Je gaat het niet meer bijhoudenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:32 schreef Viesdik het volgende:
Ik ga slapen mensen.
Gefeliciteerd met TRUMP!
Hoezee Hoezee Hoezee
En dan denk je "ze kiezen de meest wazige lui uit om Trump te vertegenwoordigen, lekker framen", maar de paar mensen die ik ken die op Trump zouden stemmen als ze daar woonden zijn ook echt zoquote:Op woensdag 4 november 2020 04:33 schreef RipCity het volgende:
Wappie op nos.
Ze weten ze wel te vinden
wel een fysiotherapeutquote:Op woensdag 4 november 2020 04:33 schreef RipCity het volgende:
Wappie op nos.
Ze weten ze wel te vinden
Nee sorry xquote:Op woensdag 4 november 2020 04:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Je gaat het niet meer bijhouden
Die bij de NOS stemt niet op Trump he (mag sowieso niet stemmen maar is voor Biden)quote:Op woensdag 4 november 2020 04:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan denk je "ze kiezen de meest wazige lui uit om Trump te vertegenwoordigen, lekker framen", maar de paar mensen die ik ken die op Trump zouden stemmen als ze daar woonden zijn ook echt zo
Wens vader gedachte..quote:Op woensdag 4 november 2020 04:31 schreef bechirti het volgende:
[..]
Die gast ook met dat overdreven gelul over under en overprestate in bepaalde steden. Effect is overall minimaal :’)
Ah ok, keek nu even niet. Eerder hadden ze steeds van die wazige lui die op Trump gestemd hadden en gewoon normaal overkomende mensen die voor Biden stemdenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:35 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Die bij de NOS stemt niet op Trump he (mag sowieso niet stemmen maar is voor Biden)
Huilen maar bedankt voor de moeitequote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:37 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Vriend van me woont in San Francisco en zelfs daar lopen ze met Trump vlaggen door heel de stad te paraderen. 0 Biden aanhangers te zien
Geeft wel aan hoe erg Biden door Trump wordt vernederd, net als Hitlary in 2016
De meesten kunnen waarschijnlijk ook zo in een gemiddelde western.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan denk je "ze kiezen de meest wazige lui uit om Trump te vertegenwoordigen, lekker framen", maar de paar mensen die ik ken die op Trump zouden stemmen als ze daar woonden zijn ook echt zo
Nou ja, de pro-Trump-meningen spreken voor Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 04:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De meesten kunnen waarschijnlijk ook zo in een gemiddelde western.
Maar ergens is het niet eerlijk want ook de feiten spreken voor Trump. Maar wat doen ze bij de NOS? Juist, zijn gebrek aan corona beleid eruit pikken. Alhoewel geen beleid ook beleid is..
Cal wordt rood genot?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:37 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Vriend van me woont in San Francisco en zelfs daar lopen ze met Trump vlaggen door heel de stad te paraderen. 0 Biden aanhangers te zien
Geeft wel aan hoe erg Biden door Trump wordt vernederd, net als Hitlary in 2016
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:39 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Doet pijn hè dat je demente opaatje Biden verliest tegen koning Trump. Dat snap ik wel ja
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:39 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Doet pijn hè dat je demente opaatje Biden verliest tegen koning Trump. Dat snap ik wel ja
Omdat Ohio en PA al hebben bewezen dat dat onzin is. Die hebben de mail in votes als eerste geteld, Trump staat nog steeds ver voorquote:Op woensdag 4 november 2020 04:40 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kan iemand op een normale, neutrale manier uitleggen waarom ze denken dat Trump gaat winnen ondanks de mail votes?
Alleen Cal niet, dat zou te vernederend zijn voor opaatje Biden. De meeste andere staten (in elk geval 270) voor de volle 100% jaquote:
Dit jaar zou echt anders worden... de peilingen zijn beter geworden, de marge van Biden is veel groter dan die van Clinton... en wat gebeurt er? Precies hetzelfde als in 2016quote:Op woensdag 4 november 2020 04:41 schreef asco het volgende:
Het wordt weer SMULLEN op de NPO komende dagen.
Voor het eerst in 4 jaar zit ik er weer klaar voor.
FOK!quote:Op woensdag 4 november 2020 04:44 schreef jameshond7 het volgende:
Nu Trump-stemmer (tegen wil en dank) Sjaak van Dam aan het woord bij de NOS. Waar halen ze die random mensen vandaan zeg
PvdA'er?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:45 schreef jameshond7 het volgende:
Sjaak van Dam praat alleen maar over kandidaten die geen kans maken
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:46 schreef Mexicanometmayo het volgende:
TRUMP![]()
MAGA 2020
Linkse bekken zullen schuimen bitch
..U heeft op Trump gestemd?...stilte..walgingquote:Op woensdag 4 november 2020 04:44 schreef jameshond7 het volgende:
Nu Trump-stemmer (tegen wil en dank) Sjaak van Dam aan het woord bij de NOS. Waar halen ze die random mensen vandaan zeg
Deze gozerquote:Op woensdag 4 november 2020 04:46 schreef Mexicanometmayo het volgende:
TRUMP![]()
MAGA 2020
quote:
gaat nu weer over corona en dat het cynisch is om op Trump te stemmen vanwege zijn beleidquote:Op woensdag 4 november 2020 04:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
..U heeft op Trump gestemd?...stilte..walging
De werkende man wordt genaaid. Maar dat is prima. Want anderen worden harder genaaid dan ik.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:46 schreef Mexicanometmayo het volgende:
TRUMP![]()
MAGA 2020
Die Rob Trip weet helemaal niks over de VS. Wat een clown is dat.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:48 schreef RipCity het volgende:
Je hoort die Rob trip gewoon neerbuigend denken over die Florida dude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |