Trump dom noemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Deze is ook echt te dom om te poepen.
[ twitter ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Het is een mongool maar dom zeker niet
Heb het toch over die reactie, man man man.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Trump dom noemen.die vent verdient in 1 dag meer dan jij in heel je leven
Het is een mongool maar dom zeker niet
Hoe kom je op die 800.000 stemmen die nog geteld moeten worden?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij mist nog maar 100k met nog ongeveer 800k te tellen
Even advocaat van de duivel spelen, het tellen an sich hoeft niet frauduleus te verlopenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je mag gewoon aanwezig zijn bij de tellingen. Sterker nog je mag zelf alles gaan tellen als je dat nodig vindt.
Dan heb je zijn belastingaangiftes nog niet gezien.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Trump dom noemen.die vent verdient in 1 dag meer dan jij in heel je leven
Hij heeft een vermogen van 5 miljard vriendquote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je zijn belastingaangiftes nog niet gezien.
Ik kan me nog herinneren dat ze in 2000 bewust het stemformulier verwarrend hadden gemaakt zodat de Democraten makkelijker steeds wat verkeerde stemmen konden afsnoepen. De vraag is niet of er corruptie is, maar op welke schaal en wie er allemaal van af weten. Misschien stond de uitslag al lang vast en doen ze nu alsof het close is om Trump te sarren. Let maar oo, straks wint Biden 'opeens'.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn al een aantal zaken die apart te noemen zijn, een extra 0 'per ongeluk' erbij. Mensen selectief op een verkeerde manier hun stembiljet laten invullen. Cijfers die in de ene staat enorm lang gerekt worden terwijl in andere staten juist al een winnaar wordt uitgeroepen terwijl het helemaal nog niet vast staat.
Dat kiesmannen-systeem slaat sowieso al nergens op.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als trump aanblijft moet ie dringend het kiessysteem aanpakken.
Stemmen vooraf en per post meteen verbieden.
Maar in ruil veel meer stembureaus openen. Misschien eens denken aan het systeem met de kiesmannen
Dat kan niet een stembiljet kan niet gedubbeld worden. Je kan niet zomaar 'printen'.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen, het tellen an sich hoeft niet frauduleus te verlopenhet kan ook zo zijn dat ze valse biljetten ertussen doen, of biljetten van niet bestaande mensen, of weet ik wat. Maar het tellen an sich is natuurljk maar een klein deel van het proces.
Denk niet dat er gefraudeerd wordt trouwens.
Vermogen ≠ inkomstenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Hij heeft een vermogen van 5 miljard vriend
Misschien iets met halve kiesmannen?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als trump aanblijft moet ie dringend het kiessysteem aanpakken.
Stemmen vooraf en per post meteen verbieden.
Maar in ruil veel meer stembureaus openen. Misschien eens denken aan het systeem met de kiesmannen
Op twitter heb ik genoeg gezien. En praktisch uitsluitend Trump stemmers die het slachtoffer zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
ALs het op zo'n grote schaal zou gebeuren kan er vast wel bewijs worden geleverd van 1 voorval. Tot nu toe nog niets boven water gekomen.
Jammer johquote:Op woensdag 4 november 2020 05:40 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Trump staat dik voor in Michigan, Pennsylvania, Wisconsin, Florida, North Carolina en Texas.
Het is dus game over voor Joe Demente Biden.
Trump wordt gewoon herkozen gelukkig
Ja waarom niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Misschien iets met halve kiesmannen?
Zoals maine en nebraskaquote:Op woensdag 4 november 2020 19:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vertel eens een voorbeeld van wat je hebt gezien als je wilt.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:34 schreef VeX- het volgende:
[..]
Op twitter heb ik genoeg gezien. En praktisch uitsluitend Trump stemmers die het slachtoffer zijn.
Ja en daarom houden de Republikeinen de senaatquote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze in 2000 bewust het stemformulier verwarrend hadden gemaakt zodat de Democraten makkelijker steeds wat verkeerde stemmen konden afsnoepen. De vraag is niet of er corruptie is, maar op welke schaal en wie er allemaal van af weten. Misschien stond de uitslag al lang vast en doen ze nu alsof het close is om Trump te sarren. Let maar oo, straks wint Biden 'opeens'.
Misschien gewoon een 'normaal' stelsel, waar diegene met de meeste stemmen wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Shiiiittt je hebt het op twitter gezien? Noo wayyyyquote:Op woensdag 4 november 2020 19:34 schreef VeX- het volgende:
[..]
Op twitter heb ik genoeg gezien. En praktisch uitsluitend Trump stemmers die het slachtoffer zijn.
Wat frauderen betreft hoef je Trump niets te leren, die heeft het uitgevonden.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze in 2000 bewust het stemformulier verwarrend hadden gemaakt zodat de Democraten makkelijker steeds wat verkeerde stemmen konden afsnoepen. De vraag is niet of er corruptie is, maar op welke schaal en wie er allemaal van af weten. Misschien stond de uitslag al lang vast en doen ze nu alsof het close is om Trump te sarren. Let maar oo, straks wint Biden 'opeens'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |