SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DTS BEWONERS![]()
DTS TROLLS
[ Bericht 0% gewijzigd door Paul op 03-11-2020 23:28:44 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan dan ook eventueel drankjes serveren.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
De UI van @:Justin_Case moet nog in de OP..100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dit wisten jullie niet van mij maar ik ben een man met een ontembare honger om vrouwen te pleasen![]()
Hoop op Biden, maar hoe de polls er nu uitzien, kunnen alle scenario's nog gebeuren.
Trump wint met verre voorspromg.
Biden wint nipt
Biden wint met verre voorsprong.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
ik zou toch zweren dat ik @Rob zag posten hier net, toen ik mobiel zat.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zet mij maar bij de DTS-trolls @Paul
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
mijne ookquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
De UI van @:Justin_Case moet nog in de OP..
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Biden loopt op een aantal staten flink voorquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
Hoop op Biden, maar hoe de polls er nu uitzien, kunnen alle scenario's nog gebeuren.
Biden wint nipt
Biden wint met verre voorsprong.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:05 schreef phoenyx het volgende:
Ja dit wisten jullie niet van mij maar ik ben een man met een ontembare honger om vrouwen te pleasen![]()
![]()
Trump heeft vorige keer ook niet gewonnen omdat er meer mensen op hem hadden gestemd. Hij won op kiesdistricten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
Biden wint nipt
Biden wint met verre voorsprong.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Yes, maar vanwege het winner takes all principe, werken ze met kanspercentages.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:06 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Biden loopt op een aantal staten flink voor
Het zou nog steeds kunnen dat Trump met voorsprong wint.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Trump heeft vorige keer ook niet gewonnen omdat er meer mensen op hem hadden gestemd. Hij won op kiesdistricten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is niet te hopen voor de wereld.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yes, maar vanwege het winner takes all principe, werken ze met kanspercentages.
Het zou nog steeds kunnen dat Trump met voorsprong wint.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jammer dat ik nu echt vroeg moet slapen om morgen te functioneren, anders had ik het nog wel even gevolgd.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: