Ik weet niet hoe veel koffie jij drinkt, maar op deze manier zit je met een hoop oude koffie in je eentje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:16 schreef Tlaloc het volgende:
In plaats van al deze negativiteit kunnen we misschien ook beter dingen hier posten die we kunnen waarderen in ons leven
Ik begin:
Koffie in de ochtend. Gewone, ouderwetse filterkoffie van het vertrouwde merk Douwe Egberts.
[ afbeelding ]
Elke dag wel een paar mokken. Thuiswerkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel koffie jij drinkt, maar op deze manier zit je met een hoop oude koffie in je eentje.
Pumpkin spiced lattequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
caramel koffie de lekkerste koffie
Wel zwart he, anders doe je stoer om niks nu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Elke dag wel een paar mokken. Thuiswerken
Wetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
caramel koffie de lekkerste koffie
@HPLCquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
@:HPLC zei dat hij weer op anoniem gaat als hij 1 week zonder jou moet
Hey echte baasquote:
hoi goedemorgenquote:
Hoi Schatquote:
quote:
Mooi zoquote:Op zondag 1 november 2020 08:54 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
ja hoor, zonder kleerscheuren
quote:
Ik met kleerscheuren, een stuk in m'n kraag.quote:Op zondag 1 november 2020 08:54 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
ja hoor, zonder kleerscheuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |