Dat laatste klopt, maar uiteindelijk gaat het om die drie staten die ik noemde... ik verwacht namelijk niet dat andere staten die in 2016 rood waren nu blauw worden. Grootste kans bij deze drie. Weliswaar doet Biden het in sommige staten best goed, zoals Ohio, Texas en NC maar het zal niet genoeg zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Juist Florida en Ohio zijn traditionele swingstates. En Ohio stemt al vanaf 1964 op de winnaar
Trump is zeker niet het meest heldere licht, echter in verhouding tot Biden welquote:Op woensdag 4 november 2020 03:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gelukkig is Trump niet seniel*
*sarcasme (uitleg voor de fans)
Kijk even naar de counties.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
300k in de plus voor Trump, 42% gestemd, lijkt me sterk. Gaat rood worden
Zie die staten meer als Thermometer. Pennsylvania zal nog het meest intrigeren. Michigan gaat de laatste jaren economisch uitstekend sinds Trumps beleid.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, maar uiteindelijk gaat het om die drie staten die ik noemde... ik verwacht namelijk niet dat andere staten die in 2016 rood waren nu blauw worden. Grootste kans bij deze drie. Weliswaar doet Biden het in sommige staten best goed, zoals Ohio, Texas en NC maar het zal niet genoeg zijn.
Trafalgar laat als enige Trump daar ook winnen..net als in Pennsylvania.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie die staten meer als Thermometer. Pennsylvania zal nog het meest intrigeren. Michigan gaat de laatste jaren economisch uitstekend sinds Trumps beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |