SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Oh oeps ik had eigenlijk de lapo maar had dat niet door, en toen postte @Lucky_Strike nog en had ik nog steeds niet door dat ik eigk een nieuw topic had moeten openen
Fuck the EBU.![]()
To Crooked Joe,quote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij ook zo'n collegiale brief voor zijn opvolger achterlaat. Je zou zeggen van niet, maar die van Obama maakte destijds wel indruk.
Sleep well.
Donald Trump
The GREATEST PRESIDENT of the United States"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Hoog tijd voor een hervorming van het systeem. Of een nieuwe president. Of allebei.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Gewoon 4 jaar president hebben en nog steeds niet weten (of doen alsof je niet weet) hoe de regels werkenHuilen dan.![]()
Ik was je ff voor. Sorry.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:34 schreef Moira het volgende:
Oh oeps ik had eigenlijk de lapo maar had dat niet door, en toen postte @:Lucky_Strike nog en had ik nog steeds niet door dat ik eigk een nieuw topic had moeten openenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dit.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Ok, Fulton County in Georgia om 17.00, Trump propaganda om 17.30, Clark Country in Nevada om 18.00.Spoilers!![]()
Dat is zo'n goed idee, daar doen ze vast helemaal niks mee.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een hervorming van het systeem. Of een nieuwe president. Of allebei.Fuck the EBU.![]()
Nee graag juist, anders had men nog langer moeten wachtenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:35 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik was je ff voor. Sorry.
Fuck the EBU.![]()
Een opmerking zo zuur dat die overal kringen achterlaat. Veel plezier in BNWquote:Op donderdag 5 november 2020 16:34 schreef SamCooke het volgende:
[..]
To Crooked Joe,
Sleep well.
Donald Trump
The GREATEST PRESIDENT of the United StatesMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Denk je echt dat er niet gecalled wordt in dit topicreeks deel?quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Goede ideeën en Trump:quote:Op donderdag 5 november 2020 16:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat is zo'n goed idee, daar doen ze vast helemaal niks mee.
Huilen dan.![]()
Count count.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ twitter ]
Het wordt toch echt gekker met de dagAl vier jaar lang....
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
It aint over till it's over.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:39 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Denk je echt dat er niet gecalled wordt in dit topicreeks deel?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 5 november 2020 16:36 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Een opmerking zo zuur dat die overal kringen achterlaat. Veel plezier in BNW"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Wat, zo ja, zou iemand daar krijgen als vergoeding ?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:31 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zie alleen maar Afro-Amerikanen in die stemlokalen
In NL krijg je voor een stemlokaalsessie iets van ¤5/uur en een lunchpakketje.
Als voorzitter kan het wat meer opleveren, ik d8 iets van ¤200-250 (grotere agglomeraties)."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:42 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
Zou dit nog veel stemmers over de streep trekken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Die counties die die sec of state van Georgia noemt, zijn dat voornamelijk Dems of Reps?Fuck the EBU.![]()
Net even langs geweest in r/conservative. Het zelfbedrog is groot. De woede en haat nog groter. Dat wordt nog wat.Op het scherp van de snede.![]()
Dat gaat John King je nu zeggenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:44 schreef Moira het volgende:
Die counties die die sec of state van Georgia noemt, zijn dat voornamelijk Dems of Reps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |