Denk dat ze dat dat niet erg vindt. Stress is niet goed voor je lichamelijke gesteldheid en campagne voeren is stressvol.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet mag van Melania
waar zie je dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:03 schreef MoreDakka het volgende:
Trump nog maar 70k in de lead in Michigan. Veel closer nu.
Nog maar 64% van de semmen geteld in de hele staat..... Kan nog een hoop veranderen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:04 schreef crystal_meth het volgende:
Pennsylvania lijkt moeilijk voor Biden, Philadelphia county gaat niet volstaan, tenzij in de andere counties vooral mail ballots nog geteld moeten worden.
Loopt dus terug, voor wat dat waard is.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:03 schreef SamCooke het volgende:
1.8 - 2.0 op Betfair in het voordeel van Trump.
Gaat Trump niet meer inhalen denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:07 schreef Houtenbeen het volgende:
Arizona is het verschil ook nog maar 90.000
Tussen alle onzin op Twitter zijn een paar mensen die weten waar ze het over hebben. Als je nieuws over Nevada wilt, moet je John Ralston hebben.quote:
CNN blijft nog steeds 200000+ in voordeel Trump gevenquote:
Heeft ie nog een kans op Georgia dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
We weten het nog niet hoor, als Biden bijvoorbeeld alsnog Wisconsin, Michigan en Georgia wint dan is de overwinning vrij duidelijk.
Je weet toch niet wat de impact is van Lincoln Project? Misschien had the Donald anders nog dikker gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef PippenScottie het volgende:
Paar dingetjes...
1) Lincoln Project moet zich nooit meer ergens mee bemoeien. Ga je in een donker hoekje schamen.
2) ik ben nooit van de “peilingen zijn niet vertrouwen” brigade geweest. Maar de marge in sommige staten is echt gigantisch. Daar moeten een paar partijen zich flink achter de oren gaan krabben hoe ze vooral de latino swing hebben gemist en waarschijnlijk ook de opkomst van republikeinse kiezers.
3) ongeacht wat de uitkomst wordt, Amerika is in feite geen steek verder. De polarisatie zit nog steeds diep en ik zie de beide kampen eerlijk gezegd ook niet dichter bij elkaar komen. Integendeel.
Ja want Atlanta moet nog worden geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:07 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Heeft ie nog een kans op Georgia dan?
Nu lijkt het te gaan om Wisconsin, Michigan, Nevada en Arizona volgens mij, uitgaande dat PA niet enorm omslaat.
Absoluut. Er is nog een enorme stapel mailvotes nog niet geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:07 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Heeft ie nog een kans op Georgia dan?
Voor de eenheid van het land misschien wel inderdaad. Bij een Democratische senaatsmeerderheid gaat het weer hard tegen hard, en dan blijf je de polarisatie houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, een nipte winst van Biden met een Republikeinse senaat noemde ik hier al vaker als ideaalbeeld. Het liefst neemt Biden ook wat Republikeinen op in zijn kabinet.
Dat vond ik zo vreemd in Florida ten tijde van Bush versus Gore. Elke hertelling leverde een vrij substantieel verschil met de vorige.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:08 schreef Perrin het volgende:
Kan er al gewed worden hoeveel hertellingen er de komende weken gaan plaatsvinden?
Biden gaat het verschil natuurlijk ook niet maken, daar maak ik me geen illusies over.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:02 schreef Belabor het volgende:
[..]
Is dat dan wat we mogen verwachten van Biden, dat hij zijn oren laat hangen naar de wil van McConnell en co?
Ik mag toch hopen van niet...
Ik probeer best wel wat optimistisch te zijn, maar deze verkiezingsuitslag toont gewoon de extreme polarisatie in de VS nog eens keihard aan.
Als er over 4 jaar weer verkiezingen gehouden worden op deze zelfde manier, ga je weer precies hetzelfde beeld zien, tenzij Biden of Trump echt een mirakel uit hun mouwen trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |