Dan is er gewoon gefraudeerd met het aantal idioten die er op de telling gezet zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:07 schreef ETA het volgende:
[..]
Of gewoon menselijke fouten? Fraude stelt dat het opzettelijk is.
Je gaat pathologisch leugenaar Trump toch niet oprecht noemen?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Liever een oprecht persoon die soms wordt uitgelachen dan een leugenaar waarbij mensen bang zijn hem uit te lachen.
Is natuurlijk een eindeloze discussie.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:09 schreef Alfje het volgende:
[..]
Je gaat pathologisch leugenaar Trump toch niet oprecht noemen?
zekerquote:Op woensdag 4 november 2020 19:09 schreef Draak31 het volgende:
De sfeer is lekker hier inderdaad. Uiteindelijk is het hier ook een ver van ons bed show. Wel een mooie show, vooral als straks de livestreams van de rellen komen. Dan gaan we genieten jongens.
En al was ie oprecht in zijn uitspraken, dat wil nog niet zeggen het gedrag en taal is wat bij een president van zo'n groot land past zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:09 schreef Alfje het volgende:
[..]
Je gaat pathologisch leugenaar Trump toch niet oprecht noemen?
Want Trump is een oprecht persoon? HA.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Liever een oprecht persoon die soms wordt uitgelachen dan een leugenaar waarbij mensen bang zijn hem uit te lachen.
Het past niet helemaal bij wat je zou verwachten.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
En al was ie oprecht in zijn uitspraken, dat wil nog niet zeggen het gedrag en taal is wat bij een president van zo'n groot land past zou ik zeggen.
Het is om te gieren.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zeker
dems hebben geen meerderheid ook dus de komende jaren gaat het zeker extra genot worden. Republikeinen zijn daar kampioen in
Whahahaha.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Is natuurlijk een eindeloze discussie.
Volgens mij is Trump geen pathologisch leugenaar en niet minder oprecht dan het gemiddelde persoon.
Ken ik hem niet goed genoeg voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Want Trump is een oprecht persoon? HA.
Nu heb je die 90% wel heel selectief gekozen, het is eerder 65 tot 80% afhankelijk van de staat / county maar eh...quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef VeX- het volgende:
Mail in stemmen = op magische wijze 90+% Democraat = pure fraude.
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Als Pensylvania naar Biden gaat maakt die recount in Wisconsin ook niet meer uit toch?
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Als Pensylvania naar Biden gaat maakt die recount in Wisconsin ook niet meer uit toch?
Dat maakt hem wel spraakmakend, daar niet van. Ik vind zelf iemand die president is en die zich gedraagt in woord en gebaar als een rebels jongetje niet echt passen bij zo'n verantwoordelijk beroep. Hoe denk jij daarover?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Het past niet helemaal bij wat je zou verwachten.
Afgerekend op zijn daden vind ik het een klasse president.
Tja, niet verrassend toch als Trump zijn aanhang opdringt om ondanks corona gewoon tegelijk op verkiezingsdag te komen stemmen en Biden juist wil dat zijn aanhang verspreid stemt?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef VeX- het volgende:
Verrassend als Trump al maanden roept dat het zo fraudegevoelig is. Dan luistert zijn slaafse achterban er naar.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef VeX- het volgende:
Kennelijk mag je een hertelling aanvragen als in een staat het verschil minder dan 1% is, en was er in 2016 ook een hertelling in Wisconsin. Dus tsja..we geven hem maar onze zegen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:09 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Wat een kleuter die Trump![]()
Flikker op met je recounts en accepteer je verlies gewoon. Zo werkt dat in een democratie
Zelfs een verstopte vrachtwagen met Biden stemmen verandert dat niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Vind/vond het ook niet passend. Maar vind het achteraf prachtig, ook omdat deze man mij allerminst heeft teleurgesteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat maakt hem wel spraakmakend, daar niet van. Ik vind zelf iemand die president is en die zich gedraagt in woord en gebaar als een rebels jongetje niet echt passen bij zo'n verantwoordelijk beroep. Hoe denk jij daarover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |