abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196056916
Zoals het er nu naar uitziet, gaat Biden de staten Michigan, Wisconsin, Arizona en Nevada winnen. Ervan uitgaande dat Trump dan Georgia en Pennsylvania wint (en 1 van de 4 kiesmannen uit Maine) dan is de stand 270-268 in het voordeel van Biden.

Dan moeten de staten hun kiesmannen laten spreken. Nebraska doet dit net als Maine met een split vote. Op basis van de verkiezingsuitslag zou de split-vote van Nebraska 4 kiesmannen voor Trump opleveren en 1 voor Biden. Maar nu komt het; Nebraska is zwaar republikeins en de kiezers zullen het niet pikken dat door hun split vote Joe Biden net dat extra zetje krijgt naar het Witte Huis. Dus ze stemmen toch met 5-0 voor Trump. Daardoor is de uitslag 269-269. Gelijkspel dus.

Bij gelijkspel mag het Huis van Afgevaardigden gaan stemmen over de nieuwe president. Elke staat heeft dan 1 stem om een president te kiezen. Hoewel de Democraten een meerderheid hebben in het Huis, vertegenwoordigen de Republikeinen meer staten. Oftewel, die herkiezen dan Trump.

Uiteraard speelt dit scenario alleen wanneer Trump de vierde kiesman van het Democratische Maine wint. En Maine zou een naaistreek van Nebraska in dat geval kunnen counteren door ook niet te splitten en alle 4 de kiesmannen op Biden te laten stemmen, maar ergens zie ik de Democraten hier weer naief in een val trappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 18:43:54 ]
pi_196056966
Ja, kan. Zal ook geen problemen opleveren verder.
  woensdag 4 november 2020 @ 18:43:35 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196056970
Dit zou historisch zijn _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196056979
Zou wel een geniale house of cards level twist zijn. Zoals toen Zoë de metro pakte.
pi_196057016
Dus dan zou Trump op zichzelf niet winnen van Biden.
Wouw.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196057022
Dit zou geniaal zijn ik tag wat vrienden

@Lenny_Leonard @Zipportal @GGMM @onlogisch @Erasmus @Wereldgozer @Coco
graag op anoniem
pi_196057023
Vergezocht
pi_196057026
TS is VIESMAD
  woensdag 4 november 2020 @ 18:50:14 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196057107
Vorig jaar hebben er ook 7 democratische kiesmannen voor trump gekozen. Dus waarom nu niet?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196057143
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:45 schreef capricia het volgende:
Wouw.
Ik begrijp je manier van denken maar dat is niet correct. Het is gewoon 1 geheel wat de uitslag bepaalt. Je zou net zo goed naar de campagnebedragen kunnen kijken en dan zeggen van 'maar als hij dus wat minder geld had gehad dan had hij niet gewonnen dus hij heeft niet echt op zichzelf gewonnen'. Wat natuurlijk gelul is, die mensen winnen gewoon op zichzelf maar hebben een heel team en half het land achter zich.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 18:53:22 ]
pi_196057147
Ik kan het verkeerd hebben, maar heeft de staat Nebraska daar niks over te zeggen aangezien partijen vooraf hun electors kiezen?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_196057182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:46 schreef Aanmodderfakker het volgende:
TS is VIESMAD
Nee ik doe alleen een voorspelling. Eens zien of ik gelijk krijg.
  woensdag 4 november 2020 @ 18:56:56 #13
462172 DonaIdTrump
Make America gay again
pi_196057297
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:40 schreef Nielsch het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet, gaat Biden de staten Michigan, Wisconsin, Arizona en Nevada winnen. Ervan uitgaande dat Trump dan Georgia en Pennsylvania wint (en 1 van de 4 kiesmannen uit Maine) dan is de stand 270-268 in het voordeel van Biden.

Dan moeten de staten hun kiesmannen laten spreken. Nebraska doet dit net als Maine met een split vote. Op basis van de verkiezingsuitslag zou de split-vote van Nebraska 4 kiesmannen voor Trump opleveren en 1 voor Biden. Maar nu komt het; Nebraska is zwaar republikeins en de kiezers zullen het niet pikken dat door hun split vote Joe Biden net dat extra zetje krijgt naar het Witte Huis. Dus ze stemmen toch met 5-0 voor Trump. Daardoor is de uitslag 269-269. Gelijkspel dus.

Bij gelijkspel mag het Huis van Afgevaardigden gaan stemmen over de nieuwe president. Elke staat heeft dan 1 stem om een president te kiezen. Hoewel de Democraten een meerderheid hebben in het Huis, vertegenwoordigen de Republikeinen meer staten. Oftewel, die herkiezen dan Trump.

Uiteraard speelt dit scenario alleen wanneer Trump de vierde kiesman van het Democratische Maine wint. En Maine zou een naaistreek van Nebraska in dat geval kunnen counteren door ook niet te splitten en alle 4 de kiesmannen op Biden te laten stemmen, maar ergens zie ik de Democraten hier weer naief in een val trappen.
I like your suggestion :)
Zit mijn haar goed?
pi_196057444
quote:

Wie zijn "ze" dan in dit geval? Het is niet zo dat het volk nogmaals mag stemmen ofzo. Dat zijn vooraf vastgestelde leden van het electoral college. Die kunnen natuurlijk stiekem op de andere kandidaat stemmen, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
pi_196057452
Bananenrepubliek daar.
En dat moet het boegbeeld van democratie zijn. :’)

Sowieso, uit maar 2 opties kunnen kiezen, :’)
pi_196057528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:02 schreef t-star het volgende:

[..]

Wie zijn "ze" dan in dit geval? Het is niet zo dat het volk nogmaals mag stemmen ofzo. Dat zijn vooraf vastgestelde leden van het electoral college. Die kunnen natuurlijk stiekem op de andere kandidaat stemmen, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
De kiesmannen in Nebraska.
pi_196057576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:06 schreef L_ het volgende:

[..]

De kiesmannen in Nebraska.
Ja, maar beide partijen geven daar hun eigen kiesmannen voor op. Daar heeft de staat Nebraska niks mee van doen voor zover ik weet.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_196057615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, maar beide partijen geven daar hun eigen kiesmannen voor op. Daar heeft de staat Nebraska niks mee van doen voor zover ik weet.
Ja, volgens mij ook. Dat zijn geen onafhankelijke Nebraskanen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Faithless_elector
pi_196057718
heb je zowel te weinig votes als te weinig kiesmannen :')
RELLUHHHHHH
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_196057795
quote:

Gevolg is een zware constitutionele crisis en protesten, rellen en rechtszaken. Denk niet dit realistisch is.
pi_196057826
quote:

Je vergeet alaska nog, maar ik vergeef het je :D
pi_196057907
Die mannen maken het toch zelf extreem moeilijk?

Waarom niet gewoon nationaal alles laten doortellen.

Dan wint biden redelijk easy
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_196057928
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:20 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Je vergeet alaska nog, maar ik vergeef het je :D
Ken niet veel van Amerikaans politiek maar is Alaska blauw of rood? voorgaande jaren
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_196057949
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ken niet veel van Amerikaans politiek maar is Alaska blauw of rood? voorgaande jaren
Alaska is zo rood als dat Hawaii blauw is :D
  woensdag 4 november 2020 @ 19:27:10 #25
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_196057974
quote:
84s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:50 schreef Starhopper het volgende:
Vorig jaar hebben er ook 7 democratische kiesmannen voor trump gekozen. Dus waarom nu niet?
lolwhut?

Dus je stemt op A dan gaat die kiesman voor jou doodleuk op B stemmen ofzo? Echt vaag systeem daar.
  woensdag 4 november 2020 @ 19:28:17 #26
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_196058001
quote:
Wouw.
Hij won ook al niet van Hilary, dus dat zijn we gewend.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_196058008
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:02 schreef t-star het volgende:

[..]

Nou die dus
  woensdag 4 november 2020 @ 19:29:16 #28
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196058020
Trump heeft Michigan nodig anders wordt het niets
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_196058081
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hij won ook al niet van Hilary, dus dat zijn we gewend.
dit is zo'n dooddoener hè... mensen die gaan klagen over de som van het aantal stemmen vs de som van het aantal kiesmannen.
Terwijl je staten totaal niet met elkaar kan vergelijken! De ene keer werkt het in het voordeel van de democraten en de andere keer bij de republikeinen.
Je kan het ook zo zien.. verreweg de meeste counties zijn republikeins!
66/33
Dat er toevallig onwijs veel mensen in California wonen, wil nog niet zeggen dat zij een veto hebben op de rest van de VS
pi_196058169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou die dus
Ja ok. Maar die zijn niet allemaal Republikeins. Als 1 van de stemmen in NE naar Biden gaat, zullen er ook wel wat Democraten daar zitten.

Ik denk dat het eerder andersom kan gebeuren (niet per se in NE). Er zijn meer Republikeinen met een hekel aan Trump dan Democraten met een hekel aan Biden.
  woensdag 4 november 2020 @ 19:35:52 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196058189
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:27 schreef borbit het volgende:

[..]

lolwhut?

Dus je stemt op A dan gaat die kiesman voor jou doodleuk op B stemmen ofzo? Echt vaag systeem daar.
Ooh... zit wel net even anders maar er waren wel 7 die anders gestemd hebben:

Uiteindelijk kreeg Donald Trump de steun van 304 kiesmannen en Hillary Clinton van 227. Een recordaantal van zeven kiesmannen week af van de verkiezingsopdracht: twee kiesmannen van Trump en vijf kiesmannen van Hillary Clinton stemden anders dan zij hadden toegezegd. Drie van deze zogenaamde "faithless electors" stemden voor Colin Powell. De vier andere stemmen gingen naar John Kasich, Ron Paul, Bernie Sanders en Faith Spotted Eagle.[8]

https://nl.m.wikipedia.or(...)ntsverkiezingen_2016
pi_196058265
quote:
84s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef Starhopper het volgende:
Faith Spotted Eagle.[8]
Faith Spotted Eagle?
  woensdag 4 november 2020 @ 20:03:06 #33
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_196058930
quote:
Wouw.
Don't hate the player, hate the game. :Y
  woensdag 4 november 2020 @ 20:08:16 #34
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196059084
Ts wil bewust valse hoop bieden -O-
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_196060879
Vorige keer stemden ook wat kiesmannen niet op Clinton. Kan zomaar weer gebeuren.
pi_196061028
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:27 schreef borbit het volgende:

[..]

lolwhut?

Verkeerd stemmen komt hier ook voor, bijvoorbeeld voor de Eerste Kamer.

https://www.bnr.nl/feeds/(...)amer-blijft-ongeldig

Niks zal me verbazen met die kiesmannen.
pi_196061535
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Zou wel een geniale house of cards level twist zijn. Zoals toen Zoë de metro pakte.

"I will not yield, I will not yield, I WILL NOT YIELD!"
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_196061726
Ik denk niet dat afwijkende kiesmannen bij zo’n klein verschil daarna nog een prettig leven hebben.
pi_196062515
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 22:06 schreef NightDancert het volgende:
Ik denk niet dat afwijkende kiesmannen bij zo’n klein verschil daarna nog een prettig leven hebben.
Daarna aanschuiven bij alle talkshows, boek schrijven, kassa. :9
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196062545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 22:41 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Daarna aanschuiven bij alle talkshows, boek schrijven, kassa. :9
Dat heb je ook wel nodig om je beveiliging te bekostigen.
  woensdag 4 november 2020 @ 23:30:19 #41
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196063408
Het zou wel een super joke zijn als dat zou gebeuren. Ik denk dat er dan flink wat jankend en krijsend over de straat gaan rollen
pi_196063434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
Dit zou geniaal zijn ik tag wat vrienden

@:lenny_leonard @:zipportal @:ggmm @:onlogisch @:erasmus @:wereldgozer @:coco
:')
  woensdag 4 november 2020 @ 23:34:50 #43
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196063485
Deze doos gaat het iig niet trekken
op 16:42

https://www.npostart.nl/tijd-voor-max/04-11-2020/POW_04560748
pi_196064011
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 23:34 schreef the-eye het volgende:

Jezus wat een figuur...
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  donderdag 5 november 2020 @ 00:18:36 #45
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196064068
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 00:12 schreef kleinvogelijn het volgende:

[..]

Jezus wat een figuur...
Nou ongelofelijk hè.
pi_196064109
quote:

Ik heb zitten genieten _O-
pi_196064169
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 00:18 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nou ongelofelijk hè.
Zeker, ik word er gewoon een beetje verdrietig van, van zulke mensen. Ik had oprecht geen idee dat zulke lui bestonden in NL.

Ze hebben zich een beetje teveel laten inspireren door de moderne, progressieve linkse mensch aldaar:
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  donderdag 5 november 2020 @ 01:34:40 #48
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196064587
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 00:28 schreef kleinvogelijn het volgende:

[..]

Zeker, ik word er gewoon een beetje verdrietig van, van zulke mensen. Ik had oprecht geen idee dat zulke lui bestonden in NL.

Ze hebben zich een beetje teveel laten inspireren door de moderne, progressieve linkse mensch aldaar:
Het zijn Amerikanen die hier wonen en ik denk dat ze representatief zijn voor (een groot deel van) de Amerikaanse bevolking. Slecht geïnformeerd, zich niet in een ander kunnen verplaatsen en stemmen vanuit emotie ipv ratio.
Ongeacht wat je stemt ben, je toch van de pot gerukt als je denkt dat politiegeweld er ineens is sinds dat Trump president is.
  donderdag 5 november 2020 @ 01:41:13 #49
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196064612
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 00:22 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ik heb zitten genieten _O-
En dan trots haar button laten zien waar "I voted" op staat. :')
Ik zou haar bij de ijscokar niet eens zelf de keuze laten maken welke smaken ze wil
  donderdag 5 november 2020 @ 01:52:29 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196064644
quote:

wow :') _O-

Jankend blank wijf: "Er worden zwarte mannen op straat doodgeschoten, zonder consequenties"

Die bitch zou eens wat onderzoek moeten doen hoe het echt zit met de cijfers. Mijn god wat een dramaqueen.
https://www.statista.com/(...)y-us-police-by-race/

Om nog maar te zwijgen over de verschillen in criminaliteitscijfers tussen blanken en zwarten...

[ Bericht 12% gewijzigd door leolinedance op 05-11-2020 01:58:58 ]
  donderdag 5 november 2020 @ 01:54:40 #51
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196064653
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 01:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Kweenie of je het helemaal gekeken hebt of van 16:42 maar ze was er 4 jaar geleden ook, dat lieten ze nog zien. Hetzelfde gejank _O-
  donderdag 5 november 2020 @ 02:01:57 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196064681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 01:54 schreef the-eye het volgende:

[..]

Kweenie of je het helemaal gekeken hebt of van 16:42 maar ze was er 4 jaar geleden ook, dat lieten ze nog zien. Hetzelfde gejank _O-
Waarom geven ze zo'n trut dan wéér een podium :')

edit: oh ja NPO . Van de week ook zo iets wanstaltigs gezien bij het programma Mondo.

pi_196064692

lijkt me makkelijk te doen
  donderdag 5 november 2020 @ 02:12:41 #54
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196064710
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 02:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom geven ze zo'n trut dan wéér een podium :')

edit: oh ja NPO . Van de week ook zo iets wanstaltigs gezien bij het programma Mondo.

Tering!
Ik kon het niet af kijken. En btw, ze is spierwit 8)7

Ze is de dochter van Pim de la Parra en dat is geen neger dus waar heeft die doos het over?
  donderdag 5 november 2020 @ 02:13:38 #55
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196064713
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2020 02:06 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

lijkt me makkelijk te doen
Dat wordt een landslide *O*
pi_196065642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 01:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jankend blank wijf: "Er worden zwarte mannen op straat doodgeschoten, zonder consequenties"

Die bitch zou eens wat onderzoek moeten doen hoe het echt zit met de cijfers. Mijn god wat een dramaqueen.
https://www.statista.com/(...)y-us-police-by-race/

Om nog maar te zwijgen over de verschillen in criminaliteitscijfers tussen blanken en zwarten...
Uiterst opmerkelijk dit inderdaad. Zo'n vrouw heeft echt hulp nodig, wat een waanideeën. Maar helaas wel een manier van denken die tegenwoordig wordt omarmd en toegejuicht. Zogenaamd worden er jaarlijks tientallen duizenden zwarte Amerikanen "zonder consequenties" doodgeschoten. Politiekorpsen die gewoon als een stelletje cowboys in het Wilde Westen, zwarte mensen afjagen en neerknallen. Oh, en criminaliteitscijfers mag je overigens niet meer naar kijken, dat zwarte Amerikanen daarin énorm zijn oververtegenwoordigd komt enkel omdat zij zo onderdrukt worden. Kortom, de uitkomst is continue dat een zwart persoon áltijd een slachtoffer is.

Dit is overigens een manier van denken die de komende decennia nog voor zeer veel problemen en verschuivingen gaat zorgen binnen de Amerikaanse samenleving. En ik denk daarnaast wellicht ook wel binnen de Europese samenleving, want veel van dergelijke ideeën zijn hier al geïmporteerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2020 06:58:11 ]
  donderdag 5 november 2020 @ 08:24:54 #57
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_196066164
quote:

Interessant, heb je dit zelf bedacht? :o Zou wel geniaal zijn.

Ik gok dat er dan ook nog wel een paar kleine relletjes komen. Misschien kunnen de winkeliers die planken nog even voor hun winkelruiten laten zitten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 5 november 2020 @ 09:30:39 #58
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_196067023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Klopt. En dat zijn partijbobo's of anderen waarvan wel zeker is dat ze loyaal aan de partij zijn. De plaatselijke voorzitter van de partij bijvoorbeeld. Hillary Clinton is dit jaar een van de Democratische kiesmannen in New York.

In een aantal staten wordt op het stembiljet bij elke kandidaat ook de bijbehorende kiesmannen van die partij gezet.
  donderdag 5 november 2020 @ 09:47:55 #59
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196067304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef Hamzoef het volgende:
Bananenrepubliek daar.
En dat moet het boegbeeld van democratie zijn. :’)

Sowieso, uit maar 2 opties kunnen kiezen, :’)
Wut... je kon gewoon op Kanye West stemmen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 5 november 2020 @ 10:38:36 #60
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196068214
quote:
15s.gif Op donderdag 5 november 2020 06:56 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Uiterst opmerkelijk dit inderdaad. Zo'n vrouw heeft echt hulp nodig, wat een waanideeën. Maar helaas wel een manier van denken die tegenwoordig wordt omarmd en toegejuicht. Zogenaamd worden er jaarlijks tientallen duizenden zwarte Amerikanen "zonder consequenties" doodgeschoten. Politiekorpsen die gewoon als een stelletje cowboys in het Wilde Westen, zwarte mensen afjagen en neerknallen. Oh, en criminaliteitscijfers mag je overigens niet meer naar kijken, dat zwarte Amerikanen daarin énorm zijn oververtegenwoordigd komt enkel omdat zij zo onderdrukt worden. Kortom, de uitkomst is continue dat een zwart persoon áltijd een slachtoffer is.

Dit is overigens een manier van denken die de komende decennia nog voor zeer veel problemen en verschuivingen gaat zorgen binnen de Amerikaanse samenleving. En ik denk daarnaast wellicht ook wel binnen de Europese samenleving, want veel van dergelijke ideeën zijn hier al geïmporteerd.
Triest maar waar ;(
  donderdag 5 november 2020 @ 10:42:37 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196068278
quote:

[..]

Intern wapen geweld veroorzaakt los hiervan meer doden per jaar in de VS dan militair acties in het buitenland. Dus dat er wat mis is zou dus best kunnen?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196068538
quote:

[..]

Eens! Vooral het importeren van hetgeen gebeurd in de VS en dezelfde gedachtegang projecteren op wat in Nederland gebeurd.

Surinamers die op social media praten over kinderen moeten opvoeden in een land waar ze police targets zijn.

Bn'ers die helemaal mee gaan in het geframe en willen deugen.

Mensen zijn zo gehersenspoeld/beïnvloed door de Amerikaanse series,films,muziek, nieuws dat ze zich in een zelfde situatie wanen of willen wanen.

Veramerikanisering van een land. Dus alle onzin die daar gebeurd en nog komt krijgen wij hier ook in Nederland/Europa in een variant.
pi_196068696
quote:
84s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:50 schreef Starhopper het volgende:
Omdat ze nu al 4 jaar verder zijn, kan het verschil maken dat je ze niet alle 7 meer hebt.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_196068757
quote:

[..]

Betreffende de VS: Het is niet dat ze helemaal ongelijk hebben, de problematiek is er, maar ze schieten door. Daarnaast dulden ze geen enkele nuance, tegenspraak en ligt het allemaal hypergevoelig. Zogenaamd is iedere zwarte slachtoffer en iedere blanke racist, even cru gezegd. Hopelijk is dit slechts een extreme counter-fase waar ze doorheen moeten voor dat ze een gezonder middelpunt vinden.

En het heeft inderdaad ook effect hier, dus het is van belang dat het daar niet te gek wordt allemaal.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_196069264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 01:41 schreef the-eye het volgende:

[..]

En dan trots haar button laten zien waar "I voted" op staat. :')
Ik zou haar bij de ijscokar niet eens zelf de keuze laten maken welke smaken ze wil
Ik zou heel veel met haar willen doen.
pi_196069645
quote:

Hahahahha
Godverdomme :') :') :')
lol
  donderdag 5 november 2020 @ 12:45:42 #67
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_196070499
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Eens! Vooral het importeren van hetgeen gebeurd in de VS en dezelfde gedachtegang projecteren op wat in Nederland gebeurd.

Surinamers die op social media praten over kinderen moeten opvoeden in een land waar ze police targets zijn.

Bn'ers die helemaal mee gaan in het geframe en willen deugen.

Mensen zijn zo gehersenspoeld/beïnvloed door de Amerikaanse series,films,muziek, nieuws dat ze zich in een zelfde situatie wanen of willen wanen.

Veramerikanisering van een land. Dus alle onzin die daar gebeurd en nog komt krijgen wij hier ook in Nederland/Europa in een variant.
Doet me denken aan toen ik begin 2000 op tv tafferelen in de VS zag zoals van die poortjes bij scholen omdat kinderen zo nodig messen en ander wapentuig moeten meenemen. Afschuw was de reactie hier in Nederland, en hoe onwenselelijk het wel niet is. Nu begint dit gezeur hier ook en we slikken het allemaal, want we zijn immers een tollerant land.

_O-
  donderdag 5 november 2020 @ 13:05:21 #68
493388 JoeBiden
TheRealJoeBiden
pi_196070904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:56 schreef DonaIdTrump het volgende:

[..]

I like your suggestion :)
I dislike your post!
  donderdag 5 november 2020 @ 13:24:31 #69
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_196071268
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:41 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ik zou heel veel met haar willen doen.
Sow
pi_196092992
Nu Biden toch Georgia en Pennsylvania lijkt te pakken gaat dit scenario sowieso niet op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')