Nog niet, 74 jaar oud... Best reëel dat hij dement wordt 'in office'quote:Op woensdag 4 november 2020 03:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gelukkig is Trump niet seniel*
*sarcasme (uitleg voor de fans)
Maar Ohio heeft nog veel early votes te verwerken ook.. dat maakt het alsnog spannend.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:19 schreef KingRoland het volgende:
Leuke trend
Bij Florida en Ohio zie je wel dat Biden eerst in de lead is (vanwege early votes) en daarna gewoon aan het tanken is en steeds naar beneden gaat.
Welke andere staten laten dit ook zien?
Nope, blauwquote:
Dat wordt lachen. Ik denk niet dat hij bij de democraten aan de slag gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kanye zou het grootste genot ooit zijn natuurlijk
Eerst Oprah, voor die te oud wordt...quote:Op woensdag 4 november 2020 03:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat wordt lachen. Ik denk niet dat hij bij de democraten aan de slag gaat.
Zwarte republiek genot?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 4 november 2020 03:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn gezien de polls van de laatste tijd. Trump presteert toch een stuk beter als verwacht.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:22 schreef Ixnay het volgende:
Als Trump echt NC en OH pakt denk ik serieus dat hij kans maakt.
CNNquote:
Polls zijn achterhaald.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn gezien de polls van de laatste tijd. Trump presteert toch een stuk beter als verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |