abonnement Unibet Coolblue
pi_196069444
Penn is dus al teruggebracht naar 150k verschil? Met nog 11% te tellen. Die gaat Biden dus nog met een hele ruime marge pakken?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Beste debater 2022 donderdag 5 november 2020 @ 11:53:04 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196069452
quote:
12s.gif Op donderdag 5 november 2020 10:29 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Je tracht dus eigenlijk nu te zeggen: Ja, dat klopt, je hebt gelijk. En ik ben één van die users die énorm anti-Trump is en daardoor zaken bekijkt met een flinke confirmation bias. Als het negatief is en over Trump (dan wel de Republikeinen) gaat neem ik het direct voor de waarheid aan. En bij elke negatieve noot over de Democraten, dan schiet ik in de verdediging.

Goed zo VoMy, dat is tenminste een eerlijk antwoord.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 november 2020 @ 12:12:18 #178
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196069850
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2020 10:37 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Confirmation bias speelt zeker een grote rol. Mensen zien wat ze willen zien, helemaal mensen met een zéér sterke voorkeur voor één partij. En het gros van de users is hier nu eenmaal vóór de Democraten en niet bepaald een fan van Trump.
[..]

Klopt, ik denk persoonlijk dat het met fraude aan beide zijde namelijk wel meevalt. Mijn punt is meer dat ik het opmerkelijk vind dat er zo verschillend wordt reageert op aantijgingen. Een aantijging omtrent fraude van de Republikeinen is min of meer een bewijs an sich, want orange man bad. En een aantijging omtrent fraude van de Democraten is per definitie niet waar, want orange man bad.
Ik ben geen groot aanhanger van het gedachtegoed van partijen als GOP of mensen als Trump. Echter ik ben prima in staat om mijn ideeën over een partij/persoon los te zien van de logistiek van een verkiezingsproces.

Mijn voorbeeld is een bewezen voorbeeld, met verslaglegging en onderzoek. Andere voorbeelden, met verslaglegging en onderzoek dus ken ik niet, hoor ik graag over en zal ik precies dezelfde mening over hebben. Ongeacht welke partij, het proces zelf ondermijn je niet, punt.

Wanneer ik dan kijk naar hoe de twee kandidaten omgaan met de huidige procedure, dan heeft het niets met Orange Man Bad te maken dat ik het bijzonder vind dat Trump: 1. zich binnen enkele uren tot winnaar uitroept, 2: oproept tot het stoppen met tellen, 3: zonder bewijs te leveren roeptoetert over fraude, 4: dreigt met rechtzaken.

Kortom, er is geen enkele bias als het gaat om het gedrag van Biden (rustig afwachten tot alle stemmen geteld zijn) versus Trump (wild om zich heen slaan) als het gaat over welk gedrag nou eigenlijk passend is op dit moment.
pi_196070141
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2020 10:37 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Confirmation bias speelt zeker een grote rol. Mensen zien wat ze willen zien, helemaal mensen met een zéér sterke voorkeur voor één partij. En het gros van de users is hier nu eenmaal vóór de Democraten en niet bepaald een fan van Trump.
[..]

Klopt, ik denk persoonlijk dat het met fraude aan beide zijde namelijk wel meevalt. Mijn punt is meer dat ik het opmerkelijk vind dat er zo verschillend wordt reageert op aantijgingen. Een aantijging omtrent fraude van de Republikeinen is min of meer een bewijs an sich, want orange man bad. En een aantijging omtrent fraude van de Democraten is per definitie niet waar, want orange man bad.
Dat komt vanwege het verschil in gedrag.
Daarom was trump de afgelopen 4 jaar zo vaak in het nieuws in vergelijking met obama bijvoorbeeld
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196070280
Hij gaat gewoon alsnog winnen, let maar op
  donderdag 5 november 2020 @ 12:35:30 #181
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196070325
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:31 schreef BeriBeri het volgende:
Hij gaat gewoon alsnog winnen, let maar op
Niets is onmogelijk, maar het is wel steeds onwaarschijnlijker.
pi_196070529
quote:
11s.gif Op donderdag 5 november 2020 07:41 schreef Dejannn het volgende:
Opzienbarend allemaal.
Geheel niet opzienbarend gezien het feit dat men daar geen fatsoenlijk administratie van hun inwoners bijhoudt. Waardoor het belachelijke feit zich voordoet dat je je als stemmer steeds moet registreren. Middeleeuwse toestanden daar verkiezingen organiseren. Terwijl in de rest van de westerse wereld alle stemgerechtigde burgers zo kunnen gaan stemmen. :D
pi_196070585
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:31 schreef BeriBeri het volgende:
Hij gaat gewoon alsnog winnen, let maar op
Onwaarschijnlijk.
  donderdag 5 november 2020 @ 12:51:45 #184
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_196070613
CMON ARIZONA
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_196076992
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind het maar raar dat de NOS een fout in de ondertiteling maakt en het daar vervolgens urenlang over heeft als het wel gezegd is. Hij zei 'the voting has to stop', op zich niet raar als de stembussen gesloten zijn.
Alles is een beetje raar aan deze verkiezingen.
pi_196077514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:24 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dat komt vanwege het verschil in gedrag.
Daarom was trump de afgelopen 4 jaar zo vaak in het nieuws in vergelijking met obama bijvoorbeeld
Trump is als een klein jongetje dat 9x gilt dat hij door een beer wordt aangevallen, en als mensen op zijn gegil afkomen roept: GRAPJE. Als dan de 10e keer echt een beer voor zijn neus staat dan laat iedereen hem lekker gillen.
pi_196078277
Trump een vreselijke man, een losgeslagen projectiel. Maar er is een punt dat ik met hem deel en dat is het anti-globalisme. Maar dat is het dan ook.
pi_196078390
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Trump is als een klein jongetje dat 9x gilt dat hij door een beer wordt aangevallen, en als mensen op zijn gegil afkomen roept: GRAPJE. Als dan de 10e keer echt een beer voor zijn neus staat dan laat iedereen hem lekker gillen.
The boy who cried wolf...

Ah joh, Biden wint en Trump test gelijk het systeem en de eerlijkheid van de verkiezingen.

Niets mis mee als het zo nauw is qua verschil en er zoveel mensen hebben gestemd. Het zou voor Biden ook niet goed zijn als hij nipt wint en er blijven verhalen in de lucht zweven over dode stemmers of counties met een opkomst van 100%+
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 november 2020 @ 19:02:59 #189
862 Arcee
Look closer
pi_196078462
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:52 schreef DireStraits7 het volgende:
Penn is dus al teruggebracht naar 150k verschil? Met nog 11% te tellen. Die gaat Biden dus nog met een hele ruime marge pakken?
115K met nog 8%.
pi_196078475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:02 schreef Arcee het volgende:

[..]

115K met nog 8%.
Verwacht je dat Biden dat nog gaat inhalen? :)
pi_196078503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Verwacht je dat Biden dat nog gaat inhalen? :)
Ik lees wel steeds vaker dat het niet alleen meer een mogelijkheid is, maar zelfs een waarschijnlijkheid.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196078516
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:04 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik lees wel steeds vaker dat het niet alleen meer een mogelijkheid is, maar zelfs een waarschijnlijkheid.
Dat denk ik ook, Biden moet zo'n 70% halen in die votes die nog komen en hij doet het tot nu veel beter dan dat.
pi_196079531
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 08:27 schreef raptorix het volgende:
Fraude zou ik niet roepen, het is wel rommelig, maar dat is elk jaar zo.
Elk jaar?
pi_196082710
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Elk jaar?
Ja. Ik stem elk jaar op de Partij van de Armoed. Wist je dat CDA voor Christenunie staat!?
  donderdag 5 november 2020 @ 21:37:53 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196083046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Verwacht je dat Biden dat nog gaat inhalen? :)
Vrij zeker.
Huilen dan.
pi_196083106
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Geheel niet opzienbarend gezien het feit dat men daar geen fatsoenlijk administratie van hun inwoners bijhoudt. Waardoor het belachelijke feit zich voordoet dat je je als stemmer steeds moet registreren. Middeleeuwse toestanden daar verkiezingen organiseren. Terwijl in de rest van de westerse wereld alle stemgerechtigde burgers zo kunnen gaan stemmen. :D
Idd.
Je krijgt hier gewoon een uitnodiging. Met stempas.
Wat een verschil.
Definitely not CIA
pi_196090294
Nou Trumpianen, hoe vonden jullie de speech?
pi_196090320
Deze man, topshow :D
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator vrijdag 6 november 2020 @ 07:24:44 #199
236264 crew  capricia
pi_196090334
In de lijn der verwachtingen.
Definitely not CIA
pi_196090395
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:19 schreef NightDancert het volgende:
Nou Trumpianen, hoe vonden jullie de speech?
Ze zijn uit het veld geslagen door de verpletterende blauwe golf. :D

Wel weer heel typisch dat de eerdere trump schreeuwers hier al dagen teruggetrokken op hun zolder kamertje in een hoekje liggen te huilen en hier niet meer reageren. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')