Dacht iets van 80% approval onder republikeinen. Best bizar hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ongekend populair?
Hij heeft Washington DC in zijn zak, maar bij veel stemmers is het denk ik nog steeds een "bij gebrek aan beter / een ander."
En dat geldt vermoedelijk ook voor Biden en zijn kiezers.
Ik vind Collins (en Murkowski) een beetje doen alsof ze redelijk tot puntje bij paaltje komt, dus daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook geen ramp wanneer de Republikeinen de Senaat behouden als Biden het presidentschap wint. Er zitten immers wel wat Senatoren tussen die voor rede vatbaar zijn en waar de Democraten mee kunnen samenwerken. Neem Romney en Collins.
Je plaat blijft nog steeds hangenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:33 schreef zopias het volgende:
[..]
AP en Fox News gaan het straks terugroepen. data van Trump campagne is beter.
Ja, treurig wel. Merk ook op dat dit in Michigan is waar Biden inmiddels meer dan 1 punt voorsprong heeft, dus heel zinvol kan het niet zijn.quote:
[x] Joequote:Op woensdag 4 november 2020 21:04 schreef Puddington het volgende:
Plot twist: de GOP roept Trump tot president uit, de Democraten Biden en zweren ze allebei apart in. Het Westers Schisma is er niks bij.
Maar verliest een groot deel van de huidige electoraat.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Een Democraat die zich ietsje harder tegen illegale immigratie opstelt kan denk ik echt wel hoge ogen gooien bij een aanzienlijk deel van dat electoraat.
Biden zal een hoop verleidelijke plannen moeten maken en daarna Mitch de schuld geven dat er niks ter stemming komt.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:05 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik vind Collins (en Murkowski) een beetje doen alsof ze redelijk tot puntje bij paaltje komt, dus daar ben ik niet zo zeker van.
Maar met Mitch als majority leader zal hij toch niks ter stemming brengen dus dat maakt niks uit.
Biden zal niks van betekenis kunnen doen met deze uitslag maar in ieder geval kan meer schade met Trump voorkomen worden, en over 2 jaar ziet de senate map er voor democraten niet heel slecht uit, dus wellicht kan het dan nog.
Haar hoofd is al net zo nep als die tweetquote:Op woensdag 4 november 2020 22:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Twitter medewerkers maken overuren.
Het zijn simpelweg mensen met een andere politieke visie.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dacht iets van 80% approval onder republikeinen. Best bizar hoor.
Correctie: dikke 80. Zie: https://www.pewresearch.o(...)and-deeply-partisan/
Ik denk dat ik 'populair' anders heb geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dacht iets van 80% approval onder republikeinen. Best bizar hoor.
Correctie: dikke 80. Zie: https://www.pewresearch.o(...)and-deeply-partisan/
Gebrek aan beter geeft een verklaring voor het meeste stemmen voor een Republikein ooit? Je kan misschien zeggen dat de media de Amerikaanse kiezer misleiden. Maar Trump is onkenbaar uitermate populair bij de Republikeinen. Van die groepjes als Lincoln project zijn duidelijk echt een hele luidruchtige minderheid, jammer genoeg zal ik erbij zeggen want ik zie dat soort rechtse kiezers een stuk liever dan MAGA retards.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ongekend populair?
Hij heeft Washington DC in zijn zak, maar bij veel stemmers is het denk ik nog steeds een "bij gebrek aan beter / een ander."
En dat geldt vermoedelijk ook voor Biden en zijn kiezers.
Ah gaat het nu toch echt gebeuren ja?quote:Op woensdag 4 november 2020 21:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Republikeinen proberen weer een 2000'tje te pullen.
Die de uitholling van de rechtsstaat en democratie blijkbaar wel prima vinden ja. Bizar dus.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:11 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het zijn simpelweg mensen met een andere politieke visie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |