Gelukkig vraag je het hem zelf.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:39 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Waarom zet deze man zich zo voorschut
Is echt awk
Ama wil gratis wiet wat denk jequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:44 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Ben je voor de democraten of republikeinen
Maar ze heeft pas sinds vandaag een kerstmutsquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik haar altijd een muts noem
ja daar heeft het ook niks mee te maken, was gewoon een vraagquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar ze heeft pas sinds vandaag een kerstmuts
*Kanyequote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je nek aan nek met trump gaat kun je beter je biezen pakken en een nieuwe baan zoeken
In geval van Biden met pensioenquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je nek aan nek met trump gaat kun je beter je biezen pakken en een nieuwe baan zoeken
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
misschien kan hij nog iets in de kinderopvang doen
Nee maar ik denk dat over een paar uur wel duidelijk is welke kant het op gaatquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:16 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Denk je dat ze morgen al de uitslag hebben?
Hoop voor murica richting blauwquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat over een paar uur wel duidelijk is welke kant het op gaat
Wat een verrijking voor het forumquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoop dat trump wint puur en alleen zodat aber stopt met al die hillary gifjes
Tfoe heb meer skye gezien dan hillaryquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoop dat trump wint puur en alleen zodat aber stopt met al die hillary gifjes
ja maar dat is een mooie jonge dame en geen oude goblinquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Tfoe heb meer skye gezien dan hillary
Nou daar ben je na 500x ook wel klaar mee hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja maar dat is een mooie jonge dame en geen oude goblin
Hoop niet dat jouw toekomstige man zo over jou denktquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou daar ben je na 500x ook wel klaar mee hoor.
Jammer dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:32 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Hoop niet dat jouw toekomstige man zo over jou denkt
nietesquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou daar ben je na 500x ook wel klaar mee hoor.
Algemene verkiezingstopicquote:Op woensdag 4 november 2020 08:20 schreef Solotovski het volgende:
@:fugue
Welk topic kan ik het beste f5en in avk?
Niet eens ff linkje gevenquote:
JA IK MOET 3 SITES PLUS CNN IN DE GATEN HOUDEN HEB HET DRUK AWIFNEOIGNVquote:
Bedankt, top van jequote:Op woensdag 4 november 2020 10:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
JA IK MOET 3 SITES PLUS CNN IN DE GATEN HOUDEN HEB HET DRUK AWIFNEOIGNV
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #12 BidenGod
Nachtzuster geweest? Beetje met patienten sjansen en ondertussen verkiezingen volgen?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry beetje lichtgeraakt ik moet nog slapen
Meen je nietquote:Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry beetje lichtgeraakt ik moet nog slapen
Wat heb je liever, wakker worden en weten dat Trump heeft gewonnen of een slugfest als dit wat nog maanden aan kan houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja wilde niet zo'n nachtmerrie meemaken als in 2016
Heeeey hallo welkom in deze scquote:
simpquote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeeey hallo welkom in deze sc
Nicequote:Op woensdag 4 november 2020 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je van deze lederjacke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi clean, geen onnodige poespas. Ik zeg doenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je van deze lederjacke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
odverdomme is ie uitverkochtquote:Op woensdag 4 november 2020 18:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mooi clean, geen onnodige poespas. Ik zeg doen
Hm mwah mwah. Vind ik toch aanzienlijk minder dan zwart manquote:Op woensdag 4 november 2020 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
g
[..]
odverdomme is ie uitverkocht
ze hebben hem wel in midnight blue
Grappig, normaal vind jij zwart aanzienlijk minder.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hm mwah mwah. Vind ik toch aanzienlijk minder dan zwart man
Heel leuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, normaal vind jij zwart aanzienlijk minder.
whahahquote:Op woensdag 4 november 2020 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, normaal vind jij zwart aanzienlijk minder.
zo'n zwarte vagina met roze binnenband moet je toch helemaal niks van hebben johquote:Op woensdag 4 november 2020 20:01 schreef doggy112 het volgende:
lisette wellens Is een knappe zwarte vrouw
5 GRAM???? Hahaaaaatjesquote:
Doe ik niet meer aan sorryquote:
Een vagina is een vaginaquote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zo'n zwarte vagina met roze binnenband moet je toch helemaal niks van hebben joh
Een zwarte vrouw op witte lakens is best geil hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zo'n zwarte vagina met roze binnenband moet je toch helemaal niks van hebben joh
Ik vind dat juist wel wat hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Halloquote:Op donderdag 5 november 2020 06:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]de enige 'binnenband' die jij in jouw leven hebt mogen aanschouwen is er één van siliconen.
Dank u dank u.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeeey hallo welkom in deze sc
Wist niet dat ik zwart was.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel wat hebben
@:azula
coronaquote:Op donderdag 5 november 2020 08:22 schreef Azula het volgende:
Jesus. Heb 13,5 uur geslapen en alweer klaar om naar bed te gaan.
ripjesquote:Op donderdag 5 november 2020 08:38 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja samen met de 39,7 graden koorts gisteren zou best kunnen
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 5 november 2020 08:47 schreef Chia het volgende:
Fugue post hier weer en keer en wie is er weer als de kippen bij? Valt totaal niet op hoor.
Waarom denk je anders dat k zoveel ben aangekomenquote:
Ben je nu net zo dik als die dikke?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat k zoveel ben aangekomen
Nee bij lange na nog nietquote:Op donderdag 5 november 2020 16:56 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Ben je nu net zo dik als die dikke?
Ga sporten dan vetzakquote:Op donderdag 5 november 2020 16:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat k zoveel ben aangekomen
hahaaaaa da komt door al die Trump stemmers daar, die kunnen nie lezen of schrijven dus we moeten elk stembiljet daar proberen te ontcijferen.quote:
Ze hadden beter @Justin_Case kunnen vragen om te komen tellenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaaaaa da komt door al die Trump stemmers daar, die kunnen nie lezen of schrijven dus we moeten elk stembiljet daar proberen te ontcijferen.
of Noel.. die is gewend Pallets te tellen. Dan zal velletjes papier ook wel lukken tochquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ze hadden beter @:Justin_Case kunnen vragen om te komen tellen
Die telt elke stem dubbel met al die oxycodon achter de kiezenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
of Noel.. die is gewend Pallets te tellen. Dan zal velletjes papier ook wel lukken toch
Het is nu @DeBraatquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:45 schreef Pensylvania het volgende:
hey type ik zijn naam nu verkeerd of is ie weg?
Is al op hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die telt elke stem dubbel met al die oxycodon achter de kiezen
Klopt helemaal vriend. Zodra ik 7,99 heb koop ik direct een pizza margaritaquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:44 schreef Pensylvania het volgende:
of @:debraad..
die is gewend geld te tellen om te zien of hij zijn keyboard al kan repareren..
of trouwens. Die komt nooit verder dan tot 8 euro en dan koopt ie een pizza dus hij toch niet..
Thnx Pennyquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaaaaa da komt door al die Trump stemmers daar, die kunnen nie lezen of schrijven dus we moeten elk stembiljet daar proberen te ontcijferen.
Je steekt altijd wel moeite in je opquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef Fugue het volgende:
Wat vinden jullie van mijn klacht over DUO?
Is t al zeker nu danquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Fugue het volgende:
PENNSYLVANIA GEFLIPT HET IS GEDAAN VOOR DONNIE![]()
![]()
![]()
bedankt voor de 4 leuke jaren donniequote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Decision Desk HQ heeft Biden al gecalled. De rest gaat nu volgen.
terechtquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef Fugue het volgende:
IK BEN HELEMAAL NIET GEFLIPT HAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Fugue het volgende:
![]()
![]()
Door deze zin:quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef Fugue het volgende:
Ja die is mooi hequote:Op vrijdag 6 november 2020 15:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Door deze zin:
Klacht III: Gewoon, DUO. Je ken toch lese.
Ben ik een beetje verliefd geworden
Wanneer zijn de Fok verkiezingen dat ik je kan voordragen voor Dichteres des Fok'foraquote:
Wordt wel tijd. Wie organiseert die altijd?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wanneer zijn de Fok verkiezingen dat ik je kan voordragen voor Dichteres des Fok'fora
Juichen!quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Fugue het volgende:
![]()
![]()
Was dat niet @Guus_Geluk ?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wordt wel tijd. Wie organiseert die altijd?
Ik stem dan op @Baked-aardappeltje , die heeft altijd fantastische proza'squote:Op vrijdag 6 november 2020 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wanneer zijn de Fok verkiezingen dat ik je kan voordragen voor Dichteres des Fok'fora
ken zeggen wat je wil maar haar vind ik minimaal net zo eng als die sinaasappelquote:
Ik denk dat ze wel een goeie dag heeft vandaagquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ken zeggen wat je wil maar haar vind ik minimaal net zo eng als die sinaasappel
ik denk dat Bill haar tot aan zijn knokkels kapot gevingerd heeftquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een goeie dag heeft vandaag
Die heeft die flamoes al 12 jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik denk dat Bill haar tot aan zijn knokkels kapot gevingerd heeft
Het waren twee fantastische wekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
@:HPLC
@:scrupuleus kijk wat je gedaan hebt
Zou er wel willen wonenquote:Op zaterdag 7 november 2020 03:18 schreef Azula het volgende:
Tevens inb4 Biden Mond, spraak & arm alarm live op televisie eind 2021 of in 2022 ofzo.
Amerika.![]()
Oh excuses. LUL.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee braddie wij zijn aartsrivalen
30 Februari rond 19:40quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer met een afscheidstopic?
Zit je daar echt op te wachten?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer met een afscheidstopic?
Niet perse. Maar je kan ook geen serieus antwoord verwachtenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En je dacht dat deze grap wel leuk zou zijn?
Ach, het was leuke entertainment, vooral omdat iedereen al wist dat hij de volgende dag er weer zou zijn.quote:
10 keer dezelfde grap gaat op den duur wel vervelenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, het was leuke entertainment, vooral omdat iedereen al wist dat hij de volgende dag er weer zou zijn.
Vraag je vaker naar de bekende weg?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:41 schreef Amarantha het volgende:
@:DeBraat waarom gebruik je nou je andere account niet meer? Vind je dat ook niet een beetje lullig tegenover de persoon die jou daar een abonnement heeft gegeven?
Jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vraag je vaker naar de bekende weg?
Omdat ik iets te veel op mijn kerfstok had staan (nu al) op dat andere account.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:41 schreef Amarantha het volgende:
@:DeBraat waarom gebruik je nou je andere account niet meer? Vind je dat ook niet een beetje lullig tegenover de persoon die jou daar een abonnement heeft gegeven?
Jezus nu al.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:45 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik iets te veel op mijn kerfstok had staan (nu al) op dat andere account.
Oh ja maar je bent echt heeeel erg veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden hequote:Op zaterdag 7 november 2020 11:45 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik iets te veel op mijn kerfstok had staan (nu al) op dat andere account.
Kut bijna mijn drinken tegen mijn scherm aan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh ja maar je bent echt heeeel erg veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden he
Oh, ja dat ben ik zekerquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh ja maar je bent echt heeeel erg veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden he
Maar dan gaat je username weinig verschil maken hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:46 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Oh, ja dat ben ik zekerMaar als mensen onwaarheden over je gaan verspreiden, sja.
Klopt. Is vooral voor m'n pohi.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan gaat je username weinig verschil maken hoor.
quote:
Ik normaal ook nooit. Maar vanmorgen had iemand het over dat er berichten voor DJMO stonden zodoende ging ik even kijken en zag ik dit.quote:
Dottekequote:Op zaterdag 7 november 2020 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik normaal ook nooit. Maar vanmorgen had iemand het over dat er berichten voor DJMO stonden zodoende ging ik even kijken en zag ik dit.
Hey Meneer JochemSjakiequote:
Hallo.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
Nou lees ik toch dat het hier gezellig schijnt te zijn.
quote:
Hier wel goed daar ookquote:
quote:
Er stond in de balk dat het hier gezellig was en iedereen welkom wasquote:
nee dat stond er niet, misschien kan Dima je wijzen naar VBL SCquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stond in de balk dat het hier gezellig was en iedereen welkom was
Ik vond het al zo raar
Oeps, je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee dat stond er niet, misschien kan Dima je wijzen naar VBL SC
Saving angelquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Debiel!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Er is eigenlijk bijna nooit iemandquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb veel aandacht nodig dus post weinig als er bijna niemand is
Ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:34 schreef doggy112 het volgende:
Zelfs rozevla post niet meer 3x daags over zijn stoelgang
Nou jeetje jij hebt ook 2 dingen gepost sinds weet ik wanneer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dinsdag geopend, nog niet dicht haha klb sc is dood. We hebben Niels en wch nodig
Ja want het is saai sorryquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou jeetje jij hebt ook 2 dingen gepost sinds weet ik wanneer.
Ja halloooo en wij dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja want het is saai sorrygehad geen zin in rozevla en haags
Vooral niels en wch die ruzie makenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dinsdag geopend, nog niet dicht haha klb sc is dood. We hebben Niels en wch nodig
Nou doeiquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja want het is saai sorrygehad geen zin in rozevla en haags
Je bent er ook nooit geweestquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:44 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Het is daardoor wel wat rustiger
Heb je voor de aandacht ook een ander account genomen?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb veel aandacht nodig dus post weinig als er bijna niemand is
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:34 schreef doggy112 het volgende:
Zelfs rozevla post niet meer 3x daags over zijn stoelgang
Net anders echt een hele dikke keutel gemaaktquote:
Je mocht the states toch niet inquote:Op zondag 8 november 2020 13:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik denk dat Joe Biden binnenkort neergeschoten wordt.
Klopt.quote:Op zondag 8 november 2020 14:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je mocht the states toch niet in
Op jouw leeftijd moet je wel rekening houden met diabetes dikzakquote:Op zondag 8 november 2020 13:02 schreef Rozevla het volgende:
En ben nu een hele bak met chocolade truffels aan het eten.
Joepie
Hoe oud denk je dan dat in ben ouwe paardenpijper???quote:Op zondag 8 november 2020 14:27 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd moet je wel rekening houden met diabetes dikzak
In de 30 toch opaquote:Op zondag 8 november 2020 14:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dan dat in ben ouwe paardenpijper???
Zou je niet zeggen hequote:
Was meer een konttopic.quote:
30 ben ik.quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 8 november 2020 17:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
30 ben ik.
Problemen mee ??? Kan je een paar klappen krijgen
Haha van jou opaquote:Op zondag 8 november 2020 17:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
30 ben ik.
Problemen mee ??? Kan je een paar klappen krijgen
Stoere keyboard-warriorquote:Op zondag 8 november 2020 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Flikker op joh vuile moraalridder
Kleine kindertjes zoals jij rand ik met 2 vingers in mn neus aan vriendquote:
Echt hequote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stoere keyboard-warrior
Niemand wil jou hier.
Ik ben een stoere papa beer van 26quote:Op zondag 8 november 2020 18:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kleine kindertjes zoals jij rand ik met 2 vingers in mn neus aan vriend
Daar ging het dus niet omquote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stoere keyboard-warrior
Niemand wil jou hier.
Hahaaaatjesquote:Op zondag 8 november 2020 18:50 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik ben een stoere papa beer van 26
200cm 100kg 25cm
Jouw stats?
quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjesdoe je ze de groeten in het circus
leren bank?quote:Op zondag 8 november 2020 19:22 schreef KREEFTx het volgende:
Zo ik heb gister m’n vriendin op de bank genomen en ik heb me nu toch een partijtje spierpijn
Heb je haar daarna wel netjes schoongemaakt, leeg laten lopen en weer in de doos gestopt ?quote:Op zondag 8 november 2020 19:22 schreef KREEFTx het volgende:
Zo ik heb gister m’n vriendin op de bank genomen en ik heb me nu toch een partijtje spierpijn
Nee een te kleine bank dus ik moest zeg maar met m’n handen op de leuning planken de hele tijdquote:
Wel eerst even laten uitdruipen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb je haar daarna wel netjes schoongemaakt, leeg laten lopen en weer in de doos gestopt ?
Jij moest gebukt zitten omdat je vriendin met de straponn bezig was ??quote:Op zondag 8 november 2020 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nee een te kleine bank dus ik moest zeg maar met m’n handen op de leuning planken de hele tijd
Heyyyyyyyyquote:
Nieuwe mods moeten dat doenquote:Op maandag 9 november 2020 21:58 schreef Fugue het volgende:
@:Plompzakker wanneer komen de FOK! verkiezingen weer?
Gewoon wat categorieën kiezen en een middagje tellenquote:
Ik ben niet goed met excel. @Erasmus kan dit wel doen die heeft een MBA heb ik net gelezen.quote:Op maandag 9 november 2020 22:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gewoon wat categorieën kiezen en een middagje tellen
Dit is helemaal correct.quote:Op maandag 9 november 2020 22:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met excel. @:Erasmus kan dit wel doen die heeft een MBA heb ik net gelezen.
Dat weet jij toch? Nieuwe mods moeten de verkiezingen organiseren had ik achter de coulissen vernomen.quote:
Ja prima maar ik ga niet tellen. Ben Haags niet.quote:Op maandag 9 november 2020 22:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat weet jij toch? Nieuwe mods moeten de verkiezingen organiseren had ik achter de coulissen vernomen.
wtfquote:Op maandag 9 november 2020 22:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat weet jij toch? Nieuwe mods worden achter de coulissen genomen.
Wanneer weekendje Zwalk ?quote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou je op mij stemmen? Zo ja welke categorie
Welke categorieën zijn er?quote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou je op mij stemmen? Zo ja welke categorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |