SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DTS BEWONERS![]()
DTS TROLLS
[ Bericht 0% gewijzigd door Paul op 03-11-2020 23:28:44 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan dan ook eventueel drankjes serveren.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
De UI van @:Justin_Case moet nog in de OP..100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dit wisten jullie niet van mij maar ik ben een man met een ontembare honger om vrouwen te pleasen![]()
Hoop op Biden, maar hoe de polls er nu uitzien, kunnen alle scenario's nog gebeuren.
Trump wint met verre voorspromg.
Biden wint nipt
Biden wint met verre voorsprong.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
ik zou toch zweren dat ik @Rob zag posten hier net, toen ik mobiel zat.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zet mij maar bij de DTS-trolls @Paul
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
mijne ookquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
De UI van @:Justin_Case moet nog in de OP..
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Biden loopt op een aantal staten flink voorquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
Hoop op Biden, maar hoe de polls er nu uitzien, kunnen alle scenario's nog gebeuren.
Biden wint nipt
Biden wint met verre voorsprong.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:05 schreef phoenyx het volgende:
Ja dit wisten jullie niet van mij maar ik ben een man met een ontembare honger om vrouwen te pleasen![]()
![]()
Trump heeft vorige keer ook niet gewonnen omdat er meer mensen op hem hadden gestemd. Hij won op kiesdistricten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
Biden wint nipt
Biden wint met verre voorsprong.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Yes, maar vanwege het winner takes all principe, werken ze met kanspercentages.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:06 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Biden loopt op een aantal staten flink voor
Het zou nog steeds kunnen dat Trump met voorsprong wint.Revolutions are the locomotives of history.
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Trump heeft vorige keer ook niet gewonnen omdat er meer mensen op hem hadden gestemd. Hij won op kiesdistricten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is niet te hopen voor de wereld.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yes, maar vanwege het winner takes all principe, werken ze met kanspercentages.
Het zou nog steeds kunnen dat Trump met voorsprong wint.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jammer dat ik nu echt vroeg moet slapen om morgen te functioneren, anders had ik het nog wel even gevolgd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
hoe is het met jou?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
thx @Paul!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Maar aan elke avond komt een einde. Tenzij je 's nachts doorgaat maar dat kan ik niet echt nu jammer genoeg anders voel ik me morgen wat kut. Slaap lekker allemaal en tot morgenavond vooral weer![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:08 schreef phoenyx het volgende:
Maar aan elke avond komt een einde. Tenzij je 's nachts doorgaat maar dat kan ik niet echt nu jammer genoeg anders voel ik me morgen wat kut. Slaap lekker allemaal en tot morgenavond vooral weerIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mwuah.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen voor de wereld.
Heb zelf op Biden gestemd, maar ik vind het een stuk belangrijker of de democraten het senaat weer overnemen dan wie nou president wordtRevolutions are the locomotives of history.
ik ga lekker des nachts deurquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:08 schreef phoenyx het volgende:
Maar aan elke avond komt een einde. Tenzij je 's nachts doorgaat maar dat kan ik niet echt nu jammer genoeg anders voel ik me morgen wat kut. Slaap lekker allemaal en tot morgenavond vooral weerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
sweet dreamsquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:08 schreef phoenyx het volgende:
Maar aan elke avond komt een einde. Tenzij je 's nachts doorgaat maar dat kan ik niet echt nu jammer genoeg anders voel ik me morgen wat kut. Slaap lekker allemaal en tot morgenavond vooral weer
Slaapse.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:08 schreef phoenyx het volgende:
Maar aan elke avond komt een einde. Tenzij je 's nachts doorgaat maar dat kan ik niet echt nu jammer genoeg anders voel ik me morgen wat kut. Slaap lekker allemaal en tot morgenavond vooral weer![]()
Vivianne Miedema
Revolutions are the locomotives of history.
Moet echt kut zijn dat je als land me >300 miljoen mensen 2 rechtse kapitalistische vrekken bejaarden hebt om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah.
Heb zelf op Biden gestemd, maar ik vind het een stuk belangrijker of de democraten het senaat weer overnemen dan wie nou president wordtTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:![]()
![]()
zie het dank u
De keus is dan ook niet geweldig, maar Biden lijkt mij ook de minste van twee kwaden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah.
Heb zelf op Biden gestemd, maar ik vind het een stuk belangrijker of de democraten het senaat weer overnemen dan wie nou president wordtIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet echt kut zijn dat je als land me >300 miljoen mensen 2 rechtse kapitalistische vrekken bejaarden hebt om uit te kiezen.![]()
ook goed hoorquote:
Waarom sta ik er nog niet bij?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik mis @Rob ook
Ik heb er één en ik ben er trots op
Echt hoor. Had mn hoop ingezet op Tulsi Gabbard... maar helaas, werd steeds gedemoniseerd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet echt kut zijn dat je als land me >300 miljoen mensen 2 rechtse kapitalistische vrekken bejaarden hebt om uit te kiezen.
Mja, was toen blij dat Tulsi Gabbard die Kamala Harris uit de race heeft gepest, maar ineens kiest die Biden haar als vice president... zijn we nog steeds niet van Kamala af
Schandequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Met running mates die nog erger zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet echt kut zijn dat je als land me >300 miljoen mensen 2 rechtse kapitalistische vrekken bejaarden hebt om uit te kiezen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
draaikolkquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
De keus is dan ook niet geweldig, maar Biden lijkt mij ook de minste van twee kwaden.
ben geen dts trol maar bewoonster
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En zie dat hij zijn vriendje braddy wel toevoegd gaat nu al weer mis.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:12 schreef aloa het volgende:
[..]
De user die hier het meest heeft gepost .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario mist ook nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mike en Kamalaquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met running mates die nog erger zijn.
Een letterlijke psychopatische racist aan de ene kant.
Aan de andere kant iemand die expres bewijs achterhield die mensen van de doodstraf zou kunnen bevrijden
Kamala heeft 30% kans om president van Amerika te worden gedurende de komende 4 jaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Echt hoor. Had mn hoop ingezet op Tulsi Gabbard... maar helaas, werd steeds gedemoniseerd.
Mja, was toen blij dat Tulsi Gabbard die Kamala Harris uit de race heeft gepest, maar ineens kiest die Biden haar als vice president... zijn we nog steeds niet van Kamala af
Dat is op basis van de sterftekans van iemand van Biden's leeftijd mocht hij in NL wonen (CBS data). IN de USA is de zorg uiteraard slechter dus ook de levensverwachting lager.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jij kan die icons verwijderen en op op slot zetten tochquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is t al.maandag qarantaine voorbij starten nieuwe baan. Verveel mij doodFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
er missen er nog veel meer.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik haal die lijst weer weg zodra Paul klaar is met spelen.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Maar echt fucked up dat van de >300 miljoen mensen die 2 bejaarden zogenaamd de beste zijnwat voor apen/bananenland ben je dan
Een gedicht over Maanvis
Luitjes douchen en slapen
Ja soms moet je kleuters even laten uitrazen, zo'n kindje moet zijn energie ergens kwijtquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik haal die lijst weer weg zodra Paul klaar is met spelen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kamala heeft 30% kans om president van Amerika te worden gedurende de komende 4 jaar.
Dat is op basis van de sterftekans van iemand van Biden's leeftijd mocht hij in NL wonen (CBS data). IN de USA is de zorg uiteraard slechter dus ook de levensverwachting lager.
De kwaliteit van de zorg in de VS is vele malen hoger. De top 10 meest geavanceerde en beste ziekenhuizen worden zowat gedomineerd door ziekenhuizen in de VSRevolutions are the locomotives of history.
soooowww.... FYT.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik douche met je mee, en laat die spoonende persoonquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Luitjes douchen en slapen![]()
KutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Possetje staat ook niet in de OPRevolutions are the locomotives of history.
Oh wachr @Plompzakker staat er ook nog niet inRevolutions are the locomotives of history.
bradge wel maar die is toch gestopt met FOKquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die zullen nu ook wel overwerkt zijn met al die corona patienten. Met dank aan Trump.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.
De kwaliteit van de zorg in de VS is vele malen hoger. De top 10 meest geavanceerde en beste ziekenhuizen worden zowat gedomineerd door ziekenhuizen in de VS![]()
@Hyaenidae ook nog niet.Revolutions are the locomotives of history.
De meeste mensen kunnen een ziekenhuisopname of de medicijnen niet eens betalenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Die zullen nu ook wel overwerkt zijn met al die corona patienten. Met dank aan Trump.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja klopt, rob ook niet. En @Rene mist ook nogRevolutions are the locomotives of history.
Zie jij er op toe dat er niet weer fraude plaatsvindt?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:19 schreef DJMO het volgende:
@:Rob staat er ook nog niet in
maar ik ga terug naar bed. m'n wekker gaat om drie uur voor de DT LWTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ga lekker slapen joh. Vergeet die DTquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:19 schreef DJMO het volgende:
@:Rob staat er ook nog niet in
maar ik ga terug naar bed. m'n wekker gaat om drie uur voor de DT LW![]()
![]()
Aldus een Nederlander die niks van de VS weet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen een ziekenhuisopname of de medicijnen niet eens betalen
Het overgrote deel van de bevolking heeft gewoon zorgverzekering via het werk.Revolutions are the locomotives of history.
Dat is mooi als er geen werkeloosheid is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Aldus een Nederlander die niks van de VS weet.
Het overgrote deel van de bevolking heeft gewoon zorgverzekering via het werk.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Een gedicht over Maanvis
Je hebt mijn UI nog steeds niet als eerste gezetquote:
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: