quote:
De kans dat je 21000 stemmen nog kunt flippen lijkt me sowieso vrij klein, tenzij er echt drie vrachtwagens met stemmen zijn verdwenen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kennelijk mag je een hertelling aanvragen als in een staat het verschil minder dan 1% is, en was er in 2016 ook een hertelling in Wisconsin. Dus tsja..we geven hem maar onze zegen.
Langquote:Op woensdag 4 november 2020 19:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou, hoe lang gaat dit nu nog duren.
Ja, gekozen door trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 19:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik neem aan dat er ook andere tellers worden aangesteld?
Hij heeft Amerika nog meer gepolariseerd dan het normaal al is. Dus, nee, het is zeker geen klasse president.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef HetDonkertAan het volgende:
Afgerekend op zijn daden vind ik het een klasse president.
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef VeX- het volgende:
Ik geloof het niet meer. Door dit soort dingen ga ik me ook veel afvragen. Is dit niet dezelfde reden waarom de VVD steeds de verkiezingen 'wint'?!
Wat?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef VeX- het volgende:
Ik geloof het niet meer. Door dit soort dingen ga ik me ook veel afvragen. Is dit niet dezelfde reden waarom de VVD steeds de verkiezingen 'wint'?!
Waarom geloof je het niet?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef VeX- het volgende:
Zijn al een aantal zaken die apart te noemen zijn, een extra 0 'per ongeluk' erbij. Mensen selectief op een verkeerde manier hun stembiljet laten invullen. Cijfers die in de ene staat enorm lang gerekt worden terwijl in andere staten juist al een winnaar wordt uitgeroepen terwijl het helemaal nog niet vast staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef VeX- het volgende:
Jij bent echt dom hequote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel bescherming is er in werkelijkheid nu echt om fraude cimpleet uit te sluiten? Dit moet een waarschuwing zijn voor de Tweeede Kamerverkiezingen van vllgend jaar. Ik geloof de fake nieuws niet meer.
Het is ‘het’ fake nieuws.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel bescherming is er in werkelijkheid nu echt om fraude cimpleet uit te sluiten? Dit moet een waarschuwing zijn voor de Tweeede Kamerverkiezingen van vllgend jaar. Ik geloof de fake nieuws niet meer.
Elektronisch stemmen op gesloten servers.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
Jij bent iets op het spoor!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef VeX- het volgende:
Trump zal wel advies hebben ingewonnen van Bush jr. die op zeer dubieuze wijze alsnog Florida won. Het blijft een circus.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kans dat je 21000 stemmen nog kunt flippen lijkt me sowieso vrij klein, tenzij er echt drie vrachtwagens met stemmen zijn verdwenen.
Hou op joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
ALs het op zo'n grote schaal zou gebeuren kan er vast wel bewijs worden geleverd van 1 voorval. Tot nu toe nog niets boven water gekomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel bescherming is er in werkelijkheid nu echt om fraude compleet uit te sluiten? Dit moet een waarschuwing zijn voor de Tweeede Kamerverkiezingen van volgend jaar. Ik geloof de fake nieuws niet meer.
Klopt, heb je dit gezien?!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel bescherming is er in werkelijkheid nu echt om fraude compleet uit te sluiten? Dit moet een waarschuwing zijn voor de Tweeede Kamerverkiezingen van volgend jaar. Ik geloof de fake nieuws niet meer.
Ik denk niet dat Trump bij machte is om in zijn eentje hele bevolkingsgroepen te polariseren, dat polariseren doet imo het volk zelf.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij heeft Amerika nog meer gepolariseerd dan het normaal al is. Dus, nee, het is zeker geen klasse president.
Hij kan het ook aan zijn 3 aangestelde opperrechters vragen die toen in het advocatenteam zaten die zich hiermee bezig hielden.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef Cherni het volgende:
[..]
Trump zal wel advies hebben ingewonnen van Bush jr. die op zeer dubieuze wijze alsnog Florida won. Het blijft een circus.
Er zijn staten waar mail-in ballots pas geteld mochten worden vanaf het moment dat de stembussen sluiten.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn al een aantal zaken die apart te noemen zijn, een extra 0 'per ongeluk' erbij. Mensen selectief op een verkeerde manier hun stembiljet laten invullen. Cijfers die in de ene staat enorm lang gerekt worden terwijl in andere staten juist al een winnaar wordt uitgeroepen terwijl het helemaal nog niet vast staat.
Ja maar BushJr stond daar al wel voor bij het besluit van de recountquote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef Cherni het volgende:
[..]
Trump zal wel advies hebben ingewonnen van Bush jr. die op zeer dubieuze wijze alsnog Florida won. Het blijft een circus.
Je krijgt ook geen mayo bij je mexicano maar fritessaus. Heel je leven is een leugen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:23 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Frauderen is ook easy. Die tellers kunnen gewoon een ander getal noteren dan dat ze geteld hebben
Mensen die denken dat verkiezingen eerlijk zijn
Nee dat kan niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:23 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Frauderen is ook easy. Die tellers kunnen gewoon een ander getal noteren dan dat ze geteld hebben
Mensen die denken dat verkiezingen eerlijk zijn
Waar lees je dat?quote:
Dat gaat dan voor elke staat op, niet selectief zoals nu het geval is.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zijn staten waar mail-in ballots pas geteld mochten worden vanaf het moment dat de stembussen sluiten.
Dan doe je er uiteraard langer over dan wanneer je al mag tellen zodra ze binnenkomen (weken van tevoren).
Dus zo gek zijn die verschillen niet.
dat denken jullie allemaal, de Dollar heeft bijvoorbeeld enorm veel macht op de wereld markt. (Petrodollar)quote:Op woensdag 4 november 2020 19:09 schreef Draak31 het volgende:
De sfeer is lekker hier inderdaad. Uiteindelijk is het hier ook een ver van ons bed show. Wel een mooie show, vooral als straks de livestreams van de rellen komen. Dan gaan we genieten jongens.
Nee, iedere staat bepaalt zelf hoe ze het doen. Welkom in Amerika.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat dan voor elke staat op, niet selectief zoals nu het geval is.
Kijk hier is het bewijs van fraude!!!!! Een foto dat ze dozen met valse stembiljetten uitladen bij het stembureau:quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
Hmzzz dat zou nog best kunnen inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij mist nog maar 100k met nog ongeveer 800k te tellen
Doe dat maar nietquote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Elektronisch stemmen op gesloten servers.
Anders kan Hans bij het stemlokaal zo wat andere namen turven.
Republikeinen en Democraten werken in paren bij het goedkeuren van de stemmen. De stemmen worden na het tellen niet vernietigd en kunnen dus gecontroleerd worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
Je mag gewoon aanwezig zijn bij de tellingen. Sterker nog je mag zelf alles gaan tellen als je dat nodig vindt.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef VeX- het volgende:
In hun hoofd.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Republikeinen en Democraten werken in paren bij het goedkeuren van de stemmen. De stemmen worden na het tellen niet vernietigd en kunnen dus gecontroleerd worden.
Waar gebeurt de fraude precies?
Trump dom noemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Deze is ook echt te dom om te poepen.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Het is een mongool maar dom zeker niet
Heb het toch over die reactie, man man man.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Trump dom noemen.die vent verdient in 1 dag meer dan jij in heel je leven
Het is een mongool maar dom zeker niet
Hoe kom je op die 800.000 stemmen die nog geteld moeten worden?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij mist nog maar 100k met nog ongeveer 800k te tellen
Even advocaat van de duivel spelen, het tellen an sich hoeft niet frauduleus te verlopenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je mag gewoon aanwezig zijn bij de tellingen. Sterker nog je mag zelf alles gaan tellen als je dat nodig vindt.
Dan heb je zijn belastingaangiftes nog niet gezien.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Trump dom noemen.die vent verdient in 1 dag meer dan jij in heel je leven
Hij heeft een vermogen van 5 miljard vriendquote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je zijn belastingaangiftes nog niet gezien.
Ik kan me nog herinneren dat ze in 2000 bewust het stemformulier verwarrend hadden gemaakt zodat de Democraten makkelijker steeds wat verkeerde stemmen konden afsnoepen. De vraag is niet of er corruptie is, maar op welke schaal en wie er allemaal van af weten. Misschien stond de uitslag al lang vast en doen ze nu alsof het close is om Trump te sarren. Let maar oo, straks wint Biden 'opeens'.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn al een aantal zaken die apart te noemen zijn, een extra 0 'per ongeluk' erbij. Mensen selectief op een verkeerde manier hun stembiljet laten invullen. Cijfers die in de ene staat enorm lang gerekt worden terwijl in andere staten juist al een winnaar wordt uitgeroepen terwijl het helemaal nog niet vast staat.
Dat kiesmannen-systeem slaat sowieso al nergens op.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als trump aanblijft moet ie dringend het kiessysteem aanpakken.
Stemmen vooraf en per post meteen verbieden.
Maar in ruil veel meer stembureaus openen. Misschien eens denken aan het systeem met de kiesmannen
Dat kan niet een stembiljet kan niet gedubbeld worden. Je kan niet zomaar 'printen'.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen, het tellen an sich hoeft niet frauduleus te verlopenhet kan ook zo zijn dat ze valse biljetten ertussen doen, of biljetten van niet bestaande mensen, of weet ik wat. Maar het tellen an sich is natuurljk maar een klein deel van het proces.
Denk niet dat er gefraudeerd wordt trouwens.
Vermogen ≠ inkomstenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Hij heeft een vermogen van 5 miljard vriend
Misschien iets met halve kiesmannen?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar in ruil veel meer stembureaus openen. Misschien eens denken aan het systeem met de kiesmannen
Op twitter heb ik genoeg gezien. En praktisch uitsluitend Trump stemmers die het slachtoffer zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
ALs het op zo'n grote schaal zou gebeuren kan er vast wel bewijs worden geleverd van 1 voorval. Tot nu toe nog niets boven water gekomen.
Jammer johquote:Op woensdag 4 november 2020 05:40 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Trump staat dik voor in Michigan, Pennsylvania, Wisconsin, Florida, North Carolina en Texas.
Het is dus game over voor Joe Demente Biden.
Trump wordt gewoon herkozen gelukkig
Ja waarom niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Misschien iets met halve kiesmannen?
Zoals maine en nebraskaquote:Op woensdag 4 november 2020 19:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vertel eens een voorbeeld van wat je hebt gezien als je wilt.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:34 schreef VeX- het volgende:
[..]
Op twitter heb ik genoeg gezien. En praktisch uitsluitend Trump stemmers die het slachtoffer zijn.
Ja en daarom houden de Republikeinen de senaatquote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze in 2000 bewust het stemformulier verwarrend hadden gemaakt zodat de Democraten makkelijker steeds wat verkeerde stemmen konden afsnoepen. De vraag is niet of er corruptie is, maar op welke schaal en wie er allemaal van af weten. Misschien stond de uitslag al lang vast en doen ze nu alsof het close is om Trump te sarren. Let maar oo, straks wint Biden 'opeens'.
Misschien gewoon een 'normaal' stelsel, waar diegene met de meeste stemmen wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Shiiiittt je hebt het op twitter gezien? Noo wayyyyquote:Op woensdag 4 november 2020 19:34 schreef VeX- het volgende:
[..]
Op twitter heb ik genoeg gezien. En praktisch uitsluitend Trump stemmers die het slachtoffer zijn.
Wat frauderen betreft hoef je Trump niets te leren, die heeft het uitgevonden.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze in 2000 bewust het stemformulier verwarrend hadden gemaakt zodat de Democraten makkelijker steeds wat verkeerde stemmen konden afsnoepen. De vraag is niet of er corruptie is, maar op welke schaal en wie er allemaal van af weten. Misschien stond de uitslag al lang vast en doen ze nu alsof het close is om Trump te sarren. Let maar oo, straks wint Biden 'opeens'.
Zijn shit is ook al 6x failliet gegaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Hij heeft een vermogen van 5 miljard vriend
Inderdaad. Ik snap dat systeem niet. Maar lijkt me het meest democratisch.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef XSbig het volgende:
[..]
Misschien gewoon een 'normaal' stelsel, waar diegene met de meeste stemmen wint.
Dat zal hem dit keer alleen niet helpenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat frauderen betreft hoef je Trump niets te leren, die heeft het uitgevonden.
Stond ook op feestboek dus dan moet het wel waar zijn !quote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Shiiiittt je hebt het op twitter gezien? Noo wayyyy
Op nationaal niveau fraude plegen op miljoenen uitslagen "om Trump te sarren"quote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Dat was fake newsquote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn shit is ook al 6x failliet gegaan.
Bron?quote:
Wat is er mis met stemmen per post?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blockchain is niet anoniem.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Digitaal stemmen op een digitale ledger (blockchain) is wel goed mogelijk. Dan is in ieder geval de kant van de blockchain zelf fraudevrij.
Het verstrekken van de stembiljetten kan uiteraard nog wel mis gaan (overleden personen, etc) maar als je een "private key" hebt om te stemmen, kan je veilig stemmen zonder dat de stem nog aangepast kan worden. En ook nog eens 100% anoniem (mits je de private keys op de stembiljetten niet op naam registreert).
Mocht iemand er aan twijfelen, dan zou je je moeten verdiepen in blockchaintechniek en me dan uitleggen op welke manieren dat vervalst zou kunnen worden.
Trump stemt zelf ook per postquote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal waarschijnlijk verwaarloosbaar zijn.quote:
Dan krijg je op termijn een coalitiesysteem, dat zullen ze beiden niet willenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap dat systeem niet. Maar lijkt me het meest democratisch.
Je verwart twee partijen :,)quote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
De blockchain is 100% openbaar, in die zin is het niet anoniem (en dat wil je ook niet, je wil een transparant systeem).quote:
Hoeveel van die Republikeinen zijn echt Republikein? En niet gewoon een wolf in schaapskleren dus een Democraat die doet alsof. Als je dat systemtisch doet kun je makkelijk sjoemelen en bedriegen. Ze probeerden eerder ook illegalen en mensen zonder officiele status te laten stemmen totdat dat teruggefloten werd. Deze mensen zijn tot alles in staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Republikeinen en Democraten werken in paren bij het goedkeuren van de stemmen. De stemmen worden na het tellen niet vernietigd en kunnen dus gecontroleerd worden.
Waar gebeurt de fraude precies?
Kerel...je zit nou gewoon hersenspinsels de vrije loop te laten. Meer niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:40 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hoeveel van die Republikeinen zijn echt Republikein? En niet gewoon een wolf in schaapskleren dus een Democraat die doet alsof. Als je dat systemtisch doet kun je makkelijk sjoemelen en bedriegen. Ze probeerden eerder ook illegalen en mensen zonder officiele status te laten stemmen totdat dat teruggefloten werd. Deze mensen zijn tot alles in staat.
Tally the votes and hop on the #trumptrainquote:Op woensdag 4 november 2020 19:40 schreef RipCity het volgende:
Vanwaar biden 1.19 naar 1.40 en trump 6.5 naar 3.8 in laatste half uur?! Whatskeburt
Omdat het verschil in getelde stemmen groter is dan het aantal nog te tellen stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:36 schreef Viesdik het volgende:
hoe kan het dat van alle staten de stemmen nog niet volledig geteld zijn, maar dat de winnaar toch al bekend is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |