Ik zal het eens noteren! Ik kom niet zo vaak in Rotterdamquote:Op woensdag 4 november 2020 19:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgende keer patat halen bij Frans aan het schouwburgplein
CO2 neutraal enzoquote:Op woensdag 4 november 2020 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Minimalistisch is helemaal hip, joh.
Ik ben ook niet uitgenodigd hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 19:56 schreef gcjoel het volgende:
Heb ik de uitnodiging voor het bosfeestje gemist?
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:58 schreef murp het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)-kaasspinazie-burger
Deze vind ik beide meh. Al hebben die pulled oats wel een prima structuur, denk dat ze wel prima te verwerken zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Myraela https://goldandgreenfoods(...)7jNZ5ExoCOh8QAvD_BwE dees.
Ik woon vlakbij een bos!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uitgenodigd hoor![]()
Maar ik heb nog Sarabi-biertjes in de bestelling staan....dus bij jou of bij mij?
Ja dat is lekker en supervaak bij scoupyquote:Op woensdag 4 november 2020 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Myraela https://goldandgreenfoods(...)7jNZ5ExoCOh8QAvD_BwE dees.
Mn vrouw schotelt ze wel eens voor, maar ik kies nog voor een echt stuk vlees met vet randen in het vet gebakkenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Deze vind ik beide meh. Al hebben die pulled oats wel een prima structuur, denk dat ze wel prima te verwerken zijn.
Ik koop hem ook alleen via Scoupyquote:Op woensdag 4 november 2020 20:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is lekker en supervaak bij scoupy
Murp in CULquote:Op woensdag 4 november 2020 19:57 schreef murp het volgende:
[..]
nee, het was een spinazie burger met kaas!
Wij ookquote:Op woensdag 4 november 2020 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik koop hem ook alleen via Scoupy
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu moeten we hem hier nog hier zien te houden.
Waarover dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:28 schreef Myraela het volgende:
Derde avond op rij dat zo'n spam telefoonnummer me belt. Maak ze dood.
Zeker een nr dat met 044 begint of zo?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik neem niet op, ik heb het nummer de eerste avond gewoon gegoogled.
Nee, wel Nederland. Maar online allemaal berichten dat het asociale energieverkopers zijn die om je bankrekening vragen en gewoon direct terugbellen als je zegt geen interesse te hebben.quote:
Je moet je niet zo laten afleiden door die mannen, joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Sorry, net op dat moment belde A en geen idee dat ik het topic gesloten had.
Ja ja je lusten en driften enzo gingen weer voor op ons' aller Forum ja?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Sorry, net op dat moment belde A en geen idee dat ik het topic gesloten had.
Staat da nie op de stikkert van onderop het Wifi ding?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:34 schreef sigme het volgende:
Ik kreeg vandaag een heel kek laptopje, van de baas. Aangetekend thuisgestuurd, mag 'm lenen zolang corona duurt. Ik was het wel zat om m'n privelaptop te gebruiken voor kantoorwerk (en vooral om m'n oude laptopje tweemaal per week rammelend in de fietstas over bospaden te slepen). Maar ik wist niet dat ik zo'n mooie zou krijgen, ik had gerekend op een oud bakbeest maar het is een heel hip hp-ding, een soort tablet met een afklikbaar toetsenbordgeval, en heel klein en slank.
Ik kan er alleen nog niet veel mee want ik weet het wachtwoord van onze wifi niet precies.
Zeker zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ja je lusten en driften enzo gingen weer voor op ons' aller Forum ja?
Nope, het is wel een zelf ingesteld wachtwoord en ik weet het wel ongeveer, maar niet precies.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Staat da nie op de stikkert van onderop het Wifi ding?
Ahja dan komt t uiteindelijk wel goedquote:Op woensdag 4 november 2020 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Nope, het is wel een zelf ingesteld wachtwoord en ik weet het wel ongeveer, maar niet precies.
Maar liefste is uitgewerkt en onderweg naar huis, dus alles kom reg! Morgen slinger ik 'm aan.
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Was weer een lange dag in Leiden. Maar wel overheerlijk Italiaans gegeten(afhaal bij restaurantje en in de burcht opgegeten)
Derde dag in LUMC dus en vandaag kreeg ik van transplantatiechirurg en nefroloog te horen dat ik helemaal goed gekeurd ben voor de orgaandonatie bij leven voor mijn zieke neef. Heb hier niets gezegd tot nu toe, want wilde niet op de zaken vooruit lopen, maar het gaat nu dus echt gebeurenTermijn nog onduidelijk, want corona
Wow! Superheftig, maar zo mooi dat je dit wil doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Was weer een lange dag in Leiden. Maar wel overheerlijk Italiaans gegeten(afhaal bij restaurantje en in de burcht opgegeten)
Derde dag in LUMC dus en vandaag kreeg ik van transplantatiechirurg en nefroloog te horen dat ik helemaal goed gekeurd ben voor de orgaandonatie bij leven voor mijn zieke neef. Heb hier niets gezegd tot nu toe, want wilde niet op de zaken vooruit lopen, maar het gaat nu dus echt gebeurenTermijn nog onduidelijk, want corona
Wat heftig en ook wat mooiquote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja! Mijn linkernier gaat elders wonen. Mijn rechternier besloot dat 1 nierarterie niet genoeg was en heeft heel luxe 2 nierarteriën (slagaders) en dus vervelender voor de chirurg. Dus die blijft eenzaam achter. Met haar twee slagaders.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:57 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
Wil je delen welk orgaan je kan gaan doneren?
In de categorie leuke feitjes over je eigen lichaamquote:Op woensdag 4 november 2020 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Mijn linkernier gaat elders wonen. Mijn rechternier besloot dat 1 nierarterie niet genoeg was en heeft heel luxe 2 nierarteriën (slagaders) en dus vervelender voor de chirurg. Dus die blijft eenzaam achter. Met haar twee slagaders.
Er zat een vrouw in de 60 in de wachtruimte voor een altruistische donatiequote:Op woensdag 4 november 2020 21:57 schreef sigme het volgende:
Dapper!
Ik heb geen 'bucketlist' oid, maar een nier weg laten halen staat wel op mijn lijst goede voornemens. Na m'n 50ste en na nieuw onderzoek.
Ja! Ik heb dus ook geen hepatitis, hiv, tbc etc (gehad). Maar wel Epstein barrvirus gehad (veroorzaakt bijv Pfeiffer)quote:Op woensdag 4 november 2020 21:59 schreef Tele6 het volgende:
In de categorie leuke feitjes over je eigen lichaam
The Kissing Disease, toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb dus ook geen hepatitis, hiv, tbc etc (gehad). Maar wel Epstein barrvirus gehad (veroorzaakt bijv Pfeiffer)
Wowquote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Whoa!quote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Jij en je nierquote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
*boks* Linkernieren kun je prima missenquote:Op woensdag 4 november 2020 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Mijn linkernier gaat elders wonen. Mijn rechternier besloot dat 1 nierarterie niet genoeg was en heeft heel luxe 2 nierarteriën (slagaders) en dus vervelender voor de chirurg. Dus die blijft eenzaam achter. Met haar twee slagaders.
Ja! Echt super fijn dat het door kan gaan. En ook heel fijn dat ik blijkbaar super gezond ben, want ze zijn best streng. De transplantatieverpleegkundige die over de planning gaat ging zich richten op december, maar uiterlijk januari. Mijn neef heeft ook nogal wat haast, dus dat speelt ook mee in het plannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Whoa!![]()
![]()
![]()
Nu is het échtécht!
Hopelijk gooit Corona niet teveel roet in het eten en hoeven jij en je neef niet te lang te wachten.
Ook boksquote:Op woensdag 4 november 2020 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb dus ook geen hepatitis, hiv, tbc etc (gehad). Maar wel Epstein barrvirus gehad (veroorzaakt bijv Pfeiffer)
Oh, jij had twee diva's!quote:Op woensdag 4 november 2020 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
*boks* Linkernieren kun je prima missen![]()
Al was ik nog grondiger aangelegd: links drie aan- en afvoerende vaten ipv de standaard twee. En rechts vier
Maar hoe koppelen ze dat dan aan bij de ontvanger als die er minder heeft?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*boks* Linkernieren kun je prima missen![]()
Al was ik nog grondiger aangelegd: links drie aan- en afvoerende vaten ipv de standaard twee. En rechts vier
Oh, dan komt alles dus helemaal goedquote:
Ja, precies. Als er sprake is van transplanteert heeft de ontvanger geen zeeën van tijd meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Echt super fijn dat het door kan gaan. En ook heel fijn dat ik blijkbaar super gezond ben, want ze zijn best streng. De transplantatieverpleegkundige die over de planning gaat ging zich richten op december, maar uiterlijk januari. Mijn neef heeft ook nogal wat haast, dus dat speelt ook mee in het plannen.
Nee, nog niet en dat willen ze dus ook voorkomen, want iemand die al dialyseert heeft een minder gunstige uitkomst bij transplantatie dan iemand die nog niet dialyseert.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, precies. Als er sprake is van transplanteert heeft de ontvanger geen zeeën van tijd meer.
Was hij al aan het dialyseren?
Dan sluiten ze de ene extra ader op de andere extra ader aan. En heb je toch maar één aansluitpunt op de ontvanger. Maar das dus extra werk voor de chirurg.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar hoe koppelen ze dat dan aan bij de ontvanger als die er minder heeft?
Dit wist ik, vandaar mijn vraag. Mooi als dat voorkomen kan worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, nog niet en dat willen ze dus ook voorkomen, want iemand die al dialyseert heeft een minder gunstige uitkomst bij transplantatie dan iemand die nog niet dialyseert.
quote:
Ja, zo kan je het ook zienquote:
En als je dan na de operatie bij je neef bent hebben jullie samen weer een even aantal nierenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook zienIk denk dat mijn neef het als 'U mag door naar Start' ziet
Godzijdank zie ik mijn nier niet als 'ik'quote:Op woensdag 4 november 2020 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
En als je dan na de operatie bij je neef bent hebben jullie samen weer een even aantal nieren![]()
Heb je je trouwens gerealiseerd dat je gaat plassen in je neef
Gezonde houdingquote:Op woensdag 4 november 2020 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godzijdank zie ik mijn nier niet als 'ik'Want dan zou ik dus altijd op twee plaatsen tegelijk zijn.
Ik hoop trouwens dat we tijdens de opname samen op een tweepersoons kamer mogen/kunnen. Nog een beetje gezellig met al die karige coronabezoekregelingen.
Ik heb het er verder nog met niemand in het ziekenhuis over gehad, dus geen idee of het mogelijk is. We zien wel. Misschien kan het dus idd gewoon niet. Maar dan wil ik een kamer alleen, want andere mensen heb ik denk ik geen zin inquote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vraag me af of ze dat doen. Ik denk dat jij op chirurgie bere rapst en hij op nefrologie. En dan is er ook nog iets met beter herstellen als je niet meent je groot te hoeven houden voor de ander.
Toen ik in het UMC werkte deden ze dat juist niet, in elk geval bij een vader en zijn zoon toen , omdat ze bang waren dat ze zich dan groot voor elkaar zouden gaan houden. Om elkaar niet ongemakkelijk/ bezwaard te laten voelen. Ze lagen wel op dezelfde afdelingquote:Op woensdag 4 november 2020 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godzijdank zie ik mijn nier niet als 'ik'Want dan zou ik dus altijd op twee plaatsen tegelijk zijn.
Ik hoop trouwens dat we tijdens de opname samen op een tweepersoons kamer mogen/kunnen. Nog een beetje gezellig met al die karige coronabezoekregelingen.
Het is altijd iets wat je kunt vragen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het er verder nog met niemand in het ziekenhuis over gehad, dus geen idee of het mogelijk is. We zien wel. Misschien kan het dus idd gewoon niet. Maar dan wil ik een kamer alleen, want andere mensen heb ik denk ik geen zin in
Ik heb een nacht in het ziekenhuis gelegen op zaal. Doodziek en 3 mensen om me heen die stuk voor stuk op hun eigen wijze vervelend waren. Een snurker, iemand met pruttelend zuurstof en een mevrouw die de hele tijd met me wilde praten terwijl praten voor mij al vermoeiend en pijnlijk was en ik alleen maar wilde slapen. Dus kamer alleen, heel graagquote:Op woensdag 4 november 2020 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is altijd iets wat je kunt vragen natuurlijk.
En anders kan ik een kamer alleen zeer aanbevelen. Kamergenoot in een delier die de hele nacht om haar man riep die de tv uit moest komen zetten (infuuspaal) hielp niet echt in de nachtrust.
Buhquote:Op woensdag 4 november 2020 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een nacht in het ziekenhuis gelegen op zaal. Doodziek en 3 mensen om me heen die stuk voor stuk op hun eigen wijze vervelend waren. Een snurker, iemand met pruttelend zuurstof en een mevrouw die de hele tijd met me wilde praten terwijl praten voor mij al vermoeiend en pijnlijk was en ik alleen maar wilde slapen. Dus kamer alleen, heel graag
Er zijn nooit hapjes op illegale bosfeestjesquote:Op woensdag 4 november 2020 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor de alcohol, doe jij de hapjes?
Pff ik ookquote:Op donderdag 5 november 2020 04:57 schreef minilot het volgende:
Grmbl, nou wil ik ook een knikkerbaan. FOK!s schuld.![]()
En aangezien iedereen nog slaapt, dan maar naar buiten voor aanvang van week vier van mijn 'hard'loopdinges![]()
Straks weer thuis het rondje van @:Sigme pas bekijken, anders word ik jaloers omdat ik straks vooral een industrieterrein heb. Past wel prima bij mijn loopmuziek, maar toch
( @:Anthraxx, ren jij eigenlijk nog?)
Prima toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 06:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Al ga ik wandelen ipv hardlopen.
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op donderdag 5 november 2020 06:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Prima toch?
De op looptempo afgestemde muzieklijst zat vanmorgen nogal ruim in de Rammstein, moest steeds aan @:Molo denken tijdens het rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Vooral nog steeds heel erg moe.. dus die frisse neus op de vroege ochtend kan geen kwaad.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Prima toch?
De op looptempo afgestemde muzieklijst zat vanmorgen nogal ruim in de Rammstein, moest steeds aan @:Molo denken tijdens het rennen
Uh... ik ookquote:Op donderdag 5 november 2020 06:29 schreef minilot het volgende:
Ik woon precies in het corona-infested Zuid Holland Zuid, dus ik kan jullie vermoedelijk al wat eerder laten weten hoe zo'n lockdown dan voelt.
Hehe, nu je het zegt.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:30 schreef Molo het volgende:
Een definitieve lockdown ga ik niet van uit trouwens
Dan ben ik team secret sociale contacten hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 06:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe, nu je het zegt.
Nooit meer naar buiten. Nooit meer. Ach, heeft ook wel wat. Zolderkameren to the max
Ik vroeg het een tijdje geleden ook al, als ik over je antwoord heengelezen heb: sorryquote:Op donderdag 5 november 2020 04:57 schreef minilot het volgende:
En aangezien iedereen nog slaapt, dan maar naar buiten voor aanvang van week vier van mijn 'hard'loopdinges![]()
Straks weer thuis het rondje van @:Sigme pas bekijken, anders word ik jaloers omdat ik straks vooral een industrieterrein heb. Past wel prima bij mijn loopmuziek, maar toch
Douchen verveelt toch nooit?quote:Op donderdag 5 november 2020 06:33 schreef Molo het volgende:
Ik ga mezelf maar eens wassen
Rituelen, soms gaan ze vervelen![]()
Hangt er vanaf wat je onder hapjes schaartquote:Op donderdag 5 november 2020 02:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Er zijn nooit hapjes op illegale bosfeestjes
Maar die hapjes groeien toch gewoon in het bos?quote:Op donderdag 5 november 2020 07:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder hapjes schaart
Drie keer per week! Nu ik toch thuiszit loop ik ook onder werktijd, als pauze. Ik maak genoeg uren.quote:Op donderdag 5 november 2020 04:57 schreef minilot het volgende:
( @:Anthraxx, ren jij eigenlijk nog?)
quote:Op donderdag 5 november 2020 02:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Er zijn nooit hapjes op illegale bosfeestjes
Ola! Inderdaad overheen gelezenquote:Op donderdag 5 november 2020 07:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vroeg het een tijdje geleden ook al, als ik over je antwoord heengelezen heb: sorry
Waarom ben je de rennerij weer aan het opbouwen?
quote:Op donderdag 5 november 2020 07:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In het weekend tussen 8 en 10 km. Anna gaat sinds kort mee op de fiets met Marijn, dus dat is inmiddels ons gezinsuitje
Heh, da's waar.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder hapjes schaart
Ja onwijs blij.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:10 schreef AnneX het volgende:
Ja, de ervaring van Cat kan ik mij wel herinneren. Ook al zo’n mooi gebaar.
Een vraagje: wie heeft er een robot stofzuiger en ben je er tevreden mee?
De beste uit de test van Consumentenbond scoort matig.
*asking for a friend.
Gelukkig zat november volquote:Op donderdag 5 november 2020 00:22 schreef golfer het volgende:
@:Isabeau![]()
![]()
En nu mag iedereen het weten.![]()
30 november is geen optie?
Wat een heerlijke dag heb je voor de boeg! Genietse.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:44 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..
Wat een budnacht weer..
Luisterboek harry 2 is inmiddels wel gedownload.
Vandaag heb ik een "spa dagje" eerst Thaise massage, daarna naar de kapper en als laatste mn nagels laten doen..
Lekker! Ik mag max een half uur naar buiten helaas. Pepernoten bakse!quote:Op donderdag 5 november 2020 08:42 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
J. wandelt sinds thuiswerken vrijwel elke doordeweekse dag anderhalf uur met zijn eveneens thuiswerkende broertje bij wijze van lunchbreak
@Vanyel ... heb je een merk, dat je kunt aanbevelen?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja onwijs blij.
Sommige dingen doe je zelf beter, sommige dingen de robot. Maar de robot hoef ik niet vast te houden, dus die wint altijd.
hier ook heel lang gehadquote:Op donderdag 5 november 2020 08:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja onwijs blij.
Sommige dingen doe je zelf beter, sommige dingen de robot. Maar de robot hoef ik niet vast te houden, dus die wint altijd.
Er zit een "bots" sensor op zo'n ding, en afhankelijk van de mate van intelligentie in de machine botst ie een paar keer, detecteert dan dat ie "rond" die poot kan en maakt een rondje om de stoelpoot, met de borsteltjes richting de poot. Zo veegt ie hier iig troepjes rondom stoelpoten keurig weg.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ja, robotstofzuigers, hoe werkt dat bij stoelpoten? Heb het idee dat het stof en katten haren zich hier bijna alleen maar verzamelen rondom de stoelpoten.
Nah. De robot kan elke dag aan en voelt niet als een inbreuk op mijn privacy.quote:
Ja true, de schoonmaakster komt niet elke dag. Maar als ze geweest is dan is het zo schoonquote:Op donderdag 5 november 2020 09:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. De robot kan elke dag aan en voelt niet als een inbreuk op mijn privacy.Niet schoonmaken lijkt me heerlijk, maar ik zou op het moment echt niet aan een schoonmaakster kunnen wennen.
Klopt.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:47 schreef gcjoel het volgende:
Even vraagje, groepslessen sport mogen nu helemaal niet toch? Ook niet buiten?
Thanks, heb sinds vorige week Hoopdance en nog niks gehoord van die dame.quote:
Jeetjequote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Buiten al helemaal niet, want max groepsgrootte 2 manquote:Op donderdag 5 november 2020 09:47 schreef gcjoel het volgende:
Even vraagje, groepslessen sport mogen nu helemaal niet toch? Ook niet buiten?
Sowieso is swifferen/dweilen wel goed om regelmatig te doen, om ook kleine stofdeeltjes mee te nemen van harde vloeren.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm, geloof dat ik, naast de schoonmaakster, maar blijf swifferen.
Ja inderdaad, zo hoort het ook!quote:Op donderdag 5 november 2020 10:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Buiten al helemaal niet, want max groepsgrootte 2 man
Mijn sportclub is nu toch gedwongen om te stoppen met de groepstrainingenhet universitair sportcentrum heeft alle studentensportverenigingen simpelweg verboden om nog te trainen.
Ik vind het een opluchting, zat er toch wel mee ook al deed ik zelf er niet aan mee.
Fijn! En het is misschien niet helemaal jouw pakkie-an, maar kan me wel voorstellen dat het wel een beetje zo voeltquote:Op donderdag 5 november 2020 10:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn sportclub is nu toch gedwongen om te stoppen met de groepstrainingenhet universitair sportcentrum heeft alle studentensportverenigingen simpelweg verboden om nog te trainen.
Ik vind het een opluchting, zat er toch wel mee ook al deed ik zelf er niet aan mee.
Dat is fijn nieuws, en ook gewoon verstandig van het sportcentrum. Als de verenigingen het randje opzoeken (of over gaan), moeten zij het doen.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of ze er echt uitslag e.d. van krijgen, maar ik weet niet hoe het qua hygiëne/bacteriën die erin trekken zit. (Dan zou je hem zoals een snijplank moeten oliën, ik weet niet of dat echt wijs is).quote:Op donderdag 5 november 2020 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Candaasje...? (Stuur maar een factuur als alle dierenvragen een beetje te worden) iz kattenacne, is hout goed of slecht?
MAAR VINDT DAT MAAR EENSquote:Op donderdag 5 november 2020 10:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of ze er echt uitslag e.d. van krijgen, maar ik weet niet hoe het qua hygiëne/bacteriën die erin trekken zit. (Dan zou je hem zoals een snijplank moeten oliën, ik weet niet of dat echt wijs is).
Glas, rvs of keramiek hebben naar mijn weten de voorkeur.
Hebben Zooplus of Bol.com niet iets leuks/praktisch?quote:Op donderdag 5 november 2020 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
MAAR VINDT DAT MAAR EENS![]()
Echt alles is kunsstof en ik vond er dus 1 hout
Zoek je een houten drinkbak?quote:Op donderdag 5 november 2020 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
MAAR VINDT DAT MAAR EENS![]()
Echt alles is kunsstof en ik vond er dus 1 hout
Ja, na de nacht op werkkamer was het weer dicht en heb ik ze 's nachts weer bij elkaar gelaten. Het grootste deel vd tijd gaat dat goed, gistermiddag zag ik na een uur lunch wandelen wel weer ineens beetje bloed en nat, maar het plekje lijkt wel iets kleiner te worden al en gisteravond was het wel weer dicht en vanmorgen ook nog. Maar beide 24/7 in de gaten houden of uit elkaar houden is natuurlijk geen doen, dus ben blij dat het "open wassen" nu zonder continu supervisie ook nog maar heel soms gebeurt.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:38 schreef Tele6 het volgende:
Over katten gesproken, hoe is het met jouwe @:vlindertje89 ? Goed de nacht doorgekomen?
was hier ook geen issue inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2020 09:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zit een "bots" sensor op zo'n ding, en afhankelijk van de mate van intelligentie in de machine botst ie een paar keer, detecteert dan dat ie "rond" die poot kan en maakt een rondje om de stoelpoot, met de borsteltjes richting de poot. Zo veegt ie hier iig troepjes rondom stoelpoten keurig weg.
mijn muizen eten uit een tapasschaaltje van de action.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoek je een houten drinkbak?
Toevallig heb ik gisteren voor porselein geshopt bij de Action. Ik had nog plastic bakjes voor de opvangers en in het kader van al hun irritaties en gezwellen leek me dit een goed moment om in ieder geval die potentiële stoorzender uit te schakelen.
Een laag ovenschaaltje is een prima drinkbak en een bord met een randje blijkt ook voor katten perfect te zijn om van te dineren.
Ik zou er bijna voor naar Limburg verhuizen!quote:Op donderdag 5 november 2020 10:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vanochtend de kittens naar de dierenarts gebracht en onderweg ontstond spaontaan het idee voor een ochtendwandeling over de Stratumse heide![]()
Kort rondje, want mijn jasje was net wat dun en de schoenen niet ideaal.
Ik ontmoette nog een hele blije hond die kusjes en vieze poten aan me uitdeelde![]()
Wat plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mer vae kalle auch Hollandsj huërquote:Op donderdag 5 november 2020 10:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor naar Limburg verhuizen!![]()
(Maar ik versta de mensen daar niet joh. Mijn buren (bij mijn ouders) zijn Limburgs. Echt, ik heb het geprobeerd)
Oh, oepsquote:Op donderdag 5 november 2020 10:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mer vae kalle auch Hollandsj huër![]()
Dit was trouwens in Brabant
Neee zeker niet! Ik zoek een voerpuzzel van materiaal waar poezen GEEN acne van krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoek je een houten drinkbak?
Gegoogled en kan die niet vinden, behalve bij amazon.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Sowieso is swifferen/dweilen wel goed om regelmatig te doen, om ook kleine stofdeeltjes mee te nemen van harde vloeren.
Mijn ex was kneiterallergisch voor huisstof (en in de ontkenningsfase) en zijn ouders hebben hem toen overtuigd om een swiffer-robot te nemen. Geniaal ding. Je maakt er een soort microvezeldoek onderop vast met klittenband, en dan rijdt hij je kamer rond terwijl hij het stof van de vloer afneemt. Als je dat doet na het stofzuigen komt er alsnog heel veel stof af
Ahw, maar is het dan voor altijd, om het voer in te doen, of ter afwisseling?quote:Op donderdag 5 november 2020 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neee zeker niet! Ik zoek een voerpuzzel van materiaal waar poezen GEEN acne van krijgen.
Alles lijkt kunststof te zijn en ik vond een houten.
Ik snap! Ja, dat is een beste zoektochtquote:Op donderdag 5 november 2020 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neee zeker niet! Ik zoek een voerpuzzel van materiaal waar poezen GEEN acne van krijgen.
Alles lijkt kunststof te zijn en ik vond een houten.
Was zo mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
En ik vond een vrouwelijke Doctor Who eigenlijk al niksquote:Op donderdag 5 november 2020 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.ad.nl/show/la(...)james-bond~af6d3e05/
Zelfs James Bond wordt politiek correct
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:20 schreef minilot het volgende:
Oh en speciaal voor Krea, mijn nieuwe cheapass renschoenen zijn blijkbaar vegan
Jawel hè? (Ik snap ook echt niet dat er lui zijn die babies toffer vinden dan peuters!)quote:Op donderdag 5 november 2020 11:19 schreef Candaasje het volgende:
Dat is nog eens fijne kinderarbeid mini
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En ik vond een vrouwelijke Doctor Who eigenlijk al niks![]()
(Jaja, ouderwets, seksistisch, ik weet het. Maar ik kijk gewoon heel graag naar mannen.)
Ik ben stiekem heel blij dat we die niet meer hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:46 schreef Myraela het volgende:
Nah. De robot kan elke dag aan en voelt niet als een inbreuk op mijn privacy.Niet schoonmaken lijkt me heerlijk, maar ik zou op het moment echt niet aan een schoonmaakster kunnen wennen.
Electroquote:Op donderdag 5 november 2020 11:24 schreef minilot het volgende:
Goed, het broedsel is klaar met Electro en wenst te schilderen. Dat vergt nog supervisie, dus dag maar weer!
Wij hebben ook wel geluk dat we een hele goeie hebben. Moet er ook niet aan denken dat ze stopt en je dan allemaal van die imcompetente figuren moet gaan toelaten tot je wel weer een goede hebt.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben stiekem heel blij dat we die niet meer hebben.
Het was een paar keer echt een domper hoe het allemaal ging en wat ze presteerden. Een goeie is echt met een kaarsje te zoeken.
En dan idd een vreemde in je huis en die dan dingen toch laat liggen die je graag had willen hebben.
Ik doe elke keer wat. Met podcast (daarrrrrrr is ie weer) of radio aan. Prima te doen tegenwoordig
Vroegah deed ik op een ochtend (bijna) alles. Nu elke vrije dag wat. Een wasje, een zuigje, een poetsje en geen vreemden meer in t huus
Dat kan niet want hij is dooT johquote:Op donderdag 5 november 2020 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.ad.nl/show/la(...)james-bond~af6d3e05/
Zelfs James Bond wordt politiek correct
De ideale poetsquote:Op donderdag 5 november 2020 11:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben heel erg blij met mijn huidige poetsdame. Ze ziet dingen zelf, en de ene keer krijgt de badkamer een extra beurt, de andere keer de keuken. Voorheen kwam ze op donderdagochtend maar nu op de woensdagmiddag wanneer ik vrij ben. Ik ga soms weg (kapper, boodschappen, wandelen) en als het daar geen weer voor is zit ik achter de naaimachine of zij verschoont het bed als eerste en doet ook meteen de slaapkamer, en dan lig ik lui op bed te lezen of tv te kijken. In het begin vond ik het wel wat lastig, thuis zijn, maar we zijn er beiden aan gewend nu.
En als ik wat extra's gedaan wil hebben doet ze het natuurlijk. Oh..en ze kan streeploos ramen lappen![]()
![]()
Hehe! Ik was al bang dat ze nu wéér een of andere rare constructie zouden verzinnen om er maar onder uit te komen en door te gaan. Maar gelukkig.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:13 schreef Tele6 het volgende:
Wow, wat mooi zegquote:Op donderdag 5 november 2020 10:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vanochtend de kittens naar de dierenarts gebracht en onderweg ontstond spontaan het idee voor een ochtendwandeling over de Stratumse heide![]()
Kort rondje, want mijn jasje was net wat dun en de schoenen niet ideaal.
Ik ontmoette nog een hele blije hond die kusjes en vieze poten aan me uitdeelde![]()
Wat plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:22 schreef minilot het volgende:
Jawel hè? (Ik snap ook echt niet dat er lui zijn die babies toffer vinden dan peuters!)
Ik heb destijds omdat ik sceptisch stond tegenover de kwaliteit een 100,- modelletje gekozen, en die bevalt echt nog steeds prima.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stofzuiger robot![]()
Mijn roomba (Truus) is inmiddels overleden, mijn poetshulp komt al sinds maart niet meer en eigenlijk wil ik dat zo laten, gezien mijn bankrekening. Maar misschien toch weer een nieuwe Truus kopen die elke avond een rondje woonkamer kan doen.
Ik ook! Bedanktquote:
Jaquote:Op donderdag 5 november 2020 11:32 schreef Myraela het volgende:
Kikkers en muizen.Die zijn zo vies dat ze lekker zijn.
Ik kan er wel genoeg van krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:
JaSuper snel misselijk, mierzoet en ik kan er geen genoeg van krijgen
Lees maar niet mee in het sportschooltopic danquote:Op donderdag 5 november 2020 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hehe! Ik was al bang dat ze nu wéér een of andere rare constructie zouden verzinnen om er maar onder uit te komen en door te gaan. Maar gelukkig.
Want die getallen moeten snel omlaag, want anders blijft mijn neef nog veel langer ziek
[..]
Wow, wat mooi zegHoe laat was dit ongeveer?
[..]een baby is echt saai en stom. Vind ik dan. Peuters en kleuters
![]()
@:futurefairytale neee joh! Ik ga toch geen keiharde kikkers & muizen kopen voor 4,50 per zak(alhoewel, misschien duurder, aangezien het 2 voor 9 euro was)
Er zijn altijd mensen die op die manier geld proberen te claimen bij hun verzekeringquote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het toch altijd knap hoe mensen zo slecht kunnen zijn in een baan als schoonmaker bij mensen thuis. Ik zelf heb een griebushekel aan het huishouden, maar echt nooit klachten gehad in de Thuiszorg. Ik kreeg zelfs vaste inval-adressen omdat ze me graag wilden houden.
Gewoon overleggen met de mensen wat ze wilden en wat haalbaar was, en het ging gewoon prima. En natuurlijk netjes werken. Niet snuffelen. En als je een keer ziet dat iets mogelijk aan de binnenkant schoon moet (keukenkastjes ofzo, weet ik het), het gewoon even aangeven en vragen of mensen het OK vinden dat je die open doet. Ik was me er altijd heel bewust van dat ik bij anderen thuis was. (En in het geval van de Thuiszorg was het natuurlijk ook niet altijd echt een heel vrije keuze...)
De enige klacht die ik heb gehad was dat ik een retedure designkoelkast zou hebben verwoest, en een vloer.
Er zouden krassen op zitten. Want ik zou met een schuurspons gewerkt hebben. (Ja echt niet hè, ik wist hoe duur dat ding was, ik heb nog met een zachte doek die koelkast staan aaienNog extra boodschappen gedaan voor die persoon ook. Nooit zo woest geweest als die ochtend toen ik gebeld werd. Mijn leidinggevende geloofde me gelukkig direct).
De Action had ze hierquote:Op donderdag 5 november 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen witte borstplaat isquote:Op donderdag 5 november 2020 11:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Keiharde muizen en kikkers
Ik vond gisteren borstplaat
Dat heb ik met borstplaat van de bakker. Een klont suiker en room. Zo zoet, zo slecht, maar zo lekkerquote:Op donderdag 5 november 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom maar door met de rest naar mijquote:
Dat heb ik met borstplaat. Die MOET op zodra de verpakking open is.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind hoe groter hoe leuker, maar ik kijk wel met weemoed terug naar die baby-cocon-tijd, met je pulletje in je bubbel, terwijl buiten het leven gewoon doordraait, wakker en slapen op de gekste tijdstippen en hoe overzichtelijk het leven dan isquote:Op donderdag 5 november 2020 11:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Jawel hè? (Ik snap ook echt niet dat er lui zijn die babies toffer vinden dan peuters!)
Ik vind die van een goede bankerbakker altijd heerlijk. Die er zo opgespoten uitzien. Vaak mega romig en zacht.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dit jaar ook wel weer een chocolade letter. Maar eens uitzoeken welke me het lekkerste lijkt. Ik mag het eigenlijk nooit van mezelf, en dan last minute wil ik er toch eentje maar dan hebben ze nergens mijn letter meer.Elk jaar weer.
Oh die vind ik juist minder. Ik hou van de harde, waar je wel even op moet sabbelen.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind die van een goede bankerbakker altijd heerlijk. Die er zo opgespoten uitzien. Vaak mega romig en zacht.
Vorig jaar kreeg ik er zo een van werk, dacht ik.Was echt niet lekker, heel korrelig.
Ik kan niet goed ramen lappen. Dat wordt altijd streperig. En ik vergeet vaak dingetjes. Bijvoorbeeld, dan maak ik wel de kraan goed schoon maar niet het putje van de gootsteen, en de week erna vergeet ik een deel van de kraan, of ik doe wel de bovenkant maar niet de onderkant van de wc-bril. Maar ik denk dat als ik het vaker zou doen, ik wel een betere routine zou hebben en minder zou vergeten.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die op die manier geld proberen te claimen bij hun verzekeringEcht heel erg.
Maar ik snap ook niet hoe mensen heel slecht kunnen zijn in eenvoudige, duidelijke taken. Denk dat het desinteresse is of zo.
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh die vind ik juist minder. Ik hou van de harde, waar je wel even op moet sabbelen.(Chocolade, just saying)
ok, die vind ik dus echt helemaal niet lekker. Chocoladekruidnoten. En je hebt nu zoveel soorten, blijkbaar vinden heel veel mensen die wel lekkerquote:Op donderdag 5 november 2020 11:44 schreef Candaasje het volgende:
Oh god, Muizen en Kikkers.....
en ik vreet me nu al misselijk en een hoofdpijn aan die pure chocoladekruidnoten
Kruidnoten. Met en zonder chocolade kan ik goed laten staan. Maar heb een stuk marsepein in de kast liggen van 500 gram. Zo dra die open gaat hoef ik de rest van de dag ook niets anders meer.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:44 schreef Candaasje het volgende:
en ik vreet me nu al misselijk en een hoofdpijn aan die pure chocoladekruidnoten
Ik alleen de pure. Af en toe een paar.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, die vind ik dus echt helemaal niet lekker. Chocoladekruidnoten. En je hebt nu zoveel soorten, blijkbaar vinden heel veel mensen die wel lekker
Ik vind de normale chocolade kruidnoten wel heel lekker, maar ik snap al die smaakjes ook niet. Of nouja, ik snap ze wel. Want ik wil alles dat nieuw en apart is ook gewoon proberen. Maar ik koop ze nooit een tweede keer voor het lekkere.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, die vind ik dus echt helemaal niet lekker. Chocoladekruidnoten. En je hebt nu zoveel soorten, blijkbaar vinden heel veel mensen die wel lekker
Ditquote:Op donderdag 5 november 2020 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de normale chocolade kruidnoten wel heel lekker, maar ik snap al die smaakjes ook niet. Of nouja, ik snap ze wel. Want ik wil alles dat nieuw en apart is ook gewoon proberen. Maar ik koop ze nooit een tweede keer voor het lekkere.
Ik wil eigenlijk ook allemaal verschillende proberen. Maar ik wil niet van alles hele zakjes.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:01 schreef Sarabi het volgende:
Dit
Vorig jaar ook allemaal rare smaakjes besteld
wij waren vorig jaar in de winkel van de pepernotenfabriekquote:Op donderdag 5 november 2020 12:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit
Vorig jaar ook allemaal rare smaakjes besteld
Snap ikquote:Op donderdag 5 november 2020 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook allemaal verschillende proberen. Maar ik wil niet van alles hele zakjes.Eigenlijk wil ik ergens gewoon kruidnoten scheppen.
Maar heb je dan niet dat het op moet? Op!?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat wil ik eigenlijk ook wel heel graag. Nu eigenlijk.
leef je uitquote:Op donderdag 5 november 2020 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar is zo'n speculaasplank nou goed voor eigenlijk? Je kunt toch gewoon koekjes maken van speculaasdeeg? Ik lees dat iedereen worstelt met zo'n plank. Ik zou het lekker laten zitten
Mijn moeder maakte altijd speculaasbrokken. Veel lekkerder. Dat wil ik eigenlijk ook wel heel graag. Nu eigenlijk.
Mia, het scheelt wellicht in mijn situatie dat deze omschrijving nog steeds wel aardig van toepassing isquote:Op donderdag 5 november 2020 11:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind hoe groter hoe leuker, maar ik kijk wel met weemoed terug naar die baby-cocon-tijd, met je pulletje in je bubbel, terwijl buiten het leven gewoon doordraait, wakker en slapen op de gekste tijdstippen en hoe overzichtelijk het leven dan is
Wij hebben een irobot roomba 980. Kan met telefoon, maar heeft ook gewoon een startknop op het apparaat. Geen afstandsbediening.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Vanyel ... heb je een merk, dat je kunt aanbevelen?
En is er echt een smartfone bij nodig of heeft het ding ook een afstandsbediening?
Kan mij vast inlezen bij coolblue, ben de ab nog niet tegengekomen.
Coolblue heeft inmiddels wel een wiki gebouwd met technische info zeg over allerlei gebruiksvoorwerpen.👍🏼
Koffie neerzetten?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:26 schreef Uhmmpie het volgende:
kunst is natuurlijk om als hij in het weekend klaar is je koffie neer te zetten.. en gauw meteen de dweil er even overheen te halen.
Toen ik nog een trap had wapperde ik gewoon alle trapgorigheid naar beneden zodat de roombie er mee aan de gang kon. Meestal met vieze theedoeken ofzo, in mn loop naar boven. Scheelde dat de kattebak onderaan de trap stond dus dat was toch al een niet al te schone zonequote:Op donderdag 5 november 2020 10:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, na de nacht op werkkamer was het weer dicht en heb ik ze 's nachts weer bij elkaar gelaten. Het grootste deel vd tijd gaat dat goed, gistermiddag zag ik na een uur lunch wandelen wel weer ineens beetje bloed en nat, maar het plekje lijkt wel iets kleiner te worden al en gisteravond was het wel weer dicht en vanmorgen ook nog. Maar beide 24/7 in de gaten houden of uit elkaar houden is natuurlijk geen doen, dus ben blij dat het "open wassen" nu zonder continu supervisie ook nog maar heel soms gebeurt.
Van dierenarts nog niks gehoord over kweekje, hij zei 12 dagen max en hoe langer je niks hoort hoe beter.
Mijn robot stofzuigers heb je wel een smartphone nodig voor het instellen, maar daarna in principe niet meer. Degene die met ex mee is kon meubels en stoelpoten etc gewoon detecteren. Ik stofzuig nooit meer zelf, heb niet eens een normale meer. Alleen een kruimeldief, maar die gebruik ik ook eigenlijk nauwelijks. Elke ochtend rijdt 'ie in de woonkamer z'n rondje. Ik haal wel de kattenspeeltjes van de grond, snoeren heb ik sowieso niet op de grond liggen, maar de waterfontein vd katten laat ik wel gewoon staan bv. En een of twee keer per week zet ik m ook even op de andere verdiepingen aan voor een rondje. Ik zou echt niet meer zonder willen. Als ze nou nog iets zouden vinden om de trap te doen... Daar verzamelt wel nog kilo's kattenhaar als ik niet 2x pw swiffer.
Ha die heeft mijn huidige lief ookquote:
Snap ik, zo herinner ik me mijn vrije woensdagen ook. Maar op een dag komen er dan toch zaken als school, spreekbeurten en toetsen, nachtmerries, gedoe met vriendjes, onzekerheden over je eigen kunnen en faalangst om de hoek kijkenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Mia, het scheelt wellicht in mijn situatie dat deze omschrijving nog steeds wel aardig van toepassing is
Daar heb ik vaker mensen enthousiast over horen zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hebben een irobot roomba 980. Kan met telefoon, maar heeft ook gewoon een startknop op het apparaat. Geen afstandsbediening.
Maar mijn ouders waren ook best tevreden over die van de Aldi en die kostte beduidend minder
Takkie is binnenquote:Op donderdag 5 november 2020 11:44 schreef Candaasje het volgende:
Ik zal goed voor hem zorgenquote:Op donderdag 5 november 2020 13:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Hij is redelijk makkelijk in onderhoud. Eet niet veel. Wel af en toe in bad!
Jup, ik heb me daar helemaal volgegeten aan kruidnoten want ik wilde natuurlijk alles wat ze hadden proevenquote:Op donderdag 5 november 2020 12:35 schreef Barreltje het volgende:
Oh..zin in boterkoek![]()
En even mental note, pepernoten meenemen.. kruidnoten hebben ze daar blijkbaar ook![]()
Verder volgende
Komen ontspannen u..compleet gemangeld door zo'n Thaise die even alle armen benen, knieën, ellebogen en weet ik veel wat in me heeft staan porren...morgen een aantal blauwe plekken erbij vermoed ik
Aldi en de lidl hebben vaak rond deze tijd wel even ergens heel kort lebkuchen.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup, ik heb me daar helemaal volgegeten aan kruidnoten want ik wilde natuurlijk alles wat ze hadden proeven![]()
Mijn conclusie was dat ze hun kruidnoten wat pittiger maken. Vaak meer gember. Ik vond het wel lekker
Oh, wat je trouwens ook moet doen is Julekager halen bij de Aldi. Een soort kruidkoekjes met heel pure chocola eromheen. Beetje zoals Lebkuchen in Duitsland. Die vond ik het allerlekkerste kerstsnoep wat ze er hadden en ik ben nog steeds verdrietig dat ik hier in NL helemaal niks kan vinden wat er ook maar op lijkt
(Tenminste, als ze ze nog steeds hebben bij de Aldi. Ik denk dat ze er nu wel zouden moeten liggen, ik had de indruk dat na Halloween meteen al het kerstsnoep in de winkels lag.)
Ik heb bier.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:35 schreef Kreator het volgende:
Kerona dipje.
Aidsdruk op werk. Wachten op koopcontract. Dodelijk saaie meetings. Geen bier in huis.
Het hele leven is pure ellende. Relatief gezien dan. Want eigenlijk mag je niet klagen.
Ohhhhquote:Op donderdag 5 november 2020 13:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Aldi en de lidl hebben vaak rond deze tijd wel even ergens heel kort lebkuchen.
EN EN EN EN EN ik ontdekte laatste dat ze gewoon in het normale assortiment van de poolse supermarkt lijken te zitten
Je mag wel klagen hoor. Ben ik weer blijer dat ik jou niet benquote:Op donderdag 5 november 2020 13:35 schreef Kreator het volgende:
Kerona dipje.
Aidsdruk op werk. Wachten op koopcontract. Dodelijk saaie meetings. Geen bier in huis.
Het hele leven is pure ellende. Relatief gezien dan. Want eigenlijk mag je niet klagen.
Wat lief!quote:Op donderdag 5 november 2020 13:29 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik had post!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een anonieme weldoener had mijn berichtje gezien over dat m'n ambulante begeleider wilde dat ik 4 boeken over autisme ging lezen en dat ik er tegenop keek om die allemaal te moeten kopen... dus ik kreeg een bol.com-bon toe gestuurd![]()
![]()
Echt superlief. Nu kan ik die boeken ook gewoon in mijn eigen tempo (dat is, razendsnel) lezen ipv dat ik wacht tot ik met het invullen van online enquêtes weer wat bonnen bij elkaar gespaard heb.![]()
En er zat ook nog een lief kaartje bij!![]()
*snif
Alles is relatief. Dus gewoon spuienquote:Op donderdag 5 november 2020 13:35 schreef Kreator het volgende:
Kerona dipje.
Omdenken, jij kant hetquote:Op donderdag 5 november 2020 13:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je mag wel klagen hoor. Ben ik weer blijer dat ik jou niet benwin-win.
Stom dat het druk is op je werk maar dat ze wel saaie meetings houden.
Kantloos.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:42 schreef Candaasje het volgende:
kant..... kant het?
Mijn hemelSorry.
Ik heb ook wel wijn. Geen 50. En sterke drank.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen bier geloof ik. Maar wel wijn(en werk, dus nu nog maar even niet)
21 en ook sterke drankquote:Op donderdag 5 november 2020 13:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wijn. Geen 50. En sterke drank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Wrijf het nog eens in zegquote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 14:11 schreef golfer het volgende:
Paddenstoelen ketchup volgens een recept van Yvette van Boven gemaakt. Heerlijk, umami.![]()
recept:Oh, die sla ik even op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B. houdt helemaal niet van ansjovis, maar je proeft er echt helemaal niks van terug in die ketchup en het wordt minder dan je denkt. Ik heb uiteindelijk ca. 200 ml. overgehouden aan dikke, stroperige paddo-ketchup.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn dat er alternatieve worden gegeven voor de anjovis.
Lijkt me ook niet overdreven veel zodat je er jaren mee doet in je uppie
Ik heb een soort ontwenningsverschijnselen, er staat geen pakjesbezorging in de planningquote:Op donderdag 5 november 2020 14:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wrijf het nog eens in zeg![]()
/kras
Over kant gesproken. Zo'n dag dat je dus iets leuks verwacht, en dat pakketje pas 2 dagen later komt
ik word er ziek van, en voor anjovis geven ze eigenlijk nooit een vervanging.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
B. houdt helemaal niet van ansjovis, maar je proeft er echt helemaal niks van terug in die ketchup en het wordt minder dan je denkt. Ik heb uiteindelijk ca. 200 ml. overgehouden aan dikke, stroperige paddo-ketchup.
Miso is wel echt goed spulquote:Op donderdag 5 november 2020 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik word er ziek van, en voor anjovis geven ze eigenlijk nooit een vervanging.
het blijven wel Nederlanders he.. die bepalen zelf wel of ze een risicogroep zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 14:24 schreef z80 het volgende:
Snel even boodschappen gedaan. Maar als alle Nederlanders die nu in Duitsland inkopen en tanken 10 dagen binnen gaan zitten wordt het rustig op de weg. Blijkbaar zijn de regels niet van toepassing als je goedkoop inkopen wil doen en je in de risico groep valt. Lees de oudere garde.
Groot gelijkquote:Op donderdag 5 november 2020 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm nee nog niet
volgende week wel ergens denk ik
Maar ook voor de niet risico groep is Duitsland rood. Wat betekend bij terug in Nederland 10 dagen binnen blijven.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
het blijven wel Nederlanders he.. die bepalen zelf wel of ze een risicogroep zijn
nee.. want stronteigenwijsquote:Op donderdag 5 november 2020 14:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar ook voor de niet risico groep is Duitsland rood. Wat betekend bij terug in Nederland 10 dagen binnen blijven.
Gaan ze zeker niet doen.
Klopt. De regels zoals in NRW zijn veel beter uitvoerbaar. Minder dan 24 uur de grens over is geen probleem. Langer betekend 14 binnen blijven.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
nee.. want stronteigenwijs
en ergens is het ook wat gek als je zo dicht op de grens woont denk ik
10km westwaarts is geen issue..
ga je de andere kant op moet je ineens in quarantaine...
alsof dat virus zich exact aan de grenslijn houdt.
Uhuh maar wij wonen in een land waarin Tweede Kamerleden bij de suggestie van het instellen van een avondklok hardop een referentie maken naar de Tweede Wereldoorlog en hoe ontzettend vreselijk het is om een concept wat toen bestond nu te benoemen als een optie, want dat moet toch wel een herhaling zijn van het principe van 'toen'.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Klopt. De regels zoals in NRW zijn veel beter uitvoerbaar. Minder dan 24 uur de grens over is geen probleem. Langer betekend 14 binnen blijven.
In Duitsland wonende kunnen dus zonder problemen de grens over. Woon je in Nederland heb je pech.
Maar hier in Duitsland is 14 dagen binnen ook echt 14 dagen binnen. Er worden steekproeven genomen of je er wel aan voldoet. Zo niet mag je naar de kassa.
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:08 schreef Uhmmpie het volgende:
@:Blues mag ik het recept? ik heb wel een plankje
Oh en hier laatst een spontane verrassing...
grote doos van de pepernotenfabriek.
1 kilo standaard kruidnoten
1 zakje met verschillende smaakjes chocolade kruidnoten
1 zakje caramel zeezout kruidnoten
1 zakje stroopwafel kruidnoten
1 zakje appeltaart kruidnoten.
even 2kg kruidnoten![]()
![]()
allemaal lekker trouwens...
winnaar dit jaar tot nu toe.. de stroopwafelkruidnoten
Ik nam ooit een keer een hap van een pizza waar zo'n kreng op lag, zonder dat ik het wist.quote:
Heb het 1x zelf gemaakt en bleek erg makkelijk (en veel te lekker)quote:Op donderdag 5 november 2020 15:05 schreef Blues het volgende:
Overigens al jaaaaaaaaaaaren geen borschtplaat meer gegeten!
Moet erg graven in mijn herinnering waar dat naar smaakte.
En @:Tele6 wat een lief kado
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:29 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik had post!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een anonieme weldoener had mijn berichtje gezien over dat m'n ambulante begeleider wilde dat ik 4 boeken over autisme ging lezen en dat ik er tegenop keek om die allemaal te moeten kopen... dus ik kreeg een bol.com-bon toe gestuurd![]()
![]()
Echt superlief. Nu kan ik die boeken ook gewoon in mijn eigen tempo (dat is, razendsnel) lezen ipv dat ik wacht tot ik met het invullen van online enquêtes weer wat bonnen bij elkaar gespaard heb.![]()
En er zat ook nog een lief kaartje bij!![]()
*snif
Gewoon doen.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Net bijna aan adventskalender van een tientje bij de drogist gekocht omdat er een puimsteentje in zit en ik daar naar op zoek benTwijfel nog steeds...
Bij mij is de betovering ook langzaam aan het uitwerken. Ik wil nar de botox, de micro needler en de kapsterquote:Op donderdag 5 november 2020 15:36 schreef AnneX het volgende:
En voor het eerst sinds februari toch naar de kapster gegaan. Ik beken.
Het viel niet echt onder de noodzakelijke bezoekjes.
Het was hard nodig met lengte en punten etc.
Voor het eerst met een style tang bewerkt. Nu is het steil. Its a first.
Ja maar verder zittie echt vol met fake-up en waardeloze troepjes. Kan bijna allemaal rechtstreeks de prullebak in. Of ik laat het eerst nog even 3 jaar in een la liggen. Kan natuurlijk ook.quote:
Ik heb van die kleine billy's, met van die deuren met glas met een plaat erachter. Je kunt kiezen de plaat te gebruiken, de witte of de zwarte kant, maar ik kies altijd leuk inpakpapier. Ikea heeft vaak echt hele leuke rollen inpakpapier met grafische printjes e.d.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:38 schreef Myraela het volgende:
Ik had canvasje aan m'n muur hangen, maar ik was ze helemaal zat. Maar ik kon ook niets anders vinden. Dus nu heb ik ze gewoon ingepakt met inpakpapier.Dat werkt... even...
Ik heb een digitaal abonnement op de bibliotheek (ik heb een e-reader), en de boeken die ik zoek zijn niet online beschikbaar.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:33 schreef AnneX het volgende:
[..]Aardig.
Kun je trouwens de gewenste boeken niet reserveren in de Bieb dan? Bieb
Die rollen van IKEA zijn ook lekker breed. Ik had hier speciaal rollen voor besteld, was nu groot genoeg. Maar toen ik ze weg zette naast die van de IKEA, zag ik hoeveel smaller ze zijn. Zou voor een kast niet werken, ook wel een tof idee bij een kast. Blijft het wel een beetje mooi?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb van die kleine billy's, met van die deuren met glas met een plaat erachter. Je kunt kiezen de plaat te gebruiken, de witte of de zwarte kant, maar ik kies altijd leuk inpakpapier. Ikea heeft vaak echt hele leuke rollen inpakpapier met grafische printjes e.d.
Past daar niet een beperkte hoeveelheid analoge boek per jaar of periode lenen in?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een digitaal abonnement op de bibliotheek (ik heb een e-reader), en de boeken die ik zoek zijn niet online beschikbaar.
Heb je niet een nichtje die daar nog blij mee is? Maar nee, dan is het inderdaad wel wat zonde. Ik moet in mijn hoofd soms nog even de knop omzetten naar kwaliteit in plaats van kwantiteit. Met nagellak die stap ook gemaakt, superfijn. Ik had er echt zoveel, maar ik wil alleen nog maar goede, mooie en draagbare lakjes.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar verder zittie echt vol met fake-up en waardeloze troepjes. Kan bijna allemaal rechtstreeks de prullebak in. Of ik laat het eerst nog even 3 jaar in een la liggen. Kan natuurlijk ook.
Ja ik kan ze dus steeds niet vinden! Ik keek bij het voetenschap bij Kruitvat, maar alleen maar dure rollers en machines en raspenquote:Op donderdag 5 november 2020 15:42 schreef AnneX het volgende:
Niet doen DP. Zit de la weer vol met zooi.
Puimsteentje kost toch geen drol als je langs kruidvat-etos misschien zelfs ah komt.
Edit: het gaat om de adventskalender natuurlijk![]()
@:Uhmmpie...hoe zo krijg jij 2 kilo van een pepernotenfabriek?
Uit mijn ooghoek zag ik pepernoten liggen en ik liep door.
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die rollen van IKEA zijn ook lekker breed. Ik had hier speciaal rollen voor besteld, was nu groot genoeg. Maar toen ik ze weg zette naast die van de IKEA, zag ik hoeveel smaller ze zijn. Zou voor een kast niet werken, ook wel een tof idee bij een kast. Blijft het wel een beetje mooi?
Alle kinderen die ik ken krijgen speelgoed van de kringloop van mequote:Op donderdag 5 november 2020 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je niet een nichtje die daar nog blij mee is? Maar nee, dan is het inderdaad wel wat zonde. Ik moet in mijn hoofd soms nog even de knop omzetten naar kwaliteit in plaats van kwantiteit. Met nagellak die stap ook gemaakt, superfijn. Ik had er echt zoveel, maar ik wil alleen nog maar goede, mooie en draagbare lakjes.
Nee, het is het puur digitale abonnement.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Past daar niet een beperkte hoeveelheid analoge boek per jaar of periode lenen in?
Anders iemand anders in je buurt met een abbo. Of op je studentenpas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |