Die was dan ook nog laat aan het werkquote:Op donderdag 5 november 2020 08:23 schreef Patapon het volgende:
Gister de hele dag op antwoord van de wethouder zitten wachten....heeft ie om 21.00 gemaild akkoord te zijn met mijn voorstel...
Vandaag dus alles regelen om het voorstel uit te voeren.
Ach....Zo zit je een dag neus te peuteren en zo heb je het razend druk.
Ja, ik krijg en verstuur regelmatig mailtjes laat op de avond of in het weekend. Brengt mijn functie ook wel mee. Ik werk ook vaak savonds, weekenden en feestdagen.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die was dan ook nog laat aan het werk
als dat zich uiteindelijk compenseert in dat je ook af en toe overdag wat anders kunt doen...quote:Op donderdag 5 november 2020 09:01 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, ik krijg en verstuur regelmatig mailtjes laat op de avond of in het weekend. Brengt mijn functie ook wel mee. Ik werk ook vaak savonds, weekenden en feestdagen.
/boksquote:Op donderdag 5 november 2020 09:27 schreef Sumppi het volgende:
Ik staar wat voor me uit met een kop koffie. Even het topic in evenwicht brengen.
Hier nu eigenlijk hetzelfde, maar dan met theequote:Op donderdag 5 november 2020 09:27 schreef Sumppi het volgende:
Ik staar wat voor me uit met een kop koffie. Even het topic in evenwicht brengen.
Wiggen is soggen zonder studie naar met werk?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
/boks
![]()
Ik ben weer erg goed in woggen
Jep!quote:Op donderdag 5 november 2020 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wiggen is soggen zonder studie naar met werk?
Ik mag zelf mijn tijd indelen, als ik maar op normale kantoortijden bereikbaar ben. (Telefoon, mail of WA) en als ik teveel heb gewerkt, neem ik een dagje vrij. Uren voor uren dus.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
als dat zich uiteindelijk compenseert in dat je ook af en toe overdag wat anders kunt doen...
(danwel de juiste vergoeding) is dat ook niet zo erg.
hier ook vaak overwerk of bereikbaarheidsdiensten... hoort erbij
hier 1 mail down, minimaal 1 to go maar ik verwacht daar nog wel reactie op.. en nog een goed telefoongesprek waar ik absoluut geen zin in heb.
Klopt en kloptquote:Op donderdag 5 november 2020 09:48 schreef Shandaly het volgende:
Creatief Ontwijkend Gedrag aan het vertonen?
Creatief zijn is geen moetje he, ontspan!
Super fijnquote:Op donderdag 5 november 2020 14:31 schreef Uhmmpie het volgende:
hier vannacht best goed geslapen.. met als gevolg dat ik nu wel extra brak lijk
maar ik verwacht inmiddels nog een mail.. eentje van het hele positieve soort
dus ondanks flinke hoofdpijn.. toch een grote lach op het gezicht.
De wereld van continu ups en downs.. laatste weken begin ik het een beetje te zien geloof ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super fijnik ben blij voor je
herkenbaar helaas *knuffelquote:Op donderdag 5 november 2020 14:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
De wereld van continu ups en downs.. laatste weken begin ik het een beetje te zien geloof ik.
Word er ook gek van.. maar dat is weer een ander issue.
Balen zeg... hoop dat het inmiddels wel gelukt is?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:50 schreef Sumppi het volgende:
Ennnn weer naar de bouwmarkt.![]()
Hoop dat jullie avond beter is. In elk geval die van Sarabi met het bezorgen.
Jazeker beide dagen weerquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef Sumppi het volgende:
Touren door het land. Gaan jullie dit weekend ook weer de hort op?
We hebben het voor elkaar. A je to.
Sorry ik wilde je niet jaloers maken !quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jaloers...
Ik wil zo graag leren sokken breien...
maar so far.. weinig succes.
Super gaaf! Lekker bezigquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben aan het quilten. Ik raakte er vroeger al eens door gefascineerd, maar deed toen het meeste met de hand. Een grote quilt was dan een vrijwel onmogelijk project.
Nu heb ik ‘ontdekt’ wat je met een naaimachine voor elkaar kunt krijgen.![]()
Mijn eerste serieuze project is nu een kussenhoes en dat valt me niks tegen.
Free motion quilting, waarbij je de stof zelf moet bewegen, biedt ongekende mogelijkheden voor patronen. Dat is echter wel een vaardigheid die je moet ontwikkelen. Ik sta nu in dubio, want oefenen doe je echt met proefstukken en daar heb ik wel goedkope stof voor, maar geen vulling. En zonder vulling gaat niet. Maar straks zit ik met een stapel proefdingen waar ik niks mee kan.
Wacht eens. Ik heb een idee. Die kan ik opgerold mooi als kussenvulling gebruiken.
Bestel, bestel, bestel.
Voor de proefjes goedkoop spul, denk ik. Wat ik had liggen, kwam bij Sikkes vandaan. Zal wel 100% synthetisch zijn. Fiberfill?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super gaaf! Lekker bezig![]()
Laat je resultaten zien?
Wat voor vulling gebruik je hiervoor?
Dank je wel!quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor de proefjes goedkoop spul, denk ik. Wat ik had liggen, kwam bij Sikkes vandaan. Zal wel 100% synthetisch zijn. Fiberfill?
Voor de grote quilt wil ik een oude slaapzak gebruiken, die misschien wel ouder is dan ik. Die heb onlangs ik meegenomen uit mijn ouderlijk huis, is goed wasbaar en niet al te dik (meer).
Ik zou anders een voorkeur hebben voor vulling van 80% katoen, 20% polyester. Dat zie ik veel voorbijkomen en ook genoeg webshops die het verkopen.
Ik kan me zo verbazen over de fanatieke quilters op Facebook, YouTube etc. Wat doen die toch met al die grote dekens? Ze hebben soms ook kasten vol lapjes. Dat moet kapitalen kosten.
Leuk dat jullie er toch iets van makenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:02 schreef Sumppi het volgende:
Ik wil graag met peuter een lampion knutselen. Haar broer en zus maken er een op school, natuurlijk. Hoewel we niet langs de deuren gaan wil ik er 11 november wel aandacht aan besteden. Kunnen ze langs hun vader in de garage, langs mij bij de voordeur, terug naar vader bij de schuur, enz. en eventueel nog op afstand bij de directe buren.
Ze kennen het feest helemaal niet en gaan het dit jaar voor het eerst vieren. Ik leer ze de liedjes, omdat m'n man het ook niet kent. Dochter: 'die van mama is een dikzak moeten we écht niet zingen, dan krijgen we vast geen snoepje!'. Hopelijk kunnen we volgend jaar gewoon een rondje lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in jaren kun je heel wat verzamelen aan lapjes. Zij haalt bijvoorbeeld ook wollen oude mannenjasjes van de kringloop en verknipt die. Echt zo gaaf.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
Ja, en ze vinden het nu al leuker dan carnaval (hoera!).quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk dat jullie er toch iets van maken![]()
@:lien goed bezig
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, en ze vinden het nu al leuker dan carnaval (hoera!).
Wat geweldig leuk!quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:03 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Niet van die vriendin, maar van die mini quilts vind ik ook leuk. Een theemuts, kerstversiering voor in de boom, een etui. Leuk, leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |