quote:
Of je bent een trol, of je bent mega incapabel.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Een aantal van de volgende staten Arizona, Wisconsin, Michigan, North Carolina, Pennsylvania, Nevada en Alaska.
oooh tweets....ja lekkere bronquote:
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:37 schreef Chaes het volgende:
[..]
Of je bent een trol, of je bent mega incapabel.
Incapabele troll, lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:37 schreef Chaes het volgende:
[..]
Één van de huistrolletjes van fok.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:37 schreef Chaes het volgende:
[..]
Niet te hard voor buurman en buurman he!quote:Op donderdag 5 november 2020 22:37 schreef Chaes het volgende:
[..]
Okay, snap je punt. Maar vraag af of je moet willen filteren? De groep die jij beschrijft is net zo goed inwoner van een land, en heeft zijn of haar eigen behoeftes, wensen en belangen. Door juist het en makkelijker te maken, worden zij juist meer betrokken. Ik denk dat de intelligentsia (om even een stereotype te gebruiken), de koophuis bewoners in de wijk van Tokkie Henk, en oma Fatima. Zijn juist gestopt met praten met die groep.de rechtse groep is gestopt met uitleggen aan de linkse tokkie dat sparen om te investeren altijd meer oplevert dan lenen. Dat het je bepaalde kenmerken als persoon geeft die je altijd een voordeel zal geven. Dat investeren in je Zelf ook een grote investering is. Aan de andere kant is de linkse groep gestopt met.uitleggen en praten over de mogelijkheden die nieuwe dingen bieden. Maar het beginnen met discussiëren. Is belangrijker IPV elkaar toezingen als voetbalfans.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:04 schreef Confetti het volgende: [..] Nee, maar mensen die totaal niet geïnteresseerd zijn in politiek stemmen vaak niet. Tokkie Henk en Oma Fatima om de hoek dus. Daarmee filter je al enigszins op kwaliteit. Verlaag je die drempel naar een envelop op de post dan krijg je al een hele grote groep lage kwaliteit-stemmers die de kwaliteit aantasten.
De hele wereld? Bijzonder..quote:Op donderdag 5 november 2020 22:38 schreef Draak31 het volgende:
Turnip wordt snoeihard geknakt nu door Biden. Prachtig om te zien. Nu smeken zijn onkruidkinderen zijn volgers om in te grijpen. Maar helaas, de wereld weet al hoe laat of het is. En de hele wereld lacht.
Nog een best aantal eigenlijk..quote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef Kyran het volgende:
400-450k stemmen over in Arizona, kon alleen niet verstaan hoeveel daarvan in de buurt van Phoenix?
Zo bijzonder is het niet hoor. Het is niet de fabeltjeskrant wat we hier aan het volgen zijn. Even bij de les blijven.quote:
Verkiezingsnacht tot 3:00 bij gebleven, toen was duidelijk dat het nog lang ging duren. Daarna kost geslapen en om 8:00 eerste online meeting... en daarna een meeting op kantoor gemist omdat ik met mijn slaperige kop de tijd had verwart. Ik wil de auto instappen en zie ineens op mijn telefoon dat de meeting een half uur geleden was begonnen.... dus snel terug naar binnen om dan maar online in te bellen en excuses aan te bieden....quote:Op donderdag 5 november 2020 22:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
Twijfel of ik toch stiekem de nacht oversla. Gaat allemaal traag, dus kan nrt zo goed pas morgenvroeg wat meer duidelijk worden :/
Ik weet niet of het over Phoenix ging maar in 1 gebied waren er nog 300kquote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef Kyran het volgende:
400-450k stemmen over in Arizona, kon alleen niet verstaan hoeveel daarvan in de buurt van Phoenix?
zin an, lekker viesmad pvvers op fok spotten en jankende snowflakes uitlachenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Volgend jaar in maart weten we na een paar uurtjes eigenlijk wel al hoe het zit. Wat een verschil.
Nog 14% daar. Dat is ongeveer 275k stemmen in de hele county.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef Kyran het volgende:
Ja want in NL wonen ook bijna 400 miljoen manquote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Volgend jaar in maart weten we na een paar uurtjes eigenlijk wel al hoe het zit. Wat een verschil.
Maricopa County jaquote:Op donderdag 5 november 2020 22:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het over Phoenix ging maar in 1 gebied waren er nog 300k
en wat stemt dat normaal gesproken?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maricopa County jadacht al dat ik 300ish hoorde maar wist het even niet zeker, thanks.
*328 miljoenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:47 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Ja want in NL wonen ook bijna 400 miljoen man
Al die linkse mensen bij de stemlokalen worden nu wel op ideeën gebracht.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Arizona was vier jaar geleden rood. Tot nu toe 52% Biden, als het weer vooral post stemmen zijn dan zou het niet veel moeten uitmaken.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en wat stemt dat normaal gesproken?
Dat geloof ik ja, maar ben toch 6 dagen per week eigen baas (alleen maandag niet). Dus voor het werk is het mij om het even, niemand die er last van heeft. Hooguit de vriendin die kou ligt te lijden in bed :pquote:Op donderdag 5 november 2020 22:45 schreef ETA het volgende:
[..]
Verkiezingsnacht tot 3:00 bij gebleven, toen was duidelijk dat het nog lang ging duren. Daarna kost geslapen en om 8:00 eerste online meeting... en daarna een meeting op kantoor gemist omdat ik met mijn slaperige kop de tijd had verwart. Ik wil de auto instappen en zie ineens op mijn telefoon dat de meeting een half uur geleden was begonnen.... dus snel terug naar binnen om dan maar online in te bellen en excuses aan te bieden....
VS verkiezingen, niet goed voor werkproductiviteit.
er zitten ook echt een paar steekjes los bij jou hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Al die linkse mensen bij de stemlokalen worden nu wel op ideeën gebracht.
Stedelijk gebied, dus voornamelijk Demquote:Op donderdag 5 november 2020 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en wat stemt dat normaal gesproken?
trump supporter gespotquote:Op donderdag 5 november 2020 22:49 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Je vergeet de 78 miljoen illegale Mexicanen
quote:Op donderdag 5 november 2020 22:50 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Allesbehalve
KANYEFORPRESIDENT![]()
![]()
Klopt, val niet op blond maar wil best een beschuitje eten met haar..quote:Op donderdag 5 november 2020 22:49 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Enige positieve aan Trump is zijn dochter Ivanka
Godver wat een kapot geil wijf is dat zeg
Puerto Rico moet nog binnenkomen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:50 schreef Jimbo het volgende:
maar heel realistisch, trump kan dit niet meer winnen toch? (of iig de kans is nihil?)
zeker nu Wisconsin en Minnesota weg zijn
veel nog manquote:Op donderdag 5 november 2020 22:50 schreef Kyran het volgende:
95.670 tussen Bidden en Trump in Penn!
Ja, Nederland is ook bijna net zo groot als de USAquote:Op donderdag 5 november 2020 22:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gaat nog wel ff duren.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:50 schreef Kyran het volgende:
Ik val wel op blond dus zij is mijn droomvrouwquote:Op donderdag 5 november 2020 22:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt, val niet op blond maar wil best een beschuitje eten met haar..
Dat haalt hij met gemak hoor, denk dat Pennsylvania niet eens close gaat zijn straks. Zei het gisteren ook bij Michigan, uiteindelijk 50k+ winst, verwacht met Pennsylvania hetzelfde.quote:
Nee, maar wel groter dan Pennsylvania, en die zijn nog niet klaar.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:51 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja, Nederland is ook bijna net zo groot als de USA
Dit jaar 60.000 Amerikanen die hun stem wegflikkeren voor een bipolaire gekquote:Op donderdag 5 november 2020 22:50 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Allesbehalve
KANYEFORPRESIDENT![]()
![]()
Kans is erg klein inderdaad. Laat het 'definitief' zijn, kan het echte gezeik beginnen met rechtzaken etc.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:50 schreef Jimbo het volgende:
maar heel realistisch, trump kan dit niet meer winnen toch? (of iig de kans is nihil?)
zeker nu Wisconsin en Minnesota weg zijn
Wel beperkt voordeel voor Biden, 61% ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:50 schreef Kyran het volgende:
De meeste staten zijn nog aan het tellen. Zit 'm in dat mail-in voting met alle controles die daar bij horen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar wel groter dan Pennsylvania, en die zijn nog niet klaar.
Je kan dit niet vergelijken.
quote:Op donderdag 5 november 2020 22:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat haalt hij met gemak hoor, denk dat Pennsylvania niet eens close gaat zijn straks. Zei het gisteren ook bij Michigan, uiteindelijk 50k+ winst, verwacht met Pennsylvania hetzelfde.
quote:Op donderdag 5 november 2020 22:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Puerto Rico moet nog binnenkomen.
Want in Amerika zou je niet meer kieslokalen en tellers kunnen hebben?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:51 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Gek?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit jaar 60.000 Amerikanen die hun stem wegflikkeren voor een bipolaire gek
Wat liefffff
Het is haar vaderquote:Op donderdag 5 november 2020 22:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het feit dat ze iets ziet in Trump pleit niet echt voor haar, nee.
Ja, gewoon kut geregeld dus. Hier in Nederland hadden we de poststemmen gewoon geaccepteerd tot einde verkiezingsdag, meteen daarna de stembussen per gemeente verzameld en geteld en klaar. Niet via fucking postNL ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
De meeste staten zijn nog aan het tellen. Zit 'm in dat mail-in voting met alle controles die daar bij horen.
Ik denk eerder dat jij in de Fabeltjeskrant gelooft.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:45 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor. Het is niet de fabeltjeskrant wat we hier aan het volgen zijn. Even bij de les blijven.
Kijk, dat lijkt er meer op.quote:
Slinkt maaar heel langzaam.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
https://results.enr.clari(...)264614/#/detail/5000
nog maar 12800 verschil !!!
9500quote:Op donderdag 5 november 2020 22:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
https://results.enr.clari(...)264614/#/detail/5000
nog maar 12800 verschil !!!
Kleinere staat betekent niet kleinere countyquote:Op donderdag 5 november 2020 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is Nevada nog steeds niet volledig geteld, hoe kan dat zo lang duren in zo een kleine staat.
De aliens stemmen ook per post en die zijn nog onderweg. Vandaarquote:Op donderdag 5 november 2020 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is Nevada nog steeds niet volledig geteld, hoe kan dat zo lang duren in zo een kleine staat.
GA word sws een hertelling met maar een verschil van 0.1 of 0.2 %quote:
Veel te veel, dat redt Biden niet meer.quote:
Omdat de staat voor 96% uit woestijn met onverharde wegen bestaatquote:Op donderdag 5 november 2020 22:58 schreef Shreyas het volgende:
nog 450000 te tellen en Biden pakt zo rond de 70 a 75%quote:Op donderdag 5 november 2020 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veel te veel, dat redt Biden niet meer.
Biden loopt in Pennsylvania veel sneller in dan dat de percentages vorderen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veel te veel, dat redt Biden niet meer.
De schuimbekjes zullen niet lachen nee. Maar dat doet er voor de rest van de mensen niet toe. We lachen smakelijk om deze show en het mooiste is dat de finale nog moet komen. Hopelijk gaan de schuimbekjes lekker tekeer straks daar.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:57 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij in de Fabeltjeskrant gelooft.
Als jij werkelijk denkt dat de hele wereld lacht als Trump verliest ben je echt niet van deze wereld.
Hilarisch gewoon
Nog steeds 45000?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nog 450000 te tellen en Biden pakt zo rond de 70 a 75%
makkelijk !!!
Vote Differential 90,542quote:
Hoeveel stemmen moeten nog geteld worden in Georgia?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:04 schreef Kyran het volgende:
9500 over in Georgia
90000 over in Pennsylvania
Landslide win incoming!
O in Pa, sorry dacht georgiaquote:Op donderdag 5 november 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vote Differential 90,542
Votes Remaining (est.) 431,735
Geen idee, als het er meer zijn dan 30.000 dan zit Biden net veilig denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen moeten nog geteld worden in Georgia?
Dus 260000 om 170000 om Biden te laten winnen. Dat is 60%quote:Op donderdag 5 november 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vote Differential 90,542
Votes Remaining (est.) 431,735
35-40k ish?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:01 schreef Draak31 het volgende:
[..]
De schuimbekjes zullen niet lachen nee. Maar dat doet er voor de rest van de mensen niet toe. We lachen smakelijk om deze show en het mooiste is dat de finale nog moet komen. Hopelijk gaan de schuimbekjes lekker tekeer straks daar.
Daarmee zou het moeten lukken.quote:
Goed bezig Georgia.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:04 schreef Kyran het volgende:
9500 over in Georgia
90000 over in Pennsylvania
Landslide win incoming!
Hebben ze weinig aan met een senaat en court die republikeins is. Maar voor het beeld is het wel fijn, dat snap ik.quote:
Zie een verschil van 90k bij 93% counted.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Biden loopt in Pennsylvania veel sneller in dan dat de percentages vorderen.
Biden kan wel met >100.000 stemmen voorsprong winnen daar.
Georgia is andere koek, dat wordt echt krap (maar kan nog steeds) maar hoeft ook niet als hij Pennsylvania heeft.
Senaat kon nog toch als ze het in Georgia ook halen?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben ze weinig aan met een senaat en court die republikeins is. Maar voor het beeld is het wel fijn, dat snap ik.
Het alternatief is een Amerika waarin er ook een republikeinse president zit, dus dat lijkt me meer dan alleen fijn voor het beeld.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben ze weinig aan met een senaat en court die republikeins is. Maar voor het beeld is het wel fijn, dat snap ik.
Oef, geen idee. Ik dacht gisteren 49-51 voor republikeinen, en toen liepen ze ook achter.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Senaat kon nog toch als ze het in Georgia ook halen?
en hij pakt nu 75% easy winquote:Op donderdag 5 november 2020 23:05 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dus 260000 om 170000 om Biden te laten winnen. Dat is 60%
Tsjah, ze moeten gaan samenwerken..quote:Op donderdag 5 november 2020 23:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het alternatief is een Amerika waarin er ook een republikeinse president zit, dus dat lijkt me meer dan alleen fijn voor het beeld.
Vote Differential 9,525quote:Op donderdag 5 november 2020 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wordt lastig dus....denk dat Georgia naar Trump gaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vote Differential 9,525
Votes Remaining (est.) 43,645
Ook nog stemmen van een hoop militairen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vote Differential 9,525
Daar kan het uitlopen op twee runoffs als Perdue geen 50% haalt, oftewel nog een keer verkiezingen, maar dan één tegen één in januari.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Senaat kon nog toch als ze het in Georgia ook halen?
Noem eens een scenario waarin dat nodig is?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
Het mooiste zou zijn als ze straks met elkaar in het witte huis zouden komen te zitten en met elkaar moeten overleggen.
Ja, dat horen we al decennia. Is daar ooit al eens wat van gekomen?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, ze moeten gaan samenwerken..
Hij krijgt 70% van de afgelopen stemmen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wordt lastig dus....denk dat Georgia naar Trump gaat.
Bestaat dus niet. Vanaf 20 januari is Joe Biden de new presidentquote:Op donderdag 5 november 2020 23:11 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Noem eens een scenario waarin dat nodig is?
maar zelfs met 50% pakt Biden die dan nog !!!quote:
How the fuck kunnen er nog zoveel stemmen iver zijn nog steeds?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vote Differential 9,525
Met 50% maakt ie volgens mij niet zoveel stemmen goed.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar zelfs met 50% pakt Biden die dan nog !!!
Het huidigequote:Op donderdag 5 november 2020 23:11 schreef NightDancert het volgende:
[..]
> 100kquote:
Ja dat kan niet, het was net ook ergens in de 40kquote:Op donderdag 5 november 2020 23:14 schreef bechirti het volgende:
[..]
How the fuck kunnen er nog zoveel stemmen iver zijn nog steeds?
denk je dat ?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
Het mooiste zou zijn als ze straks met elkaar in het witte huis zouden komen te zitten en met elkaar moeten overleggen.
Ik begrijp dat ook niet, in zeven uur tijd worden 90% van de stemmen geteld en de overige 10% duur ineens 3 dagen. Yeah right....quote:Op donderdag 5 november 2020 23:14 schreef bechirti het volgende:
[..]
How the fuck kunnen er nog zoveel stemmen iver zijn nog steeds?
Ze hebben toch een praatje als het stokje formeel wordt overgedragen? Vraag me echt af wat een Trump in zo'n situatie tegen Biden onder vier ogen zou zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:11 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Ben benieuwdquote:Op donderdag 5 november 2020 23:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
denk je dat ?
trump word krijsend en stampvoetend met een muilkorf afgevoerd hoor
zelfs met 60% red hij hetquote:Op donderdag 5 november 2020 23:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij krijgt 70% van de afgelopen stemmen.
Als er 30000 stemmen over zouden zijn dan zou hij 21000 krijgen en Trump 9000 dat is 12000 verschil. Heeft hij nog een marge ook
MAIL votes, dat werkt anders en trager. Veel ingewikkelder, zie je in alle staten terug alleen in die andere 45 doet het er nu niet toe.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, in zeven uur tijd worden 90% van de stemmen geteld en de overige 10% duur ineens 3 dagen. Yeah right....
ik vergis me sorryquote:Op donderdag 5 november 2020 23:14 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Met 50% maakt ie volgens mij niet zoveel stemmen goed.
Maar alles wat na 4 november binnenkomt telt toch niet meer?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
MAIL votes, dat werkt anders en trager. Veel ingewikkelder, zie je in alle staten terug alleen in die andere 45 doet het er nu niet toe.
doet hij nietquote:Op donderdag 5 november 2020 23:16 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ze hebben toch een praatje als het stokje formeel wordt overgedragen? Vraag me echt af wat een Trump in zo'n situatie tegen Biden onder vier ogen zou zeggen.
Voor mijn bierviltje heb ik Georgia ook op zoiets.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:14 schreef Kyran het volgende:
Pennsylvania naar Biden met +50k
Georgia naar Biden met +1k
Nevada naar Biden met +10k
Arizona naar Biden met +10k
Mijn projection
Senaat nog close zoals ik net aangaf, nu op CNN
quote:Op donderdag 5 november 2020 22:51 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:18 schreef Peunage het volgende:
Georgia 9.000 stemmen voorsprong voor Trump!
Wel als het voor (of op) 4 november op de post is gedaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar alles wat na 4 november binnenkomt telt toch niet meer?
Die raakt ie dus zo kwijtquote:Op donderdag 5 november 2020 23:18 schreef Peunage het volgende:
Georgia 9.000 stemmen voorsprong voor Trump!
Hangt van staat af.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar alles wat na 4 november binnenkomt telt toch niet meer?
quote:
Ah, ik moest het anders verwoorden. Nog maar 9.000 stemmen voorsprong.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:18 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Die raakt ie dus zo kwijt
Gast wat lul jequote:Op donderdag 5 november 2020 23:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wordt per staat geteld. Er is volgens mij geen enkele nog 'openstaande' staat waar door meer mensen gestemd wordt dan in Nederland totaal.
Volgens mij snap je niet helemaal wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Gast wat lul je![]()
In California alleen al wonen meer mensen dan in Duitsland.
Je kunt ook goed zien wanneer de post vandaag is binnen gekomenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hangt van staat af.
In Pennsylvania worden ze geteld als ze voor mogen 17:00 binnen zijn, zolang ze maar een stempel hebben van 3-11 of er voor. Daarnast mochten ze in Pennsylvania niet beginnen met tellen tot na de stemlokalen gesloten waren (keuze van Republikeinen zelf).
Ik zal je een geheimpje vertellen; dat is iedere 4 jaar het geval.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef SuperKaas het volgende:
Probleem is, wie er ook wint, er staat straks een groep van zo'n 70 miljoen kiezers met lege handen.
En die zijn niet blij
Dat is toch democratie? 49% van de bevolking krijg niet wat hij/zij wil.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef SuperKaas het volgende:
Probleem is, wie er ook wint, er staat straks een groep van zo'n 70 miljoen kiezers met lege handen.
En die zijn niet blij
California 39 miljoen en Duitsland 83 miljoenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Gast wat lul je![]()
Nja ben ik ook niet als ik de Unibet niet win.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef SuperKaas het volgende:
En die zijn niet blij
Dit ziet er zonder context echt heel merkwaardig uit..quote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook goed zien wanneer de post vandaag is binnen gekomen
[ afbeelding ]
vorige keer was dat precies hetzelfde maarja....dit zijn trump aanhangers dus er zullen wel aardig wat demonstraties en rellen uitbrekenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef SuperKaas het volgende:
En die zijn niet blij
Ja want California is een landquote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
California 39 miljoen en Duitsland 83 miljoen
Mijn voorspelling:quote:Op donderdag 5 november 2020 23:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor mijn bierviltje heb ik Georgia ook op zoiets.
Pennsylvania kan nog wel richting 80.000 uitvallen
Nevada 17.000 schat ik en Arizona geen idee.
Ja, maar was de vijandigheid vroeger ook zo groot?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen; dat is iedere 4 jaar het geval.
70 miljoen + 1quote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nja ben ik ook niet als ik de Unibet niet win.
Ok, ik dacht eerst dat je het niet begreep, maar je bent blijkbaar gewoon een troll.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:21 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Ja want California is een land![]()
Tering zeg sommige mansen.....
'Hey George, had jij die postzakken uit de kelder al geteld?'quote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook goed zien wanneer de post vandaag is binnen gekomen
[ afbeelding ]
Niet eens de helft bedoel je?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Gast wat lul je![]()
Mexicanometmayo:quote:Op donderdag 5 november 2020 23:21 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Ja want California is een land![]()
Tering zeg sommige mansen.....
ja betten op trump is nooit echt best.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nja ben ik ook niet als ik de Unibet niet win.
Het contrast tussen Trump en Biden is wel heel groot, mss dat dat ook wat vertekent.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:21 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Ja, maar was de vijandigheid vroeger ook zo groot?
Vergeet die 100 miljoen illegale Mexicanen niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
California 39 miljoen en Duitsland 83 miljoen
In California wonen (incl illegalen) bijna 100 miljoen mensen. Dus meer dan de 90 miljoen in Duitslandquote:Op donderdag 5 november 2020 23:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet eens de helft bedoel je?
Ja, ze hebben nog een aantal zakken, mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
'Hey George, had jij die postzakken uit de kelder al geteld?'
'Welke postzakken?'
*Remaining votes increased by 7,000*
Maar in een goede democratie houdt de meerderheid rekening met de noden van de minderheidquote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is toch democratie? 49% van de bevolking krijg niet wat hij/zij wil.
Wie dit ontkent is een wegkijkerquote:Op donderdag 5 november 2020 23:23 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
In California wonen (incl illegalen) bijna 100 miljoen mensen. Dus meer dan de 90 miljoen in Duitsland
Dat zei ik niet maar goed als je dat gelooftquote:Op donderdag 5 november 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Mexicanometmayo:
"In California alleen al wonen meer mensen dan in Duitsland."
Ja zeg sommige mansen zeg
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar in een goede democratie houdt de meerderheid rekening met de noden van de minderheid
quote:
Oke chef. En hoeveel van die 60 miljoen illegalen mogen stemmen?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:23 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
In California wonen (incl illegalen) bijna 100 miljoen mensen. Dus meer dan de 90 miljoen in Duitsland
Eensquote:Op donderdag 5 november 2020 22:49 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Enige positieve aan Trump is zijn dochter Ivanka
Godver wat een kapot geil wijf is dat zeg
"California is home to more than two million undocumented immigrants"quote:Op donderdag 5 november 2020 23:23 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Het contrast tussen Trump en normale mensen is gewoon heel groot.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het contrast tussen Trump en Biden is wel heel groot, mss dat dat ook wat vertekent.
Het voorbeeld werd gemaakt in de context van aantal stemmen tellen. Illegalen mogen niet stemmen dus die hoeven niet meegerekend te worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:23 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:22 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Biden![]()
Trump![]()
KANYEFORPRESIDENT
5 minutes later, inbox volquote:Op donderdag 5 november 2020 23:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Eensen ik ben een hetro wijf
60 miljoen illegalen in California???quote:Op donderdag 5 november 2020 23:23 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Ja niet op letten, die zitten te trollen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:26 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
60 miljoen illegalen in California???
Hij lult maar wat. Beetje trollen enzoquote:Op donderdag 5 november 2020 23:26 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
#YE2024quote:Op donderdag 5 november 2020 23:22 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Biden![]()
Trump![]()
KANYEFORPRESIDENT
Biden wordt een president voor alle Amerikanen. Dat is Trump nooit geweest. De Trumpstemmers kunnen de komende tijd ontwaken uit hun psychose en dan merken ze dat het er beter op wordt.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef SuperKaas het volgende:
En die zijn niet blij
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:25 schreef Peunage het volgende:
Goed moment om te gaan slapen. Ik verwacht morgenochtend te lezen dat Georgia naar Biden gaat en deze flauwekul eindelijk afgelopen is.
Do you like fishsticks?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:24 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Dat zei ik niet maar goed als je dat gelooft
Anyway
KANYEFORPRESIDENT
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:26 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Precies, genoeg staten waarbij ook nog 20% geteld moet worden, maar daar zijn de verschillen zo groot dat daar wat minder haast bij is.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
MAIL votes, dat werkt anders en trager. Veel ingewikkelder, zie je in alle staten terug alleen in die andere 45 doet het er nu niet toe.
Ik zie bij NY Times dat 5% (~5k stemmen) uit Clayton County moet komen. Daar scoort Biden 85%.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:27 schreef DireStraits7 het volgende:
Kan iemand vertellen uit welke county de laatste stemmen in Georgia moeten komen?
Jij snapt hetquote:Op donderdag 5 november 2020 23:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Eensen ik ben een hetro wijf
Dat ze niet mogen stemmen betekent niet dat het niet gebeurt. Ze kopiëren gewoon een stembiljet en vullen die in. Zo makkelijk gaat datquote:Op donderdag 5 november 2020 23:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het voorbeeld werd gemaakt in de context van aantal stemmen tellen. Illegalen mogen niet stemmen dus die hoeven niet meegerekend te worden.
Atlanta ook nog een paar duizend, was op CNN net wat precies nog moest binnenkomen. Alleen niet goed opgeletquote:Op donderdag 5 november 2020 23:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zie bij NY Times dat 5% (~5k stemmen) uit Clayton County moet komen. Daar scoort Biden 85%.
Ja tussen de 50 en 65 miljoen. Dat las ik een keer op Twitterquote:Op donderdag 5 november 2020 23:26 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
hahahaha #viesmadquote:Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef bechirti het volgende:
Dit was alLang beslist. Er is geen Trumpstemmer die rekening houdt met corona. Dit zijn allemaal stemmen van democratische hypochonders.
Ok Donald.quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Dat ze niet mogen stemmen betekent niet dat het niet gebeurt. Ze kopiëren gewoon een stembiljet en vullen die in. Zo makkelijk gaat dat
Ah, ja, NY Times rapporteert overal > 98%, maar zelfs 0,1% in Atlanta is al best veel in absolute aantallen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Atlanta ook nog een paar duizend, was op CNN net wat precies nog moest binnenkomen. Alleen niet goed opgelet
California is allang gecalled. Openstaande stond er.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Gast wat lul je![]()
ja en de trumpers helpen alle oudjes bij het stemkantoor en vullen trump voor ze in.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Dat ze niet mogen stemmen betekent niet dat het niet gebeurt. Ze kopiëren gewoon een stembiljet en vullen die in. Zo makkelijk gaat dat
Popular vote in de VS maakt helemaal geen reet uit. Lees je eens in ofzoquote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef DireStraits7 het volgende:
Biden heeft ook bijna 4M lead in de popular vote.
Ook nog 13% uit Chatham County, zo'n 17k stemmen over, Biden heeft daar een 17% lead.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zie bij NY Times dat 5% (~5k stemmen) uit Clayton County moet komen. Daar scoort Biden 85%.
Zegt hij dat het uitmaakt? Nee. Even kalmeren jij, donderse idioot.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Popular vote in de VS maakt helemaal geen reet uit. Lees je eens in ofzo
Wordt steeds gezelliger daarquote:Op donderdag 5 november 2020 23:37 schreef Dejannn het volgende:
[ afbeelding ]
In Portland zijn ze nog niet zo blij met Biden.
2 dagen geleden was je pro Trump what happenedquote:Op donderdag 5 november 2020 23:34 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Trump gaat keihard verliezen man
Ik ben altijd pro Kanye geweestquote:Op donderdag 5 november 2020 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
2 dagen geleden was je pro Trump what happened?
Och jee. Gezellig.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:37 schreef Dejannn het volgende:
[ afbeelding ]
Swing voters hier.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
2 dagen geleden was je pro Trump what happened?
worden gewoon rellen daar als Biden het wint....quote:Op donderdag 5 november 2020 23:37 schreef Dejannn het volgende:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 5 november 2020 23:39 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Ik ben altijd pro Kanye geweest
KANYEFORPRESIDENT
Don't worryquote:Op donderdag 5 november 2020 23:38 schreef Draak31 het volgende:
Hoop wel dat de schuimbekjes nog gaan rellen vandaag.
Ik vind haar wel heel correct steeds, ondanks debiele vragen, zoals die laatste over een tweet die zij vier jaar geleden had gepost over Trump.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:39 schreef DireStraits7 het volgende:
Die vrouw op CNN die namens PA het woord doet heeft volgens mij een aantal korte nachten gehad.
En volgens mij wil ze eigenlijk zeggen: 'laat ons nou even rustig tellen en hou op met ons zo op de hielen zitten'.
Veruit de meeste mensen wel hoor. Biden 80%. Niet echt een reden dus om de boodschap van deze mensen op je foto te generaliseren naar anderen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:37 schreef Dejannn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die in de cel zat ondertussen ?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef gniffie het volgende:
[ twitter ]
bannon is het ook niet meer te boven gekomen he
Lijkt zoquote:
niks spannends aan hoor......Biden pakt meer dan 70% van alle votesquote:Op donderdag 5 november 2020 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Pensylvania wordt wel echt spannend hoor... met nog 327000 te tellen en 90000 verschil...
Achter republikeinse standpunten staan is totaal anders dan iemand als Trump verafgoden..quote:Op donderdag 5 november 2020 23:45 schreef Draak31 het volgende:
Ik zie ook steeds minder schuimbekjes hier. Waar zijn de trump lovers gebleven?
Ja ik had even niet in de gaten dat het verschil 90000 moet zijn, maar als Biden er 228000 binnenharkt als je uitgaat van 70% dan heeft ie m nog best ruim jaquote:Op donderdag 5 november 2020 23:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
niks spannends aan hoor......Biden pakt meer dan 70% van alle votes
Dan moet het aantal resterende stemmen niet nogmaals met > 100k dalen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
niks spannends aan hoor......Biden pakt meer dan 70% van alle votes
zelfs met 55% pakt hij het nog met marge !quote:Op donderdag 5 november 2020 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik had even niet in de gaten dat het verschil 90000 moet zijn, maar als Biden er 228000 binnenharkt als je uitgaat van 70% dan heeft ie m nog best ruim ja
Als de 326k die door CNN gemeld wordt klopt heeft Biden 65% nodig.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zelfs met 55% pakt hij het nog met marge !
"Even CNN admits it."quote:
Dan niet. 55% van 327000 = 179000 en dan zou Trump er 148000 krijgen... daarmee is het gat niet gedichtquote:Op donderdag 5 november 2020 23:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zelfs met 55% pakt hij het nog met marge !
Het is frietquote:Op donderdag 5 november 2020 23:53 schreef Mexicanometmayo het volgende:
BREAKING
TRUMP SPREEKT OVER EEN HALF UUR!!!
met hoeveel votes left ?quote:
Dat stond er niet bij helaasquote:
"we are stopping the counting now and declare our victory"quote:Op donderdag 5 november 2020 23:53 schreef Mexicanometmayo het volgende:
BREAKING
TRUMP SPREEKT OVER EEN HALF UUR!!!
394kquote:
Vote Differential 78,314quote:
stampvoetenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:57 schreef Kyran het volgende:
Godver, wilde gaan slapen, maar wil Trump wel even horen schreeuwen
Samequote:Op donderdag 5 november 2020 23:57 schreef Kyran het volgende:
Niet wachten op de Arizona update rond 3 uur?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:57 schreef Kyran het volgende:
En dan out gaan on live TV...quote:Op donderdag 5 november 2020 23:57 schreef Kyran het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:58 schreef NightDancert het volgende:
[ twitter ]
Aldus de zoon van de opperbaviaan
Nee, goed idee, even een burgeroorlog starten omdat je niet tegen je verlies kan. De tering man, domheid druipt er van af.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:58 schreef NightDancert het volgende:
[ twitter ]
Aldus de zoon van de opperbaviaan
Some or all of the content shared in this Tweet is disputed and might be misleading about an election or other civic process. Learn morequote:
Dat een Trump serieus het woord bananenrepubliek in de mond durft te nemen! Terwijl ze daar zelf 4 jaar aan meegeholpen hebben.quote:
appel valt niet ver van de boomquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, goed idee, even een burgeroorlog starten omdat je niet tegen je verlies kan. De tering man, domheid druipt er van af.
Terecht in dit gevalquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Some or all of the content shared in this Tweet is disputed and might be misleading about an election or other civic process. Learn more
ik vrees dat de bewoners van het Witte huis niet zo veel historisch besef hebbenquote:
Met 326k te gaan moet Biden >62% halen. Komt goed.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Trump kan zijn verhuiswagen beter maar bellen.
"Trump's lead in Pennsylvania down to 78k".
volgens de laatste update zelfs veel meer te gaan, 392k ofzo !!!quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met 326k te gaan moet Biden >62% halen. Komt goed.
Gaat nog wel uit van het 'oude' getal van 400k over.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vote Differential 78,314
Votes Remaining (est.) 394,532
Volgens een persconferentie van een kwartiertje geleden waren het er 326k. Hoe dan ook genoeg marge voor Biden lijkt 't.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgens de laatste update zelfs veel meer te gaan, 392k ofzo !!!
En met nog dik 300k votes te gaan, dus dat komt wel goed voor Biden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Trump kan zijn verhuiswagen beter maar bellen.
"Trump's lead in Pennsylvania down to 78k".
9534quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
En met nog dik 300k votes te gaan, dus dat komt wel goed voor Biden.![]()
Georgia was het verschil ook nog 10k met nog 40k votes te gaan hoorde ik? Of is er een nieuwe tussenstand?
Zeker. 70% moet makkelijk te halen zijn. Dus 70-30=40% van die stemmen erbij. Dat is nog 130k. Dan komt hij op een winst van 50k uit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens een persconferentie van een kwartiertje geleden waren het er 326k. Hoe dan ook genoeg marge voor Biden lijkt 't.
De appel...quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ga bijna denken dat die zoon nog gekker is.
Ik weet niet hoe de wetgeving in de VS is, maar ik neem aan dat dit niet helemaal legaal is?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:05 schreef Momo het volgende:
Je zal maar oproepen tot een burgeroorlog terwijl nog niet eens alle stemmen zijn geteld.![]()
Echt diep triest.
Was al lang bekend.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:05 schreef Mexicanometmayo het volgende:
BREAKING
OVER 25 MINUTEN GEEFT PRESIDENT TRUMP EEN TOESPRAAK
Ja om half 1 !!quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:06 schreef Salina het volgende:
TrumpGod gaat spreken? Dat moet ik zien.
Ik vrees dat jij wat naïef bentquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik vrees dat de bewoners van het Witte huis niet zo veel historisch besef hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |