgende:
Nog vreemder trouwens: ze hebben Biden op 273 staan, wat betekent dat PA al wel maar AZ nog niet is meegerekend.
Hopelijk tijdens een perscoquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Kotsemmer het volgende:
[..]
Bij mij nog wel, ze hebben het er nu over wie Trump het slechte nieuws moet brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Vind zelf Pennsylvania wel veel duidelijker dan Arizona iig. Fox en AP hebben Arizona gecalled vooral op basis van hun eigen model, niet per se op basis van de binnenstromende stemmen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:16 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog raarder dan dat ze het presidentschap hebben gecalledAZ is al twee dagen geleden gecalled door sommige (betrouwbare) outlets. En die is dan nog niet zeker, maar PA wel? Raar inderdaad
Ach, aan de andere kant, sommige andere partijen zijn ook wel waar het heen gaat:quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:16 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog raarder dan dat ze het presidentschap hebben gecalledAZ is al twee dagen geleden gecalled door sommige (betrouwbare) outlets. En die is dan nog niet zeker, maar PA wel? Raar inderdaad
Met de nadruk op sommige.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:16 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Blij toe. Want het volgen van de race begon aardig m'n reet uit te komen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bij CNN lieten ze al vallen dat het minuten, zo niet uren zou gaan duren.
Bij Pennsylvania is het een objectieve berekening van wat er nog open staat en hoe veel procent van die stemmen naar Biden gaat, daarmee komt ‘ie op tienduizenden stemmen voorsprong in Pennsylvania waardoor die ook met een recount niet meer zal flippen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef De_Hertog het volgende:
Los van alles, ben ik de enige die het wat voorbarig vindt dat DecisionDesk nu al Biden tot president heeft uitgeroepen? Ik bedoel, het zal wel die kant op gaan natuurlijk, maar het is nog geen zekerheid met de huidige stand. Juist vanwege alle kritiek op Trumps geroep dat hij al gewonnen had vind ik het eigenlijk te vroeg voor een officiële 'call'. Ik bedoel, de daadwerkelijke voorsprong in Georgia en Pennsylvania samen is maar 6000 stemmen...
Waarom doe je het dan?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blij toe. Want het volgen van de race begon aardig m'n reet uit te komen.
Ahja oke, fairquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind zelf Pennsylvania wel veel duidelijker dan Arizona iig. Fox en AP hebben Arizona gecalled vooral op basis van hun eigen model, niet per se op basis van de binnenstromende stemmen.
Ja op een bepaald moment, voor mij gistermiddag, werd het wel redelijk duidelijk dat Biden ging winnen. Daarna kropen de stemmen voort.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blij toe. Want het volgen van de race begon aardig m'n reet uit te komen.
A junkie can't quit the habit.quote:
Ze willen FOX de kans geven om het te callen. Dat zou natuurlijk het mooist zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat een lafheid dat ze het niet callen.
Omdat ik het ook geweldig vind. Maar na drie dagen vind ik het ook wel weer mooi geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |