quote:Op woensdag 4 november 2020 19:04 schreef zopias het volgende:
Trump campagne had ook betere data in Wisconsin
[ twitter ]
dit ziet er heel goed uit voor Trump. als ze Georgia kunnen holden.
Dat zou kunnen als Biden Pennsylvania en Georgia verliest maar wint in Michigan, Wisconsin en Maine-2, zo dus:quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kan dat precies? Gaat Biden die laatste electoral vote in Maine nog winnen?
Waar hij in 2016 tegen procedeerde. Maar prima hoor, laat ze maar hertellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
Lijkt erop dat Trump z'n recount in Wisconsin gaat krijgen zolang Biden's marge niet boven 1 procentpunt uitkomt.
Ja, verdomme, als je fraudeert moet je het ook goed doen natuurlijk! Prutsers!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
Lijkt erop dat Trump z'n recount in Wisconsin gaat krijgen zolang Biden's marge niet boven 1 procentpunt uitkomt.
Ik bekijk het vanuit de trump kant.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kan dat precies? Gaat Biden die laatste electoral vote in Maine nog winnen?
Dat dusquote:Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat zou kunnen als Biden Pennsylvania en Georgia verliest maar wint in Michigan, Wisconsin en Maine-2, zo dus:
[ afbeelding ]
het gaat om Georgia. als Georgia naar Trump gaat wint Trump. ik denk dat het gebeurt maar het is minder zeker dan Arizona en Pennsylvania. Georgia zou redelijk snel uitsluitsel moeten geven.quote:
268, hij heeft een van de kiesmannen in Maine. Maar als Nevada niet opeens naar Trump gaat dan is hij alsnog 't bokje.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:28 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit de trump kant.
Ik verwacht dat alaska (3), georgia (16), north carolina (15) en pennsylvania (20) zijn kant op vallen, wat volgens de huidige prognoses zou betekenen dat hij blijft steken op 267 kiesmannen.
De vorige keer scheelde dat 131 stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waar hij in 2016 tegen procedeerde. Maar prima hoor, laat ze maar hertellen.
Ahh oke, dat wist ik nietquote:Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef Harlon het volgende:
[..]
268, hij heeft een van de kiesmannen in Maine. Maar als Nevada niet opeens naar Trump gaat dan is hij alsnog 't bokje.
Onzin. Als Biden Georgia wint, wint Biden sowieso de elections, maar Biden heeft genoeg aan Nevada, Wisconsin en Michigan. Alleen Nevada is spannend toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef zopias het volgende:
[..]
het gaat om Georgia. als Georgia naar Trump gaat wint Trump. ik denk dat het gebeurt maar het is minder zeker dan Arizona en Pennsylvania. Georgia zou redelijk snel uitsluitsel moeten geven.
Arizona en Pennsylvania gaan sowieso naar Trump. veel aanwijzingen voor.
Arizona is al gewonnen door Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef zopias het volgende:
[..]
het gaat om Georgia. als Georgia naar Trump gaat wint Trump. ik denk dat het gebeurt maar het is minder zeker dan Arizona en Pennsylvania. Georgia zou redelijk snel uitsluitsel moeten geven.
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef zopias het volgende:
[..]
nee, als Trump nu Georgia + Arizona + Pennsylvania wint zit hij boven 270.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin. Als Biden Georgia wint, wint Biden sowieso de elections, maar Biden heeft genoeg aan Nevada, Wisconsin en Michigan. Alleen Nevada is spannend toch?
Pennsylvania ziet er op zich best aardig uit voor Biden, als je de ongetelde poststemmen en de fractie daarvan waarschijnlijk voor Biden in ogenschouw neemt.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:28 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit de trump kant.
Ik verwacht dat alaska (3), georgia (16), north carolina (15) en pennsylvania (20) zijn kant op vallen, wat volgens de huidige prognoses zou betekenen dat hij blijft steken op 267 kiesmannen.
Bruinhemden moet je eigenlijk altijd bestrijden imoquote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef DonDruiper het volgende:
Laten we er maar niet meer op in gaan
Is goed Bezopias.quote:[b]Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef zopias
nee, dat zal straks teruggeroepen worden door AP en Fox News. hun modellen zijn slechter dan de Trump campagne.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:31 schreef Puddington het volgende:
[..]
Arizona is al gewonnen door Biden.
En als mijn oma wielen had was ze een fiets..quote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef zopias het volgende:
[..]
nee, als Trump nu Georgia + Arizona + Pennsylvania wint zit hij boven 270.
Arizona en Pennsylvania gaan sowieso naar Trump.
Georgia is nog onduidelijk. Als Trump Georgia verliest, verlies hij waarschijnlijk de verkiezingen.
Dat jij dat zegt maakt me nog wat geruster dat Arizona gewoon naar Biden gaatquote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef zopias het volgende:
[..]
nee, dat zal straks teruggeroepen worden door AP en Fox News. hun modellen zijn slechter dan de Trump campagne.
Als hij het maar genoeg herhaalt, dan kan hij misschien zichzelf overtuigen.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef zopias het volgende:
[..]
nee, dat zal straks teruggeroepen worden door AP en Fox News. hun modellen zijn slechter dan de Trump campagne.
Hoezo gaan AZ en PA sowieso naar Trump, wat is dit voor onzin? Over welke aanwijzingen heb je het.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:29 schreef zopias het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En als mijn oma wielen had was ze een fiets..
gewoon simpele interpretatie van de feiten. Trump campagne heeft de geloofwaardige claim gemaakt dat zij betere data hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:33 schreef Puddington het volgende:
[..]
Intelligentie van bruinhemden hoef je ook niet te verwachten.
Trump campagne heeft betere data. daardoor wisten ze ook dat Wisconsin heel close zou worden terwijl media dacht dat het een blowout voor Biden was. op basis van die betere data claimen ze dat ze ook Arizona en Pennsylvania hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo gaan AZ en PA sowieso naar Trump, wat is dit voor onzin? Over welke aanwijzingen heb je het.
Het feit is dat arizona al gecalld is voor Biden. Daar kan je alle mentale gymnastiek op loslaten die je wilt maar dat verandert de realiteit niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef zopias het volgende:
[..]
gewoon simpele interpretatie van de feiten. Trump campagne heeft de geloofwaardige claim gemaakt dat zij betere data hebben.
sommige mensen zijn heel gevoelig voor autoriteit. die kunnen niet geloven dat AP er naast zit of dat Nate Silver met al zijn berekeningetjes er naast zit. als je daar niet in mee gaat ben je een 'bruinhemd'.
Het campagneteam van Trump is natuurlijk wel een objectieve en betrouwbaar gebleken bron.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef zopias het volgende:
[..]
gewoon simpele interpretatie van de feiten. Trump campagne heeft de geloofwaardige claim gemaakt dat zij betere data hebben.
sommige mensen zijn heel gevoelig voor autoriteit. die kunnen niet geloven dat AP er naast zit of dat Nate Silver met al zijn berekeningetjes er naast zit. als je daar niet in mee gaat ben je een 'bruinhemd'.
Welke betere data?quote:
Waar moeten die stemmen voor AZ vandaan komen dan?quote:daardoor wisten ze ook dat Wisconsin heel close zou worden terwijl media dacht dat het een blowout voor Biden was. op basis van die betere data claimen ze dat ze ook Arizona en Pennsylvania hebben.
Jij bent gevoelig voor autoriteit. Niet twijfelen aan de data van de president.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:35 schreef zopias het volgende:
[..]
op basis van een inferieur model, dit is een heel abnormaal jaar (veel early votes, hoge opkomst). Trump campagne heeft betere data.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:36 schreef Puddington het volgende:
[..]
Het feit is dat arizona al gecalld is voor Biden. Daar kan je alle mentale gymnastiek op loslaten die je wilt maar dat verandert de realiteit niet.
Het is gecalled door Fox News.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:36 schreef Puddington het volgende:
[..]
Het feit is dat arizona al gecalld is voor Biden. Daar kan je alle mentale gymnastiek op loslaten die je wilt maar dat verandert de realiteit niet.
Van alle stemmen die onterecht zijn afgekeurd omdat ze met sharpies zijn ingevuld natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke betere data?
[..]
Waar moeten die stemmen voor AZ vandaan komen dan?
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit.. Als Trump wint hebben we nog 4 jaar topshow, als ie verliest nog 2 maanden topshow.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wie hopen jullie dat er wint, waarom?
Dat valt inderdaad niet te onderschatten, maar ik verwacht niet dat dit voor Biden genoeg zal zijn. Toch gezien de industrieklasse en de hoeveelheid schaliegas die daar uit de grond gehaald (kan) worden, verwacht ik dat procentueel nog best wat democraten zijn die per post op trump stemmen, met daarbij hun eigen portemonnee in het achterhoofdquote:Op woensdag 4 november 2020 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pennsylvania ziet er op zich best aardig uit voor Biden, als je de ongetelde poststemmen en de fractie daarvan waarschijnlijk voor Biden in ogenschouw neemt.
[ afbeelding ]
https://www.washingtonpos(...)s/pennsylvania-2020/
Scherpquote:Op woensdag 4 november 2020 19:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is gecalled door Fox News.
Niet door de kiescommissie van Arizona. Nogal een verschil.
Trump, want een kapot Amerika is goed voor Europa, en al die obsessie met Angelsaksische landen moet eens stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wie hopen jullie dat er wint, waarom?
Voor een echte topshow zou Trump moeten winnen en de senaat blauw. Stel je de twitterfeed van Trump voor wanneer al z'n shit direct afgeschoten wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:40 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit.. Als Trump wint hebben we nog 4 jaar topshow, als ie verliest nog 2 maanden topshow.
Blijft 'ie nog 2 maanden zitten dan als hij verliest? Kans is aanwezig dat hij dan nog een oorlog start ofzoquote:Op woensdag 4 november 2020 19:40 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit.. Als Trump wint hebben we nog 4 jaar topshow, als ie verliest nog 2 maanden topshow.
Wel benieuwd of 'ie zich kan beheersen als ie verliest.
Zou ie Joe ook gaan bellen, zoals het een goed president beaamt?
Jup, hij maakt zijn 4 jaar gewoon af.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Blijft 'ie nog 2 maanden zitten dan als hij verliest? Kans is aanwezig dat hij dan nog een oorlog start ofzo
George W. Bush heeft hem in 2004 nog gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
de popular vote is al jaren (7/8 laatste presidentverkiezingen) voor de democraten.
[..]
ik snap hem niet goed. hoe je die conclusie trekt. Maar je bent blijkbaar groot voorstander van kiezerfraude zolang het maar jou clubbie is dat wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |