Als je dan zo overtuigd van jezelf bent moet je het wel helemaal aandurven ookquote:Op woensdag 4 november 2020 08:31 schreef Momo het volgende:
Hij wil stoppen met stemmen en noemt het een fraud, om stemmen per post ook mee te tellen
Je zal maar per post hebben gestemd, lekker genaaid.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:31 schreef Em31 het volgende:
Ja joh lekker stoppen met stemmen tellen
Hij zelf blijkbaar nietquote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik denk dat Trump dit wel gaat winnen eigenlijk.
Maar ik wil het nietquote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ook. Mensen onderschatten hoeveel mensen Trump waarderen, maar daar niet open over zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef Mandy040986 het volgende:
Nee dat was het voor Duncan ook nietquote:Op woensdag 4 november 2020 08:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval geen klinkende overwinning voor Biden.
Ik denk ook dat veel mensen meer een leider zien in Trump dan in Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen onderschatten hoeveel mensen Trump waarderen, maar daar niet open over zijn.
You get wat you need.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan niet altijd je zin krijgen.
Dit ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen onderschatten hoeveel mensen Trump waarderen, maar daar niet open over zijn.
Maar Duncan stond wel bovenaan de polls.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee dat was het voor Duncan ook nietIn the end maakt het allemaal niks uit met hoeveel afstand er is gewonnen toch?
10% doet niet meer mee omdat Trump dat beter uitkomt.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Nu begint de echte test van de Amerikaanse democratie pas echt
Eerlijk is eerlijk, hoe vaak ik al niet JA FLUIT MAAR AFFFF vóór de eindtijd heb geroepen als 'mijn' team voor stond tijdens een wedstrijd.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:31 schreef Em31 het volgende:
Ja joh lekker stoppen met stemmen tellen
Nee hoor, mensen hebben gewoon een hekel aan elkaar. Als je hier alleen de keuze hebt tussen Klaver en Baudet ga je ook niet ineens van de één naar de ander. Trump heeft dat de afgelopen jaren alleen maar vergroot.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk ook dat veel mensen meer een leider zien in Trump dan in Biden.
Spannend allemaal
Herkenbaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hoe vaak ik al niet JA FLUIT MAAR AFFFF vóór de eindtijd heb geroepen als 'mijn' team voor stond tijdens een wedstrijd.
Dan ga ik toch maar voor Klaver, denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen hebben gewoon een hekel aan elkaar. Als je hier alleen de keuze hebt tussen Klaver en Baudet ga je ook niet ineens van de één naar de ander. Trump heeft dat de afgelopen jaren alleen maar vergroot.
Ik zou nog eerder op Dave Roelvink stemmen dan Baudetquote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen hebben gewoon een hekel aan elkaar. Als je hier alleen de keuze hebt tussen Klaver en Baudet ga je ook niet ineens van de één naar de ander. Trump heeft dat de afgelopen jaren alleen maar vergroot.
En als Klaver ineens idiote dingen gaat roepen waar je het niet mee eens bent stem je niet ineens op Baudetquote:Op woensdag 4 november 2020 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar voor Klaver, denk ik.
quote:Op woensdag 4 november 2020 08:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder op Dave Roelvink stemmen dan Baudet
In mijn ogen is de uitstraling van Biden niet krachtig genoeg om over te stappen van Trump naar hem.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, dat hadden zoveel betere opties maar gaan voor een hoogbejaarde die niet vocaal sterk overkomt...quote:Op woensdag 4 november 2020 08:49 schreef Greys het volgende:
Biden is kennelijk voor velen niet overtuigend genoeg om te switchen. Zag dat ons hoofd Matt had geschreven op FB dat ie op Biden had gestemd 'maar alleen als anti Trump stem'. Dat klonk ook niet heel overtuigend bv.
quote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat hadden zoveel betere opties maar gaan voor een hoogbejaarde die niet vocaal sterk overkomt...
Die veelbelovende opties hadden al helemaal niet gewonnen. Te links, te vrouw, te jong, etc. Echt wat een kut landquote:Op woensdag 4 november 2020 08:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat hadden zoveel betere opties maar gaan voor een hoogbejaarde die niet vocaal sterk overkomt...
40-60 jaar is schijnbaar te jongquote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die veelbelovende opties hadden al helemaal niet gewonnen. Te links, te vrouw, te jong, etc. Echt wat een kut land
Nee inderdaad, die kans acht ik vrij klein inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
En als Klaver ineens idiote dingen gaat roepen waar je het niet mee eens bent stem je niet ineens op Baudet
Wie zei dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:52 schreef molloot200 het volgende:
“This is the United States of America, not Belarus. States count their votes.”
Ik vind Biden ook echt zo’n zoutloze kerel.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:49 schreef Greys het volgende:
Biden is kennelijk voor velen niet overtuigend genoeg om te switchen. Zag dat ons hoofd Matt had geschreven op FB dat ie op Biden had gestemd 'maar alleen als anti Trump stem'. Dat klonk ook niet heel overtuigend bv.
Een landslide is eigenlijk ook nooit een serieuze verwachting geweest.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:43 schreef Prisha het volgende:
Geen landslide. Dat zei ik al. Damn I hate it when I’m right
Mwoah, als de polls Biden enigszins onderschat hadden, had het prima een landslide kunnen worden. Het lijntje tussen landslide en een krappe overwinning is dunquote:Op woensdag 4 november 2020 09:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een landslide is eigenlijk ook nooit een serieuze verwachting geweest.
Klopt. Biden heeft/had nog het meeste kans omdat die het meest degelijk/voorspelbaar is. De rest zou alleen maar kanslozer zijn in die bananenrepubliek.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die veelbelovende opties hadden al helemaal niet gewonnen. Te links, te vrouw, te jong, etc. Echt wat een kut land
Dat klopt wel. Maar het was geen grote verwachting.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mwoah, als de polls Biden enigszins onderschat hadden, had het prima een landslide kunnen worden. Het lijntje tussen landslide en een krappe overwinning is dun
quote:
Dat zou het wel extra mooi maken. Met dan wel het verschil dat Flip daarna erkende dat die niet gewonnen had. Dat zie ik Trump niet zo snel doen.quote:
Gefeliciteerd dat je mod wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, ik loop NU naar Bidens prijzenkast!
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:18 schreef Greys het volgende:
Ik wilde al drie keer dat gifje tweeten van Duncan en John naast elkaar en dat Duncan dan Biden is en John Trump maar dat kan ik John niet aandoen denk ik?
Dat zou ook sowieso pas doen als Biden ook echt wintquote:Op woensdag 4 november 2020 09:18 schreef Greys het volgende:
Ik wilde al drie keer dat gifje tweeten van Duncan en John naast elkaar en dat Duncan dan Biden is en John Trump maar dat kan ik John niet aandoen denk ik?
Ik zou nog even wachtenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]Of kan het wel, vinden jullie? Met 'er is nog hoop op'
[ afbeelding ]
Gewoon doenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]Of kan het wel, vinden jullie? Met 'er is nog hoop op'
[ afbeelding ]
Dat er nog hoop is en Trump nog niet gewonnen heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ook sowieso pas doen als Biden ook echt wint
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk is dit net zoiets alsof John had opgeroepen dat de publieksstemmen niet meer geteld hoeven te worden.
Hm. Als dat echt zo lijkt dan doe ik het niet. Dank voor het meebeslissen!quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk is dit net zoiets alsof John had opgeroepen dat de publieksstemmen niet meer geteld hoeven te worden.
Mwah hoop wel. Maar Duncan won ook echt. Dit is nog maar afwachten.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat er nog hoop is en Trump nog niet gewonnen heeft.
Zweden als ze dit idee lezen:quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef Momo het volgende:
Ik heb twaalf volgers ofzo, die kans is héél klein. Maar vooruit.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zweden als ze dit idee lezen:
[ afbeelding ]
Nee ik bedoel Zweden die de publieksstemmen niet wil tellenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb twaalf volgers ofzo, die kans is héél klein. Maar vooruit.
Ik doel dan op wat Trump wil doen hequote:Op woensdag 4 november 2020 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Als dat echt zo lijkt dan doe ik het niet. Dank voor het meebeslissen!
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Zweden die de publieksstemmen niet wil tellen
Oh mn begrijpend lezen deel staat nog uit kennelijk. Sorry.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik doel dan op wat Trump wil doen he
Hoe heet ie ook weer, die Zweedse medewerker van het esf die de volgorde mag bepalen enzo? Die loopt vandaag de hele dag met zo'n ideelampje boven zn hoofd.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel Zweden die de publieksstemmen niet wil tellen
Ik denk dat dit een hele goede beschrijving is van hoe het daar zal voelen inderdaad. En het legt ook direct het grote probleem van het tweepartijensysteem bloot.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat mooi!quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef summer52 het volgende:
Op de achtergrond luisteren naar de verkiezingen maar ik wilde toch mijn Mandala kerstboom afmaken. Moet nog wat schuiven met de Mandala's maar dit moet het ongeveer worden! Het is niet zo strak als in het patroon beschreven staat maar dat komt omdat ik dikke takken uit het bos gebruikt heb, die natuurlijk niet zo recht zijn als de voorgeschreven bezemstelen.
[ afbeelding ]
Ik voel me nu vreselijk oppervlakkig, maar ik heb een heerlijke nachtrust gehad en heel vredig geslapen terwijl deze enorme politieke strijd van epische proporties gaande isquote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef Strani het volgende:
Nou, tot half vier wakker gebleven en nog meerdere malen wakker geworden en het nieuws gecheckt. Sowieso heel chaotisch geslapen. Ziet er niet goed uit nu allemaal hoewel er nog wel kansen liggen voor Biden.
Gaaf hoor, heel erg mooi geworden. En lekker op tijd voor kerstquote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef summer52 het volgende:
Op de achtergrond luisteren naar de verkiezingen maar ik wilde toch mijn Mandala kerstboom afmaken. Moet nog wat schuiven met de Mandala's maar dit moet het ongeveer worden! Het is niet zo strak als in het patroon beschreven staat maar dat komt omdat ik dikke takken uit het bos gebruikt heb, die natuurlijk niet zo recht zijn als de voorgeschreven bezemstelen.
[ afbeelding ]
Ik neem het je niet kwalijk hoor!quote:Op woensdag 4 november 2020 09:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik voel me nu vreselijk oppervlakkig, maar ik heb een heerlijke nachtrust gehad en heel vredig geslapen terwijl deze enorme politieke strijd van epische proporties gaande is
Bjorkman vindt het vast een goed idee ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heet ie ook weer, die Zweedse medewerker van het esf die de volgorde mag bepalen enzo? Die loopt vandaag de hele dag met zo'n ideelampje boven zn hoofd.
Het is ook wel een gevalletje "pick your battles" . Het heeft totaal geen zin om me middenin de nacht druk te maken om Triden en Bump. Want het is iets waar ik zelf totaal niets aan kan veranderen.quote:
Jaaaa, die.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bjorkman vindt het vast een goed idee ja.
Mooi! Knap gemaakt!quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je? Ik twijfel. Of misschien was het meer hoop van me dat dat idiote toneelstuk van hem 'm juost de das om zou doen. Dacht echt dat geen hond dat zou geloven hoe dat ging.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:48 schreef Redefine het volgende:
Ik denk nu eigenlijk wel dat Trump toch wel voordeel heeft gehaald uit zijn Corona besmetting. Vooral hoe die het heeft neer laten zetten.
Ja. Het is wat mij betreft ook meer gewoon een stevige portie interesse in de verkiezingen hoor, en dan wel de hoop dat Amerika weer een beetje normaal gaat doen. Een battle zou ik het voor mezelf niet noemen. Meer als heel gespannen zijn voor een wedstrijd van het Nederlands elftal maar dan wat serieuzerquote:Op woensdag 4 november 2020 09:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is ook wel een gevalletje "pick your battles" . Het heeft totaal geen zin om me middenin de nacht druk te maken om Triden en Bump. Want het is iets waar ik zelf totaal niets aan kan veranderen.
Ziet er erg mooi uitquote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Nuchtere mensen geloven dat toneelstuk niet nee. Maar iedereen die twijfelt om te gaan stemmen voor Trump kijkt daar toch wat anders naar.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je? Ik twijfel. Of misschien was het meer hoop van me dat dat idiote toneelstuk van hem 'm juost de das om zou doen. Dacht echt dat geen hond dat zou geloven hoe dat ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |