quote:
Die gaan een zware avond krijgenquote:Op woensdag 4 november 2020 03:24 schreef RvLaak het volgende: [..] Pro Biden & de eerste die blauw weg halen... Gaar rood worden
https://www.theguardian.c(...)-republican-democratquote:Op woensdag 4 november 2020 03:26 schreef jameshond7 het volgende:
Ben net wakker en ben even het overzicht kwijt. Hoe staat het er nu precies voor?
https://app.nos.nl/datavi(...)ingen/ap-widget.htmlquote:Op woensdag 4 november 2020 03:26 schreef jameshond7 het volgende:
Ben net wakker en ben even het overzicht kwijt. Hoe staat het er nu precies voor?
Trump heeft Florida te pakkenquote:Op woensdag 4 november 2020 03:26 schreef jameshond7 het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 03:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die gaan een zware avond krijgen
In Pennsylvania lijkt hetzelfde te gebeuren. Door early votes lijkt Biden te winnen aan het begin en vervolgens haalt Trump hem in.quote:
Dat is wie er op dit moment leidend is tijdens het tellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:26 schreef chroestjov het volgende:
Bij CNN staat Virginia nu op rood, dat is wel een enorme overwinning voor Trump.
In principe zijn die niet van belang, die zijn 'normaliter' roodquote:Op woensdag 4 november 2020 03:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Trump heeft Florida te pakken
Nu kijkt iedereen naar Ohio, Texas en North Carolina.
Virginia ook.
https://www.theguardian.c(...)-republican-democrat
Voor de meeste informatie.
samenvatting: Trump doet het hartstikke goed tot nu toe, alleen is de avond nog jong.
Dit valt mij ook op enorm. Daarom is het ook onnodig om voor onzekere staten meteen al een oordeel te vellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In Pennsylvania lijkt hetzelfde te gebeuren. Door early votes lijkt Biden te winnen aan het begin en vervolgens haalt Trump hem in.
Texas inmiddels helemaal gelijk.
Ik ga naar POL zodra Trump wintquote:Op woensdag 4 november 2020 03:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #858 Election day of hier
300k in de plus voor Trump, 42% gestemd, lijkt me sterk. Gaat rood wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 03:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is wie er op dit moment leidend is tijdens het tellen.
Uiteindelijke winnaar is 99% zeker biden
Ik had al lang moeten slapenquote:Op woensdag 4 november 2020 03:29 schreef Durmada het volgende:
Wilde eigenlijk slapen maar vind het nu opeens toch wel spannend
lolquote:Op woensdag 4 november 2020 03:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is wie er op dit moment leidend is tijdens het tellen.
Uiteindelijke winnaar is 99% zeker biden
quote:Op woensdag 4 november 2020 03:31 schreef bechirti het volgende:
Als Trump vroeg voorstaat gaat ie nooit meer naar Biden. Andersom juist wel.. was vorige keer net zo. Idd met early votes te maken.
quote:15 staten voor Trump = 104
Staten:
Kentucky 8
Indiana 11
West Virginia 5
Oklahoma 7
Tennessee 11
South Carolina 9
Mississippi 6
Alabama 9
Arkansas 6
North Dakota 3
South Dakota 3
Nebraska 5
Wyoming 3
Louisiana 8
Missouri 10
quote:14 voor Biden = 135
Staten:
Vermont 3
Virginia 13
DC 3
Massachusetts 11
Connecticut 7
Rhode Island 4
New Jersey 14
Delaware 3
Maryland 10
Illinois 20
Maine 4
New Mexico 5
New York 29
Colorado 9
Juist Florida en Ohio zijn traditionele swingstates. En Ohio stemt al vanaf 1964 op de winnaarquote:Op woensdag 4 november 2020 03:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In principe zijn die niet van belang, die zijn 'normaliter' rood
Voor Biden zijn de sleutelstaten Pennsylvania, Michigan en Wisconsin. Als hij die drie terugpakt wint hij.
Virginia kan je ook wel alvast omzetten hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 03:32 schreef Viesdik het volgende:
Ohio 50.3 voor Biden
Free Falll
[..]
[..]
Dat laatste klopt, maar uiteindelijk gaat het om die drie staten die ik noemde... ik verwacht namelijk niet dat andere staten die in 2016 rood waren nu blauw worden. Grootste kans bij deze drie. Weliswaar doet Biden het in sommige staten best goed, zoals Ohio, Texas en NC maar het zal niet genoeg zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Juist Florida en Ohio zijn traditionele swingstates. En Ohio stemt al vanaf 1964 op de winnaar
Trump is zeker niet het meest heldere licht, echter in verhouding tot Biden welquote:Op woensdag 4 november 2020 03:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gelukkig is Trump niet seniel*
*sarcasme (uitleg voor de fans)
Kijk even naar de counties.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
300k in de plus voor Trump, 42% gestemd, lijkt me sterk. Gaat rood worden
Zie die staten meer als Thermometer. Pennsylvania zal nog het meest intrigeren. Michigan gaat de laatste jaren economisch uitstekend sinds Trumps beleid.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, maar uiteindelijk gaat het om die drie staten die ik noemde... ik verwacht namelijk niet dat andere staten die in 2016 rood waren nu blauw worden. Grootste kans bij deze drie. Weliswaar doet Biden het in sommige staten best goed, zoals Ohio, Texas en NC maar het zal niet genoeg zijn.
Trafalgar laat als enige Trump daar ook winnen..net als in Pennsylvania.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie die staten meer als Thermometer. Pennsylvania zal nog het meest intrigeren. Michigan gaat de laatste jaren economisch uitstekend sinds Trumps beleid.
😀close of niet ze worden allemaal roodquote:Op woensdag 4 november 2020 03:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Viginia niet, 100% Trump
OH 62%, 75k in de min
TX 73% 20k in de plus
Ohioooooquote:Op woensdag 4 november 2020 03:38 schreef Viesdik het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ohio 49,6 voor Biden
49,4 voor Trump
Virginia sws, TX 99% zeker, Ohio...quote:Op woensdag 4 november 2020 03:39 schreef bechirti het volgende:
[..]
😀close of niet ze worden allemaal rood
Officieel wel, maar lijkt erop dat het over een paar uur gespeeld isquote:Op woensdag 4 november 2020 03:39 schreef bitterbal het volgende:
jongens, is de uitslag pas over ee paar dagen bekend?
Als het zo doorgaat zoals nu over een paar uurquote:Op woensdag 4 november 2020 03:39 schreef bitterbal het volgende:
jongens, is de uitslag pas over ee paar dagen bekend?
Waar kijk je, ik gebruik NYT, maar dat lijkt achter te lopen.quote:
Frustelquote:Op woensdag 4 november 2020 03:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zoals nu over een paar uur
Denk dat het een afgetekende winst wordt. Lijkt nu nog spannend omdat de dems opgeroepen hebben tot early voting. Valt me nog mee hoeveel republikeinen dat ook hebben gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trafalgar laat als enige Trump daar ook winnen..net als in Pennsylvania.
Denk dat ze gewoon weer gelijk gana krijgen, net als vier jaar terug.
quote:16 staten voor Trump = 110
Staten:
Kentucky 8
Indiana 11
West Virginia 5
Oklahoma 7
Tennessee 11
South Carolina 9
Mississippi 6
Alabama 9
Arkansas 6
North Dakota 3
South Dakota 3
Nebraska 5
Wyoming 3
Louisiana 8
Missouri 10
Kansas 6
quote:14 voor Biden = 135
Staten:
Vermont 3
Virginia 13
DC 3
Massachusetts 11
Connecticut 7
Rhode Island 4
New Jersey 14
Delaware 3
Maryland 10
Illinois 20
Maine 4
New Mexico 5
New York 29
Colorado 9
@Viesdik for president keep goingquote:Op woensdag 4 november 2020 04:00 schreef Viesdik het volgende:
Derk jan Eppink net op NPO
Ohio 50.3 voor Biden
Free Falll
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:02 schreef chroestjov het volgende:
FOK! was 100% zeker down door een Chinese cyberaanval vanwege de vele Trump-supporters die hem naar de overwinning juichen.
https://www.theguardian.c(...)-republican-democratquote:Op woensdag 4 november 2020 03:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waar kijk je, ik gebruik NYT, maar dat lijkt achter te lopen.
nog niet!quote:Op woensdag 4 november 2020 04:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Viginia & Rhode Island mogen naar Trump, vriend
99.99%quote:Op woensdag 4 november 2020 03:40 schreef Ixnay het volgende:
New Mexico blauw.
Hoe zeker is het dat Ohio rood wordt?
Het is spannender dan zou moeten met een clown als 50% van de kandidaten.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:04 schreef asco het volgende:
Ik sta net op maar we hebben dus eigenlijk een 2016 scenario?
staat al uren in mn lijstje pikquote:Op woensdag 4 november 2020 04:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog niet idd, maar loopt goed door:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is spannender dan zou moeten met een clown als 50% van de kandidaten.
200k in de plus:quote:Op woensdag 4 november 2020 04:05 schreef KingRoland het volgende:
Als Virginia rood wordt zou dat de staat zijn met de grootste verrassing
Haha idd, dat is de ziekte van de vooringenomenheid.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:05 schreef RipCity het volgende:
Wel grappig als je cnn en nos kijkt heb je het gevoel dat het nog alle kanten op kan terwijl het voor 85% al
Is beslist
Oke, het is dus daadwerkelijk het 2016 scenario.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is spannender dan zou moeten met een clown als 50% van de kandidaten.
Met de bekende kanttekening.quote:
Daar lijkt het wel op ja. Amerikaquote:Op woensdag 4 november 2020 04:06 schreef asco het volgende:
[..]
Oke, het is dus daadwerkelijk het 2016 scenario.
Maar het is helemaal niet voor 85% al beslist, verre van. Zowel Trump als Biden hebben echt genoeg reden om zich zorgen te maken en om hoopvol te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:05 schreef RipCity het volgende:
Wel grappig als je cnn en nos kijkt heb je het gevoel dat het nog alle kanten op kan terwijl het voor 85% al
Is beslist
En er voorbij nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:06 schreef Houtenbeen het volgende:
Nog maar 3000 stemmen verschil in NC
Los daarvan doet Trump het gewoon hartstikke goed. Niemand had verwacht dat het tot nu toe zo zou lopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet voor 85% al beslist, verre van. Zowel Trump als Biden hebben echt genoeg reden om zich zorgen te maken en om hoopvol te zijn.
Ik moest even terugspoelen of ik het nou echt goed gehoord had.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:08 schreef KingRoland het volgende:
NOS zegt weer even dat mevrouw goed is ontvangen als waarnemer omdat de plek waarbij ze staat vrij democratisch is. Mevrouw reageert weer dat ze bij een stabiel republikeinse plek ook was geweest en daar ook vriendelijk werd ontvangen.
man man man NOS
De aandelen klm die Hoekstra had gekocht waren een betere investeringquote:Op woensdag 4 november 2020 04:10 schreef Viesdik het volgende:
Rutte heeft ingezet op Biden en onze hele economie naar de tyfusfuck geholpen
Early votes moeten nog wel geteld worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:11 schreef bechirti het volgende:
Pynsylvenia lijkt ook easy win te worden nu al. 😂😂
Dat worden een paar mooie weken op de markten.quote:
Hoe verdrietig zien ze er uit?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:11 schreef Viesdik het volgende:
npo met d66 hoertjes met bril en linkse meuk gezeik
Zijn volgens mij al geteld, zijn ze mee begonnen uit m'n hoofdquote:Op woensdag 4 november 2020 04:12 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Early votes moeten nog wel geteld worden.
Daar komen morgen pas veel poststemmen binnen, omdat die daar niet geteld mogen worden voordat de stembussen dicht zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:11 schreef bechirti het volgende:
Pynsylvenia lijkt ook easy win te worden nu al. 😂😂
Ruttequote:Op woensdag 4 november 2020 04:10 schreef Viesdik het volgende:
En morgen weer allemaal berichten over hoe dit toch mogelijk is, hoe racistisch de VS is, dat Rusland er achter zit, etc. Normale mensen motten BLM en SJW niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:11 schreef asco het volgende:
Een stem tegen blm, antifa gendermalloten en al dat andere krapuul.
USA![]()
![]()
Ja, in Ohio leek dat effect dus ook mee te vallen..quote:Op woensdag 4 november 2020 04:12 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Early votes moeten nog wel geteld worden.
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:10 schreef Viesdik het volgende:
ze ga een pittige stem opzetten om interessanter en wijzer over te komenquote:
Ohio is juist begonnen met de early votes. Die zijn daar al lang geteld. Vandaar dat Biden begon met een voorsprong daarquote:Op woensdag 4 november 2020 04:13 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ja, in Ohio leek dat effect dus ook mee te vallen..
Hoorde net op de livestream dat PA. een uitzondering is op dat gebied. Philadelphia begint morgenochtend met tellen en zijn wss pro-Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn volgens mij al geteld, zijn ze mee begonnen uit m'n hoofd
Cnn gaf net aan dat Ohio nog veel early votes moest tellen..quote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ohio is juist begonnen met de early votes. Die zijn daar al lang geteld. Vandaar dat Biden begon met een voorsprong daar
Ze hebben geen andere argumenten dan dat. En binnen het huidige systeem hebben ze geen poot om op te staan. De hoeveelheid stemmen telt niet, enkel de hoeveelheid kiesmannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat eindeloze gezeur van de NOS over de popular vote.
Sargon is nu live bij Infowarsquote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef Enchanter het volgende:
Die zure gezichten bij de Young Turks
CNN? Je bedoelt democrat tv?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:15 schreef bechirti het volgende:
[..]
Cnn gaf net aan dat Ohio nog veel early votes moest tellen..
Nou, dat noteren we even.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:16 schreef Viesdik het volgende:
NPO maar weer uitgetyft
ik word zo lijp van dat linkse gezever
Kijk echt nooit NPO
Volgens mij bedoelde hij CNN, vandaar dat dat er ook stond.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
CNN? Je bedoelt democrat tv?
Ik geef toe dat ik ook schrok toen Biden voor stond in Kansas in het begin.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit valt mij ook op enorm. Daarom is het ook onnodig om voor onzekere staten meteen al een oordeel te vellen.
Overigens... Wedden dat ze daar 4 jaar lang niets over zeggen wanneer Creepy Joe zo president wordt:quote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat eindeloze gezeur van de NOS over de popular vote.
Nee, dan hoor je de andere kant daar tig keer over drammenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Overigens... Wedden dat ze daar 4 jaar lang niets over zeggen wanneer Creepy Joe zo president wordt:
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk. Dat kamp is in NL niet heel aanwezig (enkel online, vaak om te trollen) en in de VS jammeren republikeinen niet zoals de democraten dat doen. Zij jammeren meer over huidige zaken en waar ze allemaal bang voor zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dan hoor je de andere kant daar tig keer over drammen
Voor de republikeinen wel, want ze hebben vandaag waarschijnlijk al een zetel verloren in Colorado.quote:
Maakt niet uit, de rest blijft van Trump en dan blijft hij president.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:18 schreef chroestjov het volgende:
Arizona lijkt wel naar Biden te gaan.
Dat zie ik nogal anders, maar dat kan. Dat Trumpaanhangers alles aangrijpen om vooral de ander zwart te maken is toch geen geheim lijkt me..quote:Op woensdag 4 november 2020 04:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Dat kamp is in NL niet heel aanwezig (enkel online, vaak om te trollen) en in de VS jammeren republikeinen niet zoals de democraten dat doen. Zij jammeren meer over huidige zaken en waar ze allemaal bang voor zijn.
Genant iddquote:Op woensdag 4 november 2020 04:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
CNN? Je bedoelt democrat tv?
Volgens het AD is het al klaarquote:Honderden Biden-fans vieren alvast feest bij Witte Huis: ‘Ik ben het beu wat met ons land gebeurt’
Utah spannendquote:Op woensdag 4 november 2020 04:22 schreef Viesdik het volgende:
Ik ga zo maar slapen... Trump wint gewoon
Arizona en Utah zijn nog wel beetje spannend
Ik zie die groep niet massaal mensen deplatformen, Portland nacht na nacht af fikken, bedreigen, ontslagen krijgen, etc, etc, etc. Da's meer de extreem "progressieve" kant, die nu democraten stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zie ik nogal anders, maar dat kan. Dat Trumpaanhangers alles aangrijpen om vooral de ander zwart te maken is toch geen geheim lijkt me..
Volgens POL wordt Texas blauwquote:Op woensdag 4 november 2020 04:22 schreef KingRoland het volgende:
Als Virginia nog steeds rood is dan compenseert dat wel voor Arizona, maar denk dat Virginia blauw gaat zijn
Serieus?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens POL wordt Texas blauw
(lol)
Dan moet ie hier een marge opbouwen. Ziet er op zich goed uit.Je zag in Ohio ook dat het effect van early voting minder sterk is dan soms wordt gesuggereerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:21 schreef synsysterstylo het volgende:
Wisconsin en Michigan moeten ook nog early votes tellen
Ik kijk naar Sargon. Heerlijk om de discussies te zien, hij's nu weg bij Alex Jones en terug in z'n eigen stream:quote:Op woensdag 4 november 2020 04:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Even serieus, waar kan ik het beste kijken/meelezen? CNN "hoopt" teveel op Biden en NOS slaat al helemaal nergens op.
Ik hoop het ja!quote:Op woensdag 4 november 2020 04:24 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dan moet ie hier een marge opbouwen. Ziet er op zich goed uit.Je zag in Ohio ook dat het effect van early voting minder sterk is dan soms wordt gesuggereerd.
CNN vind ik leuk door de focus op cijfers. Vorige keer waren ze extreem pro Clinton, het valt nu wel mee met de gekleurdheidquote:Op woensdag 4 november 2020 04:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Even serieus, waar kan ik het beste kijken/meelezen? CNN "hoopt" teveel op Biden en NOS slaat al helemaal nergens op.
Hmm, klinkt makkelijk. Maar kan nog wel pittig worden met de early votes die geteld moeten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:25 schreef RipCity het volgende:
Trump hoeft nog maar 2 Staten te winnen van:
Arizona
Michigan
Wisconsin
Pen
En het is game over.
Het is nu enkel "pro-Biden", ipv extreem-proquote:Op woensdag 4 november 2020 04:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CNN vind ik leuk door de focus op cijfers. Vorige keer waren ze extreem pro Clinton, het valt nu wel mee met de gekleurdheid
PA zijn de early votes al geteld & die wordt steeds roderquote:Op woensdag 4 november 2020 04:26 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Hmm, klinkt makkelijk. Maar kan nog wel pittig worden met de early votes die geteld moeten worden.
Ivanka Trump?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:26 schreef Viesdik het volgende:
Ik verwacht serieus dat we na 4 jaar Trump nog een keer 8 jaar Republikeinen krijgen
Valt me nu ook mee... maar vorige keer was het volgens mij ook pas echt nadat duidelijk was dat Trump gewonnen had dat ze wat minder vrolijk werden.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CNN vind ik leuk door de focus op cijfers. Vorige keer waren ze extreem pro Clinton, het valt nu wel mee met de gekleurdheid
Hebben al blauwe staten rood moeten makenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
VA is daar wel rood, bij theguardian nog steeds nietquote:Op woensdag 4 november 2020 04:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hebben al blauwe staten rood moeten maken
Tucker Carlson 2024.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:26 schreef Viesdik het volgende:
Ik verwacht serieus dat we na 4 jaar Trump nog een keer 8 jaar Republikeinen krijgen
Daar kijk ik wel doorheen.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is nu enkel "pro-Biden", ipv extreem-pro
Hoe dan? Da's nagenoeg gegarandeerd rood... Of had Obama die?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar kijk ik wel doorheen.
Maar was vorige keer wel genot hoe ze van Texas blue naar traantjes gingen
Maar die hebben ook een post in het blauwe Nycquote:Op woensdag 4 november 2020 04:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VA is daar wel rood, bij theguardian nog steeds niet
Even Trump's records wat hoeveelheid pure leugens betreft aan gort helpenquote:
Die gast ook met dat overdreven gelul over under en overprestate in bepaalde steden. Effect is overall minimaal :’)quote:Op woensdag 4 november 2020 04:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hebben al blauwe staten rood moeten maken
Ivanka zie ik ook wel zitten, zou ook wel blij zijn met zo'n dochter.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, eerst Oprah, daarna Kanye, vervolgens Ivanka
Maar stel je eens voor... Oprah... Geliefde, zwarte, vrouw, die runt op een platform wat rechtser is dan Trump... Moet je je eens indenken in hoe zo'n cognitieve dissonantie de sneeuwvlokjes vallen... Dat kunnen ze niet aanquote:Op woensdag 4 november 2020 04:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ivanka zie ik ook wel zitten, zou ook wel blij zijn met zo'n dochter.
Dat is wellicht nog te vroegquote:Op woensdag 4 november 2020 04:32 schreef Viesdik het volgende:
Ik ga slapen mensen.
Gefeliciteerd met TRUMP!
Hoezee Hoezee Hoezee
Je gaat het niet meer bijhoudenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:32 schreef Viesdik het volgende:
Ik ga slapen mensen.
Gefeliciteerd met TRUMP!
Hoezee Hoezee Hoezee
En dan denk je "ze kiezen de meest wazige lui uit om Trump te vertegenwoordigen, lekker framen", maar de paar mensen die ik ken die op Trump zouden stemmen als ze daar woonden zijn ook echt zoquote:Op woensdag 4 november 2020 04:33 schreef RipCity het volgende:
Wappie op nos.
Ze weten ze wel te vinden
wel een fysiotherapeutquote:Op woensdag 4 november 2020 04:33 schreef RipCity het volgende:
Wappie op nos.
Ze weten ze wel te vinden
Nee sorry xquote:Op woensdag 4 november 2020 04:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Je gaat het niet meer bijhouden
Die bij de NOS stemt niet op Trump he (mag sowieso niet stemmen maar is voor Biden)quote:Op woensdag 4 november 2020 04:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan denk je "ze kiezen de meest wazige lui uit om Trump te vertegenwoordigen, lekker framen", maar de paar mensen die ik ken die op Trump zouden stemmen als ze daar woonden zijn ook echt zo
Wens vader gedachte..quote:Op woensdag 4 november 2020 04:31 schreef bechirti het volgende:
[..]
Die gast ook met dat overdreven gelul over under en overprestate in bepaalde steden. Effect is overall minimaal :’)
Ah ok, keek nu even niet. Eerder hadden ze steeds van die wazige lui die op Trump gestemd hadden en gewoon normaal overkomende mensen die voor Biden stemdenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:35 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Die bij de NOS stemt niet op Trump he (mag sowieso niet stemmen maar is voor Biden)
Huilen maar bedankt voor de moeitequote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:37 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Vriend van me woont in San Francisco en zelfs daar lopen ze met Trump vlaggen door heel de stad te paraderen. 0 Biden aanhangers te zien
Geeft wel aan hoe erg Biden door Trump wordt vernederd, net als Hitlary in 2016
De meesten kunnen waarschijnlijk ook zo in een gemiddelde western.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan denk je "ze kiezen de meest wazige lui uit om Trump te vertegenwoordigen, lekker framen", maar de paar mensen die ik ken die op Trump zouden stemmen als ze daar woonden zijn ook echt zo
Nou ja, de pro-Trump-meningen spreken voor Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 04:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De meesten kunnen waarschijnlijk ook zo in een gemiddelde western.
Maar ergens is het niet eerlijk want ook de feiten spreken voor Trump. Maar wat doen ze bij de NOS? Juist, zijn gebrek aan corona beleid eruit pikken. Alhoewel geen beleid ook beleid is..
Cal wordt rood genot?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:37 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Vriend van me woont in San Francisco en zelfs daar lopen ze met Trump vlaggen door heel de stad te paraderen. 0 Biden aanhangers te zien
Geeft wel aan hoe erg Biden door Trump wordt vernederd, net als Hitlary in 2016
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:39 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Doet pijn hè dat je demente opaatje Biden verliest tegen koning Trump. Dat snap ik wel ja
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:39 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Doet pijn hè dat je demente opaatje Biden verliest tegen koning Trump. Dat snap ik wel ja
Omdat Ohio en PA al hebben bewezen dat dat onzin is. Die hebben de mail in votes als eerste geteld, Trump staat nog steeds ver voorquote:Op woensdag 4 november 2020 04:40 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kan iemand op een normale, neutrale manier uitleggen waarom ze denken dat Trump gaat winnen ondanks de mail votes?
Alleen Cal niet, dat zou te vernederend zijn voor opaatje Biden. De meeste andere staten (in elk geval 270) voor de volle 100% jaquote:
Dit jaar zou echt anders worden... de peilingen zijn beter geworden, de marge van Biden is veel groter dan die van Clinton... en wat gebeurt er? Precies hetzelfde als in 2016quote:Op woensdag 4 november 2020 04:41 schreef asco het volgende:
Het wordt weer SMULLEN op de NPO komende dagen.
Voor het eerst in 4 jaar zit ik er weer klaar voor.
FOK!quote:Op woensdag 4 november 2020 04:44 schreef jameshond7 het volgende:
Nu Trump-stemmer (tegen wil en dank) Sjaak van Dam aan het woord bij de NOS. Waar halen ze die random mensen vandaan zeg
PvdA'er?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:45 schreef jameshond7 het volgende:
Sjaak van Dam praat alleen maar over kandidaten die geen kans maken
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:46 schreef Mexicanometmayo het volgende:
TRUMP![]()
MAGA 2020
Linkse bekken zullen schuimen bitch
..U heeft op Trump gestemd?...stilte..walgingquote:Op woensdag 4 november 2020 04:44 schreef jameshond7 het volgende:
Nu Trump-stemmer (tegen wil en dank) Sjaak van Dam aan het woord bij de NOS. Waar halen ze die random mensen vandaan zeg
Deze gozerquote:Op woensdag 4 november 2020 04:46 schreef Mexicanometmayo het volgende:
TRUMP![]()
MAGA 2020
quote:
gaat nu weer over corona en dat het cynisch is om op Trump te stemmen vanwege zijn beleidquote:Op woensdag 4 november 2020 04:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
..U heeft op Trump gestemd?...stilte..walging
De werkende man wordt genaaid. Maar dat is prima. Want anderen worden harder genaaid dan ik.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:46 schreef Mexicanometmayo het volgende:
TRUMP![]()
MAGA 2020
Die Rob Trip weet helemaal niks over de VS. Wat een clown is dat.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:48 schreef RipCity het volgende:
Je hoort die Rob trip gewoon neerbuigend denken over die Florida dude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |