Zijn shit is ook al 6x failliet gegaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Hij heeft een vermogen van 5 miljard vriend
Inderdaad. Ik snap dat systeem niet. Maar lijkt me het meest democratisch.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef XSbig het volgende:
[..]
Misschien gewoon een 'normaal' stelsel, waar diegene met de meeste stemmen wint.
Dat zal hem dit keer alleen niet helpenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat frauderen betreft hoef je Trump niets te leren, die heeft het uitgevonden.
Stond ook op feestboek dus dan moet het wel waar zijn !quote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Shiiiittt je hebt het op twitter gezien? Noo wayyyy
Op nationaal niveau fraude plegen op miljoenen uitslagen "om Trump te sarren"quote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze in 2000 bewust het stemformulier verwarrend hadden gemaakt zodat de Democraten makkelijker steeds wat verkeerde stemmen konden afsnoepen. De vraag is niet of er corruptie is, maar op welke schaal en wie er allemaal van af weten. Misschien stond de uitslag al lang vast en doen ze nu alsof het close is om Trump te sarren. Let maar oo, straks wint Biden 'opeens'.
Dat was fake newsquote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn shit is ook al 6x failliet gegaan.
Bron?quote:
Wat is er mis met stemmen per post?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als trump aanblijft moet ie dringend het kiessysteem aanpakken.
Stemmen vooraf en per post meteen verbieden.
Maar in ruil veel meer stembureaus openen. Misschien eens denken aan het systeem met de kiesmannen
Blockchain is niet anoniem.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Digitaal stemmen op een digitale ledger (blockchain) is wel goed mogelijk. Dan is in ieder geval de kant van de blockchain zelf fraudevrij.
Het verstrekken van de stembiljetten kan uiteraard nog wel mis gaan (overleden personen, etc) maar als je een "private key" hebt om te stemmen, kan je veilig stemmen zonder dat de stem nog aangepast kan worden. En ook nog eens 100% anoniem (mits je de private keys op de stembiljetten niet op naam registreert).
Mocht iemand er aan twijfelen, dan zou je je moeten verdiepen in blockchaintechniek en me dan uitleggen op welke manieren dat vervalst zou kunnen worden.
Trump stemt zelf ook per postquote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als trump aanblijft moet ie dringend het kiessysteem aanpakken.
Stemmen vooraf en per post meteen verbieden.
Maar in ruil veel meer stembureaus openen. Misschien eens denken aan het systeem met de kiesmannen
Zal waarschijnlijk verwaarloosbaar zijn.quote:
Dan krijg je op termijn een coalitiesysteem, dat zullen ze beiden niet willenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap dat systeem niet. Maar lijkt me het meest democratisch.
Je verwart twee partijen :,)quote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze in 2000 bewust het stemformulier verwarrend hadden gemaakt zodat de Democraten makkelijker steeds wat verkeerde stemmen konden afsnoepen. De vraag is niet of er corruptie is, maar op welke schaal en wie er allemaal van af weten. Misschien stond de uitslag al lang vast en doen ze nu alsof het close is om Trump te sarren. Let maar oo, straks wint Biden 'opeens'.
De blockchain is 100% openbaar, in die zin is het niet anoniem (en dat wil je ook niet, je wil een transparant systeem).quote:
Hoeveel van die Republikeinen zijn echt Republikein? En niet gewoon een wolf in schaapskleren dus een Democraat die doet alsof. Als je dat systemtisch doet kun je makkelijk sjoemelen en bedriegen. Ze probeerden eerder ook illegalen en mensen zonder officiele status te laten stemmen totdat dat teruggefloten werd. Deze mensen zijn tot alles in staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Republikeinen en Democraten werken in paren bij het goedkeuren van de stemmen. De stemmen worden na het tellen niet vernietigd en kunnen dus gecontroleerd worden.
Waar gebeurt de fraude precies?
Kerel...je zit nou gewoon hersenspinsels de vrije loop te laten. Meer niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:40 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hoeveel van die Republikeinen zijn echt Republikein? En niet gewoon een wolf in schaapskleren dus een Democraat die doet alsof. Als je dat systemtisch doet kun je makkelijk sjoemelen en bedriegen. Ze probeerden eerder ook illegalen en mensen zonder officiele status te laten stemmen totdat dat teruggefloten werd. Deze mensen zijn tot alles in staat.
Tally the votes and hop on the #trumptrainquote:Op woensdag 4 november 2020 19:40 schreef RipCity het volgende:
Vanwaar biden 1.19 naar 1.40 en trump 6.5 naar 3.8 in laatste half uur?! Whatskeburt
Omdat het verschil in getelde stemmen groter is dan het aantal nog te tellen stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:36 schreef Viesdik het volgende:
hoe kan het dat van alle staten de stemmen nog niet volledig geteld zijn, maar dat de winnaar toch al bekend is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |