ik vergis me sorryquote:Op donderdag 5 november 2020 23:14 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Met 50% maakt ie volgens mij niet zoveel stemmen goed.
Maar alles wat na 4 november binnenkomt telt toch niet meer?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
MAIL votes, dat werkt anders en trager. Veel ingewikkelder, zie je in alle staten terug alleen in die andere 45 doet het er nu niet toe.
doet hij nietquote:Op donderdag 5 november 2020 23:16 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ze hebben toch een praatje als het stokje formeel wordt overgedragen? Vraag me echt af wat een Trump in zo'n situatie tegen Biden onder vier ogen zou zeggen.
Voor mijn bierviltje heb ik Georgia ook op zoiets.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:14 schreef Kyran het volgende:
Pennsylvania naar Biden met +50k
Georgia naar Biden met +1k
Nevada naar Biden met +10k
Arizona naar Biden met +10k
Mijn projection
Senaat nog close zoals ik net aangaf, nu op CNN
quote:Op donderdag 5 november 2020 22:51 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja, Nederland is ook bijna net zo groot als de USA
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:18 schreef Peunage het volgende:
Georgia 9.000 stemmen voorsprong voor Trump!
Wel als het voor (of op) 4 november op de post is gedaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar alles wat na 4 november binnenkomt telt toch niet meer?
Die raakt ie dus zo kwijtquote:Op donderdag 5 november 2020 23:18 schreef Peunage het volgende:
Georgia 9.000 stemmen voorsprong voor Trump!
Hangt van staat af.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar alles wat na 4 november binnenkomt telt toch niet meer?
quote:
Ah, ik moest het anders verwoorden. Nog maar 9.000 stemmen voorsprong.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:18 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Die raakt ie dus zo kwijt
Gast wat lul jequote:Op donderdag 5 november 2020 23:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wordt per staat geteld. Er is volgens mij geen enkele nog 'openstaande' staat waar door meer mensen gestemd wordt dan in Nederland totaal.
Volgens mij snap je niet helemaal wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Gast wat lul je![]()
In California alleen al wonen meer mensen dan in Duitsland.
Je kunt ook goed zien wanneer de post vandaag is binnen gekomenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hangt van staat af.
In Pennsylvania worden ze geteld als ze voor mogen 17:00 binnen zijn, zolang ze maar een stempel hebben van 3-11 of er voor. Daarnast mochten ze in Pennsylvania niet beginnen met tellen tot na de stemlokalen gesloten waren (keuze van Republikeinen zelf).
Ik zal je een geheimpje vertellen; dat is iedere 4 jaar het geval.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef SuperKaas het volgende:
Probleem is, wie er ook wint, er staat straks een groep van zo'n 70 miljoen kiezers met lege handen.
En die zijn niet blij
Dat is toch democratie? 49% van de bevolking krijg niet wat hij/zij wil.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef SuperKaas het volgende:
Probleem is, wie er ook wint, er staat straks een groep van zo'n 70 miljoen kiezers met lege handen.
En die zijn niet blij
California 39 miljoen en Duitsland 83 miljoenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Gast wat lul je![]()
In California alleen al wonen meer mensen dan in Duitsland.
Nja ben ik ook niet als ik de Unibet niet win.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef SuperKaas het volgende:
En die zijn niet blij
Dit ziet er zonder context echt heel merkwaardig uit..quote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook goed zien wanneer de post vandaag is binnen gekomen
[ afbeelding ]
vorige keer was dat precies hetzelfde maarja....dit zijn trump aanhangers dus er zullen wel aardig wat demonstraties en rellen uitbrekenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef SuperKaas het volgende:
En die zijn niet blij
Ja want California is een landquote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
California 39 miljoen en Duitsland 83 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |