Ik denk dat ze in die swingstates de bui al wel zien hangen dat ze er volgende week weer zitten voor de hertellingquote:Op donderdag 5 november 2020 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zou geweldig zijn, alleen al om Trump te stangen
Als die ook nog flipt, dan verwacht ik echt een hele dag ragetweets.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van 31.000 vote lead in Georgia voor Trump naar 18.000.
Ik heb gister een tijdje Fox News zitten kijken en het viel me echt op dat ze totaal niet aan hun kijkers uitleggen waarom die stemmen zo laat nog close worden, niks over de mail-in votes die meer Dem zijn omdat de Reps hebben opgeroepen in persoon te stemmen, en die eerder geteld zijn. Of dat het zo lang duurt omdat sommige staten pas vanaf eergister mochten beginnen met tellen van de mail-in stemmen, die langer duren omdat er meer verificatiestappen zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:02 schreef xpompompomx het volgende:
Het "ja maar de duivelse MSM"-argument van de ver-rechterzijde is overigens wel een apart fenomeen vind ik.
Smullenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als die ook nog flipt, dan verwacht ik echt een hele dag ragetweets.
Je moet t niet te lang aanhoren maar zo even kort is dit wel even lekker jaquote:Op donderdag 5 november 2020 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
Heerlijk dat theatrale gedoe op CNN.
Daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
Maar nog 4% van ongeveer 5 miljoen stemmen is nog 200000. Dan lijkt me Geogia toch wel binnen?
Die kans is idd groot, en ik verwacht dat dat, net als in 2000 niet noodzakelijkerwijs gunstig zal zijn voor de republikeinse kandidaat.... ze zullen nu alleen niet, zoals in 2000, zoveel haast maken dat ze het resultaat niet kunnen afwachten.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:07 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in die swingstates de bui al wel zien hangen dat ze er volgende week weer zitten voor de hertelling
Heerlijk man! Vooral als straks Anderson Cooper, Wolf Blitz en John King weer wakker wordenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je moet t niet te lang aanhoren maar zo even kort is dit wel even lekker ja
Misschien weten ze dat de uitleg toch te moeilijk isquote:Op donderdag 5 november 2020 12:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb gister een tijdje Fox News zitten kijken en het viel me echt op dat ze totaal niet aan hun kijkers uitleggen waarom die stemmen zo laat nog close worden, niks over de mail-in votes die meer Dem zijn omdat de Reps hebben opgeroepen in persoon te stemmen, en die eerder geteld zijn. Of dat het zo lang duurt omdat sommige staten pas vanaf eergister mochten beginnen met tellen van de mail-in stemmen, die langer duren omdat er meer verificatiestappen zijn.
Er zat wel een gast die zei dat mensen zich niet voor de gek moeten houden en dat het wel duidelijk was dat Biden zou gaan winnen en dat er geen bewijs is van fraude (chapeau), maar viel me echt op dat ze die kijkers in het ongewisse laten mbt uitleg over waarom het in sommige staten zo lang duurt en zo laat nog zo close wordt.
Biden. De meeste stemmen moeten nog komen uit ‘democratic strongholds’ waar er soms 80% voor Biden wordt gestemd.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:09 schreef Puddington het volgende:
[..]
Voor wie dan? Biden of Trump?
Nee, gaat nog dagen duren.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Zijn de laatste stemmen nou 18:00 onze tijd bekend?
CNN weet het elke 5 minuten uit te leggen voor de simpletonsquote:Op donderdag 5 november 2020 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien weten ze dat de uitleg toch te moeilijk is
Ik zou er niet van uitgaan, ik verwacht dat het nog wel langer kan duren dan vandaag (ongeacht de tijdzone) voor alle stemmen geteld zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Oh die vind ik juist net wat minder dan Cuomo en die andere bij het scherm die nu is.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heerlijk man! Vooral als straks Anderson Cooper, Wolf Blitz en John King weer wakker worden
Waarvan? Van NV misschien wel, maar andere staten hopelijk eerder, maar sommigen doen er ook veel langer over.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:10 schreef Momo het volgende:
Dat zijn er 20, dus dan heeft hij AZ / NV / PA niet meer nodig.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:12 schreef Puddington het volgende:
Als Biden Georgia wint dan is hij zo goed als president toch?
Ja, op zich eens. Maar het is wel een stukje nostalgie.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Oh die vind ik juist net wat minder dan Cuomo en die andere bij het scherm die nu is.
Dan is het nog steeds afhankelijk van AZ en NVquote:Op donderdag 5 november 2020 12:12 schreef Puddington het volgende:
Als Biden Georgia wint dan is hij zo goed als president toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |