Bernie waarschuwde er tijden geleden al voor.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:11 schreef Moira het volgende:
[..]
CNN weet het elke 5 minuten uit te leggen voor de simpletons
Ik vind ‘t allemaal een mooi klaargelegde broeigrond voor die false claims van FRAUD van Trump iig.
Als AZ blauw blijft wel ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:12 schreef Puddington het volgende:
Als Biden Georgia wint dan is hij zo goed als president toch?
Ja he? Ik vind dit team sowieso wel leuk. En die knul steeds met zijn 'caveat'quote:Op donderdag 5 november 2020 12:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, op zich eens. Maar het is wel een stukje nostalgie.
Eerlijk gezegd vind in die jonge gast bij het scherm echt supersterk.
Het punt zal vooral zijn dat ze een achterban hebben die niets doet met een uitleg, ook niets kan, die zijn gewoon gewend feiten meningen te horen en dat is dan zoals het is. Simpelweg omdat degene die de uitspraken doet zegt dat het zo is.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:11 schreef Moira het volgende:
[..]
CNN weet het elke 5 minuten uit te leggen voor de simpletons
Ik vind ‘t allemaal een mooi klaargelegde broeigrond voor die false claims van FRAUD van Trump iig.
16quote:Op donderdag 5 november 2020 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn er 20, dus dan heeft hij AZ / NV / PA niet meer nodig.
Deze hierboven is ook een baas.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja he? Ik vind dit team sowieso wel leuk. En die knul steeds met zijn 'caveat'
Ja heb ik gezien, was echt een exacte voorspellingquote:Op donderdag 5 november 2020 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bernie waarschuwde er tijden geleden al voor.
Dat viel me idd ook op, geen bronnen, geen correspondents, geen gasten of telefoongesprekken. Het is allemaal WC-eend die WC-eend adviseert.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het punt zal vooral zijn dat ze een achterban hebben die niets doet met een uitleg, ook niets kan, die zijn gewoon gewend feiten meningen te horen en dat is dan zoals het is. Simpelweg omdat degene die de uitspraken doet zegt dat het zo is.
Hoop dat Kelly het dan ook nog redtquote:Op donderdag 5 november 2020 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het met Arizona gaat. Dat is toch weer wat richting Trump aan het kruipen.
Kelly staat wel goed voor toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Hoop dat Kelly het dan ook nog redt
Volgens mij wel, alleen de ene EC-vote van ME-2 nietquote:Op donderdag 5 november 2020 12:16 schreef Zwansen het volgende:
Is Maine al meegeteld bij CNN/Fox eigenlijk?
Hmm, je zou verwachten dat senaatstem en presidentstem toch wel hand-in-hand gaan. Lijkt me niet dat de Trumperts op Kelly voor de senaat stemmenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Kelly staat wel goed voor toch?
Astronaut als senator
Klopt.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Volgens mij wel, alleen de ene EC-vote van ME-2 niet
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:14 schreef Zwansen het volgende:
[ twitter ]
[..]
Deze hierboven is ook een baas.
Ohja is ook nog best close idd. Ik hoop wel dat het Kelly wordt! Machtig mooiquote:Op donderdag 5 november 2020 12:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Hmm, je zou verwachten dat senaatstem en presidentstem toch wel hand-in-hand gaan. Lijkt me niet dat de Trumperts op Kelly voor de senaat stemmen
Als ik de Trump counties op tel en op basis van de reporting alles naar Trump laat gaan krijgt hij er daar 40.000 stemmen bij.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het met Arizona gaat. Dat is toch weer wat richting Trump aan het kruipen.
"I swore on the Bible"quote:Op donderdag 5 november 2020 12:14 schreef Zwansen het volgende:
[ twitter ]
[..]
Deze hierboven is ook een baas.
Ja oké, maar als hij Georgia heeft is het geen ontzettend grote ramp als hij Arizona verliest. Dan kan hij met Georgia + Nevada nog steeds president wordenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds afhankelijk van AZ en NV
Ik durf dit nog niet aan.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:18 schreef [b]speknek het volgende:
Volgens mij gaat Biden ze gewoon allemaal winnen [/b](nouja niet NC dan).
Er moeten nog bijna 200k stemmen in GA geteld worden, vooral in de blauwe counties, en het verschil is minder dan 20k.
Waarom NC niet, dat hoor ik steeds overal, maar waarom is de race daar niet meer gaande?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:18 schreef speknek het volgende:
Volgens mij gaat Biden ze gewoon allemaal winnen (nouja niet NC dan).
Er moeten nog bijna 200k stemmen in GA geteld worden, vooral in de blauwe counties, en het verschil is minder dan 20k.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |