Ik zal het eens noteren! Ik kom niet zo vaak in Rotterdamquote:Op woensdag 4 november 2020 19:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgende keer patat halen bij Frans aan het schouwburgplein
CO2 neutraal enzoquote:Op woensdag 4 november 2020 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Minimalistisch is helemaal hip, joh.
Ik ben ook niet uitgenodigd hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 19:56 schreef gcjoel het volgende:
Heb ik de uitnodiging voor het bosfeestje gemist?
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:58 schreef murp het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)-kaasspinazie-burger
Deze vind ik beide meh. Al hebben die pulled oats wel een prima structuur, denk dat ze wel prima te verwerken zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Myraela https://goldandgreenfoods(...)7jNZ5ExoCOh8QAvD_BwE dees.
Ik woon vlakbij een bos!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uitgenodigd hoor![]()
Maar ik heb nog Sarabi-biertjes in de bestelling staan....dus bij jou of bij mij?
Ja dat is lekker en supervaak bij scoupyquote:Op woensdag 4 november 2020 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Myraela https://goldandgreenfoods(...)7jNZ5ExoCOh8QAvD_BwE dees.
Mn vrouw schotelt ze wel eens voor, maar ik kies nog voor een echt stuk vlees met vet randen in het vet gebakkenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Deze vind ik beide meh. Al hebben die pulled oats wel een prima structuur, denk dat ze wel prima te verwerken zijn.
Ik koop hem ook alleen via Scoupyquote:Op woensdag 4 november 2020 20:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is lekker en supervaak bij scoupy
Murp in CULquote:Op woensdag 4 november 2020 19:57 schreef murp het volgende:
[..]
nee, het was een spinazie burger met kaas!
Wij ookquote:Op woensdag 4 november 2020 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik koop hem ook alleen via Scoupy
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu moeten we hem hier nog hier zien te houden.
Waarover dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:28 schreef Myraela het volgende:
Derde avond op rij dat zo'n spam telefoonnummer me belt. Maak ze dood.
Zeker een nr dat met 044 begint of zo?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik neem niet op, ik heb het nummer de eerste avond gewoon gegoogled.
Nee, wel Nederland. Maar online allemaal berichten dat het asociale energieverkopers zijn die om je bankrekening vragen en gewoon direct terugbellen als je zegt geen interesse te hebben.quote:
Je moet je niet zo laten afleiden door die mannen, joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Sorry, net op dat moment belde A en geen idee dat ik het topic gesloten had.
Ja ja je lusten en driften enzo gingen weer voor op ons' aller Forum ja?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Sorry, net op dat moment belde A en geen idee dat ik het topic gesloten had.
Staat da nie op de stikkert van onderop het Wifi ding?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:34 schreef sigme het volgende:
Ik kreeg vandaag een heel kek laptopje, van de baas. Aangetekend thuisgestuurd, mag 'm lenen zolang corona duurt. Ik was het wel zat om m'n privelaptop te gebruiken voor kantoorwerk (en vooral om m'n oude laptopje tweemaal per week rammelend in de fietstas over bospaden te slepen). Maar ik wist niet dat ik zo'n mooie zou krijgen, ik had gerekend op een oud bakbeest maar het is een heel hip hp-ding, een soort tablet met een afklikbaar toetsenbordgeval, en heel klein en slank.
Ik kan er alleen nog niet veel mee want ik weet het wachtwoord van onze wifi niet precies.
Zeker zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ja je lusten en driften enzo gingen weer voor op ons' aller Forum ja?
Nope, het is wel een zelf ingesteld wachtwoord en ik weet het wel ongeveer, maar niet precies.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Staat da nie op de stikkert van onderop het Wifi ding?
Ahja dan komt t uiteindelijk wel goedquote:Op woensdag 4 november 2020 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Nope, het is wel een zelf ingesteld wachtwoord en ik weet het wel ongeveer, maar niet precies.
Maar liefste is uitgewerkt en onderweg naar huis, dus alles kom reg! Morgen slinger ik 'm aan.
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Was weer een lange dag in Leiden. Maar wel overheerlijk Italiaans gegeten(afhaal bij restaurantje en in de burcht opgegeten)
Derde dag in LUMC dus en vandaag kreeg ik van transplantatiechirurg en nefroloog te horen dat ik helemaal goed gekeurd ben voor de orgaandonatie bij leven voor mijn zieke neef. Heb hier niets gezegd tot nu toe, want wilde niet op de zaken vooruit lopen, maar het gaat nu dus echt gebeurenTermijn nog onduidelijk, want corona
Wow! Superheftig, maar zo mooi dat je dit wil doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Was weer een lange dag in Leiden. Maar wel overheerlijk Italiaans gegeten(afhaal bij restaurantje en in de burcht opgegeten)
Derde dag in LUMC dus en vandaag kreeg ik van transplantatiechirurg en nefroloog te horen dat ik helemaal goed gekeurd ben voor de orgaandonatie bij leven voor mijn zieke neef. Heb hier niets gezegd tot nu toe, want wilde niet op de zaken vooruit lopen, maar het gaat nu dus echt gebeurenTermijn nog onduidelijk, want corona
Wat heftig en ook wat mooiquote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Ja! Mijn linkernier gaat elders wonen. Mijn rechternier besloot dat 1 nierarterie niet genoeg was en heeft heel luxe 2 nierarteriën (slagaders) en dus vervelender voor de chirurg. Dus die blijft eenzaam achter. Met haar twee slagaders.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:57 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
Wil je delen welk orgaan je kan gaan doneren?
In de categorie leuke feitjes over je eigen lichaamquote:Op woensdag 4 november 2020 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Mijn linkernier gaat elders wonen. Mijn rechternier besloot dat 1 nierarterie niet genoeg was en heeft heel luxe 2 nierarteriën (slagaders) en dus vervelender voor de chirurg. Dus die blijft eenzaam achter. Met haar twee slagaders.
Er zat een vrouw in de 60 in de wachtruimte voor een altruistische donatiequote:Op woensdag 4 november 2020 21:57 schreef sigme het volgende:
Dapper!
Ik heb geen 'bucketlist' oid, maar een nier weg laten halen staat wel op mijn lijst goede voornemens. Na m'n 50ste en na nieuw onderzoek.
Ja! Ik heb dus ook geen hepatitis, hiv, tbc etc (gehad). Maar wel Epstein barrvirus gehad (veroorzaakt bijv Pfeiffer)quote:Op woensdag 4 november 2020 21:59 schreef Tele6 het volgende:
In de categorie leuke feitjes over je eigen lichaam
The Kissing Disease, toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb dus ook geen hepatitis, hiv, tbc etc (gehad). Maar wel Epstein barrvirus gehad (veroorzaakt bijv Pfeiffer)
Wowquote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Whoa!quote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Jij en je nierquote:Op woensdag 4 november 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:
*boks* Linkernieren kun je prima missenquote:Op woensdag 4 november 2020 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Mijn linkernier gaat elders wonen. Mijn rechternier besloot dat 1 nierarterie niet genoeg was en heeft heel luxe 2 nierarteriën (slagaders) en dus vervelender voor de chirurg. Dus die blijft eenzaam achter. Met haar twee slagaders.
Ja! Echt super fijn dat het door kan gaan. En ook heel fijn dat ik blijkbaar super gezond ben, want ze zijn best streng. De transplantatieverpleegkundige die over de planning gaat ging zich richten op december, maar uiterlijk januari. Mijn neef heeft ook nogal wat haast, dus dat speelt ook mee in het plannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Whoa!![]()
![]()
![]()
Nu is het échtécht!
Hopelijk gooit Corona niet teveel roet in het eten en hoeven jij en je neef niet te lang te wachten.
Ook boksquote:Op woensdag 4 november 2020 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ik heb dus ook geen hepatitis, hiv, tbc etc (gehad). Maar wel Epstein barrvirus gehad (veroorzaakt bijv Pfeiffer)
Oh, jij had twee diva's!quote:Op woensdag 4 november 2020 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
*boks* Linkernieren kun je prima missen![]()
Al was ik nog grondiger aangelegd: links drie aan- en afvoerende vaten ipv de standaard twee. En rechts vier
Maar hoe koppelen ze dat dan aan bij de ontvanger als die er minder heeft?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*boks* Linkernieren kun je prima missen![]()
Al was ik nog grondiger aangelegd: links drie aan- en afvoerende vaten ipv de standaard twee. En rechts vier
Oh, dan komt alles dus helemaal goedquote:
Ja, precies. Als er sprake is van transplanteert heeft de ontvanger geen zeeën van tijd meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Echt super fijn dat het door kan gaan. En ook heel fijn dat ik blijkbaar super gezond ben, want ze zijn best streng. De transplantatieverpleegkundige die over de planning gaat ging zich richten op december, maar uiterlijk januari. Mijn neef heeft ook nogal wat haast, dus dat speelt ook mee in het plannen.
Nee, nog niet en dat willen ze dus ook voorkomen, want iemand die al dialyseert heeft een minder gunstige uitkomst bij transplantatie dan iemand die nog niet dialyseert.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, precies. Als er sprake is van transplanteert heeft de ontvanger geen zeeën van tijd meer.
Was hij al aan het dialyseren?
Dan sluiten ze de ene extra ader op de andere extra ader aan. En heb je toch maar één aansluitpunt op de ontvanger. Maar das dus extra werk voor de chirurg.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar hoe koppelen ze dat dan aan bij de ontvanger als die er minder heeft?
Dit wist ik, vandaar mijn vraag. Mooi als dat voorkomen kan worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, nog niet en dat willen ze dus ook voorkomen, want iemand die al dialyseert heeft een minder gunstige uitkomst bij transplantatie dan iemand die nog niet dialyseert.
quote:
Ja, zo kan je het ook zienquote:
En als je dan na de operatie bij je neef bent hebben jullie samen weer een even aantal nierenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook zienIk denk dat mijn neef het als 'U mag door naar Start' ziet
Godzijdank zie ik mijn nier niet als 'ik'quote:Op woensdag 4 november 2020 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
En als je dan na de operatie bij je neef bent hebben jullie samen weer een even aantal nieren![]()
Heb je je trouwens gerealiseerd dat je gaat plassen in je neef
Gezonde houdingquote:Op woensdag 4 november 2020 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godzijdank zie ik mijn nier niet als 'ik'Want dan zou ik dus altijd op twee plaatsen tegelijk zijn.
Ik hoop trouwens dat we tijdens de opname samen op een tweepersoons kamer mogen/kunnen. Nog een beetje gezellig met al die karige coronabezoekregelingen.
Ik heb het er verder nog met niemand in het ziekenhuis over gehad, dus geen idee of het mogelijk is. We zien wel. Misschien kan het dus idd gewoon niet. Maar dan wil ik een kamer alleen, want andere mensen heb ik denk ik geen zin inquote:Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vraag me af of ze dat doen. Ik denk dat jij op chirurgie bere rapst en hij op nefrologie. En dan is er ook nog iets met beter herstellen als je niet meent je groot te hoeven houden voor de ander.
Toen ik in het UMC werkte deden ze dat juist niet, in elk geval bij een vader en zijn zoon toen , omdat ze bang waren dat ze zich dan groot voor elkaar zouden gaan houden. Om elkaar niet ongemakkelijk/ bezwaard te laten voelen. Ze lagen wel op dezelfde afdelingquote:Op woensdag 4 november 2020 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godzijdank zie ik mijn nier niet als 'ik'Want dan zou ik dus altijd op twee plaatsen tegelijk zijn.
Ik hoop trouwens dat we tijdens de opname samen op een tweepersoons kamer mogen/kunnen. Nog een beetje gezellig met al die karige coronabezoekregelingen.
Het is altijd iets wat je kunt vragen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het er verder nog met niemand in het ziekenhuis over gehad, dus geen idee of het mogelijk is. We zien wel. Misschien kan het dus idd gewoon niet. Maar dan wil ik een kamer alleen, want andere mensen heb ik denk ik geen zin in
Ik heb een nacht in het ziekenhuis gelegen op zaal. Doodziek en 3 mensen om me heen die stuk voor stuk op hun eigen wijze vervelend waren. Een snurker, iemand met pruttelend zuurstof en een mevrouw die de hele tijd met me wilde praten terwijl praten voor mij al vermoeiend en pijnlijk was en ik alleen maar wilde slapen. Dus kamer alleen, heel graagquote:Op woensdag 4 november 2020 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is altijd iets wat je kunt vragen natuurlijk.
En anders kan ik een kamer alleen zeer aanbevelen. Kamergenoot in een delier die de hele nacht om haar man riep die de tv uit moest komen zetten (infuuspaal) hielp niet echt in de nachtrust.
Buhquote:Op woensdag 4 november 2020 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een nacht in het ziekenhuis gelegen op zaal. Doodziek en 3 mensen om me heen die stuk voor stuk op hun eigen wijze vervelend waren. Een snurker, iemand met pruttelend zuurstof en een mevrouw die de hele tijd met me wilde praten terwijl praten voor mij al vermoeiend en pijnlijk was en ik alleen maar wilde slapen. Dus kamer alleen, heel graag
Er zijn nooit hapjes op illegale bosfeestjesquote:Op woensdag 4 november 2020 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor de alcohol, doe jij de hapjes?
Pff ik ookquote:Op donderdag 5 november 2020 04:57 schreef minilot het volgende:
Grmbl, nou wil ik ook een knikkerbaan. FOK!s schuld.![]()
En aangezien iedereen nog slaapt, dan maar naar buiten voor aanvang van week vier van mijn 'hard'loopdinges![]()
Straks weer thuis het rondje van @:Sigme pas bekijken, anders word ik jaloers omdat ik straks vooral een industrieterrein heb. Past wel prima bij mijn loopmuziek, maar toch
( @:Anthraxx, ren jij eigenlijk nog?)
Prima toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 06:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Al ga ik wandelen ipv hardlopen.
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op donderdag 5 november 2020 06:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Prima toch?
De op looptempo afgestemde muzieklijst zat vanmorgen nogal ruim in de Rammstein, moest steeds aan @:Molo denken tijdens het rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Vooral nog steeds heel erg moe.. dus die frisse neus op de vroege ochtend kan geen kwaad.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Prima toch?
De op looptempo afgestemde muzieklijst zat vanmorgen nogal ruim in de Rammstein, moest steeds aan @:Molo denken tijdens het rennen
Uh... ik ookquote:Op donderdag 5 november 2020 06:29 schreef minilot het volgende:
Ik woon precies in het corona-infested Zuid Holland Zuid, dus ik kan jullie vermoedelijk al wat eerder laten weten hoe zo'n lockdown dan voelt.
Hehe, nu je het zegt.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:30 schreef Molo het volgende:
Een definitieve lockdown ga ik niet van uit trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |