Volgens mij weten we dat niet, ik zou zeggen onwaarschijnlijk zoals je in Georgia kan zien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft Trump dit keer niet juist beter gescoord in de black vote?
Die nachtelijke dronken dreigtweet over atoombommen richting NK is wat mij betreft wel een 'hoogtepuntje' uit vier jaar Trump, maar ik weet niet of het te vroeg is om al te gaan nabeschouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je vergeet dat Trump eerst nog de situatie zo op scherp had gezet dat SecDef op zijn kantoor sliep omdat ze een oorlog met NK verwachtte.
Dat gaat nog wel ge-update worden aan de hand van de uitgebrachte stemmen en dan zou het zeer accuraat moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij weten we dat niet, ik zou zeggen onwaarschijnlijk zoals je in Georgia kan zien.
De data die we op dinsdag kregen was exit poll data, en daar is een hoop mis mee deze verkiezing.
Tenzij de rest van de GOP uit zijn eigen achterwerk kruipt, denk ik dat er nog heel wat staat te gebeuren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die nachtelijke dronken dreigtweet over atoombommen richting NK is wat mij betreft wel een 'hoogtepuntje' uit vier jaar Trump, maar ik weet niet of het te vroeg is om al te gaan nabeschouwen.
De sharpie op de weerkaart, daar kan ik nu nog om lachen, dat kwam gewoon uit een comedy.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die opmerking over het inspuiten van bleekmiddel was er ook eentje.
Neem de livestream, daar blijft het gewoon heerlijk stil tijdens de reclamequote:Op vrijdag 6 november 2020 11:14 schreef Ruse het volgende:
CNN is nu wel verdomde irritant aan het doen met hun reclames, elke 10 minuten 5 minuten reclame, en dan ook nog steeds hetzelfde blokje
Opscheppen over orgies op de jacht van een rijke vriend terwijl hij voor boy-scouts staat te speechenquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De sharpie op de weerkaart, daar kan ik nu nog om lachen, dat kwam gewoon uit een comedy.
Georgia gaat voorlopig niet gecalled worden hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:15 schreef trein2000 het volgende:
Heeft FOX de boel al gecalled?
Wat zitten die nu klem zeg...
Als Biden AZ en NV en PA ook pakt wara het nu op lijkt, gaan ze shiften naar de nieuwe realiteit. Beter aan boord in de senaat en daar voor je kiezers aan het werk zijn als ten onder gaan met de kapitein op een zinkend schip. Politici zijn opportunistisch.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tenzij de rest van de GOP uit zijn eigen achterwerk kruipt, denk ik dat er nog heel wat staat te gebeuren.
8000 zijn er aangevraagd die nog niet binnen zijn gekomen. Die kunnen eventueel nog binnen komen, maar niemand weet hoeveel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft iemand inzicht in de militaire ballots die nog geteld moeten worden in Georgia? Mijn intuïtie zegt dat militaire vooral Trump stemmen? Het getal 8000 zingt rond, maar een gedeelte daarvan heeft niet daadwerkelijk gestemd.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:
Ik vermoed dat ze het op overseas ballots en dergelijke gooien voor GA om daar mee te wachten. Zodra PA significant zou flippen is het bal...quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:15 schreef trein2000 het volgende:
Heeft FOX de boel al gecalled?
Wat zitten die nu klem zeg...
Zoveel overzeese troepen zijn er nu ook niet meer. Met dank aan Trumpquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft iemand inzicht in de militaire ballots die nog geteld moeten worden in Georgia? Mijn intuïtie zegt dat militaire vooral Trump stemmen? Het getal 8000 zingt rond, maar een gedeelte daarvan heeft niet daadwerkelijk gestemd.
Ja, hoop ergens dat het allemaal doordringt tot de GOP mainstream, Trumpisten en Q-anhängigen zullen tot in lengte der dagen doorgaan (ook in NL btw).quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:16 schreef zalkc het volgende:
Ga denk ik maar "Stop the count" retweeten
[..]
Als Biden AZ en NV en PA ook pakt wara het nu op lijkt, gaan ze shiften naar de nieuwe realiteit. Beter aan boord in de senaat en daar voor je kiezers aan het werk zijn als ten onder gaan met de kapitein op een zinkend schip. Politici zijn opportunistisch.
Zijn overseas stemmen waarvan er ook een deel expats zijn. Hoorde gister dat de schatting circa 60% militairen is en 40% expats. Dus zeker niet allemaal Trumpers.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
tieren, vals beschuldigen, , liegen... zoals het een bully-loser betaamt. Plus hertellingen eisen, naar de rechters gaan om grote groepen mail-voters hun stemrecht af te pakken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:10 schreef nostra het volgende:
Heel benieuwd welke fratsen hij gaat uithalen de komende twee maanden.
Wat? Die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Opscheppen over orgies op de jacht van een rijke vriend terwijl hij voor boy-scouts staat te speechen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |