Ja, durf je deze al te callen?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:28 schreef Kyran het volgende:
Pennsylvania gaat wel lekker zo, van ruim 700k verschil naar onder 500k
Ik snap het ook niet. 100 miljoen stemmen doe je toch een minuut over max! Ongelooflijk!quote:Op woensdag 4 november 2020 18:26 schreef Ixnay het volgende:
Het gaat ook zo traag nu, vergeleken met afgelopen nacht.
Tel gewoon stemmen. Er staat al uren dezelfde stand in Nevada etc.
quote:
Dan komt het opeens op doelsaldo aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tenzij Nebraska dwars gaat liggen en toch besluit om 5-0 te stemmen ipv 4-1. Dan is het 269-269. Dan mag the House of Reps een winnaar kiezen volgens mij. Kan nog wel eens heel belangrijk worden om het Huis te winnen dus.
Dat is prima natuurlijk.quote:
Nevada verandert vandaag niet meer, dat wordt pas morgen eind van de middag bekend gemaakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:26 schreef Ixnay het volgende:
Het gaat ook zo traag nu, vergeleken met afgelopen nacht.
Tel gewoon stemmen. Er staat al uren dezelfde stand in Nevada etc.
FRAUDEEEEE!!!!!!quote:Op woensdag 4 november 2020 18:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is prima natuurlijk.
Er wordt nergens beweerd dat dat fraude door democraten is, kan evengoed republikeins zijn.
Dus welk punt probeer je te maken (gezien je eerdere posts over "fraude")?
Die ene vote van Nebraska blijkt dan wel cruciaal.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tenzij Nebraska dwars gaat liggen en toch besluit om 5-0 te stemmen ipv 4-1. Dan is het 269-269. Dan mag the House of Reps een winnaar kiezen volgens mij. Kan nog wel eens heel belangrijk worden om het Huis te winnen dus.
Pff, lastig.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, durf je deze al te callen?
Zelfde voor mainequote:Op woensdag 4 november 2020 18:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Die ene vote van Nebraska blijkt dan wel cruciaal.
Dat lukt makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 18:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Pff, lastig.
Biden moet bijna 70% van de 1.4 miljoen stemmen krijgen. Mogelijk, maar lastig denk ik.
Schoonzoon van Pelosi als journalistquote:Op woensdag 4 november 2020 18:37 schreef RipCity het volgende:
Michiel vos ook reporter van niks.
‘Het is volkomen onduidelijk wie er gaat winnen’.
Bro... geef dan iig aan hoe de kansen nu liggen.
was zelfs 11,1 centquote:Op woensdag 4 november 2020 18:41 schreef Zwansen het volgende:
Trump-future nu 16 cent. Vannacht was dit 81 cent...
https://ftx.com/trade/TRUMP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |