De aandelen klm die Hoekstra had gekocht waren een betere investeringquote:Op woensdag 4 november 2020 04:10 schreef Viesdik het volgende:
Rutte heeft ingezet op Biden en onze hele economie naar de tyfusfuck geholpen
Early votes moeten nog wel geteld worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:11 schreef bechirti het volgende:
Pynsylvenia lijkt ook easy win te worden nu al. 😂😂
Dat worden een paar mooie weken op de markten.quote:
Hoe verdrietig zien ze er uit?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:11 schreef Viesdik het volgende:
npo met d66 hoertjes met bril en linkse meuk gezeik
Zijn volgens mij al geteld, zijn ze mee begonnen uit m'n hoofdquote:Op woensdag 4 november 2020 04:12 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Early votes moeten nog wel geteld worden.
Daar komen morgen pas veel poststemmen binnen, omdat die daar niet geteld mogen worden voordat de stembussen dicht zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:11 schreef bechirti het volgende:
Pynsylvenia lijkt ook easy win te worden nu al. 😂😂
Ruttequote:Op woensdag 4 november 2020 04:10 schreef Viesdik het volgende:
En morgen weer allemaal berichten over hoe dit toch mogelijk is, hoe racistisch de VS is, dat Rusland er achter zit, etc. Normale mensen motten BLM en SJW niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:11 schreef asco het volgende:
Een stem tegen blm, antifa gendermalloten en al dat andere krapuul.
USA![]()
![]()
Ja, in Ohio leek dat effect dus ook mee te vallen..quote:Op woensdag 4 november 2020 04:12 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Early votes moeten nog wel geteld worden.
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:10 schreef Viesdik het volgende:
ze ga een pittige stem opzetten om interessanter en wijzer over te komenquote:
Ohio is juist begonnen met de early votes. Die zijn daar al lang geteld. Vandaar dat Biden begon met een voorsprong daarquote:Op woensdag 4 november 2020 04:13 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ja, in Ohio leek dat effect dus ook mee te vallen..
Hoorde net op de livestream dat PA. een uitzondering is op dat gebied. Philadelphia begint morgenochtend met tellen en zijn wss pro-Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn volgens mij al geteld, zijn ze mee begonnen uit m'n hoofd
Cnn gaf net aan dat Ohio nog veel early votes moest tellen..quote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ohio is juist begonnen met de early votes. Die zijn daar al lang geteld. Vandaar dat Biden begon met een voorsprong daar
Ze hebben geen andere argumenten dan dat. En binnen het huidige systeem hebben ze geen poot om op te staan. De hoeveelheid stemmen telt niet, enkel de hoeveelheid kiesmannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat eindeloze gezeur van de NOS over de popular vote.
Sargon is nu live bij Infowarsquote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef Enchanter het volgende:
Die zure gezichten bij de Young Turks
CNN? Je bedoelt democrat tv?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:15 schreef bechirti het volgende:
[..]
Cnn gaf net aan dat Ohio nog veel early votes moest tellen..
Nou, dat noteren we even.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:16 schreef Viesdik het volgende:
NPO maar weer uitgetyft
ik word zo lijp van dat linkse gezever
Kijk echt nooit NPO
Volgens mij bedoelde hij CNN, vandaar dat dat er ook stond.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
CNN? Je bedoelt democrat tv?
Ik geef toe dat ik ook schrok toen Biden voor stond in Kansas in het begin.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit valt mij ook op enorm. Daarom is het ook onnodig om voor onzekere staten meteen al een oordeel te vellen.
Overigens... Wedden dat ze daar 4 jaar lang niets over zeggen wanneer Creepy Joe zo president wordt:quote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat eindeloze gezeur van de NOS over de popular vote.
Nee, dan hoor je de andere kant daar tig keer over drammenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Overigens... Wedden dat ze daar 4 jaar lang niets over zeggen wanneer Creepy Joe zo president wordt:
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk. Dat kamp is in NL niet heel aanwezig (enkel online, vaak om te trollen) en in de VS jammeren republikeinen niet zoals de democraten dat doen. Zij jammeren meer over huidige zaken en waar ze allemaal bang voor zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dan hoor je de andere kant daar tig keer over drammen
Voor de republikeinen wel, want ze hebben vandaag waarschijnlijk al een zetel verloren in Colorado.quote:
Maakt niet uit, de rest blijft van Trump en dan blijft hij president.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:18 schreef chroestjov het volgende:
Arizona lijkt wel naar Biden te gaan.
Dat zie ik nogal anders, maar dat kan. Dat Trumpaanhangers alles aangrijpen om vooral de ander zwart te maken is toch geen geheim lijkt me..quote:Op woensdag 4 november 2020 04:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Dat kamp is in NL niet heel aanwezig (enkel online, vaak om te trollen) en in de VS jammeren republikeinen niet zoals de democraten dat doen. Zij jammeren meer over huidige zaken en waar ze allemaal bang voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |