abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196065557
Goedemorgen!

Vandaag weer een rustige dag voor de boeg. Lekker rommelen in de hobbykamer, even naar de winkel wandelen...

Van de lijst met activiteiten heb ik vandaag gekozen voor tijdschriften lezen met wat lekkers. Dus dat ga ik ook doen :)
pi_196065839
Morning :)

Hier vandaag weer verder waar we gister zijn gebleven. And go.

Wel enigzins geslapen vannacht..
al duurde het lang voor in sliep... werd pas weer wakker toen mijn lief uit bed ging.

Al was dat wat mij betreft nog veel te vroeg.
Kort blokje om gedaan ook al.
pi_196066056
Goedemorgen :W

AH komt zo met heul veul boodschappen.
Vanmiddag even langs mijn moeder en dan vanavond weer het halve land door voor bier bezorgen.
  donderdag 5 november 2020 @ 08:23:09 #5
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196066145
Gister de hele dag op antwoord van de wethouder zitten wachten....heeft ie om 21.00 gemaild akkoord te zijn met mijn voorstel...

Vandaag dus alles regelen om het voorstel uit te voeren.

Ach....Zo zit je een dag neus te peuteren en zo heb je het razend druk.
pi_196066486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 08:23 schreef Patapon het volgende:
Gister de hele dag op antwoord van de wethouder zitten wachten....heeft ie om 21.00 gemaild akkoord te zijn met mijn voorstel...

Vandaag dus alles regelen om het voorstel uit te voeren.

Ach....Zo zit je een dag neus te peuteren en zo heb je het razend druk.
Die was dan ook nog laat aan het werk
  donderdag 5 november 2020 @ 09:01:29 #7
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196066584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 08:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die was dan ook nog laat aan het werk
Ja, ik krijg en verstuur regelmatig mailtjes laat op de avond of in het weekend. Brengt mijn functie ook wel mee. Ik werk ook vaak savonds, weekenden en feestdagen.
pi_196066809
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:01 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ja, ik krijg en verstuur regelmatig mailtjes laat op de avond of in het weekend. Brengt mijn functie ook wel mee. Ik werk ook vaak savonds, weekenden en feestdagen.
als dat zich uiteindelijk compenseert in dat je ook af en toe overdag wat anders kunt doen...
(danwel de juiste vergoeding) is dat ook niet zo erg.

hier ook vaak overwerk of bereikbaarheidsdiensten... hoort erbij

hier 1 mail down, minimaal 1 to go maar ik verwacht daar nog wel reactie op.. en nog een goed telefoongesprek waar ik absoluut geen zin in heb.
pi_196066892
Wat zijn jullie allemaal goed en druk bezig :o *O*

Hier net boodschappen gedaan, bujo bijgewerkt en nu haken).

En in mijn haakwerkje zit een heel klein foutje dat je niet meer ziet wanneer hij af is. Mijn perfectionisme krijgt een schop; ik ga het niet verbeteren
pi_196066966
Ik staar wat voor me uit met een kop koffie. Even het topic in evenwicht brengen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196066989
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:27 schreef Sumppi het volgende:
Ik staar wat voor me uit met een kop koffie. Even het topic in evenwicht brengen.
/boks
c_/

Ik ben weer erg goed in woggen ;)
pi_196067211
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:27 schreef Sumppi het volgende:
Hier nu eigenlijk hetzelfde, maar dan met thee

Geniet ervan meid :*
pi_196067232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:28 schreef Shandaly het volgende:

[..]

/boks
c_/

Ik ben weer erg goed in woggen ;)
Wiggen is soggen zonder studie naar met werk?
pi_196067244
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wiggen is soggen zonder studie naar met werk?
Jep! ^O^
  donderdag 5 november 2020 @ 09:46:24 #15
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196067272
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

als dat zich uiteindelijk compenseert in dat je ook af en toe overdag wat anders kunt doen...
(danwel de juiste vergoeding) is dat ook niet zo erg.

hier ook vaak overwerk of bereikbaarheidsdiensten... hoort erbij

hier 1 mail down, minimaal 1 to go maar ik verwacht daar nog wel reactie op.. en nog een goed telefoongesprek waar ik absoluut geen zin in heb.
Ik mag zelf mijn tijd indelen, als ik maar op normale kantoortijden bereikbaar ben. (Telefoon, mail of WA) en als ik teveel heb gewerkt, neem ik een dagje vrij. Uren voor uren dus.
pi_196067285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:44 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Jep! ^O^
Dan ben ik aan het coggen
pi_196067311
Creatief Ontwijkend Gedrag aan het vertonen?

Creatief zijn is geen moetje he, ontspan!
pi_196067386
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:48 schreef Shandaly het volgende:
Creatief Ontwijkend Gedrag aan het vertonen?

Creatief zijn is geen moetje he, ontspan!
Klopt en klopt
Misschien zo lekker beneden lezen
Maar eigenlijk vermaak ik me wel..ben gewoon bezig met een heel saaie toer
  donderdag 5 november 2020 @ 10:51:18 #19
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_196068403
Team sumppi hier :7
Ik heb, omdat er een grote zaak verplaatst werd, een dagje verlof opgenomen en de rest van de week zo geschoven dat ik alleen morgen nog naar de rechtbank hoef.
Voor de verandering nu dus alle tijd voor koffie en lummelen.
Vanmiddag huishouden en dan zien we wel weer :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_196068425
hier inmiddels ook aangeland bij eh.. ontwijkend gedrag.
nog niet precies in gedachten wat ik dan aan het ontwijken ben trouwens...

maar heb wel verzonnen wat ik graag wil kopen van het geld dat ik vandeweek al ineens spontaan kreeg van sinterklaas.
https://www.speedcube.nl/(...)tic-picture/?lang=en

@Faxie kijk.. <3
pi_196071104
Kerstmuziek... Pepernoten... Thee... Weer een achthoek voor de Persian tiles Ad en zo met de volgende beginnen... Misschien nog even klooien in journals... Ja, het is een goede dag. Ik voel me heel erg gelukkig
pi_196072681
hier vannacht best goed geslapen.. met als gevolg dat ik nu wel extra brak lijk

maar ik verwacht inmiddels nog een mail.. eentje van het hele positieve soort
dus ondanks flinke hoofdpijn.. toch een grote lach op het gezicht.
pi_196072904
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:31 schreef Uhmmpie het volgende:
hier vannacht best goed geslapen.. met als gevolg dat ik nu wel extra brak lijk

maar ik verwacht inmiddels nog een mail.. eentje van het hele positieve soort
dus ondanks flinke hoofdpijn.. toch een grote lach op het gezicht.
Super fijn :* ik ben blij voor je
pi_196073054
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Super fijn :* ik ben blij voor je
De wereld van continu ups en downs.. laatste weken begin ik het een beetje te zien geloof ik.

Word er ook gek van.. maar dat is weer een ander issue.
pi_196073122
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

De wereld van continu ups en downs.. laatste weken begin ik het een beetje te zien geloof ik.

Word er ook gek van.. maar dat is weer een ander issue.
herkenbaar helaas *knuffel
Geniet van de ups
pi_196073151
Nu met muziekje op de bank in de zon.

Maar wilde wat gaan doen.. stond op.
En nu geen idee meer.
pi_196075587
Man had een klus in zijn hoofd waar hij hulp bij nodig had. Ik had er niet op gerekend, maar als hij iets in zijn hoofd heeft...

Dus. Wat - een - ramp. Buurman en buurman zijn er niks bij. Al gaan zij altijd vol goede moed verder en is onze stemming nu minder opgewekt. :') Pauze, omdat hij snel nieuwe pluggen is gaan halen bij de bouwmarkt. o|O

[ Bericht 13% gewijzigd door Sumppi op 05-11-2020 19:23:14 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196078137
Ennnn weer naar de bouwmarkt. :') :X

Hoop dat jullie avond beter is. In elk geval die van Sarabi met het bezorgen. :D
pi_196089979
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:50 schreef Sumppi het volgende:
Ennnn weer naar de bouwmarkt. :') :X

Hoop dat jullie avond beter is. In elk geval die van Sarabi met het bezorgen. :D
Balen zeg... hoop dat het inmiddels wel gelukt is?
pi_196090946

Is het nog gelukt Sumppi?

Bezorgen ging goed, wel weer laat thuis.
pi_196091229
Touren door het land. Gaan jullie dit weekend ook weer de hort op?

We hebben het voor elkaar. A je to. :+
pi_196091318
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef Sumppi het volgende:
Touren door het land. Gaan jullie dit weekend ook weer de hort op?

We hebben het voor elkaar. A je to. :+
Jazeker beide dagen weer :) zullen ook weer lange dagen worden.

Maar dan zijn we ook bijna klaar. Dan het weekend daarna nog jouw kant van het land :)
pi_196091570
En dan weer brouwen?
pi_196091601
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:18 schreef Sumppi het volgende:
En dan weer brouwen?
Ja, maar eerst op zoek naar een brouwerij waar we een grotere oplage kunnen brouwen :)
pi_196091669
Hier onderweg naar kantoor.
Zin in... straks opgehaald weer door mijn lief tho O+
pi_196092087
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo lekker breien
Jaloers...

Ik wil zo graag leren sokken breien...
maar so far.. weinig succes.
pi_196092149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jaloers...

Ik wil zo graag leren sokken breien...
maar so far.. weinig succes.
Sorry ik wilde je niet jaloers maken !
pi_196092353
Ik wil graag met peuter een lampion knutselen. Haar broer en zus maken er een op school, natuurlijk. Hoewel we niet langs de deuren gaan wil ik er 11 november wel aandacht aan besteden. Kunnen ze langs hun vader in de garage, langs mij bij de voordeur, terug naar vader bij de schuur, enz. en eventueel nog op afstand bij de directe buren.

Ze kennen het feest helemaal niet en gaan het dit jaar voor het eerst vieren. Ik leer ze de liedjes, omdat m'n man het ook niet kent. Dochter: 'die van mama is een dikzak moeten we écht niet zingen, dan krijgen we vast geen snoepje!'. Hopelijk kunnen we volgend jaar gewoon een rondje lopen. O+
  vrijdag 6 november 2020 @ 10:10:52 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196092490
Ik ben aan het quilten. Ik raakte er vroeger al eens door gefascineerd, maar deed toen het meeste met de hand. Een grote quilt was dan een vrijwel onmogelijk project.

Nu heb ik ‘ontdekt’ wat je met een naaimachine voor elkaar kunt krijgen. O+

Mijn eerste serieuze project is nu een kussenhoes en dat valt me niks tegen.

Free motion quilting, waarbij je de stof zelf moet bewegen, biedt ongekende mogelijkheden voor patronen. Dat is echter wel een vaardigheid die je moet ontwikkelen. Ik sta nu in dubio, want oefenen doe je echt met proefstukken en daar heb ik wel goedkope stof voor, maar geen vulling. En zonder vulling gaat niet. Maar straks zit ik met een stapel proefdingen waar ik niks mee kan.

Wacht eens. Ik heb een idee. Die kan ik opgerold mooi als kussenvulling gebruiken.

Bestel, bestel, bestel. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_196092568
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben aan het quilten. Ik raakte er vroeger al eens door gefascineerd, maar deed toen het meeste met de hand. Een grote quilt was dan een vrijwel onmogelijk project.

Nu heb ik ‘ontdekt’ wat je met een naaimachine voor elkaar kunt krijgen. O+

Mijn eerste serieuze project is nu een kussenhoes en dat valt me niks tegen.

Free motion quilting, waarbij je de stof zelf moet bewegen, biedt ongekende mogelijkheden voor patronen. Dat is echter wel een vaardigheid die je moet ontwikkelen. Ik sta nu in dubio, want oefenen doe je echt met proefstukken en daar heb ik wel goedkope stof voor, maar geen vulling. En zonder vulling gaat niet. Maar straks zit ik met een stapel proefdingen waar ik niks mee kan.

Wacht eens. Ik heb een idee. Die kan ik opgerold mooi als kussenvulling gebruiken.

Bestel, bestel, bestel. :+
Super gaaf! Lekker bezig :*
Laat je resultaten zien?
Wat voor vulling gebruik je hiervoor?
  vrijdag 6 november 2020 @ 10:33:35 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196092845
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Super gaaf! Lekker bezig :*
Laat je resultaten zien?
Wat voor vulling gebruik je hiervoor?
Voor de proefjes goedkoop spul, denk ik. Wat ik had liggen, kwam bij Sikkes vandaan. Zal wel 100% synthetisch zijn. Fiberfill?

Voor de grote quilt wil ik een oude slaapzak gebruiken, die misschien wel ouder is dan ik. Die heb onlangs ik meegenomen uit mijn ouderlijk huis, is goed wasbaar en niet al te dik (meer).

Ik zou anders een voorkeur hebben voor vulling van 80% katoen, 20% polyester. Dat zie ik veel voorbijkomen en ook genoeg webshops die het verkopen.

Ik kan me zo verbazen over de fanatieke quilters op Facebook, YouTube etc. Wat doen die toch met al die grote dekens? Ze hebben soms ook kasten vol lapjes. Dat moet kapitalen kosten.
pi_196093081
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Voor de proefjes goedkoop spul, denk ik. Wat ik had liggen, kwam bij Sikkes vandaan. Zal wel 100% synthetisch zijn. Fiberfill?

Voor de grote quilt wil ik een oude slaapzak gebruiken, die misschien wel ouder is dan ik. Die heb onlangs ik meegenomen uit mijn ouderlijk huis, is goed wasbaar en niet al te dik (meer).

Ik zou anders een voorkeur hebben voor vulling van 80% katoen, 20% polyester. Dat zie ik veel voorbijkomen en ook genoeg webshops die het verkopen.

Ik kan me zo verbazen over de fanatieke quilters op Facebook, YouTube etc. Wat doen die toch met al die grote dekens? Ze hebben soms ook kasten vol lapjes. Dat moet kapitalen kosten.
Dank je wel!

Ja idd... Ik zit ook op dat soort groepen. Onvoorstelbaar!
pi_196093139
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:02 schreef Sumppi het volgende:
Ik wil graag met peuter een lampion knutselen. Haar broer en zus maken er een op school, natuurlijk. Hoewel we niet langs de deuren gaan wil ik er 11 november wel aandacht aan besteden. Kunnen ze langs hun vader in de garage, langs mij bij de voordeur, terug naar vader bij de schuur, enz. en eventueel nog op afstand bij de directe buren.

Ze kennen het feest helemaal niet en gaan het dit jaar voor het eerst vieren. Ik leer ze de liedjes, omdat m'n man het ook niet kent. Dochter: 'die van mama is een dikzak moeten we écht niet zingen, dan krijgen we vast geen snoepje!'. Hopelijk kunnen we volgend jaar gewoon een rondje lopen. O+
Leuk dat jullie er toch iets van maken :)

@Lien goed bezig :)
pi_196093153
Wat leuk Lienekien!

Mijn beste vriendin (zo gek om te zeggen, maar ze is niet zomaar een vriendin) is fanatiek quiltster. Thuis heeft ze grotere projecten voor op de bedden, maar bijvoorbeeld ook een quilt hangen voor een boekenkastje en verschillende kleintjes voor de seizoenen. En met die techniek weet ze ook altijd weer leuke dingen te maken om neer te zetten met bijvoorbeeld Halloween.

Twee jaar geleden kreeg ik een kleine quilt om op te hangen voor kerst, bijvoorbeeld. En nu is ze bezig met een quilt voor op het grote bed hier. O+ Deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in jaren kun je heel wat verzamelen aan lapjes. Zij haalt bijvoorbeeld ook wollen oude mannenjasjes van de kringloop en verknipt die. Echt zo gaaf.
pi_196093314
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk dat jullie er toch iets van maken :)

@:lien goed bezig :)
Ja, en ze vinden het nu al leuker dan carnaval (hoera!). :D
pi_196093321
Wel knap dat quilten, je moet toch een goed oog hebben voor wat bij elkaar past
pi_196093443

Niet van die vriendin, maar van die mini quilts vind ik ook leuk. Een theemuts, kerstversiering voor in de boom, een etui. Leuk, leuk. O+
pi_196093497
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:57 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, en ze vinden het nu al leuker dan carnaval (hoera!). :D
:D beter
pi_196093624
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:03 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Niet van die vriendin, maar van die mini quilts vind ik ook leuk. Een theemuts, kerstversiering voor in de boom, een etui. Leuk, leuk. O+
Wat geweldig leuk!
  vrijdag 6 november 2020 @ 11:40:14 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196094120
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:49 schreef Sumppi het volgende:
Wat leuk Lienekien!

Mijn beste vriendin (zo gek om te zeggen, maar ze is niet zomaar een vriendin) is fanatiek quiltster. Thuis heeft ze grotere projecten voor op de bedden, maar bijvoorbeeld ook een quilt hangen voor een boekenkastje en verschillende kleintjes voor de seizoenen. En met die techniek weet ze ook altijd weer leuke dingen te maken om neer te zetten met bijvoorbeeld Halloween.

Twee jaar geleden kreeg ik een kleine quilt om op te hangen voor kerst, bijvoorbeeld. En nu is ze bezig met een quilt voor op het grote bed hier. O+ Deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in jaren kun je heel wat verzamelen aan lapjes. Zij haalt bijvoorbeeld ook wollen oude mannenjasjes van de kringloop en verknipt die. Echt zo gaaf.
Ik ga er echt helemaal van stuiteren als ik zo’n foto zie! O+
  vrijdag 6 november 2020 @ 11:45:54 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196094223
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Wel knap dat quilten, je moet toch een goed oog hebben voor wat bij elkaar past
Ik had al eens gezien dat je ook ‘setjes’ met lapjes kunt kopen. Een tijdje terug heb ik dat dus eens gedaan. Het is een zgn. jelly roll, met 40 stoken stof van vaste breedte en lengte en - in mijn geval - 20 verschillende stofjes. Ik koos echt een pakketje dat een beetje past bij onze interieurkleuren.

En het is echt verbazingwekkend wat je voor variaties hebt als je met die stroken aan de gang gaat!

Ik doe een patroon waar je wel secuur voor moet zijn. Maar heb ook al gezien dat je met ‘scraps’ ook heel leuk vrijere dingen kunt maken.
  vrijdag 6 november 2020 @ 11:48:59 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196094275
Zij maakt bijv. erg leuke dingen (Christina Cameli).

https://www.afewscraps.com/2019/10/scrappy-totes.html
pi_196094871
Hier een quilt van oma.. superfijn maar een deel begint los te laten.
Met de hand gemaakt... steekjes kleiner dan mijn naaimachine doorgaans maakt.

Ik heb alleen nog niet gedurfd hem onder de naaimachine te leggen. En met de hand zie ik nog minder voor me.

Dus alle tips zijn welkom.
pi_196094930
Ik zag trouwens ook laatst.. al shoppend voor schoenen voor manlief.. (nahja schoenen.. hij eil graag mocassins als pantoffels maar diegene die hij had uitgezocht waren 90¤ :X :X )

En die kon je daar dus kopen in diverse kleuren..
en je kon ook dus losse scraps mee bestellen in een pakketje.
7$ voor 5 ounce leren scraps, kleine lapjes.
39$ voor 5 pound grote lapjes.

Vond dat niet goedkoop.. zeker omdat bij de grote lapjes extra verzendkosten bijkomen.
(En het uit de vs moet komen dus die verzendkosten zijn toch al best aardig)

Maar het concept is wel goed natuurlijk.. ze houden het toch over en anders moeten ze het weggooien.

Vervelende overigens is dat ik 90¤ voor pantoffels prima vind... maar eh... niet mijn budget :)
Dus ga ik ook niet leuke leren scraps meebestellen. Zelfs niet als ze goedkoper zouden zijn.

[ Bericht 26% gewijzigd door Uhmmpie op 06-11-2020 12:31:56 ]
pi_196095070
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Sorry ik wilde je niet jaloers maken !
Misschien als corona weer een beetje terug in zn hok is.. kun je me er eens mee helpen.
Als je wil dan. En bovendien... sowieso voorlopig niet vrees ik.
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:43:02 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196095236
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier een quilt van oma.. superfijn maar een deel begint los te laten.
Met de hand gemaakt... steekjes kleiner dan mijn naaimachine doorgaans maakt.

Ik heb alleen nog niet gedurfd hem onder de naaimachine te leggen. En met de hand zie ik nog minder voor me.

Dus alle tips zijn welkom.
Oma zelf is er niet meer?

Mijn advies zou zijn: probeer te voorkomen dat het verder loslaat, dus misschien met de hand vastzetten op een paar punten.

Er zijn vast mensen die reparatie van quilts tot hun diensten rekenen. Ben ze nog niet tegengekomen, maar ook nog niet gezocht. :+
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:44:27 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196095258
Leer is inderdaad kostbaar spul.

Leer bewerken, ga ik ook nog eens doen.
pi_196095759
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Leer is inderdaad kostbaar spul.

Leer bewerken, ga ik ook nog eens doen.
:D

Jammer dat je maar een mensenleven hebt hè. Dat gevoel krijg ik altijd bij het bekijken van andermans handwerk en de stapels boeken die ik nog wil lezen. :+

Mooi voorbeeld trouwens van modern quilten. Er zijn ook zulke leuke stoffen verkrijgbaar. O+
pi_196095796
En quiltwinkels zijn net snoepwinkeltjes met al die gekleurde rolletjes.
pi_196095942
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oma zelf is er niet meer?

Mijn advies zou zijn: probeer te voorkomen dat het verder loslaat, dus misschien met de hand vastzetten op een paar punten.

Er zijn vast mensen die reparatie van quilts tot hun diensten rekenen. Ben ze nog niet tegengekomen, maar ook nog niet gezocht. :+
Jawel.. maar heeft reuma in haar handen dus handwerken gaat niet meer lukken.
pi_196095964
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2020 13:15 schreef Sumppi het volgende:
En quiltwinkels zijn net snoepwinkeltjes met al die gekleurde rolletjes.
Dat vind ik van wolwinkeltjes ook al ja

Of uberhaupt hobby winkels trouwens.. kan ook uren dwalen in de modelbouwwinkel of bij pipoos bij de teken/knutselspullen. Heerlijk O+
pi_196096536
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien als corona weer een beetje terug in zn hok is.. kun je me er eens mee helpen.
Als je wil dan. En bovendien... sowieso voorlopig niet vrees ik.
Oh tuurlijk wil ik dat O+
pi_196096643
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh tuurlijk wil ik dat O+
ik heb wol.. en heel liefjes van iemand 5 van die bamboenaaldjes gekregen want dat was het handigste
nou.. drama is het :)

misschien moet ik gewoon beter oefenen met rechtdoor breien.. voor ik sokken ga maken.
pi_196097257
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 14:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik heb wol.. en heel liefjes van iemand 5 van die bamboenaaldjes gekregen want dat was het handigste
nou.. drama is het :)

misschien moet ik gewoon beter oefenen met rechtdoor breien.. voor ik sokken ga maken.
Ik kan het ook amper hoor... Moest gisteren ook om hulp vragen in de breigroep. Alleen sokken zitten wel in mijn repertoire
pi_196097929
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik kan het ook amper hoor... Moest gisteren ook om hulp vragen in de breigroep. Alleen sokken zitten wel in mijn repertoire
dat is het belangrijkste.. want ik heb altijd ruzie met naadjes in sokken.. en dat schijnt met zelfgebreid dus niet zo'n ding te zijn :)

al heb ik met de barefoot shoes eigenlijk nog nauwelijks last van die naadjes..
maar die sokkenwol is altijd zo lekker vrolijk dat ik nog steeds wel graag sokken wil eigenlijk
en in tegenstelling tot Ami's... heb je nooit te veel vrolijke sokken <3
pi_196099792
Pinterest heeft me weer eens opgeslokt.
pi_196100094
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 november 2020 16:46 schreef Sumppi het volgende:
Pinterest heeft me weer eens opgeslokt.
dat deed ik vanochtend met allerhande pseudo psychologische hipheid

toch nu weer wat vrolijker dan vanochtend.
beetje perspectief weer terug.. dat helpt een berg.
pi_196100983
Voorbeeldje?

Ik zoek er af en toe naar the socially awkward penguin om me beter te voelen. :')
pi_196101276
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 17:55 schreef Sumppi het volgende:
Voorbeeldje?

Ik zoek er af en toe naar the socially awkward penguin om me beter te voelen. :')
Van de pseudo psychologie? Dat ging over trauma’s... daar word je niet heel vrolijk van. :)
pi_196102435
Ik dacht dat het opbeurend werkte voor je, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.

Hier verdwaald in quilts, kinderknutselwerken en sokken.
pi_196102971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 19:17 schreef Sumppi het volgende:
Ik dacht dat het opbeurend werkte voor je, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.

Hier verdwaald in quilts, kinderknutselwerken en sokken.
Oh voor mij wel hoor :)
Ik ben een beetje raar soms _O-

Maar echt vrolijke plaatjes zijn het niet.
pi_196103120
Wat ik ook vond en WEL heel vrolijk is.

https://fabartdiy.org/chair-leg-socks-free-crochet-patterns/
pi_196110725
Externe harde schijf op mijn voet geknald. Blauwe plek en pijn.

Pfff.

Maar... still alive
Werewolf
pi_196110978
Het borduren herontdekt! Gisteren twee uur mee bezig geweest en kan niet wachten tot ik weer naar mijn hobbykamer mag :D

Weer eens op de goddeloos tijdstip wakker, dus ik wacht even tot het een betere tijd is voor zoiets
pi_196111262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 04:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het borduren herontdekt! Gisteren twee uur mee bezig geweest en kan niet wachten tot ik weer naar mijn hobbykamer mag :D

Weer eens op de goddeloos tijdstip wakker, dus ik wacht even tot het een betere tijd is voor zoiets
Hmm hier 5 uur wakker.

Ik vermoed omdat we gister er al om half 9 ofzo inlagen...

Inmiddels al poezen heel uitgebreid gekroeld en gelezen.. nu maar even verhuizen naar de bank met koffie :)
pi_196111295
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 06:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm hier 5 uur wakker.

Ik vermoed omdat we gister er al om half 9 ofzo inlagen...

Inmiddels al poezen heel uitgebreid gekroeld en gelezen.. nu maar even verhuizen naar de bank met koffie :)
Oeh ja dan kan ik me voorstellen dat je vroeg wakker wordt!

Geniet van de gezelligheid en koffie

Ik ben docu's aan het kijken op YouTube en om acht uur ga ik knutselen
pi_196111319
Wat voor docu kijk je?
pi_196111471
Soms kun je net zo hard verdwalen in goodreads als op pinterest...
pi_196111603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 06:26 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat voor docu kijk je?
Op YouTube en hele rits gezien vooral humanino
pi_196111697
Hm. Zegt me niks.

Hier stukje gelezen in “never split the difference”.
Over hoe je het beste kunt onderhandelen.

Gesprekstechnieken afgewisseld met verhalen over gijzelingssituaties waar deze in worden toegepast.

Daarna nog een stukje in Meerminnen verdrinken niet. De storm is gearriveerd inmiddels.
pi_196111728
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 08:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm. Zegt me niks.

Hier stukje gelezen in “never split the difference”.
Over hoe je het beste kunt onderhandelen.

Gesprekstechnieken afgewisseld met verhalen over gijzelingssituaties waar deze in worden toegepast.

Daarna nog een stukje in Meerminnen verdrinken niet. De storm is gearriveerd inmiddels.
Dat zegt mij ook niet. Autocorrectie... Human interest bedoel ik.

Dat gijzelingsgedoe klinkt erg interessant
pi_196111732
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat zegt mij ook niet. Autocorrectie... Human interest bedoe.ik
Aaaaah :)

Dat is duidelijker ja _O-
pi_196123974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 10:53 schreef Uhmmpie het volgende:
hier inmiddels ook aangeland bij eh.. ontwijkend gedrag.
nog niet precies in gedachten wat ik dan aan het ontwijken ben trouwens...

maar heb wel verzonnen wat ik graag wil kopen van het geld dat ik vandeweek al ineens spontaan kreeg van sinterklaas.
https://www.speedcube.nl/(...)tic-picture/?lang=en

@:Faxie kijk.. <3
Ah hier dus.

Leuk :P
pi_196129608
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 21:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ah hier dus.

Leuk :P
Haaa @Faxie wat spontaan _O-

Hij is leuk he :)

Nu straks weer even stukje uit elkaar prutsen.
pi_196129611
100% goed geslapen zegt mijn telefoon.

Maar eens uit bed dan.
Kijken of er iemand stiekem ook koffie zette.
pi_196131166
Ik geloof het klokje rond geslapen :)

Nu lekker borduren. Babysokjes breien voor een vriendin en haken.

Even in mijn bujo's aan de slag
pi_196131268
Hier weer stukje verder met mijn knutselding.
Schiet lekker op... gister precies iets verkeerd gedaan.. maar vanochtend viel het kwartje heel snel gelukkig.
Zat ook precies waar ik gister al dacht dat het zat.. alleen dan dus wel precies subtiel anders :)

pi_196146190

Wat een gaaf ding Uhmmpie
pi_196146214
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 08:40 schreef Sarabi het volgende:

Wat een gaaf ding Uhmmpie
Mja en normaal te duur.
Vind ik dan :)

Maar met 25¤ gekregen van sinterklaas en vent die zei: je hebt NOG 25¤ gekregen he.. bestel dat ding nou maar.

Toch maar gedaan O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 09-11-2020 09:02:41 ]
pi_196146396
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 08:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja en normaal te duur.

Maar met 25¤ gekregen van sinterklaas en vent die zei: je hebt NOG 25¤ gekregen he.. bestel dat ding nou maar.

Toch maar gedaan O+
Goed zo *O*
  maandag 9 november 2020 @ 09:20:20 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196146639
Geinig ding.
pi_196146790
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2020 09:20 schreef Lienekien het volgende:
Geinig ding.
Meest geinig is dat je het zelf in elkaar moet zetten..

Heb hier ook een klok, een robot en een knikkerbaan van staan inmiddels
pi_196147609
Ik heb die dingen ook wel eens in de winkel zien staan! Ze zijn gaaf
pi_196147896
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 08:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja en normaal te duur.

Toch maar gedaan O+
Het ziet er tof uit! Ik zit er ook wel eens naar te kijken, maar ik heb echt al veel te veel dingen liggen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196148304
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het ziet er tof uit! Ik zit er ook wel eens naar te kijken, maar ik heb echt al veel te veel dingen liggen. _O-
Haha jaaaa
Herkenbaar

En nadeel is van bijv die knikkerbaan dat je er toch wat mee moet daarna.
De robot zit gewoon op tafel.. klokje staat op de kast. Lekker steampunkig ook.. hou ik van.

Maar een knikkerbaan? Tja...

En deze kan gewoon aan de muur... O+
En vind hem ook wel echt tof dus dat gaat wel gebeuren.
pi_196148310
Ik zit er nu ook al een tijdje online naar te kijken :+ maar goed ik heb ook nog heel veel liggen
pi_196148821
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit er nu ook al een tijdje online naar te kijken :+ maar goed ik heb ook nog heel veel liggen
mja ik merk dat ik het nu met corona-tijd.. precies even wat meer "uit mijn hoofd" vindt dan bijvoorbeeld haken
en dat ik het soms gewoon echt even fijn vind om iets heel anders te doen dan anders.

dus dan toch maar weer zo eentje.

ligt hier ook nog een WindBeest (van plastic dus.. )
maar kan daar nog niet enorm veel motivatie voor vinden.

ong. als deze:
https://www.megagadgets.n(...)wEAAYASAAEgJi8fD_BwE
pi_196148957
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja ik merk dat ik het nu met corona-tijd.. precies even wat meer "uit mijn hoofd" vindt dan bijvoorbeeld haken
en dat ik het soms gewoon echt even fijn vind om iets heel anders te doen dan anders.

dus dan toch maar weer zo eentje.

Daar kan ik me iets bij voorstellen :Y

Kwam net ook een gaaf soort puzzel tegen. Waren dierenpuzzels maar de puzzelstukjes waren ook in de vorm van dieren.
Kan het nu alleen niet meer vinden :')
  maandag 9 november 2020 @ 12:08:41 #100
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196149177
Ff snel vraagje, de imgur app, kan ik die gebruiken om hier foto's te plaatsen? Ik had altijd photobucket maar die doet het niet meer. En ik zoek iets waarvoor ik mijn laptop niet nodig heb.
  maandag 9 november 2020 @ 12:09:20 #101
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196149185
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:08 schreef Patapon het volgende:
Ff snel vraagje, de imgur app, kan ik die gebruiken om hier foto's te plaatsen? Ik had altijd photobucket maar die doet het niet meer.
Werkt voor mij prima. :Y Wel even opletten dat je de goeie link pakt. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 9 november 2020 @ 12:14:02 #102
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196149261
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Werkt voor mij prima. :Y Wel even opletten dat je de goeie link pakt. :)
Thanks, dan ga ik die instaleren. :)
pi_196149315
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 12:08 schreef Patapon het volgende:
Ff snel vraagje, de imgur app, kan ik die gebruiken om hier foto's te plaatsen? Ik had altijd photobucket maar die doet het niet meer. En ik zoek iets waarvoor ik mijn laptop niet nodig heb.
:Y
Gebruik ik ook altijd
pi_196149320
Oops, jullie waren al verder :D
  maandag 9 november 2020 @ 14:54:59 #105
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196152055
Pfff, ik krijg geen verificatie code (sms) dus kan niet verder.... later nog maar eens proberen.
  maandag 9 november 2020 @ 17:36:57 #106
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196154748
Wat een gek@t! Nu blijft ie weer hangen op een gebruikersnaam :(
pi_196158168
Zo... Drukke dag gehad. Nu even een docu op twee kijken en morgen heel kalmpjes aan
pi_196158273
Hier the crimes of grindlewald op tv nu O+
pi_196158343
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier the crimes of grindlewald op tv nu O+
Ik vind het echt heel jammer dat Johnny Depp niet meer in het volgende deel zit -O-
pi_196158497
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel jammer dat Johnny Depp niet meer in het volgende deel zit -O-
Ik las het toevallig vandeweek ja

Erg zonde
pi_196158972
Heeft hij iets gedaan of zo? Ook niet in die piratenfilms las ik
pi_196159102
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft hij iets gedaan of zo? Ook niet in die piratenfilms las ik
Ja nogal een vechtscheiding met zijn vrouw, waar het imago van beide niet goed uit komt.

Drugs, mishandeling etc

Dus snap het wel maar denk het wel heel slecht is voor de film
pi_196159138
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja nogal een vechtscheiding met zijn vrouw, waar het imago van beide niet goed uit komt.

Drugs, mishandeling etc

Vrij letterlijk een vechtscheiding las ik.

Minder handig.
pi_196159317
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vrij letterlijk een vechtscheiding las ik.

Minder handig.
Yep :Y

Brengen echt het slechtste in elkaar naar boven
pi_196159618
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Drugs, mishandeling etc

Ah... Ik begrijp het
Zonde van het talent
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:12:55 #116
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196165812
De imgur app maar opgegeven....het lukt me niet om een account aan te maken. |:(
pi_196165882
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:12 schreef Patapon het volgende:
De imgur app maar opgegeven....het lukt me niet om een account aan te maken. |:(
hmm dat ging hier onwijs soepel meen ik me te herinneren
raar dat het niet wil lukken
maar kan me eerlijk gezegd ook niet herinneren er mn telnr voor op te moeten geven.
en het is al tijdje geleden ook dus er kan op zich wel iets veranderd zijn
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:25:10 #118
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196165945
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm dat ging hier onwijs soepel meen ik me te herinneren
raar dat het niet wil lukken
maar kan me eerlijk gezegd ook niet herinneren er mn telnr voor op te moeten geven.
en het is al tijdje geleden ook dus er kan op zich wel iets veranderd zijn
Da's inderdaad nieuw ja lees ik net.

Wat een gekloot Patapon, da's het ook niet waard. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:48:20 #119
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196166262
Tis natuurlijk gewoon stom dat je niet direct op FOK kunt plaatsen.... O~)

Ach, dan doe ik het gewoon weer via fb en blogger.
pi_196174551
SPOILER
pi_196174560
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_196181813
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

SPOILER
Omdat het voelt al falen. Is het niet, weet ik, alleen soms liggen gevoel en ratio uit elkaar ;)
pi_196181817
Zo een nieuwe dag met nieuwe kansen

Vandaag wandelen met een vriendin en daarna videobellen met een andere vriendin
pi_196181965

Volgens mij wordt het heerlijk wandelweer CotS
pi_196182288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:47 schreef Sarabi het volgende:

Volgens mij wordt het heerlijk wandelweer CotS
morning

ziet er hier goed uit inderdaad... misschien dat ik straks ook maar even ga.

dochterlief heeft nieuwe lijmstiften nodig begreep ik.. goed excuus om even de deur uit te gaan :)
via het park...
dat is wel ideaal van naast een groot park wonen.. even op de heenweg van je shoppings een frisse neus halen
dan gauw boodschappen en weer terug :)
pi_196182968
Mogguh. :W

Het is inderdaad prima buitenbeweegweer. :Y Weinig wind. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196182977
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh. :W

Het is inderdaad prima buitenbeweegweer. :Y Weinig wind. O+
inmiddels is het hier trouwens wel heel mistig.
pi_196182996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

inmiddels is het hier trouwens wel heel mistig.
Hier ook al de hele ochtend ja (niet gek met zo weinig wind ook), maar koud is het niet. :9 Was goed fietsen in ieder geval.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196183123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

morning

ziet er hier goed uit inderdaad... misschien dat ik straks ook maar even ga.

dochterlief heeft nieuwe lijmstiften nodig begreep ik.. goed excuus om even de deur uit te gaan :)
via het park...
dat is wel ideaal van naast een groot park wonen.. even op de heenweg van je shoppings een frisse neus halen
dan gauw boodschappen en weer terug :)
Dat is wel fijn :Y

Wij waren afgelopen weekend bij vrienden die echt op een paar meter van het bos wonen, dan kan ik wel jaloers worden.
Ookal mag ik niet klagen, hier is het ook niet ver weg maar je moet toch wel even wandelen.
pi_196183301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel fijn :Y

Wij waren afgelopen weekend bij vrienden die echt op een paar meter van het bos wonen, dan kan ik wel jaloers worden.
Ookal mag ik niet klagen, hier is het ook niet ver weg maar je moet toch wel even wandelen.
blijft wel een stadspark op zich... maar het voelt toch gewoon net even een stuk beter dan tussen de huizen lopen :)

al zit ik al heel de ochtend vanaf mn tafel naar de singel te kijken waar de vaste zwaan eigenlijk al hele de ochtend beetje voor hangjeugd aan het spelen is.
Leuk.. want hij is zo goed als tam :)

eens zien of ik nog wat eetbaars voor hem heb :)
pi_196183351
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

blijft wel een stadspark op zich... maar het voelt toch gewoon net even een stuk beter dan tussen de huizen lopen :)

al zit ik al heel de ochtend vanaf mn tafel naar de singel te kijken waar de vaste zwaan eigenlijk al hele de ochtend beetje voor hangjeugd aan het spelen is.
Leuk.. want hij is zo goed als tam :)

eens zien of ik nog wat eetbaars voor hem heb :)
Cute O+
pi_196188046
Hebben jullie soms ook een knutseltic? Momenteel kan ik bijna niet stoppen met borduren en over een week is het vast weer wat anders... en dat is helemaal prima, maar ik vind het ook wel apart van mezelf
pi_196198002
Als ik op zo'n 75% zit van een werkje houdt mijn tic altijd op. :+
pi_196198022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie soms ook een knutseltic? Momenteel kan ik bijna niet stoppen met borduren en over een week is het vast weer wat anders... en dat is helemaal prima, maar ik vind het ook wel apart van mezelf
hmm regelmatig wel ja :)

en idd is het ook weleens spontaan verdwenen voordat ik klaar ben :)

nu nog steeds beetje last van geen zin in zn algemeenheid...
en het houten knutselspul ligt bij mijn lief thuis...

gister wel het been van Pientje afgemaakt... dat was nog 5x 12 vasten :)
maar goed.. nu heeft ze 1 been.. de rest volgt nog
pi_196198043
hier veel te vroeg achter de laptop alweer

even de vragenlijst van de schoolarts aan het doorsnuffelen...
ik vind dat toch altijd wel weer een ding.
pi_196198713
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 07:54 schreef Sumppi het volgende:
Als ik op zo'n 75% zit van een werkje houdt mijn tic altijd op. :+
En dit. :')

Me vanmiddag eens de Action inwagen, ik wilde laatst aan m'n viltmonstertjes beginnen, maar ik moet eerst het patroon overtrekken, dus zo'n lichtpaneel klinkt handig. O~)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196198762
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

[..]

En dit. :')

Me vanmiddag eens de Action inwagen, ik wilde laatst aan m'n viltmonstertjes beginnen, maar ik moet eerst het patroon overtrekken, dus zo'n lichtpaneel klinkt handig. O~)
Zoiets dat je ook voor diamond painten kan gebruiken? Die zijn echt ideaal
pi_196198793
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zoiets dat je ook voor diamond painten kan gebruiken? Die zijn echt ideaal
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196199123
Wachten op AH.....
pi_196199281
Mooi wel, vorige week even goed duidelijk gemaakt aan kerel dat ik het niet waardeer als 'ie midden in de nacht eens naar bed komt (wat hij met zijn slaap doet, moet hij weten, maar ik ga niet voor niets rond een bepaalde tijd naar bed) en nu vond ik 'm al twee ochtenden op de bank. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196199331
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel, vorige week even goed duidelijk gemaakt aan kerel dat ik het niet waardeer als 'ie midden in de nacht eens naar bed komt (wat hij met zijn slaap doet, moet hij weten, maar ik ga niet voor niets rond een bepaalde tijd naar bed) en nu vond ik 'm al twee ochtenden op de bank. _O-

Is ie niet helemaal kapot de volgende dag? Of ligt de bank wel lekker?
pi_196199495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is ie niet helemaal kapot de volgende dag? Of ligt de bank wel lekker?
Ligt wel prima gelukkig. :Y

En hij doet het zelf hoor. :D Meestal ga ik rond middernacht slapen, dus ook niet enorm vroeg ofzo. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196199514
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ligt wel prima gelukkig. :Y

En hij doet het zelf hoor. :D Meestal ga ik rond middernacht slapen, dus ook niet enorm vroeg ofzo. :P
Het klinkt alsof ie oud en wijs genoeg is ;)

En dat is inderdaad niet vroeg. Sinds mijn man thuis werkt gaan wij ook om 12u slapen, wel een fijn ritme.
pi_196199615
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En dat is inderdaad niet vroeg. Sinds mijn man thuis werkt gaan wij ook om 12u slapen, wel een fijn ritme.
Oud genoeg zeker. :D

In een normaal ritme maakt 'ie het ook niet zó bont hoor, maar hij heeft geen werk op het moment, dus een beetje rommelig qua tijden is niet erg.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196199618
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

hmm dat is hier meestal uiterlijk een uur of 10...

en laatste weken vaak vroeger :)

maarja.. ook om 5-6 uur vaak al wakker... dus al met al zal het elkaar niet enorm ontlopen denk ik
pi_196199814
Het is ook net hoe laat je eruit moet/gaat ja. :Y Ik begin meestal om 9 uur pas. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196199845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm dat is hier meestal uiterlijk een uur of 10...

en laatste weken vaak vroeger :)

maarja.. ook om 5-6 uur vaak al wakker... dus al met al zal het elkaar niet enorm ontlopen denk ik
Ja dat is ook anders :Y
Wij staan tussen 8 en 9 op.
  donderdag 12 november 2020 @ 10:22:30 #148
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196199865
Hier tussen 22.00 en 23.00 naar bed...maar de wekker gaat ook al om 5.45.

En om 6.30 gaat de werktelefoon aan, tot 17.00 (meestal vergeet ik dat ding uit te zetten, en prompt krijg je dan laat op de avond nog mail....die ik natuurlijk ga lezen....En ook meteen wil beantwoordden....)
pi_196202477
Hai :W

Straks een spannend gesprek... Maar nu rustig haken. En na het gesprek mag ik naar de action
pi_196203777
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

Straks een spannend gesprek... Maar nu rustig haken. En na het gesprek mag ik naar de action
niet de action leegkopen he :)

Ik ging laatste keer 2 mandjes halen

behalve de mandjes kwam ik met tekenspul en allerhande diervoeder thuis o|O

nou was dat laatste niet geheel overbodige luxe.. maar echt nodig was het ook niet :)
stapeltje muizensnacks... want die kosten bij de action 99ct ofzo
en bij de dierenwinkel minstens 3x dat.
en ik was bijna door de voorraad heen....
en van die stengels met zaadjes die je ook voor vogels hebt.. die hebben ze daar ook voor knaagdieren.
ook 99ct ipv 3e...
en die waren bijna op dus maar gauw weer meegenomen... stiekem toch wel handig als ik net even een dagje langer weg ben dan anders.
en vogelzaad... want dat mix ik altijd door hun voer heen... en is zomers alleen in de dierenwinkel te koop.
(en een grote zak gaat wel de hele zomer mee uiteindelijk... zoveel eten ze niet :) )

so far dus 2 mandjes voor in de kast :)
pi_196208476
Ik ben braaf gebleven, alleen het lichtpad meegenomen. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196208512
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

Hoe was het gesprek? :*

En heb je nog hobbyspul gehaald bij de action?
pi_196208547
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben braaf gebleven, alleen het lichtpad meegenomen. :7
Ik vind je UI heel leuk! En mijn peuter vindt hem ook erg leuk. <O)
pi_196208576
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:15 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik vind je UI heel leuk! En mijn peuter vindt hem ook erg leuk. <O)

Ik had 'm nog, dus beter gewoon gebruiken. :D

Voor kerst heb ik er ook een, maar die komt de 6e. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196208614
:W

Eindelijk weer goed geslapen met cpap apparaat.

Voetje krijgt nu alle kleuren maar ik huppel voorzichtig rond.
Werewolf
pi_196209411
Hoi :W
Ik leef nog hoor! Alleen gewoon weinig op het forum.
Update wel even in een spoiler:

SPOILER
Op creatief vlak druk bezig met de Kerstswap georganiseerd door @Patapon, 24 cadeautjes totaal, maar het begin is er! *O* Voor Kerstkaarten heb ik van de week een set met kaarten gehaald om te diamond painten, dus daar kan ik ook mooi mee aan de slag ^O^

Al met al gaat het dus ondanks Corona en alle beperkingen die daarbij horen hier best wel lekker zijn gangetje en vermaak ik mezelf gelukkig een stuk beter dan tijdens de eerste golf toen ik nog single was en de muren thuis wel echt op me af kwamen.
pi_196209449
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:13 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hoe was het gesprek? :*

En heb je nog hobbyspul gehaald bij de action?
Gesprek ging goed... Het was wel erg vermoeiend. Alles is besproken.

En jep! Twee papercraft setjes en een blok sierpapier voor mijn zwarte bujo. Wat kerstballen en lipbalsems
pi_196209923
Binnenkort eerste wedstrijd boogschieten.

18m en op een blazoen van 40cm.

Moet wel outdoor dus ook in den hof.
Werewolf
pi_196210173
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Gesprek ging goed... Het was wel erg vermoeiend. Alles is besproken.

En jep! Twee papercraft setjes en een blok sierpapier voor mijn zwarte bujo. Wat kerstballen en lipbalsems
Wat rot dat je weer een terugval hebt met je es, maar wel goed dat je alles besproken hebt. Veel sterkte en goed van je dat je jezelf lekker verwend hebt met die spulletjes :*

quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Binnenkort eerste wedstrijd boogschieten.

18m en op een blazoen van 40cm.

Moet wel outdoor dus ook in den hof.
Gaaf hoor, heel veel succes ^O^
pi_196210316
Leuk je hier weer even te zien Hestia

En je klinkt best happy :)
pi_196211733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:51 schreef Sarabi het volgende:
Leuk je hier weer even te zien Hestia

En je klinkt best happy :)
Dankjewel! En dat ben ik ook wel redelijk dus :D Tuurlijk wel eens een mindere dag, maar dat heeft iedereen wel eens.

SPOILER
pi_196216593
Morning

Hier vannacht 2x heel hard gerend om uiteindelijk wakker te worden met mijn hart in mn keel.

Inmiddels wel alweer bijna 2 uur wakker en uitgedokterd wat ik straks aan digitaal papierwerk ga versturen zo ongeveer... dus de ochtend is nu al nuttig besteed..

Maar eens opstaan en koffie drinken.
pi_196217925

Drukke nacht voor jou Uhmmpie ;)
Hier een wazige droom gehad maar daarna nog wel gewoon kunnen slapen.

Zometeen naar de mondhygiënist. Normaal heb ik dan altijd stress dat ze iets raars vindt en ze me naar de tandarts stuurt. Maar daar heb ik vorige week nog geweest dus dat gevoel is er deze keer niet :+
pi_196218448
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:31 schreef Sarabi het volgende:

Drukke nacht voor jou Uhmmpie ;)
Hier een wazige droom gehad maar daarna nog wel gewoon kunnen slapen.

Zometeen naar de mondhygiënist. Normaal heb ik dan altijd stress dat ze iets raars vindt en ze me naar de tandarts stuurt. Maar daar heb ik vorige week nog geweest dus dat gevoel is er deze keer niet :+
ik heb me niet verveeld vannacht in ieder geval :)

succes straks
pi_196218954
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 06:26 schreef Uhmmpie het volgende:
Morning

Hier vannacht 2x heel hard gerend om uiteindelijk wakker te worden met mijn hart in mn keel.

Inmiddels wel alweer bijna 2 uur wakker en uitgedokterd wat ik straks aan digitaal papierwerk ga versturen zo ongeveer... dus de ochtend is nu al nuttig besteed..

Maar eens opstaan en koffie drinken.
Wat vervelend
Heb je wel een beetje energie?
:*
pi_196218974
Goedemorgen :)

Hier een rustige ochtend. Uurtje later dan normaal opgestaan. Lekker gelezen en het huis schoongemaakt

Nu aan het borduren nu en eigenlijk geen plannen
pi_196219752
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat vervelend
Heb je wel een beetje energie?
:*
verrassend genoeg eigenlijk wel.

Maar goed ook.. zit alweer dapper aan de officiële brieven.
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:49:14 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196219769
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Speelt er iets ernstigs?
pi_196219915
quote:

[..]

Succes!

Bleh mondhygiënist was pijnlijker dan normaal. En nu mag ik een half uur niet eten :') honger!

En ze wil dat ik tandenstokers ga gebruiken. Maar eens gaan oefenen.
  vrijdag 13 november 2020 @ 12:20:37 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196220141
quote:

[..]

Sterkte ermee!
pi_196220169
quote:

[..]

Ow dat is wel lastig altijd... Knuffel
pi_196220180
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Succes!

Bleh mondhygiënist was pijnlijker dan normaal. En nu mag ik een half uur niet eten :') honger!

En ze wil dat ik tandenstokers ga gebruiken. Maar eens gaan oefenen.
:* Dat heb je weer gehad
pi_196220248
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:* Dat heb je weer gehad
Ik mag niet klagen hoor :)

Ik ben alleen al heel slecht in mijn tanden poetsen voor het slapen gaan en nu moet ik ook nog een extra stap toevoegen.
pi_196220420
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben alleen al heel slecht in mijn tanden poetsen voor het slapen gaan en nu moet ik ook nog een extra stap toevoegen.
Dat is wel herkenbaar
Al dat soort dingen doe ik met een app. Dan komt er gewoon een melding met tandenpoetsen. Erg handig
pi_196220441
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is wel herkenbaar
Al dat soort dingen doe ik met een app. Dan komt er gewoon een melding met tandenpoetsen. Erg handig
Ja ik denk dat ik dat ook moet gaan doen
pi_196221778
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je hebt tegenwoordig ook tandenborstels met een bzzzt als je door moet naar het volgende stukje van je gebit :)
pi_196221812
Verder hier todoist-junkie

Alle noodzakelijke dingen staan daar in incl reminders :)

Tandenpoetsen niet trouwens.. :X
Kan prima.. maar probeer dat gewoon in een vaste bed-routine te gieten.
En sochtends bij het opstaan in het doucheritueel.

Routines werken bij mij uiteindelijk het best als het vroeg of juist laat is :)
pi_196223164
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:

Ja in de ochtend heb ik ook wel een ritueel. Ook met medicijnen maar in de avond moet ik het nu er even inslaan :D
Meestal ga ik naar boven als ik echt moe ben en dan wil ik alleen nog maar slapen.
pi_196223629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:

Routines die zijn idd heel erg fijn. Alleen ik heb een beetje moeite met ze aanleren ;) dus een telefoon die roept wat ik moet doen is beter voor mijn zelfvertrouwen dan het aanleren van een routine
pi_196223649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja in de ochtend heb ik ook wel een ritueel. Ook met medicijnen maar in de avond moet ik het nu er even inslaan :D
Meestal ga ik naar boven als ik echt moe ben en dan wil ik alleen nog maar slapen.
Mag ik wat van die moeheid? Elf uur moet ik mezelf echt wegslepen uit mijn creakamer voor het leesuurtje om daarna naar bed te gaan
pi_196234046
Al vanaf 4 uur wakker. Nu weer slaperig, maar ik verwacht de kinderen ook elk moment beneden en dan is nu weer gaan slapen helemaal niet handig.

Over anderhalf uur zou ik toch ook hierheen:

En vandaag is de intocht op tv. *O*

Wat zijn jullie plannen vandaag?
pi_196234049
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 06:53 schreef Sumppi het volgende:
Al vanaf 4 uur wakker. Nu weer slaperig, maar ik verwacht de kinderen ook elk moment beneden en dan is nu weer gaan slapen helemaal niet handig.

Over anderhalf uur zou ik toch ook hierheen:

[ afbeelding ]

En vandaag is de intocht op tv. *O*

Wat zijn jullie plannen vandaag?
Oeh dat ziet er gaaf uit! En jeeeeej Sinterklaas in het land; de feestdagen zijn begonnen :)
pi_196234055
Hier een rustige dag voor de boeg. Boodschappen doen en daarna alles waar ik zin in heb :)
Dus lekker boven knutselen en op de bank hangen met leesvoer
pi_196234100
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 06:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier een rustige dag voor de boeg. Boodschappen doen en daarna alles waar ik zin in heb :)
Dus lekker boven knutselen en op de bank hangen met leesvoer
Dat klinkt heel fijn!

Wat lees je?
pi_196234239
Hier om 4 uur wakker...
blijkbaar was ik de enige die nog sliep _O-

Kind zat op de bank want WAKKER en lief had geconstateerd dat terugsturen naar bed gezien de mate van WAKKER ook weinig zin had dus die is eerst maar thee gaan zetten voor dr.

Pas toen ie een half uur later terug kroop in bed...
werd ik er wakker van _O-

Daarna nog doorgeslapen tot bijna half 8 O+
pi_196234245
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 07:19 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat klinkt heel fijn!

Wat lees je?
Carrie - king
Het diner - Koch
The magician - grossman
pi_196234918

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Carrie - king
Het diner - Koch
The magician - grossman
Knap van je dat je 3 boeken door elkaar kunt lezen. Dat kan ik echt niet. Lees er altijd maar 1 tegelijk. En dit jaar is er van lezen helemaal niks terecht gekomen, heb pas mijn eerste boek dit jaar pas uitgelezen :@

Ik ga straks naar de sportschool en daarna kwalificatie Formule1 kijken. En verder rustig dagje thuis houden en hopelijk geen slecht nieuws over mijm vaders gezondheid krijgen 🤞

SPOILER
Fijne dag iedereen en veel plezier met de intocht voor degenen met kleine kinderen :s)
pi_196234954
Lief van je vriend, Uhmmpie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Carrie - king
Het diner - Koch
The magician - grossman
Veel leesvoer. Carrie heb ik lang geleden gelezen. Ik lees dat het boek vaak in de ban wordt gedaan op scholen in Amerika. :D
pi_196235004
Ach jee, dat klinkt inderdaad niet best, Hestia. :{
Goed om je zinnen te verzetten in de sportschool. Sterkte.
pi_196235018
Hier wel meerdere boeken ook.
Met echt een spannend verhaal werkt dta minder goed...

Maar lees nu
- Haruki Murakami: pinball
Ondanks dat het mijn favoriete schrijver is moet ik mezelf er echt doorheen slepen.
- Dean Koontz: odd thomas
Staat op mijn ereader die ik overal mee naar toe neem en ook snachts gebruik... dus ik lees wel vaker een los boek EN op de ereader.
- Chris Voss: never split the difference
Gekregen van mijn lief... geen fictie maar een boek over leren onderhandelen..
al lang mee bezig maar lees vaak een hoofdstuk.. en dan weer even niet. Dat kan.. bij zulke boeken :)
- Marcus Aurelius
Ook een boek van steeds een klein stukje lezen.. en dan even “herkauwen”.

En vroeger... las ik altijd echt maar 1 ding tegelijk..
nu continu issue met focus en concentratie en merk dat de laatste soort boeken ineens een stuk sneller gaat dan het eerste.
Meestal is dat andersom :)
Maar kom gewoon niet lekker in het verhaal.. en dat leest echt een stuk minder fijn.

De kunst van het onderhandelen.. laatst subtiel 2 verschillende dingen toegepast in gesprek op werk.
En het werkte als een zonnetje _O-
Zo simpel... en zo effectief.

(Bijv toepassen van gepaste stilte.. en op momenten dat iemand anders stilte liet vallen.. dat omgekeerd alsnog gebruiken... beide keren gebeurde exact wat het boek voorspelde..)
pi_196235051
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:03 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Knap van je dat je 3 boeken door elkaar kunt lezen. Dat kan ik echt niet. Lees er altijd maar 1 tegelijk. En dit jaar is er van lezen helemaal niks terecht gekomen, heb pas mijn eerste boek dit jaar pas uitgelezen :@

Ik ga straks naar de sportschool en daarna kwalificatie Formule1 kijken. En verder rustig dagje thuis houden en hopelijk geen slecht nieuws over mijm vaders gezondheid krijgen 🤞

SPOILER
Fijne dag iedereen en veel plezier met de intocht voor degenen met kleine kinderen :s)
Als het niet gaat met lezen.. kun je jezelf er ook niet toe dwingen he.
Komt vast wel weer goed.

Sterkte met je vader.
Klinkt als nog steeds als iemand met een eigen willetje. Hoop dat het wel weer goedkomt.
  zaterdag 14 november 2020 @ 10:26:53 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196235203
Sterkte, Hestia.

Ik denk dat wij straks een eindje rijden richting kust voor een wandeling.
pi_196235282
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Sterkte, Hestia.

Deden wij vorige week.
Echt lekker :)

Nu ziet het er koud en grijs uit...

En dochterlief heeft nog een kleine berg huiswerk voor frans en wiskunde... dus misschien morgen.
Vandaag voorzie ik dat we thuis blijven.
pi_196235807
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als het niet gaat met lezen.. kun je jezelf er ook niet toe dwingen he.
Komt vast wel weer goed.

Sterkte met je vader.
Klinkt als nog steeds als iemand met een eigen willetje. Hoop dat het wel weer goedkomt.
Klopt idd, heb er dit jaar door alles gewoon echt de rust in mijn hoofd niet voor. Maar een hobby moet ook geen verplichting zijn natuurlijk, komt idd wel weer.

Dankjewel en ja dat heeft hij zeker. Ik hoop het ook. Hij is net zo trots dat mn broer sinds een half jaar een zoontje en dus naamdoorgever heeft, hopelijk kan hij die nog wat langer zien opgroeien.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Sterkte, Hestia.

Dankjewel! En veel plezier dan, lekker uitwaaien👍
pi_196242757
:W
Beetje dood dus lees morgen terug
pi_196243258
Ik ben onverwacht bij mijn moeder geweest. Was fijn. Nu even bijkomen :)
pi_196243329
Wij waren ook aan de kust :)

Nu een wcrol met kerstmuts aan het haken voor een vriendin die ik er van verdenk dat ze een kerstkadootje voor me aan het maken is.

Niet te groot.. maar wel heel cute
pi_196243666
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij waren ook aan de kust :)

Nu een wcrol met kerstmuts aan het haken voor een vriendin die ik er van verdenk dat ze een kerstkadootje voor me aan het maken is.

Niet te groot.. maar wel heel cute
Wat leuk en lief!
pi_196243730
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat leuk en lief!
Ik heb alleen al zo’n lol van dat ze lat zien wat ze voor anderen maakt....
dat is sowieso wel iets voor haarzelf waard ook :)

Wel hard aan het overwegen om hem iets groter te maken.. gewoon omdat het kan.

En 8 steken breed met 3.5mm... is niet heel groot :)
pi_196244041
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 20:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb alleen al zo’n lol van dat ze lat zien wat ze voor anderen maakt....
dat is sowieso wel iets voor haarzelf waard ook :)

Wel hard aan het overwegen om hem iets groter te maken.. gewoon omdat het kan.

En 8 steken breed met 3.5mm... is niet heel groot :)
Snap ik! Het is echt tof

Nee... Dat is zelfs vrij klein denk ik
  zaterdag 14 november 2020 @ 21:31:09 #202
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196244706
Goedenavond :W.

Ik heb echt súperleuke boekenleggers ontworpen/laten drukken O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_196249037

Nieuwe dag, nieuwe kansen. Dit wordt een beetje een simpele dag, veel last van auditieve hallucinaties.
Vandaag wil ik vooral lekker veel handwerken. Spannend audioboek of creepypasta erbij en gaan :)

Oh en bij de Action hadden ze hele leuke papercraft dingen, die heb ik gekocht, dus misschien daar nog mee bezig
En lezen.
pi_196249752
Verdomme toch. 2 pakketjes die niet aangekomen zijn hoewel ik over 1 twijfel.

:(
Werewolf
pi_196249924
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:31 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond :W.

Ik heb echt súperleuke boekenleggers ontworpen/laten drukken O+.
Boekenleggers O+ Foto?

Ik mis de kust. Boswandelingen zijn mooi, maar ik hou meer van uitwaaien langs het water, de geur en het ver kunnen kijken.
pi_196249981
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 09:16 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Boekenleggers O+ Foto?

Ik mis de kust. Boswandelingen zijn mooi, maar ik hou meer van uitwaaien langs het water, de geur en het ver kunnen kijken.
Ik vind het allebei fijn eigenlijk

En liefst ook nog een stukje door de duinen :)

pi_196250229

Ik ben op het moment ook 2 boeken door elkaar aan het lezen, want ik mag niet met een echt boek in bad *) dus dan maar even iets op mijn ereader lezen.
Carrie heb ik begin van dit jaar nog gelezen.

Wandelingen in de natuur is altijd goed O+ kust is wel heel gaaf maar daar kom ik niet vaak.
Vanmiddag weer 8km wandelen door de bossen/weilanden hier.
  zondag 15 november 2020 @ 12:23:37 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196253251
quote:

[..]

Boekenleggers O+ Foto?

Mijn man was wel teleurgesteld, de eerste keer dat we naar de Waddenkust reden. Geen strand. :{

Gisteren bij een klein Fries dorpje de dijk overgegaan. Eb, beetje grijs en mistig. Alleen veel vogels, verder niet en niemand. Boterham met koffie op een bankje.
pi_196253374
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 12:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gisteren bij een klein Fries dorpje de dijk overgegaan. Eb, beetje grijs en mistig. Alleen veel vogels, verder niet en niemand. Boterham met koffie op een bankje.
Klinkt heerlijk O+
  zondag 15 november 2020 @ 13:58:45 #210
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196255289
quote:

[..]

Boekenleggers O+ Foto?

Ik heb jaren aan de kust gewoond en mis het soms ook wel eens. Toch vind ik het bos mooier O+.

Dit zijn ze.
pi_196255769
Mooi Samzz!

Hier iemand die niet kan kiezen tussen bos en strand :)
pi_196255883
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 13:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb jaren aan de kust gewoond en mis het soms ook wel eens. Toch vind ik het bos mooier O+.

[ afbeelding ]

Dit zijn ze.
Mooi O+
pi_196256422
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 12:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mijn man was wel teleurgesteld, de eerste keer dat we naar de Waddenkust reden. Geen strand. :{

Oh joh, dat zou ik ook een teleurstelling vinden. In al die jaren dat ik in Groningen woonde ben ik ook nooit naar de kust gegaan daar.

Maar dus toch nog een fijne plek aan het water gevonden.

Als ik naar Noord-Holland ga voor familiebezoek probeer ik ook altijd tijd vrij te maken om even langs de kust te gaan.

@Samzz ze zijn mooi geworden!
pi_196256487
Gister gooide ik twee keer wat van grote afstand in een bak en een keer wat in de handen van de oudste. Jongste van drie: 'kun jij dat?!' :o _O_

's Avonds bij het zingen bij de schoenen werden er pepernoten gegooid door m'n man. De middelste dochter zoeken naar de Pieten. Zegt de jongste heel droog: 'mama doet dat, die kan heel goed gooien.' :')
pi_196258190
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:23 schreef Sumppi het volgende:
Gister gooide ik twee keer wat van grote afstand in een bak en een keer wat in de handen van de oudste. Jongste van drie: 'kun jij dat?!' :o _O_

's Avonds bij het zingen bij de schoenen werden er pepernoten gegooid door m'n man. De middelste dochter zoeken naar de Pieten. Zegt de jongste heel droog: 'mama doet dat, die kan heel goed gooien.' :')
Ik ga kapot
  zondag 15 november 2020 @ 20:40:15 #216
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196262050
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mooi O+
Thanks! De rest ook, lief!

We vinden jullie bier echt superlekker! Vriendje specifiek is fan :D. Als ik ga nitpicken is de bittere nasmaak iets te, maar dat is echt nitpicken :P. Echt, top biertje :Y.
pi_196262147
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 20:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Thanks! De rest ook, lief!

We vinden jullie bier echt superlekker! Vriendje specifiek is fan :D. Als ik ga nitpicken is de bittere nasmaak iets te, maar dat is echt nitpicken :P. Echt, top biertje :Y.
Fijn om te horen :D

Net tijdens het wandelen hadden we het er over dat we misschien in de zomer deze nog een keer willen gaan maken.
Eerst 1 of 2 anderen maar daarna toch misschien weer de Rocketmango. Aangezien we zo vaak nee hebben moeten verkopen en er ook genoeg mensen waren die graag een tweede bestelling willen plaatsen.
  zondag 15 november 2020 @ 21:02:56 #218
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196262466
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Net tijdens het wandelen hadden we het er over dat we misschien in de zomer deze nog een keer willen gaan maken.
Eerst 1 of 2 anderen maar daarna toch misschien weer de Rocketmango. Aangezien we zo vaak nee hebben moeten verkopen en er ook genoeg mensen waren die graag een tweede bestelling willen plaatsen.
Heb je helemaal niks meer? Ik zou graag nog een paar hebben, namelijk :Pm
pi_196262535
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 21:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heb je helemaal niks meer? Ik zou graag nog een paar hebben, namelijk :Pm
Nee -O- we hadden eerst een kratje voor onszelf achtergehouden maar er was zoveel vraag dat we die ook verkocht hebben.
Er staat er nu eentje koud en dat is echt de laatste die we nog hebben.
  zondag 15 november 2020 @ 21:27:28 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196262903
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee -O- we hadden eerst een kratje voor onszelf achtergehouden maar er was zoveel vraag dat we die ook verkocht hebben.
Huil ;(.

Nou, mocht er nog een batch komen, let me know :D.
  zondag 15 november 2020 @ 21:53:53 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196263323
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Da's hard gegaan. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196263596
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's hard gegaan. :o
Ja, hadden we echt niet verwacht.
Maar binnen een week was alles weg en heb daarna nog vaak nee moeten verkopen dus we hadden echt wel een grotere batch kunnen brouwen.
  zondag 15 november 2020 @ 22:13:30 #223
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196263618
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, hadden we echt niet verwacht.
Maar binnen een week was alles weg en heb daarna nog vaak nee moeten verkopen dus we hadden echt wel een grotere batch kunnen brouwen.
Wel supertof. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196263679
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wel supertof. :D
Ja zeker :) en ook nog veel persoonlijk bezorgd en dat was echt leuk.
Nu bezig een datum te plannen voor een nieuwe brouwdag.
pi_196266746

Straks komt mijn behandelaar langs. Toch even over slaappillen praten. Het is weer eens loos. Even voor een paar nachten achter elkaar om weer een ritme op te bouwen.

Verder even het huishouden doen, boodschapjes en wachten op de apotheek. Nu nog even ontspannen met een bak thee
pi_196266801
Hier aan het wachten op reactie van mijn mail en mijn gesprek van vrijdag.

Van beiden verwacht ik vandaag wat te horen.
En durf bijna niet te rekenen op positief nieuws.

Pakketbezorger komt nog langs straks.

En ik moet even wat boodschappen doen in de stad eigenlijk. Meteen maar even combineren met nieuwe nette kleding halen bij de c&a
Dat moet toch ook een keer binnenkort.

Weinig zin im met de metro de stad in te gaan.. maar het zal komende tijd niet rustiger worden vrees ik
pi_196266805
Maar eerst koffie O+
pi_196266827

Duimen voor positief antwoord Uhmmpie
En nee rustiger zal het in de stad niet worden de komende weken....
pi_196266862
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:26 schreef Sarabi het volgende:

Duimen voor positief antwoord Uhmmpie
En nee rustiger zal het in de stad niet worden de komende weken....
daarom misschien beter nu maar gewoon doen.

Meer zin ga ik ook Niet krijgen vrees ik.
Sintershopping is zo toch een stuk minder leuk

En kleidng kopen was mn hobby al niet echt :)
Maar moet toch fatsoenlijk voor de dag komen :)
pi_196266889
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

daarom misschien beter nu maar gewoon doen.

Meer zin ga ik ook Niet krijgen vrees ik.
Sintershopping is zo toch een stuk minder leuk

En kleidng kopen was mn hobby al niet echt :)
Maar moet toch fatsoenlijk voor de dag komen :)
Denk dat je nu nog best een goed moment kiest :Y

Wij doen dit jaar geen sint/kerstcadeau. We kopen gewoon voor ons samen een groot pakket van Lush :D

Mijn man is nog wel in december jarig, maar die twijfelt nog over wat ie wil.
pi_196266928
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Denk dat je nu nog best een goed moment kiest :Y

Wij doen dit jaar geen sint/kerstcadeau. We kopen gewoon voor ons samen een groot pakket van Lush :D

Mijn man is nog wel in december jarig, maar die twijfelt nog over wat ie wil.
Ik kwam net in mn fb-memories tegen dat ik vorig jaar op deze dag met dochterlief mijn sintershoppings deed.

Inclusief dus “even naar de lush” _O-
Iemand vond het leuk dat ze overal zo enthousiast over was dus die heeft zo ongeveer alles in de winkel mogen uitproberen.
Daarna er tegenover naar de winkel van de pepernotenfabriek waar je dus zo ongeveer alles mag proeven.

Weet niet precies wie er meer lol in had..
Dochterlief, het winkelpersoneel in beide winkels of ik _O-

Dat is dit jaar toch wel heel anders.
Heb nu het meeste online besteld.
Maar dochterlief wil perse een kersthuisje voor oma en opa kopen omdat die dit jaar geen kerst vieren ivm dat ze eigenlijk geen visite durven te ontvangen. En die wil ik altijd graag even zien... ivm de maat :)
En voor de andere opa zo’n draadstaal pennenbakje.. die hebben ze daar meestal ook wel. En tja.. kleding moet.

Dus beter alles in 1x op maandagmiddag nu het nog niet zo druk is overal :)
pi_196266936
En grote lush pakketten zijn hor ook altijd welkom hoor O+

Misschien kan ik zoiets ook wel erbij doen voor oma. Maar dat kan op zich wel online besteld denk ik.
pi_196266993
Met kerst vieren we altijd onze verjaardagen. Mijn moeder en ik zijn beiden begin januari jarig, maar na de feestdagen meestal stiekem geen zin in nog een feest :)
pi_196267184
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met kerst vieren we altijd onze verjaardagen. Mijn moeder en ik zijn beiden begin januari jarig, maar na de feestdagen meestal stiekem geen zin in nog een feest :)
Groot gelijk :)

Ik ben ook altijd met dat “gat” in januari waar een hoop mensen over mopperen dat het zo saai is.
Maar ik vind het altijd wel weer even lekker na de feestdagen.

Dit jaar wel relatief rustige feestdagen overigens.
Dat dan weer wel.
pi_196267408
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kwam net in mn fb-memories tegen dat ik vorig jaar op deze dag met dochterlief mijn sintershoppings deed.

Iemand vond het leuk dat ze overal zo enthousiast over was dus die heeft zo ongeveer alles in de winkel mogen uitproberen.
Daarna er tegenover naar de winkel van de pepernotenfabriek waar je dus zo ongeveer alles mag proeven.

Maar dochterlief wil perse een kersthuisje voor oma en opa kopen omdat die dit jaar geen kerst vieren ivm dat ze eigenlijk geen visite durven te ontvangen. En die wil ik altijd graag even zien... ivm de maat :)
En voor de andere opa zo’n draadstaal pennenbakje.. die hebben ze daar meestal ook wel. En tja.. kleding moet.

Oja dat Lush/pepernotenverhaal herinner ik me nog (klinkt dat creepy? :') )
Mooie dagen zijn dat, komt vast ooit wel weer.

En leuk dat je wat voor de grootouders doet.

Mijn ouders krijgen een chocolade letter op 5 december :D en met kerst kook ik voor ze.
Heel benieuwd hoe het met de schoonouders gaat, normaal krijgen we cadeautjes van hun. Maarja als we er niet heen gaan....
pi_196267413
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Snap ik :Y
  maandag 16 november 2020 @ 09:34:54 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196267444
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

:D :D

En slim, rustige tijdstippen opzoeken. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196267559
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D :D

En slim, rustige tijdstippen opzoeken. :Y
Mja eigen belang ook uiteindelijk :)

En heb nu tijd.. dat helpt ook natuurlijk.
pi_196267587
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja dat Lush/pepernotenverhaal herinner ik me nog (klinkt dat creepy? :') )
Mooie dagen zijn dat, komt vast ooit wel weer.

En leuk dat je wat voor de grootouders doet.

Mijn ouders krijgen een chocolade letter op 5 december :D en met kerst kook ik voor ze.
Heel benieuwd hoe het met de schoonouders gaat, normaal krijgen we cadeautjes van hun. Maarja als we er niet heen gaan....
Nou.. hooguit een beetje creepy.. was het niet dat ik zulke verhaal vaak ook wel onthou.
Iemand zn naam onthouden daarentegen... dat zit echt niet in mijn skills :)

En ach.. zoiets kopen is een kleine moeite he.
Versturen maak ik me meer zorgen over :)

En wij koken voor de schoonouders 2e kerstdag.
Schoonmams kookt graag uitgebreid maar is gewoon niet enorm goed ter been... en staat de dag ervoor ook al heel de dag in de keuken.
En zo waar... geen protest toen wij voorstelden bij hen thuis te koken 2e kerstdag. O+

Desnoods komt ze maar in de keuken zitten... past makkelijk daar. Maar scheelt toch weer hoop lopen en staan :)
pi_196267611
Oja namen :D ook zoiets. Die van jou kan ik wel onthouden :D

En met de biertjes rondbrengen kwam ik er achter hoeveel mensen eigenlijk weten/onthouden over ons :') zo goed ben ik zelf meestal niet in dingen onthouden.
  maandag 16 november 2020 @ 09:57:36 #241
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196267719
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:50 schreef Sarabi het volgende:

En met de biertjes rondbrengen kwam ik er achter hoeveel mensen eigenlijk weten/onthouden over ons :') zo goed ben ik zelf meestal niet in dingen onthouden.
Het helpt waarschijnlijk dat ze actiever met jullie bezig waren, want wetende dat jullie kwamen. :P Het zal je verbazen hoeveel boven komt drijven als je de tijd neemt om er over na te denken. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196267779
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het helpt waarschijnlijk dat ze actiever met jullie bezig waren, want wetende dat jullie kwamen. :P Het zal je verbazen hoeveel boven komt drijven als je de tijd neemt om er over na te denken. _O-
Ja daar heb je misschien wel gelijk in :)
pi_196267799
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:50 schreef Sarabi het volgende:

Ja ik denk dat jouw naam ook wel moet lukken :)

Ik onthou altijd vanalles.. maar heb een trigger nodig om het me te beseffen.
En die trigger.. mist soms gewoon.

Zo kan het zijn dat ik niet heb onthouden dat ik iemand ken van een bepaald uitje..
maar als ik dan aan dat uitje denkt... ik dus wel weet dat ik diegene daar ontmoette.

Niet altijd handig dus..
(En soms sociaal gezien behoorlijk onhandig zelfs..)
pi_196270210
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed idee om nog een keer Rocketmango te brouwen. Ik vind het heel lekker! Vooral eerst het bittere en daarna de mango (spicy vond ik niet zo terug, maar vanavond nog eens aandachtig proeven).

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 16-11-2020 13:11:51 ]
  maandag 16 november 2020 @ 13:07:56 #245
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196270229
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 13:06 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Goed idee om nog een keer Rocketmango te brouwen. Ik vind het heel lekker! Vooral eerst het bittere en daarna de mango (spicy vond ik niet zo, maar vanavond nog eens aandachtig proeven).
Heb jij het ook al?!
  maandag 16 november 2020 @ 13:12:53 #246
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196270281
Volgens mij zijn er flink wat CULSC posters met Rocketmango. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196270303
Ja, er werd zelfs bezorgd in dit boerengat. :D

Normaal drink ik altijd wat zoeter of donker bier. Dit was een heel lekkere afwisseling.
  maandag 16 november 2020 @ 13:17:26 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196270331
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij zijn er flink wat CULSC posters met Rocketmango. :D
Ja, dat las ik. Het is een flinke toernee geweest. :)

Bij een tweede batch zou ik benieuwd zijn of die echt in de buurt komt van de eerste, e.d.

Maar goed, het is helaas aan mij niet zo besteed, alcohol. 8-)
  maandag 16 november 2020 @ 13:46:41 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196270794
Ik hou best van biertjes, maar allergisch voor mango. :P Anders had ik ook wel meegedaan aan de hype. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196270797
Weet iemand hier hoe ik kattenharen het best uit een deken van wol kan krijgen? Bij andere stoffen kan ik zo'n plakroller gebruiken, maar dat lijkt me met wol geen goed idee. :+
  maandag 16 november 2020 @ 13:54:13 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196270949
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 13:46 schreef Sumppi het volgende:
Weet iemand hier hoe ik kattenharen het best uit een deken van wol kan krijgen? Bij andere stoffen kan ik zo'n plakroller gebruiken, maar dat lijkt me met wol geen goed idee. :+
Heb je de truc met de huishoudhandschoen al geprobeerd? Dus handschoen aan en dan vegen.
pi_196270962
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 13:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je de truc met de huishoudhandschoen al geprobeerd? Dus handschoen aan en dan vegen.
Nee, dat ga ik dan proberen.
pi_196271634
Deken opspannen en zo’n ruitenwisser gebruiken werkt ook goed.

Zelfde concept als de handschoenen denk ik

Evt beetje vochtig maken.
pi_196271722
Daar was ik nooit opgekomen. :D

Heb je al bericht? En ik hoop dat het droog is/ was voor het winkelen. Hier giet het.
pi_196271817
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 13:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat las ik. Het is een flinke toernee geweest. :)

Bij een tweede batch zou ik benieuwd zijn of die echt in de buurt komt van de eerste, e.d.

Maar goed, het is helaas aan mij niet zo besteed, alcohol. 8-)
Aangezien we hem dan in een andere installatie maken ben ik daar ook wel benieuwd naar.

Maar denk dat het op zich niet heel anders zal worden.

Sowieso hebben we hem al zo'n 10x gemaakt en het blijft toch wel hetzelfde biertje. Soms kunnen de nuances wel net wat anders zijn. Of toem we een keer er veel meer peper in deden :+ maar dat was bewust.
pi_196271904
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou best van biertjes, maar allergisch voor mango. :P Anders had ik ook wel meegedaan aan de hype. :9
Misschien de volgende keer :)
pi_196273049
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 14:39 schreef Sumppi het volgende:
Daar was ik nooit opgekomen. :D

Heb je al bericht? En ik hoop dat het droog is/ was voor het winkelen. Hier giet het.
1x nee.
Al was dat om een andere reden dan waar ik bang voor was.

De andere nog niks.

Niet helemaal mijn dag..
had daar heel graag een ja gehad :)
Kon geen nette kleding vinden die ik leuk vond..
koffiewinkel uit de markthal bleek verdwenen... dus ook mijn goede koffie-idee voor de zak van sinterklaas.

Wel leuk kadootje voor oma..
2 ultraschattigd kerstmuizen

En voor opa een echte opa-pennenbak.

En voor de andere oma een kerkje voor bij de kersthuisjesverzameling.
Nu dat nog versturen zonder dat het breekt :X
pi_196273107
-O- wat stom Uhmmpie (van de nee en verdwenen koffie, niet de cadeautjes natuurlijk)
pi_196273248
Dat is erg balen Uhmmpie -O-

Wel fijn van de cadeautjes, lief. O+
pi_196273471
Zo eens even zien wat er nog meer uit de tas komt.. volgens mij zat er meer in.

En ik vond nog een onwijs leuk haakboek.. niet meegenomen maar zal hem zo online even opzoeken.

En kwam ook nog het harry potter breiboek tegen..
Dat is wel echt een mooi boek O+
Nu eerst nog leren breien _O-
pi_196273496
Ja, dat Harry Potter breiboek is leuk!
pi_196273564
Ik zou ook nog wel eens echt willen leren breien. Als ik zie wat sommige kunnen maken O+

Ik ben ongeduldig -O- zit al en dag op antwoord op 2 mailtjes te wachten.
pi_196273620
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou ook nog wel eens echt willen leren breien. Als ik zie wat sommige kunnen maken O+

Ik ben ongeduldig -O- zit al en dag op antwoord op 2 mailtjes te wachten.
Herkenbaar :)
pi_196273639
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Herkenbaar :)
Ik vind het een beetje stom van mezelf want ze hoeven ook niet meteen te reageren
Maar het zou wel leuk zijn O-)
pi_196273819
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje stom van mezelf want ze hoeven ook niet meteen te reageren
Maar het zou wel leuk zijn O-)
Dat is niet stom.. dat is enthousiasme :)
pi_196273846
Ah deze dus:
Bekijk Kevers, insecten en vlinders op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
pi_196274162
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Ah deze dus:
Bekijk Kevers, insecten en vlinders op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Die is leuk O+
pi_196274399
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Ah deze dus:
Die is zo cute O+
pi_196274466
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Die is zo cute O+
Ik moet eerst nog een heel mini koninkrijk maken :)

Maar kocht zo’n pakje met 10 kleine bolletjes in allerhande kleurtjes.
Twijfel nog even of ij die bij mijn lief leg.. maar daar zou ik best een stukje koninkrijk mee kunnen maken.
pi_196281977
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik moet eerst nog een heel mini koninkrijk maken :)

Maar kocht zo’n pakje met 10 kleine bolletjes in allerhande kleurtjes.
Twijfel nog even of ij die bij mijn lief leg.. maar daar zou ik best een stukje koninkrijk mee kunnen maken.
Dat kingdom is zo schattig! Als ik weer een knuffelhaakbui heb maak ik er weer een paar nu. Even sjaals en sokken...

Kun je geen koningskrijk bij je partner maken?
pi_196281980
Ik heb gewoon weer een hele nacht doorgeslapen en vandaag een crea dag
pi_196281995

Fijn dat je doorgeslapen hebt CotS
pi_196281997
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat kingdom is zo schattig! Als ik weer een knuffelhaakbui heb maak ik er weer een paar nu. Even sjaals en sokken...

Kun je geen koningskrijk bij je partner maken?
Dat moet met deze bolletjes wel een eind lukken denk ik

Al moet ik wel even passen en meten qua kleuren nog steeds denk ik :)
pi_196282024
Hier de wekker gezet om 8 uur.
Ik slaap nooit zo lang... maar dan weet ik zeker dat ik niet per ongeluk echt een gat in de dag slaap.

Lief thuis, kind bij ex.. groot bed voor zelf en niemand die vroeg wakker is.

Behalve dus de kater die vond dat 5 uur een prima tijd was voor ontbijt :X

Uiteindelijk daarna nog beetje geslapen tot ergens rond half 8...
afgewisseld met 2 katers in kroelmodus

So far het uitslapen.
En heel stuk van het wcrolletje gehaakt gister.
Nu wel ontbeten maar nog geen koffie :X
Dus terwijl ik wacht op kofffie die staat te eh.. trekken? (In de cafetière.. geen idee hoe je dat noemt eigenlijk.. bij trekken denk ik vooral aan thee :) )

En planning nu is weer even online snuffen in de ochtend en boodschappenlijstje maken.
Even verzinnen of ik de boodschappen vanmiddag doe of morgenmiddag.

Er moet in ieder geval morgen rond etenstijd eten in huis zijn :)
pi_196283246
Ik wil ook wel wat gaan doen maar er zit een kat op schoot :D
pi_196283493
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 10:21 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil ook wel wat gaan doen maar er zit een kat op schoot :D
feline paralysis...

heel ernstig O+
pi_196283597
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 10:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

feline paralysis...

heel ernstig O+
Ja O+

Maar hij is weer naar boven vertrokken -O- ligt nu in het mandje op het kantoor van mijn man
pi_196283856
Balen. :P

Gister kon ik niet handwerken door de kat. Wist niet dat het feline paralysis wordt genoemd.

Hier zijn eindelijk de gordijnen voor beneden binnen gekomen. Zo blij mee! Het is direct een stuk knusser.
pi_196283867
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 10:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja O+

Maar hij is weer naar boven vertrokken -O- ligt nu in het mandje op het kantoor van mijn man
mooi is dat...

hier hebben de heren vanalles van tafel gegooid in de hoop mijn aandacht te krijgen...
en liggen nu prinsheerlijk te maffen.
gebroederlijk samen ergens in bed onder het dekbed vermoed ik.. want zie ze nergens :)
pi_196283957

Dit zegmaar :)
pi_196284768
Dat gebeurt elke avond zodra de kinderen op bed liggen en ik zit.

Als ik 's avons bezig ben en het niet mogelijk is om op schoot of in mijn nek te liggen volgt ze me al mauwend tot ik ga zitten. :') O+
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:36:59 #282
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_196284791
Haha, eens kijken of ik dat argument bij mijn manager kan aandragen...
Mijn lunch loopt uit, feline paralysis O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_196285066
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 12:36 schreef Muck het volgende:
Haha, eens kijken of ik dat argument bij mijn manager kan aandragen...
Mijn lunch loopt uit, feline paralysis O+
Mijne heeft zelf katten... dat helpt vast _O-
pi_196285176
We zijn wel allemaal kattenvrouwtjes hier O+
pi_196285984
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:06 schreef Sarabi het volgende:
We zijn wel allemaal kattenvrouwtjes hier O+
:'( maar huisdieren zijn eng
pi_196286194
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Geen huisdieren heeft ook weer zijn voordelen ;) ik kan weer niet haken -O- nu is zijn broer op schoot gekropen.
En zit ik met traanogen omdat er vast een haartje in is gekomen.
pi_196286198
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Als je me post-corona nog steeds wil helpen met breien.. moet je anders maar eens hier komen
de grootste knuffelkonten ever hier
Ik heb al 30 jaar katten... maar zoals deze 2? Echt nog nooit meegemaakt :)

en we hebben eventueel ook nog muizen :)
die zijn ook schattig.. alleen wel klein en bewegelijk.

en groot voordeel: je mag ze niet houden als je naar huis gaat.. dus je hoeft er ook niet voor te zorgen :)
pi_196286221
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen huisdieren heeft ook weer zijn voordelen ;) ik kan weer niet haken -O- nu is zijn broer op schoot gekropen.
lief heeft er 2, ik heb er 2..
allebei zouden we graag een hond willen... maarja zolang we allebei nog werken gaat dat niet echt.
en dochterlief heeft 4 muizen.

dus straks in 1 huis.. is dat wel weer even genoeg :)
pi_196286310
oh en grote overwinning.. poezen van lief vinden mij stom
ik krijg alleen maar aandacht.. en zij hebben hem nooit eerder hoeven delen.
tot overmaat van ramp sleep ik af en toe een kleine stuiterbal mee naar binnen... en die mag dan OOK nog blijven slapen EN zijn aandacht EN ze zit op de bank!
en ze zijn toch al niks gewend.. want lief is stil, rustig en geluidloos... dus dat er dan nu ineens regelmatig iemand binnenkomt die wel geluid maakt.. danwel iemand meeneemt die continu 1 wervelwind van geluid en beweging is... tja dat vinden ze niet fijn.

en eigenwijs als ik ben.. roep ik anderhalf jaar dapper: kom maar op de bank! klop op het kussentje waar ze altijd ligt... ga netjes op zij zodat ze er bij past... en nooit he.
enige is dat ze even een aai komt halen als ik binnenkom en als ik ochtends opsta.. en daar blijft het meestal wel bij.

en afgelopen week... deed ik dat dus weer.
en ze keek me aan.. keek nog eens... hop op de bank.
en blijven liggen ook een half uur lang O+
pi_196286375
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als je me post-corona nog steeds wil helpen met breien.. moet je anders maar eens hier komen
de grootste knuffelkonten ever hier
Ik heb al 30 jaar katten... maar zoals deze 2? Echt nog nooit meegemaakt :)

en we hebben eventueel ook nog muizen :)
die zijn ook schattig.. alleen wel klein en bewegelijk.

en groot voordeel: je mag ze niet houden als je naar huis gaat.. dus je hoeft er ook niet voor te zorgen :)
Oh joh zo bang ben ik niet voor katten
Wil ze gewoon niet in huis, dat vind ik eng. Maar andermans katten O+

En dat wil ik heel erg graag zelfs. Lijkt me tof
pi_196286383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hahahaha lekkere gezellige schoot dus
pi_196286392
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

lief heeft er 2, ik heb er 2..
allebei zouden we graag een hond willen... maarja zolang we allebei nog werken gaat dat niet echt.
en dochterlief heeft 4 muizen.

dus straks in 1 huis.. is dat wel weer even genoeg :)
Dat klinkt zo gezellig!!!
pi_196286421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:23 schreef Uhmmpie het volgende:
tot overmaat van ramp sleep ik af en toe een kleine stuiterbal mee naar binnen... en die mag dan OOK nog blijven slapen EN zijn aandacht EN ze zit op de bank!
en ze zijn toch al niks gewend.. want lief is stil, rustig en geluidloos... dus dat er dan nu ineens regelmatig iemand binnenkomt die wel geluid maakt.. danwel iemand meeneemt die continu 1 wervelwind van geluid en beweging is... tja dat vinden ze niet fijn.

en eigenwijs als ik ben.. roep ik anderhalf jaar dapper: kom maar op de bank! klop op het kussentje waar ze altijd ligt... ga netjes op zij zodat ze er bij past... en nooit he.
enige is dat ze even een aai komt halen als ik binnenkom en als ik ochtends opsta.. en daar blijft het meestal wel bij.

O+
pi_196286533
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh joh zo bang ben ik niet voor katten
Wil ze gewoon niet in huis, dat vind ik eng. Maar andermans katten O+

En dat wil ik heel erg graag zelfs. Lijkt me tof
daar kan ik me iets bij voorstellen

aan de andere kant brengt het ook structuur en gezelschap.

maar goed.. ik woonde nog nooit alleen zonder kat.
dus mij lijkt het veel enger om zonder huisdier te leven :)
pi_196286713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:23 schreef Uhmmpie het volgende:

Wat fijn O+ hopelijk komt ze steeds vaker
  dinsdag 17 november 2020 @ 15:11:58 #296
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196287049
Katten O+

Arme Kyo heeft ook Entropion aan zijn andere oog. Hij krijgt morgen dus weer tacking....En omdat hij er dan toch is wordt hij meteen gecastreerd! Een balletje is nog niet ingedaald dus de Dierenarts moet op zoek. :o
pi_196287098
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:11 schreef Patapon het volgende:
Katten O+

Arme Kyo heeft ook Entropion aan zijn andere oog. Hij krijgt morgen dus weer tacking....En omdat hij er dan toch is wordt hij meteen gecastreerd! Een balletje is nog niet ingedaald dus de Dierenarts moet op zoek. :o
Arm ding...
nahja.. straks heeft ie in ieder geval alles achter de rug.

De mannen hier zijn bijzonder vroeg gecastreerd.
En dan moeten ze eigenlijk meestal wel iets zoeken... goede dierenarts draait daar zijn hand niet voor om :)
pi_196287185
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:11 schreef Patapon het volgende:
Katten O+

-O- beterschap voor Kyo
  dinsdag 17 november 2020 @ 15:20:20 #299
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_196287194
Kyo is nu 21 weken. En al een hele grote jongen. Zondag woog hij 3,7 kilo. :o
pi_196287961
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 15:20 schreef Patapon het volgende:
Kyo is nu 21 weken. En al een hele grote jongen. Zondag woog hij 3,7 kilo. :o
Dat is geen kleintje inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo