Aardappelhoofd komt later vandaag weer met een livestreamquote:
Dat doen ze speciaal voor de Trump kiezersquote:
Ja, zit binnen de 1% threshold.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:52 schreef heywoodu het volgende:
Trump gaat voor een recount in Wisconsin?
Snap ik ook niet neequote:Op woensdag 4 november 2020 18:53 schreef Kyran het volgende:
Als ze nog maar 300 stemmen over hebben in Wisconsin waarom wordt die dan nog niet gecalled?
Beetje doortellen dan, morgen kan die recount wel klaar zijn lijkt me.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:53 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ja, zit binnen de 1% threshold.
Iedere presidentskandidaat die op n staat verliest en de optie heeft, zal deze keihard aangrijpen.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:52 schreef heywoodu het volgende:
Trump gaat voor een recount in Wisconsin?
Recount? Trump had toch zo'n haast om de uitslag te weten en dan gaat hij het zelf vertragen.quote:
Nee heb je, ja kun je krijgen zei mijn moeder vroegerquote:Op woensdag 4 november 2020 18:55 schreef Jimbo het volgende:
Trump gaat gewoon overal recounts aanvragen![]()
Ja. Hij voelt dat ie gaat verliezen.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:55 schreef Jimbo het volgende:
Dat mag. In 2016 procedeerde hij er nog tegen.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:55 schreef Jimbo het volgende:
Dat wijst hij al toen hij zijn toespraak gaf, daarom begon die al meteen te zeuren.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Hij voelt dat ie gaat verliezen.
Tsja, frauduleuze stemmen moeten er wel uit worden gefilterdquote:Op woensdag 4 november 2020 18:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Recount? Trump had toch zo'n haast om de uitslag te weten en dan gaat hij het zelf vertragen.
Ongeloofwaardig.
Of ze hebben echt het idee dat er daadwerkelijk iets gebeurt wat niet hoort met de telling.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Want anders wint ie niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Tsja, frauduleuze stemmen moeten er wel uit worden gefilterd
Niet totdat elke ballot onder een vergrootglas heeft gelegenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef Zwansen het volgende:
Nog steeds snap ik niet waarom er 2 topics zijn?
Ik zit continu beiden (Biden haha) te checken.
En zoek gemaakte stemmen? Zou fijn zijn als ze die nog vindenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
quote:
Vooralsnog zaai je twijfel en kom je niet met feiten.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Vooral als die voor Trump zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 18:58 schreef Adames het volgende:
[..]
En zoek gemaakte stemmen? Zou fijn zijn als ze die nog vinden
[..]
quote:Reid Epstein, in Madison, Wis. 5m ago
The margin needs to be less than 1 percent for a recount in Wisconsin. Trump will have to pay about $3 million for it unless the margin is less than one quarter of 1 percent. See Wisconsin results ›
Voor wie dan ook.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Of ze hebben echt het idee dat er daadwerkelijk iets gebeurt wat niet hoort met de telling.
Als Biden maar wint met eem marginaal verschil is Trump echt nog niet uitgespeeldquote:
Hopelijk flipt Biden deze ook nog evenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:51 schreef Idisrom het volgende:
Pennsylvania. Van de laatste 333.000 getelde stemmen ging er ruim 72% naar Biden (241.000)
De voorsprong van Trump is nu nog 470.000 stemmen (3.061.000 voor Trump en 2.591.000 voor Biden).
Er zijn nog 1,25 miljoen stemmen te tellen.
Blijkbaar ben je voor trump als ik de bovenstaande users mag geloven. Vrij debiel.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:02 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het probleem van het aanvragen van een recount in meerdere staten?
De redenering voor een recount. Geen bezwaar als je om een recount vraagt om het extra zeker te weten.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:02 schreef JohnDDD het volgende:
Wat is er mis met een recount? Hij zal ongetwijfeld wederom verliezen. Toont alleen maar aan dat de uitslag betrouwbaar is.
Niets mis mee, is vrij standaard als verschillen zo klein zijn. Dat zullen beide kampen aanvragen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:02 schreef JohnDDD het volgende:
Wat is er mis met een recount? Hij zal ongetwijfeld wederom verliezen. Toont alleen maar aan dat de uitslag betrouwbaar is.
Veel kleuters hier iddquote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je voor trump als ik de bovenstaande users mag geloven. Vrij debiel.
Hij kan en mag dat gewoon doen zeker gezien deze omstandigheden
Biden zal overtuigend moeten winnen (als in: genoeg kiesmannen), dan hangt het niet allemaal op 1 recount of een staat als Nebraska.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef Draak31 het volgende:
Hopelijk doen ze hier en daar wat truukjes om Trump's verlies te garanderen. Dan krijg je mooi vuurwerk. Redneck Rampage
Ja, maar dat roept Trump dus wel. Ze geven dat ook als reden voor een recount, want zij hebben zogenaamd dingen gezien/gehoord/geroken .....quote:Op woensdag 4 november 2020 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niets mis mee, is vrij standaard als verschillen zo klein zijn. Dat zullen beide kampen aanvragen.
Geen reden om "fraude" te roepen, zoals een bepaalde user hier suggereert.
Als een recount op een andere winnaar uitkomt dat is het toch ook gewoon fraude?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef ETA het volgende:
[..]
De redenering voor een recount. Geen bezwaar als je om een recount vraagt om het extra zeker te weten.
Maar als je het doet omdat je zogenaamd fraude hebt gezien, zonder enig bewijs, dan is het gewoon kneuzengedrag.
Hoop het niet. Truukjes om de boel te manipuleren is meer iets van republikeinen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef Draak31 het volgende:
Hopelijk doen ze hier en daar wat truukjes om Trump's verlies te garanderen. Dan krijg je mooi vuurwerk. Redneck Rampage
Kneuzengedrag, Trump doet heel z’n leven niets anders natuurlijk. De Verenigde Staten is een prachtig land, kom er graag, maar een wereldleider die door de rest van de wereld wordt uitgelachen is een schande voor je land, links of rechts.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef ETA het volgende:
[..]
De redenering voor een recount. Geen bezwaar als je om een recount vraagt om het extra zeker te weten.
Maar als je het doet omdat je zogenaamd fraude hebt gezien, zonder enig bewijs, dan is het gewoon kneuzengedrag.
neequote:Op woensdag 4 november 2020 19:06 schreef Kyran het volgende:
Iemand die snapt waarom Wisconsin niet gecalled wordt?
Wel belangrijk dat de Democraten ook de senaat in handen krijgen. Wordt tijd om de Supreme Court uit te breiden met 6 rechters.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoop het niet. Truukjes om de boel te manipuleren is meer iets van republikeinen.
Als.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als een recount op een andere winnaar uitkomt dat is het toch ook gewoon fraude?
hoezo zou dat moeten?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:06 schreef Kyran het volgende:
Als ze dat vermoeden hebben zou het pas gek zijn als ze daar niets mee deden.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar dat roept Trump dus wel. Ze geven dat ook als reden voor een recount, want zij hebben zogenaamd dingen gezien/gehoord/geroken .....
Huh wat?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je voor trump als ik de bovenstaande users mag geloven. Vrij debiel.
Ja, maar er werd net specifiek gezegd dat de beste strategie wellicht is om op n staat te richten ipv meerdere. Ik vraag me af wat dan het nadeel is van het proberen van meerdere staten.quote:Hij kan en mag dat gewoon doen zeker gezien deze omstandigheden
Ja, Cnn zei net dat ze alle binnengekomen getallen van de county's nog eens checken en dan definitief posten. Daarna zullen de media het wel callenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:06 schreef Kyran het volgende:
Of gewoon menselijke fouten? Fraude stelt dat het opzettelijk is.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als een recount op een andere winnaar uitkomt dat is het toch ook gewoon fraude?
Dat is niet zo relevant. Of het antwoord nu 0 is of 100, geeft geen enkele indicatie voor deze telling.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als.
Hoeveel recounts met zo'n verschil zijn ooit op een andere winnaar uitgekomen?
Ah, thanks! Gemist.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, Cnn zei net dat ze alle binnengekomen getallen van de county's nog eens checken en dan definitief posten. Daarna zullen de media het wel callen
Liever een oprecht persoon die soms wordt uitgelachen dan een leugenaar waarbij mensen bang zijn hem uit te lachen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kneuzengedrag, Trump doet heel z’n leven niets anders natuurlijk. De Verenigde Staten is een prachtig land, kom er graag, maar een wereldleider die door de rest van de wereld wordt uitgelachen is een schande voor je land, links of rechts.
hoiquote:Op woensdag 4 november 2020 19:08 schreef InstortendeSter het volgende:
Jongens ik vind het echt gezellig hier.
had de campagne geen 2 mld gekost? Dan is 3m een peuleschilquote:
Dan is er gewoon gefraudeerd met het aantal idioten die er op de telling gezet zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:07 schreef ETA het volgende:
[..]
Of gewoon menselijke fouten? Fraude stelt dat het opzettelijk is.
Je gaat pathologisch leugenaar Trump toch niet oprecht noemen?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Liever een oprecht persoon die soms wordt uitgelachen dan een leugenaar waarbij mensen bang zijn hem uit te lachen.
Is natuurlijk een eindeloze discussie.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:09 schreef Alfje het volgende:
[..]
Je gaat pathologisch leugenaar Trump toch niet oprecht noemen?
zekerquote:Op woensdag 4 november 2020 19:09 schreef Draak31 het volgende:
De sfeer is lekker hier inderdaad. Uiteindelijk is het hier ook een ver van ons bed show. Wel een mooie show, vooral als straks de livestreams van de rellen komen. Dan gaan we genieten jongens.
En al was ie oprecht in zijn uitspraken, dat wil nog niet zeggen het gedrag en taal is wat bij een president van zo'n groot land past zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:09 schreef Alfje het volgende:
[..]
Je gaat pathologisch leugenaar Trump toch niet oprecht noemen?
Want Trump is een oprecht persoon? HA.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Liever een oprecht persoon die soms wordt uitgelachen dan een leugenaar waarbij mensen bang zijn hem uit te lachen.
Het past niet helemaal bij wat je zou verwachten.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
En al was ie oprecht in zijn uitspraken, dat wil nog niet zeggen het gedrag en taal is wat bij een president van zo'n groot land past zou ik zeggen.
Het is om te gieren.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zeker
dems hebben geen meerderheid ook dus de komende jaren gaat het zeker extra genot worden. Republikeinen zijn daar kampioen in
Whahahaha.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Is natuurlijk een eindeloze discussie.
Volgens mij is Trump geen pathologisch leugenaar en niet minder oprecht dan het gemiddelde persoon.
Ken ik hem niet goed genoeg voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Want Trump is een oprecht persoon? HA.
Nu heb je die 90% wel heel selectief gekozen, het is eerder 65 tot 80% afhankelijk van de staat / county maar eh...quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef VeX- het volgende:
Mail in stemmen = op magische wijze 90+% Democraat = pure fraude.
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Als Pensylvania naar Biden gaat maakt die recount in Wisconsin ook niet meer uit toch?
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Als Pensylvania naar Biden gaat maakt die recount in Wisconsin ook niet meer uit toch?
Dat maakt hem wel spraakmakend, daar niet van. Ik vind zelf iemand die president is en die zich gedraagt in woord en gebaar als een rebels jongetje niet echt passen bij zo'n verantwoordelijk beroep. Hoe denk jij daarover?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Het past niet helemaal bij wat je zou verwachten.
Afgerekend op zijn daden vind ik het een klasse president.
Tja, niet verrassend toch als Trump zijn aanhang opdringt om ondanks corona gewoon tegelijk op verkiezingsdag te komen stemmen en Biden juist wil dat zijn aanhang verspreid stemt?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef VeX- het volgende:
Verrassend als Trump al maanden roept dat het zo fraudegevoelig is. Dan luistert zijn slaafse achterban er naar.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef VeX- het volgende:
Kennelijk mag je een hertelling aanvragen als in een staat het verschil minder dan 1% is, en was er in 2016 ook een hertelling in Wisconsin. Dus tsja..we geven hem maar onze zegen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:09 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Wat een kleuter die Trump![]()
Flikker op met je recounts en accepteer je verlies gewoon. Zo werkt dat in een democratie
Zelfs een verstopte vrachtwagen met Biden stemmen verandert dat niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Vind/vond het ook niet passend. Maar vind het achteraf prachtig, ook omdat deze man mij allerminst heeft teleurgesteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat maakt hem wel spraakmakend, daar niet van. Ik vind zelf iemand die president is en die zich gedraagt in woord en gebaar als een rebels jongetje niet echt passen bij zo'n verantwoordelijk beroep. Hoe denk jij daarover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |