Ik zal het eens noteren! Ik kom niet zo vaak in Rotterdamquote:Op woensdag 4 november 2020 19:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgende keer patat halen bij Frans aan het schouwburgplein
CO2 neutraal enzoquote:Op woensdag 4 november 2020 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Minimalistisch is helemaal hip, joh.
Ik ben ook niet uitgenodigd hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 19:56 schreef gcjoel het volgende:
Heb ik de uitnodiging voor het bosfeestje gemist?
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:58 schreef murp het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)-kaasspinazie-burger
Deze vind ik beide meh. Al hebben die pulled oats wel een prima structuur, denk dat ze wel prima te verwerken zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Myraela https://goldandgreenfoods(...)7jNZ5ExoCOh8QAvD_BwE dees.
Ik woon vlakbij een bos!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uitgenodigd hoor![]()
Maar ik heb nog Sarabi-biertjes in de bestelling staan....dus bij jou of bij mij?
Ja dat is lekker en supervaak bij scoupyquote:Op woensdag 4 november 2020 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Myraela https://goldandgreenfoods(...)7jNZ5ExoCOh8QAvD_BwE dees.
Mn vrouw schotelt ze wel eens voor, maar ik kies nog voor een echt stuk vlees met vet randen in het vet gebakkenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Deze vind ik beide meh. Al hebben die pulled oats wel een prima structuur, denk dat ze wel prima te verwerken zijn.
Ik koop hem ook alleen via Scoupyquote:Op woensdag 4 november 2020 20:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is lekker en supervaak bij scoupy
Murp in CULquote:Op woensdag 4 november 2020 19:57 schreef murp het volgende:
[..]
nee, het was een spinazie burger met kaas!
Wij ookquote:Op woensdag 4 november 2020 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik koop hem ook alleen via Scoupy
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu moeten we hem hier nog hier zien te houden.
Waarover dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:28 schreef Myraela het volgende:
Derde avond op rij dat zo'n spam telefoonnummer me belt. Maak ze dood.
Zeker een nr dat met 044 begint of zo?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik neem niet op, ik heb het nummer de eerste avond gewoon gegoogled.
Nee, wel Nederland. Maar online allemaal berichten dat het asociale energieverkopers zijn die om je bankrekening vragen en gewoon direct terugbellen als je zegt geen interesse te hebben.quote:
Je moet je niet zo laten afleiden door die mannen, joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Sorry, net op dat moment belde A en geen idee dat ik het topic gesloten had.
Ja ja je lusten en driften enzo gingen weer voor op ons' aller Forum ja?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Sorry, net op dat moment belde A en geen idee dat ik het topic gesloten had.
Staat da nie op de stikkert van onderop het Wifi ding?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:34 schreef sigme het volgende:
Ik kreeg vandaag een heel kek laptopje, van de baas. Aangetekend thuisgestuurd, mag 'm lenen zolang corona duurt. Ik was het wel zat om m'n privelaptop te gebruiken voor kantoorwerk (en vooral om m'n oude laptopje tweemaal per week rammelend in de fietstas over bospaden te slepen). Maar ik wist niet dat ik zo'n mooie zou krijgen, ik had gerekend op een oud bakbeest maar het is een heel hip hp-ding, een soort tablet met een afklikbaar toetsenbordgeval, en heel klein en slank.
Ik kan er alleen nog niet veel mee want ik weet het wachtwoord van onze wifi niet precies.
Zeker zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ja je lusten en driften enzo gingen weer voor op ons' aller Forum ja?
Nope, het is wel een zelf ingesteld wachtwoord en ik weet het wel ongeveer, maar niet precies.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Staat da nie op de stikkert van onderop het Wifi ding?
Ahja dan komt t uiteindelijk wel goedquote:Op woensdag 4 november 2020 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Nope, het is wel een zelf ingesteld wachtwoord en ik weet het wel ongeveer, maar niet precies.
Maar liefste is uitgewerkt en onderweg naar huis, dus alles kom reg! Morgen slinger ik 'm aan.
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Was weer een lange dag in Leiden. Maar wel overheerlijk Italiaans gegeten(afhaal bij restaurantje en in de burcht opgegeten)
Derde dag in LUMC dus en vandaag kreeg ik van transplantatiechirurg en nefroloog te horen dat ik helemaal goed gekeurd ben voor de orgaandonatie bij leven voor mijn zieke neef. Heb hier niets gezegd tot nu toe, want wilde niet op de zaken vooruit lopen, maar het gaat nu dus echt gebeurenTermijn nog onduidelijk, want corona
Wow! Superheftig, maar zo mooi dat je dit wil doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Was weer een lange dag in Leiden. Maar wel overheerlijk Italiaans gegeten(afhaal bij restaurantje en in de burcht opgegeten)
Derde dag in LUMC dus en vandaag kreeg ik van transplantatiechirurg en nefroloog te horen dat ik helemaal goed gekeurd ben voor de orgaandonatie bij leven voor mijn zieke neef. Heb hier niets gezegd tot nu toe, want wilde niet op de zaken vooruit lopen, maar het gaat nu dus echt gebeurenTermijn nog onduidelijk, want corona
Wat heftig en ook wat mooiquote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja! Mijn linkernier gaat elders wonen. Mijn rechternier besloot dat 1 nierarterie niet genoeg was en heeft heel luxe 2 nierarteriën (slagaders) en dus vervelender voor de chirurg. Dus die blijft eenzaam achter. Met haar twee slagaders.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:57 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
Wil je delen welk orgaan je kan gaan doneren?
In de categorie leuke feitjes over je eigen lichaamquote:Op woensdag 4 november 2020 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Mijn linkernier gaat elders wonen. Mijn rechternier besloot dat 1 nierarterie niet genoeg was en heeft heel luxe 2 nierarteriën (slagaders) en dus vervelender voor de chirurg. Dus die blijft eenzaam achter. Met haar twee slagaders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |